Maar wat zijn dat voor zieke foto's ik zag je face niet eensquote:Op maandag 16 april 2012 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf is dat youtubedoe dan GUESS THAT CUNT GETTIN EATEN
Houd je bek.quote:Op maandag 16 april 2012 15:13 schreef Geester het volgende:
[..]
Maar wat zijn dat voor zieke foto's ik zag je face niet eens
Neen. Ga niet lopen zeiken terwijl je zelf weigert je bakkes te posten. Opbokken.quote:
oh oh kijk eens wat voor zwak plekje ik heb gevondenquote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen. Ga niet lopen zeiken terwijl je zelf weigert je bakkes te posten. Opbokken.
Denken dat jouw mening mij wat boeitquote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tegen Hara zeggen dat ze rustig moet doen
?!?!?! Mijn hoofd hier al vaker gestaan, ga fietsenquote:Op maandag 16 april 2012 15:16 schreef Geester het volgende:
[..]
oh oh kijk eens wat voor zwak plekje ik heb gevondenbeetje op de teentjes getrapt he? good to know
Kon ik nu maar ff lekker fietsen, de zon schijnt lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
?!?!?! Mijn hoofd hier al vaker gestaan, ga fietsen
Denken dat je hier welkom bent.quote:Op maandag 16 april 2012 15:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Denken dat jouw mening mij wat boeit
Hoezo stiekem?quote:Op maandag 16 april 2012 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
Mohmi en Shifto, hebben jullie stiekem seks
Behalve bloedene oren, niet veel! Zit nog steeds te wachten tot mijn computer klaar is met rekenen.quote:
Hjb manquote:Op maandag 16 april 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die illusie heeft ie volgens mij niet meer maar toch blijft ie hangen!Hij wil maar niet WEG!
Geen link naar de livestream hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
Mohmi en Shifto, hebben jullie stiekem seks
quote:Op maandag 16 april 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen link naar de livestream hebben.
Nou dan hij herhaalt het elke dag .. en dan zeggen dat IK in herhaling val ___!quote:Op maandag 16 april 2012 15:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inmiddels weten wij dat het je geen flikker boeit
wat had je niet verwacht?quote:Op maandag 16 april 2012 15:20 schreef Harajuku. het volgende:
Sorry Geester, dit had ik ook niet aan zien komen.
quote:Op maandag 16 april 2012 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen link naar de livestream hebben.
quote:Op maandag 16 april 2012 15:18 schreef Mystikvm het volgende:
Dit topic kost het bedrijfsleven in Nederland elke dag enkele duizenden euro's
Dat vroegen al meer mensenquote:Op maandag 16 april 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kunnen jullie de camera verplaatsen, door jouw kop zie ik die hete shifto niet.
quote:Op maandag 16 april 2012 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kunnen jullie de camera verplaatsen, door jouw kop zie ik die hete shifto niet.
Oh zo.quote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat iedereen erbovenop zou springen
Nog ieeeetsje verder, je bent namelijk nog in beeld.quote:Op maandag 16 april 2012 15:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat vroegen al meer mensenIk zal em eens een zetje geven.
Ik vind je al veel minder erg dan eerst hoor, laat ze maar pratenquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 15:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind je al veel minder erg dan eerst hoor, laat ze maar praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |