SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LaPo:
Klik op het pijltje links naast de titel van deze topic luiwammes dat je bent!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Opzich dat bied perspectief..quote:Op maandag 16 april 2012 14:22 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Geen idee waaruit je die frustratie opmaakt, dat is niet het geval, alleen weinig ervaring met online dating, ik ben beter IRL alleen ik heb daar niet echt altijd zin meer in.
En als ik in de kroeg een leuke vrouw aanspreek en die blijkt dan een vriend te hebben ben ik niet het persoon die dan meteen weg is, niet naarstig op zoek, maar ik ga ook niet op de bank zitten wachten tot het er weer wel een keer van komt.
Kortom ik gebruik alle middellen die beschikbaar zijn, en online dating gebeuren is voor mij nog een redelijk onontgonnen gebied. 5 dates gedaan nu waarvan de eerste 3 drama, andere 2 gezellig maar niet meer dan dat.
Nu werkt het ook niet echt mee dat ik vaak in het buitenland zit voor werk, dus vaak al wel contact alleen moet ik dan een daadwerkelijke date even uitstellen, en dan is het lastig om totale radiostilte te hebben zo werkt het dan ook weer niet.
Kortom ik doe aan online dating met hindernissen ;-)
Dat is het nou juist, ik heb nu zeeen van tijd, ik werk 12 uur en daarna zit ik ff lekker te ontspannen achter de p.c. verder heb ik nu niets (zit nu dan ook als uitzondering op een schip meestal in een hotel)quote:Op maandag 16 april 2012 14:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Opzich dat bied perspectief..
Als je veel in het buitenland zit e.d. dan kan je gewoon heus wel af en toe een mail sturen met hoe en wat erin... beetje een teasertje etc.... warm houden zeg maar.
Of, je besluit bij wijze van om 2 weken voordat je terug in Nederland bent om weer even actief te worden, zodat je wat te doen hebt als je hier bent.
Tja .. en wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen ?quote:Op maandag 16 april 2012 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
Als er iemand mag klagen ben ik het wel. Ik heb nooit dates. Ja dat ligt aan mijzelf voor het grootste deel.
Oh... excuse me voor deze ongeschreven regel komkommerquote:Op maandag 16 april 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
MTA.. degene die het topic sluit.. opent de nieuwe!
Balans proberen te vinden dan.quote:Op maandag 16 april 2012 14:29 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, ik heb nu zeeen van tijd, ik werk 12 uur en daarna zit ik ff lekker te ontspannen achter de p.c. verder heb ik nu niets (zit nu dan ook als uitzondering op een schip meestal in een hotel)
Thuis heb ik een redelijk volle agenda, want je moet je sociale contacten ook bijhouden en dat kan alleen als je thuis bent.
Ach zo lastig is het ook weer niet, maar je merkt wel dat mensen hun intresse verliezen als het te lang duurdt, niet geheel onbegrijpelijk
No worries dat lukt wel.quote:Op maandag 16 april 2012 14:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Balans proberen te vinden dan.
Je kan ook de gesprekken rekken... bij sommigen werkt dat ook, dan laat je zien dat je nog een leven hebt naast elke minuut de pagina te verversen om te kijken of je al een bericht heb
Ooh .. whoops .. lezen .. niet altijd mijn sterkste punt blijkbaar ..quote:Op maandag 16 april 2012 14:33 schreef macondo het volgende:
CyClOne, je voelde je net aangesproken terwijl commentaar voor MTA was..
Ik niet, ben afgelopen 4 dagen naar een festival geweest maar heb na genoeg met niemand geluld. Het lukt mij gewoon niet. En dat is soms best wel kutquote:Op maandag 16 april 2012 14:30 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Tja .. en wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen ?
Nogmaals ik lul met alles en iedereen in de kroeg, maar dat maakt het online daten er echt niet makkelijker op hoor.
Kan maar 1 ding zeggen niet zo onzeker en gewoon doen .. Maarja ..
mmmm,quote:Op maandag 16 april 2012 14:35 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
No worries dat lukt wel.
Op 1 uitzondering na, vrijdag voor pasen met een dame een speeddate ( zei initieerde) op paiq, en ik had geen tijd .. maar toch even nieuwsgierig..10 minuten gechat, nummers uitgewisseld want ik moest echt weg en meteen gebeld , sessie van 2 uur.
uiteindelijk heb ik bijna een week iedere dag minimaal 3 a 4 uur met haar gebeld met 1 sessie van 11 uur als absoluut record.
Echter trok ze het niet dat ik dat dus niet ging doen in het buitenland, en haakte ze af.
Dat was echt wel jammer .. nog nooit zo vaak zoveel en zolang gebeld .. ben er nog steeds een beetje ziek van ..
Wtf 3, 4 en 11u bellenquote:Op maandag 16 april 2012 14:35 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
No worries dat lukt wel.
Op 1 uitzondering na, vrijdag voor pasen met een dame een speeddate ( zei initieerde) op paiq, en ik had geen tijd .. maar toch even nieuwsgierig..10 minuten gechat, nummers uitgewisseld want ik moest echt weg en meteen gebeld , sessie van 2 uur.
uiteindelijk heb ik bijna een week iedere dag minimaal 3 a 4 uur met haar gebeld met 1 sessie van 11 uur als absoluut record.
Echter trok ze het niet dat ik dat dus niet ging doen in het buitenland, en haakte ze af.
Dat was echt wel jammer .. nog nooit zo vaak zoveel en zolang gebeld .. ben er nog steeds een beetje ziek van ..
Heb je wel gesprekken gevoerd? Of niet eens het initiatief genomen?quote:Op maandag 16 april 2012 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet, ben afgelopen 4 dagen naar een festival geweest maar heb na genoeg met niemand geluld. Het lukt mij gewoon niet. En dat is soms best wel kut
Tja tijn ..quote:Op maandag 16 april 2012 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik niet, ben afgelopen 4 dagen naar een festival geweest maar heb na genoeg met niemand geluld. Het lukt mij gewoon niet. En dat is soms best wel kut
Was geen optie .. was net voor mijn vertrek .. dus zat veel in de auto ivm pasen en werk, lastig chatten in de auto ..quote:Op maandag 16 april 2012 14:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
mmmm,
als je het bellen dan vervangt met een chat sessie?
Beide, het lukt mij gewoon nietquote:Op maandag 16 april 2012 14:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb je wel gesprekken gevoerd? Of niet eens het initiatief genomen?
Je hebt altijd de keus om wel of niet een praatje te houden. Als een vrouw je gelijk afwimpeld kan je er bij voorbaat al vanuit gaan dat dit toch niet de vrouw is waar je mee wou eindigen.
Yes sir I kid you not.quote:
smsen?quote:Op maandag 16 april 2012 14:41 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Was geen optie .. was net voor mijn vertrek .. dus zat veel in de auto ivm pasen en werk, lastig chatten in de auto ..
Waar loop je het meest tegenaan?quote:
Ik probeer het wel maar het is gewoon moeilijkquote:Op maandag 16 april 2012 14:40 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Tja tijn ..
wat mij vaak helpt als ik dingen moeilijk vind .. bedenk je het volgende.
Het doen is KUT .. en moeilijk ..
Als ik het niet doe voel ik me er ook KUT over ..
Als ik het iig doe .. is het resultaat wellicht hetzelfde maar heb ik het iig geprobeerd ..
Beide gevallen is kut .. geval 1 is optie op een minder slechte uitkomst optie 2 is gegarandeerd kut.
Wacht, wacht... bedoel je niet per ongeluk "minuten" in plaats van "uur"?quote:Op maandag 16 april 2012 14:35 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
No worries dat lukt wel.
Hahaha .. teveel tekst .. en het voelde gewoon heel erg goed maar we waren allebei te hard aan het werk en te druk .. waren korte nachtjes zeg maar :-)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |