ahum, hij krijgt een licentie of als het wordt afgewezen, kan je pas na 1 jaar opnieuw aanvragen, dus het is all or nothing!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik denk dat Overeem gewoon een schorsing van een aantal maanden te wachten staat.
Als ze zo de matches op dit moment hebben uitgestippelt, verspreidt over een aantal events, zie ik Overeem nog wel terugkomen.
ik vind het idd gek dat ze eerst zeggen, mir vs cain gaat door en dat ze zouden afwachten op de hearing!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef Fenomeno het volgende:
Hij moet toch een fight promoten vanavond op de Main Card?
Ik vind het eerder gek dat ze zolang gewacht hebben, Overeem heeft de regels gebroken en moet daar voor boeten, klaar.
ja, het gevecht was super, sla meestal de rest overquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef Fyodor het volgende:
Overigens, is TUF van afgelopen nacht nog de moeite waard?
Ik kan Chael niet uitstaan en vind zijn trashtalk meestal waardeloos, maar deze vind ik wel lachenquote:
Bedoel je van de Q&A van Chael?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
Volledige video kapt opeens op UFC.cpomen staat niet op youtube
Really? Ik zou haar echt zo hard doen, zelfs met dat grote voorhoofd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:15 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Bedoel je van de Q&A van Chael?
Die staat op het youtube-account van Karyn Bryant. Hoewel ik het een ontzettende muts (en een slechte mma-journalist) vind, heeft ze zulke dingen wel vaak op haar site, dat is wel nice.
Krijg hem niet gevonden?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:15 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Bedoel je van de Q&A van Chael?
Die staat op het youtube-account van Karyn Bryant. Hoewel ik het een ontzettende muts (en een slechte mma-journalist) vind, heeft ze zulke dingen wel vaak op haar site, dat is wel nice.
Hahahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Really? Ik zou haar echt zo hard doen, zelfs met dat grote voorhoofd.
+1quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
twitter:ufc twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 17:37:23Are you ready to chat with Mr. @sonnench? We'll tweet out his phone number in 25 minutes. #CallChael reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |