Crocodile kun je niet in je tanden spuitenquote:Op maandag 16 april 2012 13:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of die Russische shit van dat filmpje waar jij het telkens over hebtAls het ledematen laat afsterven, zal het voor je gebit ook wel niet fijn zijn vermoed ik
smoesjes smoesjes smoesjes smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee bij welke tandarts ik zit.
Bel je moeder.quote:Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
bel er gewoon eentje op!quote:Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Crocodile kun je niet in je tanden spuiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]Fucked up shit man. Hoef ik niet te proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
NOU, DAN NEEM JE MAAR LEKKER EEN LILLIK GEBIT EN WORD JE SUPER ONAANTREKKELIJK OK.quote:
Kan het hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NOU, DAN NEEM JE MAAR LEKKER EEN LILLIK GEBIT EN WORD JE SUPER ONAANTREKKELIJK OK.
Smoesjesquote:Op maandag 16 april 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat ik die niet ga bellen op haar werk.
Bij mij komt Beterbed altijd bij de sportschool. Neemt ie 5 parkeerplaatsen in beslag met zijn vrachtwagen omdat ie ff op de Smith moet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:56 schreef twi het volgende:
Klacht: Uit de sportschool getrokken worden door BeterBed die onaangekondigd voor de deur staan.
Antiklacht: Bezorgers die relaxed tien minuutjes blijven wachten totdat je thuis bent
Beterbed
Bezorgers van BeterBed
Verkapt kom mijn matras uittesten-post
quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
gewoon niet lachen broeder niemand die het ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |