Crocodile kun je niet in je tanden spuitenquote:Op maandag 16 april 2012 13:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of die Russische shit van dat filmpje waar jij het telkens over hebtAls het ledematen laat afsterven, zal het voor je gebit ook wel niet fijn zijn vermoed ik
smoesjes smoesjes smoesjes smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee bij welke tandarts ik zit.
Bel je moeder.quote:Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
bel er gewoon eentje op!quote:Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 13:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Crocodile kun je niet in je tanden spuiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:55 schreef Murdera het volgende:
[..]Fucked up shit man. Hoef ik niet te proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
NOU, DAN NEEM JE MAAR LEKKER EEN LILLIK GEBIT EN WORD JE SUPER ONAANTREKKELIJK OK.quote:
Kan het hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NOU, DAN NEEM JE MAAR LEKKER EEN LILLIK GEBIT EN WORD JE SUPER ONAANTREKKELIJK OK.
Smoesjesquote:Op maandag 16 april 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat ik die niet ga bellen op haar werk.
Bij mij komt Beterbed altijd bij de sportschool. Neemt ie 5 parkeerplaatsen in beslag met zijn vrachtwagen omdat ie ff op de Smith moet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:56 schreef twi het volgende:
Klacht: Uit de sportschool getrokken worden door BeterBed die onaangekondigd voor de deur staan.
Antiklacht: Bezorgers die relaxed tien minuutjes blijven wachten totdat je thuis bent
Beterbed
Bezorgers van BeterBed
Verkapt kom mijn matras uittesten-post
quote:Op maandag 16 april 2012 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
gewoon niet lachen broeder niemand die het ziet
Ja nou, die kusjes mag je achterwege laten nu, broski.quote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef Murdera het volgende:
Wel lief dat jullie allemaal zo veel om mij en mijn tandjes geven hoor.![]()
vertelquote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Cici het volgende:
Omg, ben ff druk aant DMen en dan is er zo weer een nieuw deel open???
Pfffff.
Nee dat is echt een kut gevoel en heul niet lekker bah bahquote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Geester het volgende:
Ik ging toen altijd die chick zo zoenen op een manier wat ze wel lekker vond.. achter je boventanden heb je een stukje vlees zitten als je daar zachtjes met de punt van je tong overheen gaat kriebelt dat lekker
ja het was wel gezellig op DM hequote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Cici het volgende:
Omg, ben ff druk aant DMen en dan is er zo weer een nieuw deel open???
Pfffff.
Als ik wil zoenen wil ik zoenen, niet in mijn mond gekieteld wordenquote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Geester het volgende:
Ik ging toen altijd die chick zo zoenen op een manier wat ze wel lekker vond.. achter je boventanden heb je een stukje vlees zitten als je daar zachtjes met de punt van je tong overheen gaat kriebelt dat lekker
Sommige kunnen er beter tegen als de anderquote:Op maandag 16 april 2012 14:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee dat is echt een kut gevoel en heul niet lekker bah bah
Persoonlijke smaak, ze vond het wel lekkerquote:Op maandag 16 april 2012 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik wil zoenen wil ik zoenen, niet in mijn mond gekieteld worden
quote:Op maandag 16 april 2012 14:01 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik wil zoenen wil ik zoenen, niet in mijn mond gekieteld worden
Uiertaard, ik moet aan m'n reputatie denken en ik ga niet voor jongetjes met een slecht gebitquote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef Murdera het volgende:
Wel lief dat jullie allemaal zo veel om mij en mijn tandjes geven hoor.![]()
Nou, toen ik dat probeerde klapte die kaken dichtquote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef Geester het volgende:
[..]
Persoonlijke smaak, ze vond het wel lekker
Weg tongquote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, toen ik dat probeerde klapte die kaken dicht
Mn gebit is nog prima hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Uiertaard, ik moet aan m'n reputatie denken en ik ga niet voor jongetjes met een slecht gebit
Meh, lijkt me ook niet superquote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Trouwens van het weekend iemand gezoend die echt heel voorzichtig was ofzo. Alles heel zacht enzo. Ben ik niet gewendwas vaaaaag!!
Beter dan mensen die hun tong stijf houden.quote:Op maandag 16 april 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Trouwens van het weekend iemand gezoend die echt heel voorzichtig was ofzo. Alles heel zacht enzo. Ben ik niet gewendwas vaaaaag!!
Dan moet je bij Geester zijnquote:Op maandag 16 april 2012 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mn gebit is nog prima hoor.![]()
Al mogen mijn tandjes afentoe wel wat bijgelikt worden.
Het miste vooral passie voor mijn gevoel. Leuk voor de afwisseling, maar daarna wil je toch even tegen de muur gedrukt worden enzo .. helaasquote:
Goed zoenen kan echt bijzonder opwindend zijn ja.quote:Op maandag 16 april 2012 14:03 schreef Geester het volgende:
Chicks die lekker kunnen zoenen en dan niet verder dan dat kunnen omdat de plek waar je bent daarvoor niet geschikt is
Dan bouw je die geilheid op
Ja, afwisseling ok, maar als het de hele tijd zo lafjes moet dan laat maar.quote:Op maandag 16 april 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het miste vooral passie voor mijn gevoel. Leuk voor de afwisseling, maar daarna wil je toch even tegen de muur gedrukt worden enzo .. helaas
quote:Op maandag 16 april 2012 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het miste vooral passie voor mijn gevoel. Leuk voor de afwisseling, maar daarna wil je toch even tegen de muur gedrukt worden enzo .. helaas
Fuck yeahquote:Op maandag 16 april 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed zoenen kan echt bijzonder opwindend zijn ja.
Ik kan fucking goed zoenen, mur.quote:Op maandag 16 april 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor gevoel?quote:Op maandag 16 april 2012 14:05 schreef MohMi het volgende:
[..]Zo'n leeggelopen ballon-gevoel naderhand.
Klopt jaquote:Op maandag 16 april 2012 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een chick die goed zoent kan me daarmee in no-time wild krijgen, waarna ik het beest in mij loslaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een chick die goed zoent kan me daarmee in no-time wild krijgen, waarna ik het beest in mij loslaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan wacht ik nog even.quote:Op maandag 16 april 2012 14:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik kan fucking goed zoenen, mur.
Alleen op het moment even niet.
[..]
Een chick die goed zoent kan me daarmee in no-time wild krijgen, waarna ik het beest in mij loslaat.Ik denk, in de spoiler zal wel iets met alleen en een natte broek staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar sommige mensen willen ook gewoon echt niet leren.quote:Op maandag 16 april 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Wel 1 tip. Ga nooit uit van hoe de eerst zoen is. Kan enorm tegenvallen. Maar als je daarna wat meer gewend aan elkaar ben.t Kan het echt![]()
zijn!
[..]
Een chick die goed zoent kan me daarmee in no-time wild krijgen, waarna ik het beest in mij loslaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt me al weggejaagd hoor, ik was niet van plan om ooit met je te gaan zoenen, je kan die verhalen wel laten zitten ondertussen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Die moet je schoppenquote:Op maandag 16 april 2012 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar sommige mensen willen ook gewoon echt niet leren.
Hoe zoen jij eigenlijk, hara?quote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Je hebt me al weggejaagd hoor, ik was niet van plan om ooit met je te gaan zoenen, je kan die verhalen wel laten zitten ondertussen
Hara wil alleen mooiboys met een stralend wit en recht gebitjequote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Je hebt me al weggejaagd hoor, ik was niet van plan om ooit met je te gaan zoenen, je kan die verhalen wel laten zitten ondertussen
Wat, dat je hebt gezoend?quote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Geester het volgende:
t is voor mij al een tijdje geleden, ik word roestig zo
was toen flink aangeschoten
Dat is wel duidelijk jaquote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hara wil alleen mooiboys met een stralend wit en recht gebitje
Weet ik veel hoe ik zoen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe zoen jij eigenlijk, hara?
En wanneer heb je voor het laatst geoefend?
Bang dat je me niet aankan. En terecht.quote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Harajuku. het volgende:
Dat is pertinent onwaar.quote:Op maandag 16 april 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hara wil alleen mooiboys met een stralend wit en recht gebitje
oefen je nooit op je handpalm?quote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe ik zoen.
Dat weet je heus
Bang dat ik er niet levend vandaan komquote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bang dat je me niet aankan. En terecht.
Ook terecht.quote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bang dat ik er niet levend vandaan kom
quote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef shifto het volgende:
Er moet een beter systeem komen voor DMHaal alles door elkaar als ik niet oplet
Daar komen juist de leukste gesprekken uit voortquote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef shifto het volgende:
Herkenbaar.quote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef shifto het volgende:
Godver zeg. Heb je het wel goedgemaakt met me?quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik ook.
Vorige keer had ik perongeluk myst opnieuw gehosseld, ipv Skv.
En dat terwijl ik nog steeds niet kon lopen na onze laatste ontmoeting.quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik ook.
quote:Op maandag 16 april 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik ook.
hoe moet ik zoenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |