Om na Gordon, maar even Gerard Joling te quoten:quote:
Euhm, niet?quote:Op maandag 16 april 2012 10:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
NeeHet is verdomme geen datingsite, je logt maar een keer in op TC.
Kom na werk gelijk naar jou trouwens? Of wa later?quote:Op maandag 16 april 2012 10:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Puur om jou te treiteren blijf ik online
Snap ik.quote:Op maandag 16 april 2012 10:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Puur om jou te hosselen blijf ik online
Doe maar meteen ajb want ik wil erna nog hardlopenquote:Op maandag 16 april 2012 10:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom na werk gelijk naar jou trouwens? Of wa later?
Hang je reet uit het raam en steek er 1 op. win winquote:Op maandag 16 april 2012 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet plassen en ik wil een peuk maar schoonmaakster loopt net de badkamer in. Fml.
Pis over haar heen en rook uit voldoening je peuk met je hak nog op haar rugquote:Op maandag 16 april 2012 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet plassen en ik wil een peuk maar schoonmaakster loopt net de badkamer in. Fml.
Jullie hebben ook wat niet?quote:Op maandag 16 april 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doe maar meteen ajb want ik wil erna nog hardlopenAls je spamt voordat je vertrekt zet ik de oven vast aan.
Jullie hebben een schoonmaakster?quote:Op maandag 16 april 2012 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
Is goeiequote:Op maandag 16 april 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doe maar meteen ajb want ik wil erna nog hardlopenAls je spamt voordat je vertrekt zet ik de oven vast aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |