Om na Gordon, maar even Gerard Joling te quoten:quote:
Euhm, niet?quote:Op maandag 16 april 2012 10:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
NeeHet is verdomme geen datingsite, je logt maar een keer in op TC.
Kom na werk gelijk naar jou trouwens? Of wa later?quote:Op maandag 16 april 2012 10:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Puur om jou te treiteren blijf ik online
Snap ik.quote:Op maandag 16 april 2012 10:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Puur om jou te hosselen blijf ik online
Doe maar meteen ajb want ik wil erna nog hardlopenquote:Op maandag 16 april 2012 10:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Kom na werk gelijk naar jou trouwens? Of wa later?
Hang je reet uit het raam en steek er 1 op. win winquote:Op maandag 16 april 2012 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet plassen en ik wil een peuk maar schoonmaakster loopt net de badkamer in. Fml.
Pis over haar heen en rook uit voldoening je peuk met je hak nog op haar rugquote:Op maandag 16 april 2012 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moet plassen en ik wil een peuk maar schoonmaakster loopt net de badkamer in. Fml.
Jullie hebben ook wat niet?quote:Op maandag 16 april 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doe maar meteen ajb want ik wil erna nog hardlopenAls je spamt voordat je vertrekt zet ik de oven vast aan.
Jullie hebben een schoonmaakster?quote:Op maandag 16 april 2012 10:54 schreef Harajuku. het volgende:
Is goeiequote:Op maandag 16 april 2012 10:54 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doe maar meteen ajb want ik wil erna nog hardlopenAls je spamt voordat je vertrekt zet ik de oven vast aan.
Gastquote:Op maandag 16 april 2012 10:55 schreef shifto het volgende:
[..]
Pis over haar heen en rook uit voldoening je peuk met je hak nog op haar rug
is een heel nieuw niveau, overstijgt gewone normale mensen liefde enzoquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 10:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Stiekem wel hoorNou ja, niet zo stiekem ook
Via FOK?quote:Op maandag 16 april 2012 10:56 schreef shifto het volgende:
[..]
is een heel nieuw niveau, overstijgt gewone normale mensen liefde enzo
Ik sla even over.quote:Op maandag 16 april 2012 10:56 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik neem je aan
Mag je mijn dek wel ff zwabberen + roken onder werktijd
Eens zien; 1,52 kort, grauw, onverzorgd haar dat slapjes en ongemotiveerd over mijn knobbelschouders hangt. 123 kg schoon aan de haak, maar dan niet zo schoon. Drie kinnen, maar potjandikkie wel geile kinnenquote:Op maandag 16 april 2012 10:55 schreef Geester het volgende:
[..]
Nou zeur dan niet en bechrijf jezelf dan
Scorequote:Op maandag 16 april 2012 10:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eens zien; 1,52 kort, grauw, onverzorgd haar dat slapjes en ongemotiveerd over mijn knobbelschouders hangt. 123 kg schoon aan de haak, maar dan niet zo schoon. Drie kinnen, maar potjandikkie wel geile kinnenIk ruik zoals ik eruit zie, wat niet mooi is, maar je zou nog schrikken van het aantal mensen dat me met hun ogen uitkleedt, enkel om daar een complete ravage aan te treffen.
Awesomeness level over 9000quote:Op maandag 16 april 2012 10:56 schreef shifto het volgende:
[..]
is een heel nieuw niveau, overstijgt gewone normale mensen liefde enzo
Fixedquote:
Ik kwam een beetje.quote:Op maandag 16 april 2012 10:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eens zien; 1,52 kort, grauw, onverzorgd haar dat slapjes en ongemotiveerd over mijn knobbelschouders hangt. 123 kg schoon aan de haak, maar dan niet zo schoon. Drie kinnen, maar potjandikkie wel geile kinnenIk ruik zoals ik eruit zie, wat niet mooi is, maar je zou nog schrikken van het aantal mensen dat me met hun ogen uitkleedt, enkel om daar een complete ravage aan te treffen.
Dat kan ik niet weten, jeweettochquote:Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bitch please, onze genialiteit bestond ver voor Fok!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |