Loool. Wansmaakquote:Op maandag 16 april 2012 09:12 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Dafuq
Vedomme ReMcOrE, nu luister ik alweer een half uur Basshunter. FML
Ja, dat komt omdat ik op dat youtube ding geklikt hebquote:
Goed verhaal man.quote:Op maandag 16 april 2012 09:35 schreef JeMoeder het volgende:
Ik speel al nul seconden basshunter en dat zal ook zo blijven.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 16 april 2012 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Man, man. Beroerd.
Als ik in totaal 1 uur geslapen heb, verdeeld over de hele nacht, is het veel
Baggerquote:Op maandag 16 april 2012 11:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik schijn er heel goed in te zijn.![]()
Naja, ik weet wel hoe het komt, denk ik.quote:Op maandag 16 april 2012 11:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bagger
Ik slaap ook al een week wat minder, komt omdat we op het huis en huisdieren van mn schoonouders passen. Kan niet wennen aan dat bed.
Niet vergoed?quote:Op maandag 16 april 2012 11:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, ik weet wel hoe het komt, denk ik.
Mijn amandelen die maar pijn blijven doen, maar voornamelijk mijn lijf, dat altijd pijn doet. En als je lijf pijn doet slaap je niet/slecht/heel licht. En dus ben je heel vaak wakker. En wordt je 's ochtends met nog meer pijn wakker, en nog vermoeider.
Nou heb ik daar normaal pijnstillers en slaaptabletten voor, omdat te doorbreken, maar die zijn op, en worden niet vergoed door de verzekering. En ze zijn best heel erg duur. Op dit moment geen geld voor. Nog even een week uitzitten.
quote:Op maandag 16 april 2012 11:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet vergoed. Benzo's worden niet meer vergoed sinds 1 januari.
Ik geloof dat, als je ze chronisch gebruikt, je een soort "vrijstelling" kan krijgen ofzo.quote:
Beetje raar idee maar 's avond wat wiet roken geen optie?quote:Op maandag 16 april 2012 11:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof dat, als je ze chronisch gebruikt, je een soort "vrijstelling" kan krijgen ofzo.
Maar mijn huisarts wilde dat eignelijk niet want "je bent nog zo jong en je moet ze niet chronisch gebruiken bla bla"
En, ik gebruik ze inderdaad ook niet iedere dag, maar af en toe overdag/s avonds valium, als alles heel erg veel pijn doet.
En als ik, zoals nu, al 2 weken niet normaal geslapen heb, neem ik een slaaptablet. Want het probleem houdt zichzelf in stand, helaas.
Gelukkig heb ik een nieuwe huisarts, dus volgende week maar even een bezoekje brengen. Die moet het sowieso nog goedvinden dat ie die medicijnen voorschrijft.
Als iets je uit je slaap houdt, en dat blijft doen, dan moet je toch in aanmerking komen idd?quote:Op maandag 16 april 2012 11:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik geloof dat, als je ze chronisch gebruikt, je een soort "vrijstelling" kan krijgen ofzo.
Maar mijn huisarts wilde dat eignelijk niet want "je bent nog zo jong en je moet ze niet chronisch gebruiken bla bla"
En, ik gebruik ze inderdaad ook niet iedere dag, maar af en toe overdag/s avonds valium, als alles heel erg veel pijn doet.
En als ik, zoals nu, al 2 weken niet normaal geslapen heb, neem ik een slaaptablet. Want het probleem houdt zichzelf in stand, helaas.
Gelukkig heb ik een nieuwe huisarts, dus volgende week maar even een bezoekje brengen. Die moet het sowieso nog goedvinden dat ie die medicijnen voorschrijft.
Maar daarvoor is het toch belangrijk welk soort pijn het is?quote:Op maandag 16 april 2012 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Beetje raar idee maar 's avond wat wiet roken geen optie?
Mijn oom doet dat ook vanwege pijn en die slaapt er prima door.
Is niet raar.quote:Op maandag 16 april 2012 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Beetje raar idee maar 's avond wat wiet roken geen optie?
Mijn oom doet dat ook vanwege pijn en die slaapt er prima door.
Naja, wiet ontspant. Punt. En je valt in zo'n fijn, donker, zwart gat.quote:Op maandag 16 april 2012 11:29 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als iets je uit je slaap houdt, en dat blijft doen, dan moet je toch in aanmerking komen idd?
[..]
Maar daarvoor is het toch belangrijk welk soort pijn het is?
Ok ok. Mijn oom duwt altijd wat in een pijpje en rookt hij wat. Dan slapen en hij heeft weinig last.quote:Op maandag 16 april 2012 11:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is niet raar.
Ik heb dat inderdaad een tijd gedaan. Helaas kon ik er (toen) niet mee omgaan en resulteerde dat uiteindelijk in de hele dag blowen.
Maar aangezien ik nu ook de discipline heb om niet iedere dag pijnstillers te slikken, zou ik het misschien nu wel weer kunnen.
Justin \m/quote:
Het kan goed hoor. Ik ben niet voor niks gaan blowen toen. Ben er nu anderhalf jaar vanaf en heb de afgelopen weken gemerkt dat ik zover ben dat ik op een feestje oid weer wat kan roken zonder het dan gelijk de hele tijd te willen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok ok. Mijn oom duwt altijd wat in een pijpje en rookt hij wat. Dan slapen en hij heeft weinig last.
quote:Op maandag 16 april 2012 12:09 schreef norich het volgende:
Ugh, heb nog nooit zo weinig ingevuld bij een tentamen. Drama
Dietisten vind ik sowieso een beetje kansloos.quote:Op maandag 16 april 2012 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over een uur naar de diëtist. Dit keer een goeie, want van de vorige werd ik echt niks wijzer
Die hoort me te vertellen waar ik nog meer op moet letten qua gluten enzo, en kan me evt. in contact brengen met andere coeliaken, of verenigingen. De vorige had niet eens een foldertje bij de hand en vroeg alleen maar dingen die niks met coeliakie te maken haddenquote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dietisten vind ik sowieso een beetje kansloos.
Tenminste, de meeste gaan je vertellen wat je allang weet.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 april 2012 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die hoort me te vertellen waar ik nog meer op moet letten qua gluten enzo, en kan me evt. in contact brengen met andere coeliaken, of verenigingen. De vorige had niet eens een foldertje bij de hand en vroeg alleen maar dingen die niks met coeliakie te maken hadden
Ik ook, moet zometeen maar met de bus naar Terneuzen, ik hoop dat het rustig is in de bus. Oordoppen gaan iig meequote:Op maandag 16 april 2012 12:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Daar heb je toch internet voor? om die dingen op te zoeken?quote:Op maandag 16 april 2012 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die hoort me te vertellen waar ik nog meer op moet letten qua gluten enzo, en kan me evt. in contact brengen met andere coeliaken, of verenigingen. De vorige had niet eens een foldertje bij de hand en vroeg alleen maar dingen die niks met coeliakie te maken hadden
No problemoquote:Op maandag 16 april 2012 12:25 schreef norich het volgende:
Oh ik zie nu pas de TT
Ik was mobiel dus had het niet door dat ik de LP had.
Een beetje goeie dietist niet.quote:Op maandag 16 april 2012 12:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dietisten vind ik sowieso een beetje kansloos.
Tenminste, de meeste gaan je vertellen wat je allang weet.
Nee, dat zeg ik. Ik geloof best dat er dietisten zijn die je WEL kunnen helpen, maar mijn ervaring met dietisten is meer zo van, 3 maaltijden per dag, 2 tussendoortjes, geen vette zooi, veel groente en dan komt alles goed.quote:Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een beetje goeie dietist niet.
60 tot 70% van de kwalen van mensen is op te lossen door een goed dieet ipv gelijk mensen aan de tabletten te gooien.
Ton aan vlees?quote:Op maandag 16 april 2012 13:32 schreef Lonaa het volgende:
Bwehehe, mijn vleesturk-fransman gebeld. Komende zaterdag moet ie een ton vlees komen brengen. Dat hebben we zo nog nooit eerder gedaan.
Dus ik bel m op, "gaat alles goed komen?"
Moest ie lachen, ja, zegt ie, ik denk het wel.
Ja, hallo, denk je dat, of komt alles goed?
Moest ie nog harder lachen, alles komt goed. Ik ben er om 11 uur.
Feit dat ie onthouden heeft hoe laat dat ie hier moet zijn, zegt best wel wat. T zal wel goedkomen.
Waar gaat dit overquote:Op maandag 16 april 2012 13:32 schreef Lonaa het volgende:
Bwehehe, mijn vleesturk-fransman gebeld. Komende zaterdag moet ie een ton vlees komen brengen. Dat hebben we zo nog nooit eerder gedaan.
Dus ik bel m op, "gaat alles goed komen?"
Moest ie lachen, ja, zegt ie, ik denk het wel.
Ja, hallo, denk je dat, of komt alles goed?
Moest ie nog harder lachen, alles komt goed. Ik ben er om 11 uur.
Feit dat ie onthouden heeft hoe laat dat ie hier moet zijn, zegt best wel wat. T zal wel goedkomen.
Ja, als in gewicht ja.quote:Op maandag 16 april 2012 13:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ton aan vlees?
Een ton als in gewicht??
Vlees voor huisdieren.quote:Op maandag 16 april 2012 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar gaat dit over
Vlees voor wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |