Ik geef mijzelf 2/3 jaar.quote:
Vroegah....quote:
Nog steeds de dubbelkoning van Fok!quote:
Nou nou, ik heb een goede seizoensstart, maar ik ben benieuwd of ik dit zo vast kan houden, vast nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nog steeds de dubbelkoning van Fok!
Hoewel FedExpress me wel heel erg op de hielen zit
Salamando is onze enkel held
Hey, we moeten er toch wat moois van maken in dit topic?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:38 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nou nou, ik heb een goede seizoensstart, maar ik ben benieuwd of ik dit zo vast kan houden, vast niet.
Precies, dit forum mogen we lekker pronken, haha.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hey, we moeten er toch wat moois van maken in dit topic?
Daan moet er nog bij als snelste stijger. Met stip
bewarequote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nog steeds de dubbelkoning van Fok!
Hoewel FedExpress me wel heel erg op de hielen zit
Salamando is onze enkel held
Vooral dat laatste jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:14 schreef Norrage het volgende:
Waar is Chriz2k nou toch, die was altijd onze sterspeler. Maar kennelijk gaat de druk van beste fok-speler gepaard met drugs, alcohol en forumbans
Ik ben wel van plan om mijn dubbelrating nog veel beter te maken. Dus ik zou maar flink mijn best doen om me bij te houdenquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:58 schreef FedExpress het volgende:
[..]
beware![]()
2x een 2e positie. not bad, hahakijken hoe lang ik het vol kan houden!
Die is op dezelfde weg gekomen als De Bakker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:14 schreef Norrage het volgende:
Waar is Chriz2k nou toch, die was altijd onze sterspeler. Maar kennelijk gaat de druk van beste fok-speler gepaard met drugs, alcohol en forumbans
Dat web zit ik nu al inquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die is op dezelfde weg gekomen als De Bakker.
Potentie, maar uiteindelijk gaat hij ten onder in de verleidingen van de sex, drugs en rock & roll
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die is op dezelfde weg gekomen als De Bakker.
Potentie, maar uiteindelijk gaat hij ten onder in de verleidingen van de sex, drugs en rock & roll
Wat is het geworden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:38 schreef Godtje het volgende:
Nieuw racket opgehaaldVanavond voor het eerst mee de baan op
Laten we het hopen!quote:
Ai... Ik koop nooit een racket meer zonder te testen. Als ik de specs van dit racket bekijk is het een lekker allround racket, ideaal voor speelsterkte 6-7. (tenminste als ik de goede specs te pakken heb)quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
nadeel, bij een winkel gekocht die weten niet hoe ik speel.
Ze staan wel als goed bekend. Ze doen ook voor veel toppers bespannen en service als die in het land zijn schijnt.
Ben anderhalfuur bezig geweest met de uitleg.
Bij ons ook, maar Koninginnedag is ook tegenwoordig (bij ons in ieder geval) geen officiele inhaaldag meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:32 schreef Vetnek het volgende:
Sla sinds halverwege vorig jaar met de Wilson BLX Team, en mijn prestaties zijn toch wel verbeterd. Ook terug te zien in het verschil tussen de rating begin 2011 en eind 2011.
Service gaat makkelijker en diepe ballen sla ik zonder moeite, nu mijn ongeduld nog onder controle krijgen maar daar kan geen racket iets aan verbeteren.
Onze wedstrijd van 21-04-2012 was wegens regen verplaatst naar 28-04-2012. Helaas viel ook deze dag behoorlijk in de regen hier in het Noord Westen.
Koninginnedag konden we niet inhalen, zowel tegenstanders als wij gingen liever op het terras van een biertje genieten ergens in NL. Dus nu is de wedstrijd naar 17-05-2012 verplaatst.Bijna een maand later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |