Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Dat is chill!quote:Op maandag 16 april 2012 09:12 schreef GuRBuH het volgende:
Vriend van me logde gisteren in op zijn account via webapp terwijl ik op zijn account aan het spelen was en hij kon gewoon spelers te koop zetten. Toen de wedstrijd was afgelopen was het feest wel meteen voorbij.
quote:Op maandag 16 april 2012 09:20 schreef DutchSL het volgende:
Prijzen van de IF's van deze week zijn te weinig gedaald, EA gooi er eens een happy hour tegen aan.
Gewoon doen wat jij wil. Als jij denkt meer plezier er uit te halen met TOTY spelers dan goi je alles in de verkoop. Anders blijf je gewoon lekker spelen met wat je nu hebtquote:Op maandag 16 april 2012 09:43 schreef poker4lifee het volgende:
wat is nu aan te raden? Gewoon teams met ifs/sifs erin blijven bouwen als je dat wilt of kan je beter een beetje sparen en op het toty wachten?
Die tweede is slechtquote:Op maandag 16 april 2012 09:51 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/434668![]()
http://www.futhead.com/12/squad/435137!
Andersson op CF? Is wel baasje.quote:Op maandag 16 april 2012 10:13 schreef DutchSL het volgende:
Iemand een goede suggestie om de rating omlaag te krijgen, zonder grote kwalitatieve offers te doen?
http://www.futhead.com/12/squad/491588
Gaat ie dr nog op vooruit zelfs!quote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Andersson op CF? Is wel baasje.
Niet doorhebben dat ik Toivonen bashquote:Op maandag 16 april 2012 10:29 schreef DutchSL het volgende:
Hij heeft alleen meer pace, schot en heading veel slechter
Maar ik ga even iets anders verzinnen.
quote:PlayStation Network is offline for scheduled maintenance from 14:00 on Monday 16 April 2012 until 02:00 on Tuesday 17 April 2012, BST.
During the maintenance, you will be unable to access the following services:
PlayStation Store on PS3 and PSP.
PlayStation Network Account Management.
PlayStation Network Account Registration.
In addition, you will not be able to sign in to PlayStation Network from eu.playstation.com. If you wish to play online during the maintenance, then you may be able to do so if you sign in to PSN before 14:00 on Monday 16 April 2012.
quote:Op maandag 16 april 2012 10:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Thanks, niet m'n ps3 niet uitzetten dus als ik zo weg ga
De Vlaamse Demouge in de spitsquote:Op maandag 16 april 2012 11:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]ik ben om 17:00 thuis.
http://www.futhead.com/12/squad/491778
Dit is mijn nieuwe teampje trouwens. Mijn budgetbelgjes.
Zoeen baas.quote:
When everything else fails, pacey black dudes!quote:Op maandag 16 april 2012 11:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoeen baas.Ik heb nog een snelle zwartman op de bank, dus als ie niet bevalt gaan we pacen.
quote:Op maandag 16 april 2012 11:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
When everything else fails, pacey black dudes!
Picje.quote:Op maandag 16 april 2012 11:28 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#iSb97gCIbdl3C
Het nieuwe elftal
Nicequote:Op maandag 16 april 2012 11:28 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#iSb97gCIbdl3C
Het nieuwe elftal
Zn 75 finishing houdt me tegen...quote:Op maandag 16 april 2012 11:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
NiceMaar een Ligue1/Frans team is niets zonder een Menez. Zou SIF voor Gameiro doen imo
Okee, hoop suggesties, ik ga de spelers even nader onder de loep nemen, bedankt voor de adviezenquote:Op maandag 16 april 2012 11:35 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt anders ook SIF Hazard spits en SIF Menez CAM doen.
Ik had:
IF Gameiro-SIF Remy
NIF Menez
Menez was topscoorder
ps. M'Bia CB (beste NIF CB van het spel na Chiellini!) en die IF Koscielny wegdoen.. Sakho of UP Mangala. Ook gewoon Moussa Sissoko of UP M'Vila CDM ipv IF Balmont, en Fanni is beter dan Sagna.
edit. zo dus:
http://www.futhead.com/12/squad/491863
Niet alleen zijn Mangala en Fanni en Sissoko beter dan wat jij er nu hebt staan, ze hebben ook lagere ratings wat je kans op een handicap iets kleiner (minder groot) maakt
Hier linkje van mijn franse team, misschien heb je er iets aan.quote:
O, jammerquote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef Tim86 het volgende:
De wereld is wel groter dan de flashy kantoren van Suits hoor
Haha, dat zou wel sick zijn inderdaad, budget is helaas niet meer toereikend voor een zwart kaartje van Riberyquote:Op maandag 16 april 2012 11:49 schreef DutchSL het volgende:
O ja natuurlijk, niks Hazard.. doe gewoon SIF Benzema in de spits.dan heb je pas een beestenteam.
Misschien nog SIF Ribery er bij als we dan toch bezig zijn![]()
Die kerel is zo allround, hij kan CB staan maar hij kan ook ST staan.quote:Op maandag 16 april 2012 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel sick zijn inderdaad, budget is helaas niet meer toereikend voor een zwart kaartje van RiberyDie Sissoko heeft wel beesten stats trouwens
En med/high work rates, ideaal voor CDM in 4-1-2-1-2.. slot op de verdediging. Zo irritant om tegen te spelen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel sick zijn inderdaad, budget is helaas niet meer toereikend voor een zwart kaartje van RiberyDie Sissoko heeft wel beesten stats trouwens
dat had ik ook gedaan. Daarom verbaasde me het dat ik die melding kreeg :-(quote:Op maandag 16 april 2012 09:10 schreef detennismaster het volgende:
Bij een vastloper moet je je CD eruit halen. Dan heb je geen DNFverlies. Je ligt wel uit een eventueel toernooi though.
Niet overschatten hequote:Op maandag 16 april 2012 13:15 schreef Toefjes het volgende:
Wtf, eerste wedstrijd met het League 1 elftal gewoon een gala-voorstelling zoals ik in Fifa nog nooit eerder gespeeld heb, 9-1 gewonnen4 x SIF Hazard, 2 x SIF Remy en 3 x IF Gameiro. Alles, maar dan ook alles lukte, wat een heldenteam
quote:Op maandag 16 april 2012 13:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet overschatten heZijn wel iets meer wedstrijdjes voor nodig.
En met beide benen weer op de grond. Bedankt heren!quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
En volgende week staat iedereen weer op de TP.
quote:Op maandag 16 april 2012 13:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
En met beide benen weer op de grond. Bedankt heren!
Geen ST imho, want 2* skill. I needz roulettezzzz.quote:Op maandag 16 april 2012 11:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die kerel is zo allround, hij kan CB staan maar hij kan ook ST staan.
Kan niet omdat chem.quote:
Ja daarom. Vandermar reactie.quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan niet omdat chem.
Alleen Mignolet, Proto of Jorgacevic kunnen.
Mignolet! ik heb mijn eredivisie silvers aangepast voor hem zodat hij op doel kanquote:Op maandag 16 april 2012 13:51 schreef vandermar het volgende:
Mignolet, Krul of Proto? Een van die driezilver dus niet UP Krul.
zegt niks.quote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben echt blij dat ik niet tegen Toefjes moet. Check dat team
Lekkere handicap wel.quote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef Fuszy het volgende:
Je moet wel tegen mij, ik heb ook wel dure teams (niet dat ik er iets mee kanquote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef Fuszy het volgende:
Doe eens een linkjequote:Op maandag 16 april 2012 14:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet wel tegen mij, ik heb ook wel dure teams (niet dat ik er iets mee kan).
Die TOTY Ramos heeft echt bizarre statsquote:Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/492662
Ok, ik heb NIF Boateng en NIF Silva.. kan ze wel betalen maar vind ze het geld niet waard (Ramos eigenlijk ook niet, maar ach het is leuk om een TOTY speler te hebben)
Punt is meer dat je tegen brute teams nog niet kansloos bent, ik speel bijna altijd tegen slechtere teams maar win lang niet alles en Toefjes ook niet.
Vorige keer had ik een beestenteam met CR7, eerste ronde van het fok toernooi gewoon uitgeschakeld. Zegt niet zo veel, de beste fifa speler wint meestal, niet het beste team.quote:Op maandag 16 april 2012 14:09 schreef Fuszy het volgende:
Mijn NIF Boateng heeft 18x gescoord in 42 wedstrijden..quote:Op maandag 16 april 2012 14:20 schreef Rijst het volgende:
Ik vind IF KPB het wel waardHij staat altijd goed. En heeft er nu bijna 30 gescoord in 80 wedstrijden
Kan je IF Alves dan niet proberen?quote:Op maandag 16 april 2012 14:22 schreef DutchSL het volgende:
Op de 1 of andere manier verliest Ramos toch best vaak een sprintduel, ondanks 90 pace.
[..]
Mijn NIF Boateng heeft 18x gescoord in 42 wedstrijden..
Maar de IF was 140k ofzo toen ik het team bouwde, terwijl ik hem ooit heb gehad voor 80k, dat ga ik mezelf niet aan doen.
Denk niet dat ik dat team ga gebruiken hoor, tegen vrienden probeer ik altijd het meest gelijkwaardige team op te stellen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:22 schreef Fuszy het volgende:
Mijn snelste aanvaller heeft 1 pace meer, dan jouw snelste verdediger
http://www.futhead.com/12/squad/464653
[ afbeelding ]
MAAAK HEM DOOOOD!!!quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef Toefjes het volgende:
Leuk , in de ArenA tegen iemand met Ajax shirts, ene stefanNL ofzo. Ik in Feyenoord shirt. Dit zijn de leukere wedstrijden
Waarom heb je een Feyenoord shirt......quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef Toefjes het volgende:
Leuk , in de ArenA tegen iemand met Ajax shirts, ene stefanNL ofzo. Ik in Feyenoord shirt. Dit zijn de leukere wedstrijden
Nee, chemistry + high/low work rates. Ramos verdedigd wel goed, alleen merk ik niet zo dat hij 8 pace meer heeft dan de NIF.quote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je IF Alves dan niet proberen?
Oh van mij mag je je beste team gebruiken. Geeft me alleen maar een grotere uitdaging.quote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat team ga gebruiken hoor, tegen vrienden probeer ik altijd het meest gelijkwaardige team op te stellen.
Alves kan wel ivm. chemistryquote:Op maandag 16 april 2012 14:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, chemistry + high/low work rates. Ramos verdedigd wel goed, alleen merk ik niet zo dat hij 8 pace meer heeft dan de NIF.
Zijn gt komt mij bekend voorquote:Op maandag 16 april 2012 14:24 schreef Toefjes het volgende:
Ja, maar dat is ook niet mijn beste team, alleen het duurste en op papier beste teamquote:Op maandag 16 april 2012 14:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh van mij mag je je beste team gebruiken. Geeft me alleen maar een grotere uitdaging.
Daar speel ik goed in.quote:Op maandag 16 april 2012 14:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom heb je een Feyenoord shirt......
Taiwo > overige LB's.quote:
Wat is zijn gamertag?quote:Op maandag 16 april 2012 14:36 schreef laucas het volgende:
Kneusjes met de duurste skill teams maar niks anders doen dan hoge balletjes pompen en dan breed leggen en na de wedstrijd sturen 'owned' en het was ook nog een Hollander
Ik ga hem helemaal gek maken brada. Zeg nou maarquote:Op maandag 16 april 2012 14:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat ben je van plan, een kamikaze aanval?
haha, je gaat dadelijk nog keihard op je plaat ookquote:Op maandag 16 april 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
HAHAHAH hij nodigt me nu uit voor een potje
ik ga streamen
Ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat ik ooit niet op xbox live konquote:Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef Fuszy het volgende:
Zonder de fanboys wakker te maken...
Ik hoor jullie nooit over maintenance voor Xbox Live praten, maar ik heb al best vaak onderhoud voor het PSN gezien. Is het zo dat ze live minder vaak onderhouden of zijn dat gunstigere tijden?
In de OP.quote:Op maandag 16 april 2012 15:37 schreef DutchSL het volgende:
Fuszy, waar staat dat excel ding van het toernooi?
Ik heb hem ook aangezet. Ik zag op facebook, dat wanneer je na 1 april nog een keer bent ingelogd je er waarschijnlijk geen last van en je dus ook na 3 uur of 4 uur kon inloggen.quote:Op maandag 16 april 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
Nou, ivm het onderhoudsgebeuren laat ik de PS3 aan, ga zo pleite en vanavond terug, dus als ik niet reageer... Vanavond wel weer klaar voor een toernooipotje!
Ik kan inderdaad gewoon nog inloggen.quote:Op maandag 16 april 2012 15:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook aangezet. Ik zag op facebook, dat wanneer je na 1 april nog een keer bent ingelogd je er waarschijnlijk geen last van en je dus ook na 3 uur of 4 uur kon inloggen.
In H2H was jij beter.quote:Op maandag 16 april 2012 15:43 schreef DutchSL het volgende:
In H2H ging het niet eens zo slecht tegen hem, maarja in H2H win ik ook alles van GJE terwijl ik in FUT alles verlies dus dat zegt niks.
Baasquote:Op maandag 16 april 2012 15:47 schreef DutchSL het volgende:
Nergens? Altijd als eerste hier kijken: http://forum.ea.com/uk/posts/list/1155479.page
Siem de Jong
Acceleration: 68→71
Agility: 65→77
Balance: 62→74
Jumping: 61→65
Reactions: 75→81
Sprint Speed: 67→70
Strength: 70→74
Aggression: 52→56
Positioning: 80→80
Tactical Awareness: 60→64
Vision: 75→75
Ball Control: 74→88
Crossing: 63→71
Curve: 62→64
Dribbling: 68→81
Finishing: 76→79
FK Accuracy: 51→53
Heading Accuracy: 85→90
Long Passing: 66→75
Long Shots: 79→82
Marking: 57→61
Penalties: 74→77
Short Passing: 76→86
Shot Power: 79→82
Slide Tackle: 54→54
StandingTackle: 59→63
Volleys: 81→84
NIF is ook al een goeie hoor, samen met Donk onpaseerbaarquote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef Fuszy het volgende:
Zwaasnwijk met zijn strength. Geen wonder dat hij zo goed is
SIF Vertonghen heeft ook 90+ penalties dacht ikquote:Op maandag 16 april 2012 15:50 schreef Doublepain het volgende:
Wel grappig dat IF Lens 99 volley heeft, ik kan me geen volley herinneren.
quote:Op maandag 16 april 2012 15:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
NIF is ook al een goeie hoor, samen met Donk onpaseerbaar
Goed teampje hoor, alleen had ik Donk rechts. Snelle verdedigers staan bij mij standaard rechts.quote:Op maandag 16 april 2012 15:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb hem nu zo staan. Alleen IF Donk en IF Fer er nog bij.
Z'n IF was niet na een hattrickquote:Op maandag 16 april 2012 15:51 schreef Doublepain het volgende:
Raar dat Siem zijn schot gewoon niet veranderd is, je zou toch denken als je een hattrick maakt dat dat juist verbeterd wordt? EA maakt echt rare IF's
94 zelfsquote:Op maandag 16 april 2012 15:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
SIF Vertonghen heeft ook 90+ penalties dacht ik
Weet ik niet, maar bij Heerenveen - Ajax was het zijn eerste hattrick dus was z'n IF niet na een hattrickquote:
Hij heeft goeie heading, kheb hem nu voor CM gehaald. Altijd handigquote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef DutchSL het volgende:
En zijn schot is wel beter geworden (niet veel, maar toch wel iets hogere long shot/finishing/shot power etc)
2* skill movesquote:Op maandag 16 april 2012 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij heeft goeie heading, kheb hem nu voor CM gehaald. Altijd handig
Vooral als je up Elm hebt, zijn afstandschot is echt
Je weet dat dat niets met elkaar te maken heeft?quote:Op maandag 16 april 2012 16:16 schreef Walxie het volgende:
Als de team-talks bij een manager 0 is kan die alsnog je chem dan omhoog werken?
Ik werk nooit met managers, neem er nu toevallig een.quote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet dat dat niets met elkaar te maken heeft?
ik kan me geen enkele keer herrinneren in al mijn xbox tijd dat het niet werkte.quote:Op maandag 16 april 2012 14:52 schreef Fuszy het volgende:
Zonder de fanboys wakker te maken...
Ik hoor jullie nooit over maintenance voor Xbox Live praten, maar ik heb al best vaak onderhoud voor het PSN gezien. Is het zo dat ze live minder vaak onderhouden of zijn dat gunstigere tijden?
Heb jij een andere gamertag? Ik zie epicdude nooit meer onlinequote:Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan me geen enkele keer herrinneren in al mijn xbox tijd dat het niet werkte.
Nee inderdaad, in die 6 jaar dat ik Xbox Live heb, heb ik nog nooit Xbox Live offline gezien.quote:Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan me geen enkele keer herrinneren in al mijn xbox tijd dat het niet werkte.
het is KevinNL nuquote:Op maandag 16 april 2012 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb jij een andere gamertag? Ik zie epicdude nooit meer online
Nieuwe OP-chick!!!!quote:Op maandag 16 april 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
hahaha Laucas we hebben pics van zn zusje gevonden xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
lolwut, dit gaat te furquote:Op maandag 16 april 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
Van wie?quote:Op maandag 16 april 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op maandag 16-04-2012 om 17:20:45@Mikevd_FR Takedown notices were sent off a few days ago reageer retweet
Ah, heb ik toch nog voor een beetje daginvulling gezorgdquote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef Rijst het volgende:
hahahahaha jaaaa Lau, daar heb je dus van verloren. Mathijs, Cr00k, pascal en ik hebben hem Jantje gegeven.
Hahahahahaahaa!quote:Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef Doublepain het volgende:
Gaderdamme kk lijers weer mijn dnf weg
Klopt, n00b.quote:Op maandag 16 april 2012 17:29 schreef pascal08 het volgende:
Kansloos verloren van Cr00k.
Ik ben gewoon slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
We zijn allemaal evengoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin. Ik heb laatst nog van je gewonnen en toen posten je hier dat je een hekel had aan mijn 'counter team'. Maar he ik snap dat je op je teentjes bent getraptquote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Van jou heb ik dan wel weer 2 van de 2 keer gewonnen, dus jij bent nog slechter.
Dit haalt het hele leuke uit FIFA man, het is juist zo leuk om lekker te kloten met wie beter is etc... beetje brallen enzoquote:Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
Nee zonder grappen we zitten wel allemaal op hetzelfde niveau.
Ik ben beter dan alle xboxers bij elkaaquote:Op maandag 16 april 2012 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit haalt het hele leuke uit FIFA man, het is juist zo leuk om lekker te kloten met wie beter is etc... beetje brallen enzo
en dan ook nog een CM in 4-1-2-1-2quote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
IF Gary Gardnerhttp://yfrog.com/obrw0chj
quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben beter dan alle xboxers bij elkaa
hij snapt er niks vanquote:
Hij is wel goed in FUT, z'n virtuele dubbelganger dan.quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]___________!
[..]
hij snapt er niks van
Volgens mij wint Walxie zelfs van je.quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben beter dan alle xboxers bij elkaa
Wat is het nut om met zo'n kutteam te spelen? Je komt online toch alleen maar goude teams tegen toch? Die keeper gaat voor een hoop frustratie zorgen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Walxie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips?
Van Aanholt zit nog in m'n club ergens
Wie heb je eigenlijk als RWquote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Walxie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips?
Ja vind je het gek met zo'n team..quote:
Verhoek.quote:Op maandag 16 april 2012 18:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wie heb je eigenlijk als RW?
Ik zelf gebruik Beerens, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Jij hebt sws geen verstand van Pietjequote:Op maandag 16 april 2012 18:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is het nut om met zo'n kutteam te spelen? Je komt online toch alleen maar goude teams tegen toch? Die keeper gaat voor een hoop frustratie zorgen.
Ik rape je met dit 4* teamquote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Walxie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips?
No meng, ik doe alsof ik slecht benquote:
Ik heb ook nog een non-rare BPL team, maar als je in BPL een beetje goede spelers hebt is het goddelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik rape je met dit 4* team
[ afbeelding ]
Heb je ooit tegen mij gespeeld?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LB Van Aanholt of Nelom. En sowieso Overtoom op je middenveld. Ik heb zelf Andersson - Fer - Overtoom steeds gehad. Beerens op RW vind ik ook erg chill. Verder heeft het weinig nut om hier gouden CB's in te zitten eigenlijk..dan kan je beter gewoon met Marcelo RCB en Donk LCB spelen (en middenveld Overtoom - Fer - Hutch voor 9 chem)quote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Walxie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips?
Ga dan FIFA streetquote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb al 20 wedstijden hamdicap jezus man kut spel. Alle passes gaat langzaam, reacties traag echt waar ea zijn echt tyfus homo's
Vertonghen de goede formatie geven en tevens omdraaien met Douglas. Pieters direct discarden en Van Aanholt daar neerzetten. Hutchinson vervangen door bijvoorbeeld Serero of Overtoom.quote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Walxie het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips?
Sjaakie Tiote >>>> Arteta op CDM, of je moet op zijn passing, shooting en PACE geilen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik rape je met dit 4* team
[ afbeelding ]
Inderdaad, Overtoom kan nog alleen ik vind atm Hutch ook wel lekker spelen, maar ik kan nog halen ja. Beerens is inderdaad ook een optie, en op de CB's dacht ik aan OF Donk - Marcelo OF SIF Douglas - SIF Vertonghen (zoals nu)quote:Op maandag 16 april 2012 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
LB Van Aanholt of Nelom. En sowieso Overtoom op je middenveld. Ik heb zelf Andersson - Fer - Overtoom steeds gehad. Beerens op RW vind ik ook erg chill. Verder heeft het weinig nut om hier gouden CB's in te zitten eigenlijk..dan kan je beter gewoon met Marcelo RCB en Donk LCB spelen (en middenveld Overtoom - Fer - Hutch voor 9 chem)
ik geil op zijn passing en schot ja. En Essien staat er normaal gesproken ook in.quote:Op maandag 16 april 2012 18:15 schreef laucas het volgende:
[..]
Sjaakie Tiote >>>> Arteta op CDM, of je moet op zijn passing, shooting en PACE geilen.
ga dan Hello Kitty Island Adventure doen als je het niet kan handelenquote:Op maandag 16 april 2012 18:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar zijn server netzokut als fifa 12. EA zijn vieze geldhonden
Daar zijn ze alleen maar aan het pace abusen tegenwoordigquote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga dan Hello Kitty Island Adventure doen als je het niet kan handelen
Te ingewikkeldquote:Op maandag 16 april 2012 18:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga dan Hello Kitty Island Adventure doen als je het niet kan handelen
Van psv togquote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef Doublepain het volgende:
Als er geen TOTY Strootman komt, ga ik helemaal para doen!!
Gewoon Kalou, prima speler.quote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/488437
Iemand een idee hoe ik hier een fatsoenlijke RW krijg? Desnoods een LW met 7 chem, Kalou lijkt me toch niet chill genoeg daar..
quote:
Als je er niet mee speelt kom je er nooit achter.quote:Op maandag 16 april 2012 18:24 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/488437
Iemand een idee hoe ik hier een fatsoenlijke RW krijg? Desnoods een LW met 7 chem, Kalou lijkt me toch niet chill genoeg daar..
Geen Guidettiquote:Op maandag 16 april 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
IFmertens-IFluukinho-IFlens
TOTYMaher-TOTYStroot-IFsiem
Ifmoi-sifvert-sifdouglas-greg
-------------tyton
Hoe werden ze gescammed dan?quote:Op maandag 16 april 2012 17:23 schreef Fuszy het volgende:
Die FUT pagina op facebook loopt mensen te scammen, dus ik stuur een berichtje naar EA, rob hodson en therealgroudy op twitter. Binnen 1 minuut een reactie:twitter:RobHodson_ twitterde op maandag 16-04-2012 om 17:20:45@Mikevd_FR Takedown notices were sent off a few days ago reageer retweet
Luukinho 4stars skillsquote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Geen Guidetti![]()
Oh hihihihi. Laat maar. Dacht dat dit het Eredivisie TOTY moest zijn.
True, heb alleen geen zin om heel dat team te bouwen om er dan eventueel achter te komen dat het niet bevalt en alles opnieuw kanquote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je er niet mee speelt kom je er nooit achter.
Er staat een link op die facebook pagina naar een zogenaamd TOTY, die je brengt naar een phishing site.quote:Op maandag 16 april 2012 18:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe werden ze gescammed dan?
En je bedoelt de FUT superstars pagina?
nee de FIFA Ultimate Team pagina, linkjes posten met het BPL TOTY, moet je alleen even inloggenquote:Op maandag 16 april 2012 18:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoe werden ze gescammed dan?
En je bedoelt de FUT superstars pagina?
Larsson van Sunderland is ook verrassend fijnquote:Op maandag 16 april 2012 18:30 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
True, heb alleen geen zin om heel dat team te bouwen om er dan eventueel achter te komen dat het niet bevalt en alles opnieuw kan
Alles opnieuw kan is beetje overdreven vind ik, je kan altijd dat team bouwen met ben arfa die dan iets minder chem heeft. Vind dat je sowieso een vrij moeilijk team wil bouwen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:30 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
[..]
True, heb alleen geen zin om heel dat team te bouwen om er dan eventueel achter te komen dat het niet bevalt en alles opnieuw kan
Kan je beter Nasri doenquote:Op maandag 16 april 2012 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Tioté ipv Essien en dan Bennie Arfa RW?
ZEKER GEJAT VAN PSV!! OFNIE DAN HE??!!quote:
Haha hm tja jullie hebben gelijk. Thanks in ieder geval allemaalquote:Op maandag 16 april 2012 18:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker.
[..]
wat wil ie dan op RW?de tering
Ik wil vanavond wel.quote:Op maandag 16 april 2012 18:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan gewoon inloggen op PSN, zoals altijd als ze zeggen dat het neit kan wegens onderhoud
Iemand potje voor het toernooi?
Dit. En Ibra > Pazzini en Milito. Maar jij vindt Ibra niet zo fijn spelen he.quote:Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Palacio ipv Sneijder eventueel.
Sneijder > IF Palacio en 9 chem > 7 chem.quote:Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Palacio ipv Sneijder eventueel.
Hij is baas in FUT, maar ik vraag me af wat hij ervan vindt dat hij een bronze is met 76 shootingquote:Op maandag 16 april 2012 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
IF Gary Gardnerhttp://yfrog.com/obrw0chj
Jawel, ik vond 'm super goed, maar ik wil eens wat anders.quote:Op maandag 16 april 2012 18:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit. En Ibra > Pazzini en Milito. Maar jij vindt Ibra niet zo fijn spelen he.
dubbele link met Milito en enkel met de andere spits niet genoeg?quote:Op maandag 16 april 2012 18:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sneijder > IF Palacio en 9 chem > 7 chem.
Nee, komt een half puntje te kort (1,5 + 2 x 1) < 4quote:Op maandag 16 april 2012 19:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dubbele link met Milito en enkel met de andere spits niet genoeg?
afronden = 4quote:Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, komt een half puntje te kort (1,5 + 2 x 1) < 4
als jij het zegtquote:Op maandag 16 april 2012 19:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, komt een half puntje te kort (1,5 + 2 x 1) < 4
Verliezen^2=1quote:Op maandag 16 april 2012 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2+2=5
sommige mensen zullen hem snappen
als je Zarate of German Denis ipv de RST doet kan het welquote:Op maandag 16 april 2012 19:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Precies, jij snapt het.Bedankt voor je tip though.
Milito vind ik gewoon een held. Vele zullen het niet met mij eens zijn, maar daar heb ik maling aan. Pazzini is een briljante kopper volgens udb en is met Nêne op rechts een perfecte spits voor dit team.quote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je Zarate of German Denis ipv de RST doet kan het welmaar dan verneuk je het wel een beetje
denk het nietquote:Op maandag 16 april 2012 19:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is het nu straks HH of niet? Want als dat niet zo is kan ik gewoon silver packs blijven openen en contracten verkopen dan gewoon voor 250c BIN. Ik heb nu wel weer genoeg verdiend aan bronze packs en wat traden.
Jij begint. Btw, ik heb al met meerdere mensen hier de vloer aangeveegd als het om chemistry berekeningen gaat.quote:Op maandag 16 april 2012 19:06 schreef Fuszy het volgende:
STOP ERMEE!!!
dit doet me denken aan mijn levensverzekeringswiskunde les van vanmiddag
je zou toch stoppen trouwens?quote:Op maandag 16 april 2012 19:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij begint. Btw, ik heb al met meerdere mensen hier de vloer aangeveegd als het om chemistry berekeningen gaat.![]()
Ik ben alleen slecht in FIFA, niet in wiskunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |