Ik vind dezen serieus fakking vetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dan dat het vrouwen gemiddeld in cm langer maakt dan je lul groot is TS.Heaven is a place on earth with you
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
Wedges zijn vaak lelijk ja maar niks mis met een goeie platformVrouwen die korter dan je lul zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dan dat het vrouwen gemiddeld in cm langer maakt dan je lul groot is TS.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Je leest verkeerd, sjappie.quote:
Oew, harde sneer hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
Jammer dan dat het vrouwen gemiddeld in cm langer maakt dan je lul groot is TS.
Mwah, niet eens. Het maakt je zo'n 20 cm langer en dat is nog wel een respectabele penislengte.quote:
het is wat, een lul hebben van onder de 1 meter 90.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:20 schreef Sinosappel het volgende:
Jammer dan dat het vrouwen gemiddeld in cm langer maakt dan je lul groot is TS.
Jaja, lul je er maar onderuit.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah, niet eens. Het maakt je zo'n 20 cm langer en dat is nog wel een respectabele penislengte.
Je leest het verkeerd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
het is wat, een lul hebben van onder de 1 meter 90.
Wat is jouw herseninhoud in cm?
Yeah moeilijk he begrijpend lezen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
het is wat, een lul hebben van onder de 1 meter 90.
Wat is jouw herseninhoud in cm?
Tot ongeveer 1.80 kunnen vrouwen met hoge hakken er wel mee wegkomen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:08 schreef luna_lovegood het volgende:
Ik ben 1.72 en draag wel soms hakken. Niet echt hele hoge ofzo, dan word ik wel erg groot. Bovendien zijn bijna alle jongens dan toch nog wel groter.
Wedges zijn vaak lelijk ja maar niks mis met een goeie platformLelijke ondingen en ze zitten vaak voor geen meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dan dat het vrouwen gemiddeld in cm langer maakt dan je lul groot is TS.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:26 schreef darpios het volgende:
[..]
Lelijke ondingen en ze zitten vaak voor geen meter.
Wedges zijn vaak lelijk ja maar niks mis met een goeie platformDeze postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dan dat het vrouwen gemiddeld in cm langer maakt dan je lul groot is TS.![]()
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Schoenen die comfortabel zitten.quote:
Oefenen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:07 schreef darpios het volgende:
Ik snap niet hoe sommige vrouwen de hele godganze dag op zulke dingen kunnen lopen.
Ik loop bijna altijd om zo'n soort schoenen, ik vind ze prachtig en ze lopen prima hoor!quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:26 schreef darpios het volgende:
[..]
Lelijke ondingen en ze zitten vaak voor geen meter.
Moet je maar duidelijker schrijven, want die zin klopt gewoon niet met wat je probeert te zeggenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Yeah moeilijk he begrijpend lezen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |