SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
ik bedoel al die stelletjes niet jij, zoveel Turken komen er niet in deze topic, en dat ze nu allemaal met elkaar gematched zijn..quote:Op maandag 16 april 2012 00:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Jullie nerds? Wat betrek je mij erbij?
Overigens lijkt het wel alsof je jaloers bent op hun...
Olum, kun jij 1 keer normaal doen?quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik bedoel al die stelletjes niet jij, zoveel Turken komen er niet in deze topic, en dat ze nu allemaal met elkaar gematched zijn..fucking hilarious toch.. alle klaplopers vinden hier hun partner
ROFLMAO![]()
![]()
Word tijd dat we ook iemand voor jou vinden danquote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik bedoel al die stelletjes niet jij, zoveel Turken komen er niet in deze topic, en dat ze nu allemaal met elkaar gematched zijn..fucking hilarious toch.. alle klaplopers vinden hier hun partner
ROFLMAO![]()
![]()
dat zou jij toch moeten weten, jij bent ook een pion van Trigger, of doe je weer je naïeve alterego masker opquote:
nee dank je ik heb ook een real life..quote:Op maandag 16 april 2012 00:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Word tijd dat we ook iemand voor jou vinden dan
Zit het je dwars dat jij niemand hebt?Klaarblijkelijk wel anders ging je er niet over door.Laat anderen lekker in hun waarde en stop met trollen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ROFLMAO![]()
![]()
als jij je avatar verandert dan stop ik meteen..quote:Op maandag 16 april 2012 00:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zit het je dwars dat jij niemand hebt?Klaarblijkelijk wel anders ging je er niet over door.Laat anderen lekker in hun waarde en stop met trollen.
Nee hoor? Uiteindelijk is het wel belangrijk dat ik als persoon een degelijke imago heb. Maar zelf zal ik niet anders doen/zijn dan dat ik ben. Immers als ik een goed gevoel ergens bij heb, is voldoende. Wat anderen dan denken boeit mij niet.quote:Op maandag 16 april 2012 00:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dat bedoelde ik niet xminator.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik jou reacties heel vaak zie van: wat zullen mijn familie/vrienden hiervan vinden?
Ik snap het wel, maar het komt op mij over alsof je je keuzes maakt gebaseerd op wat je vrienden/familie er van vinden
Oke, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepenquote:Op maandag 16 april 2012 00:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor? Uiteindelijk is het wel belangrijk dat ik als persoon een degelijke imago heb. Maar zelf zal ik niet anders doen/zijn dan dat ik ben. Immers als ik een goed gevoel ergens bij heb, is voldoende. Wat anderen dan denken boeit mij niet.
Wat is jouw doel eigenlijk? Je loopt op iedereen te vitten in dit topic en iedereen te irriteren, ik kan me echt niemand voorstellen die mensen zoals jou graag hebben. Wat betreft dat 'klaplopers', volgens mij ben jij dan wel de grootste.quote:Op maandag 16 april 2012 00:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat zou jij toch moeten weten, jij bent ook een pion van Trigger, of doe je weer je naïeve alterego masker op
dus jij bent een MILF..quote:Op maandag 16 april 2012 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen!
Rot opquote:
Nee.Waarom zou ik dat in hemelsnaam doen?Wat is er zo erg aan mijn avatar?Jij bent al de derde tegen wie ik het zeg:ik verander hem niet.En kom niet aan met je bonerquote:Op maandag 16 april 2012 00:07 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als jij je avatar verandert dan stop ik meteen..
Even quoteren voor mogelijk juridische stappenquote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Jij staat vanaf nu op mijn bangalijst
Internet neresi, Rotterdam'a yakin miquote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef msnk het volgende:
Om toch je vraag te beantwoorden xminator, dan zeg ik gewoon "internet". Gebeurt tegenwoordig zo vaak dat men er niet eens van opkijkt eigenlijk.
Ik ga ze niet uitleggen wat een forum is, laat staan FOK!
Ken gebeuren, no problemquote:Op maandag 16 april 2012 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen!
Dit ja.quote:Op maandag 16 april 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is jouw doel eigenlijk? Je loopt op iedereen te vitten in dit topic en iedereen te irriteren, ik kan me echt niemand voorstellen die mensen zoals jou graag hebben. Wat betreft dat 'klaplopers', volgens mij ben jij dan wel de grootste.
met je pijplippenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
met je pijplippen
Olum doe normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige users hier hebben daar klaarblijkelijk nog nooit van gehoordquote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef xaban06 het volgende:
Beetje respect, niet iedereen is hier puber.
Ja man, als het niet lukt neem ik jou wel oke.quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
sende mi avrat ariyon burdan leyn
quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
sende mi avrat ariyon burdan leyn
neem Arcadia maarquote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja man, als het niet lukt neem ik jou wel oke.
Wat is er niet normaal aan lippen?quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga me niet vertellen dat haar avatar normaal is..degistirsin, ayip man
Ik ben niet turks nee, maar gelukkig kan ik wel turksquote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Jaleesa iets zei mij dat jij geen Turks was toch
Deniz Arda, best wel Turks eigenlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Jaleesa iets zei mij dat jij geen Turks was toch
Dat klopt, hij is ook half turksquote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Deniz Arda, best wel Turks eigenlijk.
wat ben je dang?quote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben niet turks nee, maar gelukkig kan ik wel turks
Dan ben jij het ookquote:Op maandag 16 april 2012 00:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat klopt, hij is ook half turks
Dat is topgeheimquote:
Zowiezoquote:
Wat jij wilt schatjequote:
Jezus zeg wat ben jij zieligquote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga me niet vertellen dat haar avatar normaal is..degistirsin, ayip man
Mocht je willenquote:
Ja iiiiik!! Met extra sambaaaaal!!quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb honger, wie komt er mee kapsalon eten
Ik ben geen liefhebber van kaas, doe maar gewoon broodje döner. Graag lamsvlees.quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb honger, wie komt er mee kapsalon eten
Dont feed the troll...quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jezus zeg wat ben jij zielig.Je druk maken om een avatar.Ik heb mijn blote kont toch niet als UI.Zielig.
So, dat je dt weet betekend niet gelijk dat je me kent.. Er staan wel een aantal fotos van mij hier op het forum.. Dus dat zegt niksquote:Op maandag 16 april 2012 00:19 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je hebt toch een moedervlek op je rechterwang
Wat is daar zo troll aan? Alsjeblieft, leg me het uit. Ik ben echt benieuwd nu. Of doelde je erop dat EL_Presidente de troll is?quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jezus zeg wat ben jij zielig.Je druk maken om een avatar.Ik heb mijn blote kont toch niet als UI.Zielig.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
So, dat je dt weet betekend niet gelijk dat je me kent.. Er staan wel een aantal fotos van mij hier op het forum.. Dus dat zegt niks
Kom je me eerst halen dan? Ik heb geen autoquote:
Je hebt gelijk.Ik zal er niet meer op reageren.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]o resmi'de senden rica etsem..
Als in Alice reageer niet op presidente(troll).quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is daar zo troll aan? Alsjeblieft, leg me het uit. Ik ben echt benieuwd nu.
quote:
Dat bedoelt hij jaquote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is daar zo troll aan? Alsjeblieft, leg me het uit. Ik ben echt benieuwd nu. Of doelde je erop dat EL_Presidente de troll is?
EL_Presidente is een troll.quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is daar zo troll aan? Alsjeblieft, leg me het uit. Ik ben echt benieuwd nu. Of doelde je erop dat EL_Presidente de troll is?
msnk, hoe gaat het met Tugba.. ik dacht dat je met haar ging trouwen man, ne oldu? jullie hadden plannen gemaakt enzo..quote:
Sorry, maar aangezien je haar citeerde dacht ik dat je het over haar had. Ik had daarom ook mijn post aangepast nadat ik begreep dat je het ook zo kon opvatten, mijn excuses.quote:Op maandag 16 april 2012 00:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Als in Alice reageer niet op presidente(troll).
Hang niet meteen de internet white knight uit arcadia.
Sana verdim kocum, artik efendi ol evlen kiziquote:Op maandag 16 april 2012 00:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
msnk, hoe gaat het met Tugba.. ik dacht dat je met haar ging trouwen man, ne oldu? jullie hadden plannen gemaakt enzo..
hadi ordan, senin çocuguna ben mi babalik yapacam..quote:Op maandag 16 april 2012 00:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Sana verdim kocum, artik efendi ol evlen kizi
Olum dusunsene. Allah ne kadar beraket verir sanaquote:Op maandag 16 april 2012 00:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hadi ordan, senin çocuguna ben mi babalik yapacam..
te ver.quote:Op maandag 16 april 2012 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Amsterdam, beste shoarmatent?
Mesut dan maar?
wat ben jij toch een naief ventje, ik weet heus wel dat je doet alsof je dom bentquote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 00:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry, maar aangezien je haar citeerde dacht ik dat je het over haar had. Ik had daarom ook mijn post aangepast nadat ik begreep dat je het ook zo kon opvatten, mijn excuses.
Het is niet mijn doel om 'white knight' uit te hangen, ik ben gewoon geen liefhebber van idiotie.
Als er zulke mensen zoals jij bestaan, dan zou het me ook niet verbazen dat er mensen zijn die achter je staan.quote:Op maandag 16 april 2012 00:25 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat ben jij toch een naief ventje, ik weet heus wel dat je doet alsof je dom bent
Ik was daar laatst, vond de kapsalon best tegenvallen... :/quote:
Niet zo gierig doen man. Benzin de benden olsun.quote:
Ergenekonquote:Op maandag 16 april 2012 00:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als er zulke mensen zoals jij bestaan, dan zou het me ook niet verbazen dat er mensen zijn die achter je staan.
Te ver kwa tijd. El Aviv is goed te doen, tenminste, 4 jaar terug nog wel.quote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik was daar laatst, vond de kapsalon best tegenvallen... :/
[..]
Niet zo gierig doen man. Benzin de benden olsun.
Kom je me niet eens ophalen? Moet ik helemaal naar het centrum lopenquote:
El Aviv lijkt me een beetje teveel op Tel Aviv, verkopen ze daar wel halal vlees?quote:Op maandag 16 april 2012 00:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Te ver kwa tijd. El Aviv is goed te doen, tenminste, 4 jaar terug nog wel.
Ik vind die kapsalon daar heeeeeeerlijk.. Maar er zitten dr meerdere in Rotterdam he. Welke bedoel jij?quote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik was daar laatst, vond de kapsalon best tegenvallen... :/
[..]
Niet zo gierig doen man. Benzin de benden olsun.
Denk niet dat het slim is om een meid in m'n auto te nemen om 1 uur.quote:Op maandag 16 april 2012 00:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kom je me niet eens ophalen? Moet ik helemaal naar het centrum lopen
kosherquote:Op maandag 16 april 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
El Aviv lijkt me een beetje teveel op Tel Aviv, verkopen ze daar wel halal vlees?
Afspreken met iemand van een forum om döner te eten.quote:Op maandag 16 april 2012 00:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kom je me niet eens ophalen? Moet ik helemaal naar het centrum lopen
Ik neem mn tazer wel mee dan..quote:Op maandag 16 april 2012 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Denk niet dat het slim is om een meid in m'n auto te nemen om 1 uur.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Afspreken met iemand van een forum om döner te eten.
Ik ga slapen met een glimlach.
Er is hier in Kalmthout een Egyptische jood, hij verkoopt gewoon varkensvlees. Wel kosher beweert hij.quote:
GooGle maar een andere vriendquote:
niet alle Egyptenaren zijn moslim, hij is zeker zo een Koptquote:Op maandag 16 april 2012 00:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Er is hier in Kalmthout een Egyptische jood, hij verkoopt gewoon varkensvlees. Wel kosher beweert hij.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]o resmi'de senden rica etsem..
Rotterdam!quote:
-dubbel-quote:
Noooooooquote:
Die bij delfshaven of coolshaven oid. 1van die 2.quote:Op maandag 16 april 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik vind die kapsalon daar heeeeeeerlijk.. Maar er zitten dr meerdere in Rotterdam he. Welke bedoel jij?
Het heeft altijd al Rotterdam geheten.. AlleEn die stomme negers met hun straattaal altijdquote:Op maandag 16 april 2012 00:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toen ik daar nog op school zat heette het Roffa..
racist alert QFTquote:Op maandag 16 april 2012 00:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het heeft altijd al Rotterdam geheten.. Allen die stomme negers met hun straattaal altijd
Dan hebben wij het over een andere, ik bedoel op het hofpleinquote:Op maandag 16 april 2012 00:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Die bij delfshaven of coolshaven oid. 1van die 2.
Als het goed is de plek waar kapsalon ontstond?
Ja, we kwamen erachter - mijn instinct zag enkele opvallende trekjes bij deze Egyptenaar.quote:Op maandag 16 april 2012 00:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
niet alle Egyptenaren zijn moslim, hij is zeker zo een Kopt
quote:Op maandag 16 april 2012 00:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, we kwamen erachter - mijn instinct zag enkele opvallende trekjes bij deze Egyptenaar.
Hij wreef namelijk zo in zijn handen:
[ afbeelding ]
Toen vroeg ik of wat hij verkocht halal was, hij beweerde dat het kosher was, toen vroeg een vriend die daar al 3 jaar kwam eten welk vlees hij at. "Varkensvlees" zei de man. We zijn daar naar buiten gelopen en hebben daar nooit meer over gepraat.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:35 schreef Arcadia het volgende:
Is er trouwens een stroming in het jodendom dat varkensvlees toestaat?
Klinkt aanlokkelijk, maar het is morgen een werkdag. Geniet ervan!quote:
Was een foutje.Net als jij.quote:Op maandag 16 april 2012 00:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
lekker je eigen berichtjes quoten
Rustig maar.quote:Op maandag 16 april 2012 00:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Het heeft altijd al Rotterdam geheten.. AlleEn die stomme negers met hun straattaal altijd
EL_Presidente, arkadas, doe eens normaal.quote:Op maandag 16 april 2012 00:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat zegt msnk volgend jaar over jou, net zoals over Tugba, Yasemin, Zeynep..
Ik ben gesteld op mn stadquote:
zo ben ik, dit is normaalquote:Op maandag 16 april 2012 00:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
EL_Presidente, arkadas, doe eens normaal.
Je was nog vrij onschuldig met je kwijlsmileys, maar nu ben je best irritant. Kappen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Kusje voor jequote:Op maandag 16 april 2012 00:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Tssss, hij wel hèquote:Op maandag 16 april 2012 00:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Kusje voor je.Krijg je ook eens wat liefde.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:40 schreef Bilge het volgende:
Misschien ben ik de enige, maar ik vind die bitchfights heerlijk. Please proceed.
wat is er irritant aan de waarheid?quote:Op maandag 16 april 2012 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je was nog vrij onschuldig met je kwijlsmileys, maar nu ben je best irritant. Kappen.
Ik denk dat het alsnog gegeten wordt, net zoals dat alcohol door moslims genuttigd wordt. Zag ook dit: http://www.vleesmagazine.(...)kensvlees-11970.html. Had niet verwacht dat je er zo makkelijk aan zou kunnen komen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:35 schreef Arcadia het volgende:
Is er trouwens een stroming in het jodendom dat varkensvlees toestaat?
Als ik zinloze en inhoudloze schijndrama wil kijken, dan doe ik E! wel aan.quote:Op maandag 16 april 2012 00:40 schreef Bilge het volgende:
Misschien ben ik de enige, maar ik vind die bitchfights heerlijk. Please proceed.
Pfrt.quote:Op maandag 16 april 2012 00:43 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat is er irritant aan de waarheid?
quote:Op maandag 16 april 2012 00:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]kurt kardes, sen bana yolu göster.. bu topic, Ergenekon vadisi gibi
Rechtdoor!quote:Op maandag 16 april 2012 00:45 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Stel dat je wordt achtervolgd door de farao of Chinese ordetroepen: Mozes wijst naar links, terwijl een wolf naar rechts wijst; wie kies je dan?
ik ga naar rechts dostumquote:Op maandag 16 april 2012 00:45 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Stel dat je wordt achtervolgd door de farao of Chinese ordetroepen: Mozes wijst naar links, terwijl een wolf naar rechts wijst; wie kies je dan?
quote:Op maandag 16 april 2012 00:45 schreef Bilge het volgende:
[..]![]()
Wat isdat?quote:Op maandag 16 april 2012 00:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
BAAS.![]()
Je doet je naam eer aan.
[..]
Dan kom je uit in Tahtali köy.
Het hiernamaals/ dood. 'Tahtali köye boylamak' is een bekende Turkse uitdrukking, maar ik weet ook niet waar het op slaat.quote:
Tahtalı köy is toch mezarlık? Euh, begraafplaats dus. (Ja, als je het doortrekt het hiernamaals en de dood...)quote:Op maandag 16 april 2012 00:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het hiernamaals/ dood. 'Tahtali köye boylamak' is een bekende Turkse uitdrukking, maar ik weet ook niet waar het op slaat.
Jeton yeni dustu. Tahta=hout= grafkist. Merak edip duruyordum.quote:Op maandag 16 april 2012 00:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tahtalı köy is toch mezarlık? Euh, begraafplaats dus. (Ja, als je het doortrekt het hiernamaals en de dood...)
Gezelligquote:Op maandag 16 april 2012 00:51 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het hiernamaals/ dood. 'Tahtali köye boylamak' is een bekende Turkse uitdrukking, maar ik weet ook niet waar het op slaat.
Precies. Tahta = tabut. En köy omdat alle tabuts daar verzameld worden.quote:Op maandag 16 april 2012 00:55 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jeton yeni dustu. Tahta=hout= grafkist. Merak edip duruyordum.
Ras voor religie plaatsen. Zou jij hetzelfde doen? Maar ipv Mozes staat daar Mohammed sws?quote:Op maandag 16 april 2012 00:47 schreef Bilge het volgende:
[..]
BAAS.![]()
Je doet je naam eer aan.
[..]
Dan kom je uit in Tahtali köy.
Jij hebt er al zo veel gekregen.quote:
Slaap zachtquote:Op maandag 16 april 2012 00:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ok nu ben ik echt slapen, truste schatjesss
Ik wil ook!quote:Op maandag 16 april 2012 00:59 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jij hebt er al zo veel gekregen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie vraag.quote:Op maandag 16 april 2012 00:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ras voor religie plaatsen. Zou jij hetzelfde doen? Maar ipv Mozes staat daar Mohammed sws?
Ik zou de tesbih uit mijn zak halen, verticaal vasthouden aan de bovenkant en een rondje draaien, wachten totdat hij wijst naar de kıble en in die richting gaan.quote:Op maandag 16 april 2012 00:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ras voor religie plaatsen. Zou jij hetzelfde doen? Maar ipv Mozes staat daar Mohammed sws?
De 'mooie vraag' stemt van jou.quote:Op maandag 16 april 2012 01:04 schreef Bilge het volgende:
[..]
Mooie vraag.![]()
Ik hoop en verwacht dat ze allebei dezelfde richting uitwijzen, aangezien Turken grotendeels moslim zijn en de Islam zo'n 1200 jaar door Turken is 'verdedigd'. Maar als ze verschillende kanten op wijzen zit ik met een groot probleem. Per geval zou ik een pragmatische oplossing zoeken, denk ik.
En als dat richting die farao of Chinese ordetroepen is?quote:Op maandag 16 april 2012 01:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou de tesbih uit mijn zak halen, verticaal vasthouden aan de bovenkant en een rondje draaien, wachten totdat hij wijst naar de kıble en in die richting gaan.
Je zou Burakius gezellig vinden en goed met 'm op kunnen schieten.quote:Op maandag 16 april 2012 01:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De 'mooie vraag' stemt van jou.
Hoewel Turken vrijwel vaak moslim zijn, praktiseren en preken zij ook dingen die totaal niet correleren met islam. Zoals het nationalisme. Ik weet waar ik voor zou kiezen.
Moet jij morgen ook naar school?Heb geen zin om te slapenquote:
Nee joh, Arcadia is te beschaafd.quote:Op maandag 16 april 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou Burakius gezellig vinden en goed met 'm op kunnen schieten.
Ik kan met elk persoon die niet continu mijn fundamenten aanvalt goed opschieten.quote:Op maandag 16 april 2012 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou Burakius gezellig vinden en goed met 'm op kunnen schieten.
Ik begrijp het niet. Wie is Burakius en moet ik er een dubbelzinnige reden achterzoeken waarom ik goed met hem zou opschieten?quote:
Salaam Aleikoum akhquote:
Maar deze counter had ik niet verwacht, vandaar het compliment.quote:Op maandag 16 april 2012 01:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De 'mooie vraag' stemt van jou.
Hoewel Turken vrijwel vaak moslim zijn, praktiseren en preken zij ook dingen die totaal niet correleren met islam. Zoals het nationalisme. Ik weet waar ik voor zou kiezen.
Ik ken de geschiedenis en begrijp je punt, maar ik snap de relevantie niet, ik vraag namelijk niet de geschiedenis tussen moslims onderling, maar een vraag waarbij de profeet sws de weg wijst, dat heeft toch helemaal niks met onze geschiedenis te makenquote:Op maandag 16 april 2012 01:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Maar deze counter had ik niet verwacht, vandaar het compliment.
Vroeger waren de meeste moslims verenigd in 1 land. De Arabieren hebben daar eigenhandig een eind aan gemaakt, op het moment dat de zieke man van Europa met bijna alle buren oorlog voerde.
De culturele verschillen zijn kennelijk te groot. In plaats van éénwording is samenwerking realistischer.
Kelime-i Şehadet.quote:Op maandag 16 april 2012 01:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En als dat richting die farao of Chinese ordetroepen is?
Een user die hier vroeger wel 's kwam. Heb hem nooit helemaal begrepen eigenlijkquote:Op maandag 16 april 2012 01:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Wie is Burakius en moet ik er een dubbelzinnige reden achterzoeken waarom ik goed met hem zou opschieten?
Ja, maar ik denk dat ik een aantal uurtjes over sla...quote:Op maandag 16 april 2012 01:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Moet jij morgen ook naar school?Heb geen zin om te slapen.
Hij denkt hetzelde als jij over nationalisme en islam.quote:Op maandag 16 april 2012 01:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Wie is Burakius en moet ik er een dubbelzinnige reden achterzoeken waarom ik goed met hem zou opschieten?
quote:Op maandag 16 april 2012 01:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kelime-i Şehadet.
In geval van de ordetroepen kan ik ze misschien nog overhalen om mij te sparen door ze te wijzen naar mijn ogen en vertellen dat één van hen ben.
Wat is vroeger?quote:Op maandag 16 april 2012 01:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Maar deze counter had ik niet verwacht, vandaar het compliment.
Vroeger waren de meeste moslims verenigd in 1 land. De Arabieren hebben daar eigenhandig een eind aan gemaakt, op het moment dat de zieke man van Europa met bijna alle buren oorlog voerde.
De culturele verschillen zijn kennelijk te groot. In plaats van éénwording is samenwerking realistischer.
Ja, lees terug voor de filosofische vraag van Bilge.quote:Op maandag 16 april 2012 01:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is het discussiepunt? Of je etniciteit of religie op de eerste plaats zet?
De woorden van de profeet zou je ook kunnen opvatten als een gebod tot samenwerking. Politieke samenwerkingsverbanden zijn er in allerlei vormen en maten.quote:Op maandag 16 april 2012 01:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis en begrijp je punt, maar ik snap de relevantie niet, ik vraag namelijk niet de geschiedenis tussen moslims onderling, maar een vraag waarbij de profeet sws de weg wijst, dat heeft toch helemaal niks met onze geschiedenis te maken?
Maar, ik vraag of je religie of ras eerst zou plaatsen. Wat heeft dit met dat te maken, ben ik nu echt zo moe of?quote:Op maandag 16 april 2012 01:17 schreef Bilge het volgende:
[..]
De woorden van de profeet zou je ook kunnen opvatten als een gebod tot samenwerking. Politieke samenwerkingsverbanden zijn er in allerlei vormen en maten.
Met het verleden probeer ik aan te tonen dat éénwording door de culturele verschillen niet realistisch is, en dus minder vergaande samenwerkingsvormen aangewezen zijn.
Haha boks!Gelukkig moet ik pas om 10:30 beginnen.Dat red ik wel.Hoop ikquote:Op maandag 16 april 2012 01:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat ik een aantal uurtjes over sla...
Ik ook niet
Zoals ik al zei gaan beide vaak samen, en waar dat niet het geval geven pragmatische overwegingen per geval de doorslag. Met voorbeelden probeer ik die overwgingen te duiden.quote:Op maandag 16 april 2012 01:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar, ik vraag of je religie of ras eerst zou plaatsen. Wat heeft dit met dat te maken, ben ik nu echt zo moe of?
Het leger van de Abbasiden bestond voornamelijk uit Turken. (voordat het totaal door de Mamelukse Turken zou worden overgenomen)quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 01:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
En mijn smartphone is leeg en ik kan niet in bed liggen als het in de oplader is.#firstworldproblems.
quote:Op maandag 16 april 2012 01:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja, lees terug voor de filosofische vraag van Bilge.
quote:"O mensen, Wij hebben jullie uit een man en een vrouw geschapen en Wij hebben jullie tot volkeren en stammen gemaakt opdat jullie elkaar zouden kennen. De voortreffelijkste van jullie bij God is de vroomste. Waarlijk, God is Al-Wetend en welingelicht." (Koran, 49:13)
quote:"O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een arabier is niet beter dan een niet-arabier, en een niet-arabier niet beter dan een arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden." (gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)
'Turken' zijn in de 9de eeuw moslim geworden, nee?quote:Op maandag 16 april 2012 01:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het leger van de Abbasiden bestond voornamelijk uit Turken.
Lijer.Wacht maar dinsdagquote:
Dat is dus 800-900.quote:Op maandag 16 april 2012 01:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
'Turken' zijn in de 9de eeuw moslim geworden, nee?
9e. Eerste eeuw begint bij 0 hè.quote:Op maandag 16 april 2012 01:25 schreef zarGon het volgende:
9. yüzyıl.
Is dat de 9de of de 10de eeuw? Nederlanders kunnen niet klokkijken en ik twijfel of ze correct omgaan met de benoemingen van de eeuwen.
Hahaquote:Op maandag 16 april 2012 01:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Haha boks!Gelukkig moet ik pas om 10:30 beginnen.Dat red ik wel.Hoop ik.Ben te moe om iet te doen maar te wakker om te slapen .En mijn smartphone is leeg en ik kan niet in bed liggen als het in de oplader is.#firstworldproblems
.
Tatli ruyalarquote:Op maandag 16 april 2012 01:31 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga naar dromenland.Slaap lekker allemaal.Iye geceler:*.
Ik erger me aan zulke zaken. De begane grond is de begane grond en niet de eerste verdieping. Wat overigens verhoging hoort te zijn, maar dat terzijde.quote:
Dag liefje .quote:
Welterusten!quote:Op maandag 16 april 2012 01:31 schreef AliceWonder het volgende:
Ik ga naar dromenland.Slaap lekker allemaal.Iyi geceler.
Trusten Ayca!quote:
Trustequote:
Trusten zarGonquote:
quote:
Hahaha helemaal mee eens, ze maken het moeilijker dan het nodig is denk ik dan maar ergens is het gewoon hartstikke logischquote:Op maandag 16 april 2012 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik erger me aan zulke zaken. De begane grond is de begane grond en niet de eerste verdieping. Wat overigens verhoging hoort te zijn, maar dat terzijde.
Begin je nou weerquote:Op maandag 16 april 2012 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Slaap lekker.
Waarom gebruik je geen spaties tussen je zinnen?
Ben je weleens met de laptop naast je in slaap gevallen? Mits ja, de volgende wakker geworden met hoofdpijn?quote:Op maandag 16 april 2012 01:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahagelukkig heb ik een stopcontact naast mn bed, nja gelukkig... Sta ermee op een val ermee in slaap, denk niet dat het heel gezond is
Nee nee ik was het de vorige keer.quote:Op maandag 16 april 2012 01:38 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Begin je nou weer. Ik zal er vanaf nu beter op letten. Trusten
.
We nemen alles te snel aan.quote:Op maandag 16 april 2012 01:39 schreef Ayca het volgende:
Dat topic heb ik ook gelezen. Nooit over nagedacht idd..
Oh,mijn excuses dan TheMagnificentquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 01:38 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Begin je nou weer. Ik zal er vanaf nu beter op letten. Trusten
.
Ik dacht al. Ik spreek Alice voor het eerst aan.quote:
Het is je vergeven.quote:Op maandag 16 april 2012 01:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oh,mijn excuses dan themagnificent.
Laptop leg ik meestal weg en telefoon slaap ik altijd mee, maar nee geen last vanquote:Op maandag 16 april 2012 01:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben je weleens met de laptop naast je in slaap gevallen? Mits ja, de volgende wakker geworden met hoofdpijn?
Merk dat dat telkens voorkomt. Was gisteren blijkbaar in slaap gevallen met de telefoon en laptop aan en stond op met een barstende koppijn.
Hahaha is dat een Turks spreekwoord?quote:Op maandag 16 april 2012 01:40 schreef zarGon het volgende:
Als je met de auto zou vertrekken naar Turkije waren er emmers water verspild door de mensen die je liefhebben, Alice. Zo te zien.
Ah, wist ik niet. Dank je.quote:Op maandag 16 april 2012 01:27 schreef Bilge het volgende:
(...)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mamelukken
quote:Op maandag 16 april 2012 01:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht al. Ik spreek Alice voor het eerst aan.
[..]
Het is je vergeven.Bir daha olmasin.
Doe ik ook, maar soms pakt de slaap mij te snel. Dat je zeg maar wakker wordt en jezelf afvraagt hoe je in slaap bent gevallen omdat je dat niet herinnert.quote:Op maandag 16 april 2012 01:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Laptop leg ik meestal weg en telefoon slaap ik altijd mee, maar nee geen last van
Ik kan mij niet echt niet herinneren wanneer mij dat voor het laatst is overkomen. Heb je dat vaak?quote:Op maandag 16 april 2012 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar soms pakt de slaap mij te snel. Dat je zeg maar wakker wordt en jezelf afvraagt hoe je in slaap bent gevallen omdat je dat niet herinnert.
Ja ken hetquote:Op maandag 16 april 2012 01:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar soms pakt de slaap mij te snel. Dat je zeg maar wakker wordt en jezelf afvraagt hoe je in slaap bent gevallen omdat je dat niet herinnert.
Meer een gebruik. Wanneer je iemand uitzwaait en die persoon een 'lange' tijd niet meer zal zien, wordt er water gestrooid achter het voertuig wanneer het vertrekt. Symbolisch, zodat de persoon comfortabel reist (als water) en snel terugkomt (als water).quote:Op maandag 16 april 2012 01:43 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hahaha is dat een Turks spreekwoord?. Er zijn gewoon veel engeltjes hier
.
Ik hoor dit voor het eerstquote:Op maandag 16 april 2012 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meer een gebruik. Wanneer je iemand uitzwaait en die persoon een 'lange' tijd niet meer zal zien, wordt er water gestrooid achter wanneer het voertuig vertrekt. Symbolisch, zodat de persoon comfortabel reist (als water) en snel terugkomt (als water).
In de laatste zin kan er weinig logica in zitten, het is een vertaling van "su gib git, su gibi gel".
Nee, niet vaak.quote:Op maandag 16 april 2012 01:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik kan mij niet echt niet herinneren wanneer mij dat voor het laatst is overkomen. Heb je dat vaak?
Grappig. Mij maakt het eigenlijk geen moer uit hoe ik in slaap viel, als ik maar lekker heb geslapenquote:Op maandag 16 april 2012 01:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, niet vaak.
Ik wil weten hoe ik in slaap ben gevallen en wat ik het laatst deed. Soms duurt het iets langer dan normaal (meteen).
Het is een beetje vergelijkbaar met momenten waar je jezelf afvraagt of iets een droom of echt is/was. Dat je even moet nadenken.
quote:Op maandag 16 april 2012 01:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nooit water achter je zien gegooid worden?.
Ik wil geen gaten. Ik merk dat mijn langetermijngeheugen soms kuren vertoont (weet wel wat er heeft plaatsgevonden, waar en hoe weet ik ook, maar de datum/tijdstip kan ik niet herinneren en ook niet terugberekenen). Moet een logisch geheel zijn, de nacht en de ochtend.quote:Op maandag 16 april 2012 02:00 schreef msnk het volgende:
Grappig. Mij maakt het eigenlijk geen moer uit hoe ik in slaap viel, als ik maar lekker heb geslapen
Dat laatste heb ik dan wel heel erg vaak. Maar dan ook echt abnormaal vaak vind ik
Vraag thuis eens na.quote:[..]
Zou dat een hint zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren was heerlijkquote:Op maandag 16 april 2012 09:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Net zoals gister zeker![]()
Watermeloenen zijn nog niet goed op smaak nu denk ik.
quote:Op maandag 16 april 2012 02:19 schreef Bilge het volgende:
Waar gaan jullie heen, we zouden nog watermeloen snijden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Voornamelijk bekend geworden door de reclame van Yapi Kredi Sigorta.
Ik kan me nog herinneren dat bijna iedereen die zin gebruikte na het eten in Turkije destijds.
Dit is EL_Presidente trouwens..dus ga ervoor dames,quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ROFLMAO![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent trouwens vergeten een aantal knopen dicht te knopen, of hoort dat zo laag![]()
Kwam het tegen bij een ander topicquote:Op maandag 16 april 2012 10:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar is hij dat serieus?
Hoe weet je dat?
Hmm, als je nog twijfelt om daar tussen te kiezen moet je misschien eens afvragen waar/waarom je nou werkelijk in gelooft.quote:Op maandag 16 april 2012 01:04 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik hoop en verwacht dat ze allebei dezelfde richting uitwijzen, aangezien Turken grotendeels moslim zijn en de Islam zo'n 1200 jaar door Turken is 'verdedigd'. Maar als ze verschillende kanten op wijzen zit ik met een groot probleem. Per geval zou ik een pragmatische oplossing zoeken, denk ik.
Dit is een grapje neem ik aan?quote:Op maandag 16 april 2012 01:04 schreef Bilge het volgende:
[..]
Mooie vraag.![]()
de Islam zo'n 1200 jaar door Turken is 'verdedigd'.
Jaleesa heeft interesse?quote:Op maandag 16 april 2012 10:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Maar is hij dat serieus?
Hoe weet je dat?
Ehmm nee dankjequote:
True that bro, ben niet een grote fan maar wat een stem heeft die gastquote:Op zondag 15 april 2012 23:10 schreef Turquaz52 het volgende:
Woow woow woow..Ellerini Cekip Benden is een focking prachtige nummer (een van mijn lievelings nummers.), alleen ik ben persoonlijk niet een Ibrahim Tatlises fan (toffe stem tho)..
Sowiesoquote:Aighttt Hommies for live juweet R&R is back en ping me
Oké, stuur maar mijn richting uit dan.quote:Op maandag 16 april 2012 11:29 schreef xaban06 het volgende:
Owja uiteraard helal, ik heb mekkafood gebruikt, voordat er tig reacties over komen...
quote:Op maandag 16 april 2012 11:29 schreef xaban06 het volgende:
Owja uiteraard helal, ik heb mekkafood gebruikt, voordat er tig reacties over komen...
quote:
Oke snotneusquote:Op maandag 16 april 2012 11:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zit nu op school, maar mijn opleiding bestaat voor 99% uit computers, en aangezien ik bijna afgestudeerd ben heb ik veel vrije tijd op school
Klopt, hoe weet je dat? Zo engquote:Op maandag 16 april 2012 11:43 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oke snotneus
Waar studeer je eigenlijk? Zadkine hofplein?
Komt omdat hij Fenerbahçeli is.quote:Op maandag 16 april 2012 11:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Beste wat Turkije heeft gehad qua muziek, die man
Helaas is de enige turkse docente die we hadden vorig jaar weggegaanquote:
Ooh oke, jammer dat je er niet meer zitquote:Op maandag 16 april 2012 11:45 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gegokt.
Ik heb ~6-7 daar doorgebracht, nou ja, er naastGLR.
Gestudeerd + gewerkt.
Had ik het bijna goedquote:Op maandag 16 april 2012 11:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hehe, nee, gebouw daarnaast gewerkt enkele jaren.
Hahaha, is de zadkine te vergelijken met een ROC oid?quote:Op maandag 16 april 2012 11:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Helaas is de enige turkse docente die we hadden vorig jaar weggegaanzij was zooooooo lief
Ik ben dan ook geen docentequote:Op maandag 16 april 2012 11:46 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Helaas is de enige turkse docente die we hadden vorig jaar weggegaanzij was zooooooo lief
Zadkine IS ook ROCquote:Op maandag 16 april 2012 11:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Had ik het bijna goed
[..]
Hahaha, is de zadkine te vergelijken met een ROC oid?
Hoezo jammer.quote:Op maandag 16 april 2012 11:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ooh oke, jammer dat je er niet meer zit
Nee anders zou er iets mis zijn dat je op je 17e een baard liet groeienquote:
Voor mijquote:Op maandag 16 april 2012 11:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo jammer.
Ik heb het nu veel beter
Ik heb er totaal geen ervaring mee, daarom vraag ik het ookquote:
Ik ben ook blij als ik klaar ben.quote:Op maandag 16 april 2012 11:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen ervaring mee, daarom vraag ik het ook![]()
Heb wel eens voor zaken bij zo een school gezeten, maar wat was ik blij dat ik daar snel klaar was
Serieus...quote:
Haha, inderdaad, in de zomer om 12:00 zijn er denk ik 200 turken aanwezig op het pleinquote:Op maandag 16 april 2012 11:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben ook blij als ik klaar ben.
Ondanks dat ik dan op turken val, word ik knettergek van al die kleine knulletjes die het nodig vinden om je constant aan te spreken en te irriteren
Half 12quote:Op maandag 16 april 2012 11:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad, in de zomer om 12:00 zijn er denk ik 200 turken aanwezig op het plein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |