SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
ik bedoel al die stelletjes niet jij, zoveel Turken komen er niet in deze topic, en dat ze nu allemaal met elkaar gematched zijn..quote:Op maandag 16 april 2012 00:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Jullie nerds? Wat betrek je mij erbij?
Overigens lijkt het wel alsof je jaloers bent op hun...
Olum, kun jij 1 keer normaal doen?quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik bedoel al die stelletjes niet jij, zoveel Turken komen er niet in deze topic, en dat ze nu allemaal met elkaar gematched zijn..fucking hilarious toch.. alle klaplopers vinden hier hun partner
ROFLMAO![]()
![]()
Word tijd dat we ook iemand voor jou vinden danquote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik bedoel al die stelletjes niet jij, zoveel Turken komen er niet in deze topic, en dat ze nu allemaal met elkaar gematched zijn..fucking hilarious toch.. alle klaplopers vinden hier hun partner
ROFLMAO![]()
![]()
dat zou jij toch moeten weten, jij bent ook een pion van Trigger, of doe je weer je naïeve alterego masker opquote:
nee dank je ik heb ook een real life..quote:Op maandag 16 april 2012 00:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Word tijd dat we ook iemand voor jou vinden dan
Zit het je dwars dat jij niemand hebt?Klaarblijkelijk wel anders ging je er niet over door.Laat anderen lekker in hun waarde en stop met trollen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ROFLMAO![]()
![]()
als jij je avatar verandert dan stop ik meteen..quote:Op maandag 16 april 2012 00:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zit het je dwars dat jij niemand hebt?Klaarblijkelijk wel anders ging je er niet over door.Laat anderen lekker in hun waarde en stop met trollen.
Nee hoor? Uiteindelijk is het wel belangrijk dat ik als persoon een degelijke imago heb. Maar zelf zal ik niet anders doen/zijn dan dat ik ben. Immers als ik een goed gevoel ergens bij heb, is voldoende. Wat anderen dan denken boeit mij niet.quote:Op maandag 16 april 2012 00:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dat bedoelde ik niet xminator.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik jou reacties heel vaak zie van: wat zullen mijn familie/vrienden hiervan vinden?
Ik snap het wel, maar het komt op mij over alsof je je keuzes maakt gebaseerd op wat je vrienden/familie er van vinden
Oke, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepenquote:Op maandag 16 april 2012 00:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor? Uiteindelijk is het wel belangrijk dat ik als persoon een degelijke imago heb. Maar zelf zal ik niet anders doen/zijn dan dat ik ben. Immers als ik een goed gevoel ergens bij heb, is voldoende. Wat anderen dan denken boeit mij niet.
Wat is jouw doel eigenlijk? Je loopt op iedereen te vitten in dit topic en iedereen te irriteren, ik kan me echt niemand voorstellen die mensen zoals jou graag hebben. Wat betreft dat 'klaplopers', volgens mij ben jij dan wel de grootste.quote:Op maandag 16 april 2012 00:06 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat zou jij toch moeten weten, jij bent ook een pion van Trigger, of doe je weer je naïeve alterego masker op
dus jij bent een MILF..quote:Op maandag 16 april 2012 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen!
Rot opquote:
Nee.Waarom zou ik dat in hemelsnaam doen?Wat is er zo erg aan mijn avatar?Jij bent al de derde tegen wie ik het zeg:ik verander hem niet.En kom niet aan met je bonerquote:Op maandag 16 april 2012 00:07 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als jij je avatar verandert dan stop ik meteen..
Even quoteren voor mogelijk juridische stappenquote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Jij staat vanaf nu op mijn bangalijst
Internet neresi, Rotterdam'a yakin miquote:Op maandag 16 april 2012 00:10 schreef msnk het volgende:
Om toch je vraag te beantwoorden xminator, dan zeg ik gewoon "internet". Gebeurt tegenwoordig zo vaak dat men er niet eens van opkijkt eigenlijk.
Ik ga ze niet uitleggen wat een forum is, laat staan FOK!
Ken gebeuren, no problemquote:Op maandag 16 april 2012 00:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen!
Dit ja.quote:Op maandag 16 april 2012 00:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is jouw doel eigenlijk? Je loopt op iedereen te vitten in dit topic en iedereen te irriteren, ik kan me echt niemand voorstellen die mensen zoals jou graag hebben. Wat betreft dat 'klaplopers', volgens mij ben jij dan wel de grootste.
met je pijplippenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
met je pijplippen
Olum doe normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige users hier hebben daar klaarblijkelijk nog nooit van gehoordquote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef xaban06 het volgende:
Beetje respect, niet iedereen is hier puber.
Ja man, als het niet lukt neem ik jou wel oke.quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
sende mi avrat ariyon burdan leyn
quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
sende mi avrat ariyon burdan leyn
neem Arcadia maarquote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja man, als het niet lukt neem ik jou wel oke.
Wat is er niet normaal aan lippen?quote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga me niet vertellen dat haar avatar normaal is..degistirsin, ayip man
Ik ben niet turks nee, maar gelukkig kan ik wel turksquote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Jaleesa iets zei mij dat jij geen Turks was toch
Deniz Arda, best wel Turks eigenlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Jaleesa iets zei mij dat jij geen Turks was toch
Dat klopt, hij is ook half turksquote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Deniz Arda, best wel Turks eigenlijk.
wat ben je dang?quote:Op maandag 16 april 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben niet turks nee, maar gelukkig kan ik wel turks
Dan ben jij het ookquote:Op maandag 16 april 2012 00:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat klopt, hij is ook half turks
Dat is topgeheimquote:
Zowiezoquote:
Wat jij wilt schatjequote:
Jezus zeg wat ben jij zieligquote:Op maandag 16 april 2012 00:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ga me niet vertellen dat haar avatar normaal is..degistirsin, ayip man
Mocht je willenquote:
Ja iiiiik!! Met extra sambaaaaal!!quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb honger, wie komt er mee kapsalon eten
Ik ben geen liefhebber van kaas, doe maar gewoon broodje döner. Graag lamsvlees.quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb honger, wie komt er mee kapsalon eten
Dont feed the troll...quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jezus zeg wat ben jij zielig.Je druk maken om een avatar.Ik heb mijn blote kont toch niet als UI.Zielig.
So, dat je dt weet betekend niet gelijk dat je me kent.. Er staan wel een aantal fotos van mij hier op het forum.. Dus dat zegt niksquote:Op maandag 16 april 2012 00:19 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je hebt toch een moedervlek op je rechterwang
Wat is daar zo troll aan? Alsjeblieft, leg me het uit. Ik ben echt benieuwd nu. Of doelde je erop dat EL_Presidente de troll is?quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 00:18 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jezus zeg wat ben jij zielig.Je druk maken om een avatar.Ik heb mijn blote kont toch niet als UI.Zielig.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
So, dat je dt weet betekend niet gelijk dat je me kent.. Er staan wel een aantal fotos van mij hier op het forum.. Dus dat zegt niks
Kom je me eerst halen dan? Ik heb geen autoquote:
Je hebt gelijk.Ik zal er niet meer op reageren.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]o resmi'de senden rica etsem..
Als in Alice reageer niet op presidente(troll).quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is daar zo troll aan? Alsjeblieft, leg me het uit. Ik ben echt benieuwd nu.
quote:
Dat bedoelt hij jaquote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is daar zo troll aan? Alsjeblieft, leg me het uit. Ik ben echt benieuwd nu. Of doelde je erop dat EL_Presidente de troll is?
EL_Presidente is een troll.quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is daar zo troll aan? Alsjeblieft, leg me het uit. Ik ben echt benieuwd nu. Of doelde je erop dat EL_Presidente de troll is?
msnk, hoe gaat het met Tugba.. ik dacht dat je met haar ging trouwen man, ne oldu? jullie hadden plannen gemaakt enzo..quote:
Sorry, maar aangezien je haar citeerde dacht ik dat je het over haar had. Ik had daarom ook mijn post aangepast nadat ik begreep dat je het ook zo kon opvatten, mijn excuses.quote:Op maandag 16 april 2012 00:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Als in Alice reageer niet op presidente(troll).
Hang niet meteen de internet white knight uit arcadia.
Sana verdim kocum, artik efendi ol evlen kiziquote:Op maandag 16 april 2012 00:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
msnk, hoe gaat het met Tugba.. ik dacht dat je met haar ging trouwen man, ne oldu? jullie hadden plannen gemaakt enzo..
hadi ordan, senin çocuguna ben mi babalik yapacam..quote:Op maandag 16 april 2012 00:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Sana verdim kocum, artik efendi ol evlen kizi
Olum dusunsene. Allah ne kadar beraket verir sanaquote:Op maandag 16 april 2012 00:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hadi ordan, senin çocuguna ben mi babalik yapacam..
te ver.quote:Op maandag 16 april 2012 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Amsterdam, beste shoarmatent?
Mesut dan maar?
wat ben jij toch een naief ventje, ik weet heus wel dat je doet alsof je dom bentquote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 00:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry, maar aangezien je haar citeerde dacht ik dat je het over haar had. Ik had daarom ook mijn post aangepast nadat ik begreep dat je het ook zo kon opvatten, mijn excuses.
Het is niet mijn doel om 'white knight' uit te hangen, ik ben gewoon geen liefhebber van idiotie.
Als er zulke mensen zoals jij bestaan, dan zou het me ook niet verbazen dat er mensen zijn die achter je staan.quote:Op maandag 16 april 2012 00:25 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat ben jij toch een naief ventje, ik weet heus wel dat je doet alsof je dom bent
Ik was daar laatst, vond de kapsalon best tegenvallen... :/quote:
Niet zo gierig doen man. Benzin de benden olsun.quote:
Ergenekonquote:Op maandag 16 april 2012 00:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als er zulke mensen zoals jij bestaan, dan zou het me ook niet verbazen dat er mensen zijn die achter je staan.
Te ver kwa tijd. El Aviv is goed te doen, tenminste, 4 jaar terug nog wel.quote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik was daar laatst, vond de kapsalon best tegenvallen... :/
[..]
Niet zo gierig doen man. Benzin de benden olsun.
Kom je me niet eens ophalen? Moet ik helemaal naar het centrum lopenquote:
El Aviv lijkt me een beetje teveel op Tel Aviv, verkopen ze daar wel halal vlees?quote:Op maandag 16 april 2012 00:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Te ver kwa tijd. El Aviv is goed te doen, tenminste, 4 jaar terug nog wel.
Ik vind die kapsalon daar heeeeeeerlijk.. Maar er zitten dr meerdere in Rotterdam he. Welke bedoel jij?quote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik was daar laatst, vond de kapsalon best tegenvallen... :/
[..]
Niet zo gierig doen man. Benzin de benden olsun.
Denk niet dat het slim is om een meid in m'n auto te nemen om 1 uur.quote:Op maandag 16 april 2012 00:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kom je me niet eens ophalen? Moet ik helemaal naar het centrum lopen
kosherquote:Op maandag 16 april 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
El Aviv lijkt me een beetje teveel op Tel Aviv, verkopen ze daar wel halal vlees?
Afspreken met iemand van een forum om döner te eten.quote:Op maandag 16 april 2012 00:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Kom je me niet eens ophalen? Moet ik helemaal naar het centrum lopen
Ik neem mn tazer wel mee dan..quote:Op maandag 16 april 2012 00:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Denk niet dat het slim is om een meid in m'n auto te nemen om 1 uur.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Afspreken met iemand van een forum om döner te eten.
Ik ga slapen met een glimlach.
Er is hier in Kalmthout een Egyptische jood, hij verkoopt gewoon varkensvlees. Wel kosher beweert hij.quote:
GooGle maar een andere vriendquote:
niet alle Egyptenaren zijn moslim, hij is zeker zo een Koptquote:Op maandag 16 april 2012 00:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Er is hier in Kalmthout een Egyptische jood, hij verkoopt gewoon varkensvlees. Wel kosher beweert hij.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:20 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]o resmi'de senden rica etsem..
Rotterdam!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |