Heb je het over zelfverzekerdheid (dan ja, dat klopt, en ook daarvoor: het helpt om er goed uit te zien) of over gevoeligheid?quote:Op zondag 15 april 2012 22:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om het nader te verklaren: Hoe minder moeite je doet om je gevoelens te verbergen op dat moment, hoe meer ze zich aangetrokken voelt. Het is allemaal expressie van wie je bent, dat bepaald hoe echt je bent en of je niet in de knoop zit met jezelf.
Pink party? klinkt als een gruwelquote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Gisteren in Maastricht..pink party. Was misschien wel wat voor jou geweest.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar een of andere Russische schone importeren
Zelfverzekerdheid, niet bang zijn voor het uiten van je gevoelens. Dat mensen in je ogen kunnen zien wat je bedoeld en dat je geen toneel speelt.quote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je het over zelfverzekerdheid (dan ja, dat klopt, en ook daarvoor: het helpt om er goed uit te zien) of over gevoeligheid?
Ja, wat moet je anders? De rest van je leven fappen en je moeder laten koken voor je? Chicks don´t dig that, I believequote:
Hehe.. ik was er als 1 van de weinige hetero's..althans daar leek het op. Was in La bonbonierre, mooie locatie, aardig druk.quote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Pink party? klinkt als een gruwel![]()
Zoek niet echt een relnichtje of zo
Dat is waar.quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders? De rest van je leven fappen en je moeder laten koken voor je? Chicks don´t dig that, I believe
homo's hebben meestal massa's knappe vriendinnen neen vaak ook heteromeisjes mee naar dat feest. 1+1=2quote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Pink party? klinkt als een gruwel![]()
Zoek niet echt een relnichtje of zo
Ik heb even door de foto's gebladderd en zie zoveel types waar ik na 2 glazen wodka vast over heen had lopen kotsen puur omdat het kanquote:Op zondag 15 april 2012 23:03 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Hehe.. ik was er als 1 van de weinige hetero's..althans daar leek het op. Was in La bonbonierre, mooie locatie, aardig druk.
Das gelul. Iedereen kan veranderen. Misschien niet in een totaal ander persoon, maar sommige eigenschappen kun je wel degelijk veranderen. Je moet alleen wel willen. Comfortzone is saaaiiii. Do, or do not, there is no try.quote:Op zondag 15 april 2012 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is waar.
En als je al 30 jaar zo'n persoonlijkheid hebt is het lastig te veranderen. En daar aan wal verandert men niet zo soepel.
ghehehe ghehehe bwehehe.quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid, niet bang zijn voor het uiten van je gevoelens. Dat mensen in je ogen kunnen zien wat je bedoeld en dat je geen toneel speelt.
Ik zie het nu pasquote:
Ik niet moet geen wijven om me heen die het leuke vinden om een homo als vriend te hebben om lekker te shoppen en dat soort meuk... dat ze lekker oprotten als ze stylist willen bellen ze die Maik de boer maar opquote:Op zondag 15 april 2012 23:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
homo's hebben meestal massa's knappe vriendinnen .1+1=2
Daarom zei ik ook dat hij niet zo makkelijk en soepel zal veranderen. Want het is zo'n niets-ondernemend persoontje.quote:Op zondag 15 april 2012 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das gelul. Iedereen kan veranderen. Misschien niet in een totaal ander persoon, maar sommige eigenschappen kun je wel degelijk veranderen. Je moet alleen wel willen. Comfortzone is saaaiiii. Do, or do not, there is no try.
Hahahaha..ach ja dat heb je overal, toch ? Er werd wel volop gehosseld..was voor velen dus wel een geslaagde avond.quote:Op zondag 15 april 2012 23:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb even door de foto's gebladderd en zie zoveel types waar ik na 2 glazen wodka vast over heen had lopen kotsen puur omdat het kan
Vast lekker rond lopen sletten en de volgende ochtend als een haas er vandoorquote:Op zondag 15 april 2012 23:07 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Hahahaha..ach ja dat heb je overal, toch ? Er werd wel volop gehosseld..was voor velen dus wel een geslaagde avond.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar een of andere Russische schone importeren
Hij is zelf homo.quote:Op zondag 15 april 2012 23:07 schreef strawberry_hill het volgende:
als die homo's chickdingen met ze doen hoef jij dt weer niet.Lijkt me handig
Zijn probleem, daar kan niemand hem bij helpen. Maar laat hem dan fijn ergens anders verzuren.quote:Op zondag 15 april 2012 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat hij niet zo makkelijk en soepel zal veranderen. Want het is zo'n niets-ondernemend persoontje.
Hij kan het wel, maar of hij de moeite zou doen?
Je word bedanktquote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij is zelf homo.
Ja ja ik denk ik verklap het maar alvast aan haar.
Inderdaad, en ondertussen heeft DG helemaal niet door dat ik mfn ook al lang en breed mee uit heb gevraagd. Jammer hoor.quote:
Ik dacht dat jij een man was?quote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat voor vrouw wil je dan? een mannelijke met een pittg kapsel?
Ik denk dat hij het niet aandurft naar een ander topic te verhuizen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zijn probleem, daar kan niemand hem bij helpen. Maar laat hem dan fijn ergens anders verzuren.
Een mannelijke jaquote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat voor vrouw wil je dan? een mannelijke met een pittg kapsel?
Tot morgennnquote:
nee hoe kom je daarbij?quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het niet aandurft naar een ander topic te verhuizen.
Veranderingen zijn eng enzo.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dan kan hij hier jaloers zijn op anderen die wel durven te daten. Fok!kers met elkaar als zure slagroom op de muffe taart erbij. Verrot kersje erop, en voilá, zijn leven is weer compleet.
Vandaar dat hij altijd zo groen ziet.quote:Op zondag 15 april 2012 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dan kan hij hier jaloers zijn op anderen die wel durven te daten. Fok!kers met elkaar als zure slagroom op de muffe taart erbij. Verrot kersje erop, en voilá, zijn leven is weer compleet.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, en ondertussen heeft DG helemaal niet door dat ik mfn ook al lang en breed mee uit heb gevraagd. Jammer hoor.
Je bent een vrouwmens? vergeet het maar stomme jij!quote:Op zondag 15 april 2012 23:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee hoe kom je daarbij?
doe ook niet aan pittige kapsels wel aan kleurrijk
In je profiel staat man.quote:Op zondag 15 april 2012 23:10 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee hoe kom je daarbij?
doe ook niet aan pittige kapsels wel aan kleurrijk
Dratquote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, en ondertussen heeft DG helemaal niet door dat ik mfn ook al lang en breed mee uit heb gevraagd. Jammer hoor.
Wel lastig als je zowel homo's als vrouwen niet wilt.quote:Op zondag 15 april 2012 23:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je bent een vrouwmens? vergeet het maar stomme jij!
quote:
Heb ik hem nu weggepest?quote:Op zondag 15 april 2012 23:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vandaar dat hij altijd zo groen ziet.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel lastig als je zowel homo's als vrouwen niet wilt.
Dat dacht ikquote:Op zondag 15 april 2012 23:14 schreef debeterebob het volgende:
Barbusse: goed verhaal in vorige topicBeste keus in je leven om die chick te dumpen
waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 15 april 2012 23:12 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je bent een vrouwmens? vergeet het maar stomme jij!
Ik wil gewoon geen Nederlandse kutnicht aan mijn zijde! Vieze kuttekoppen dat het zijn en slettebakkenquote:Op zondag 15 april 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel lastig als je zowel homo's als vrouwen niet wilt.
wel een buitenlandse kutnicht?quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen Nederlandse kutnicht aan mijn zijde! Vieze kuttekoppen dat het zijn en slettebakken
Oh, ik ken ook wel normale.quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen Nederlandse kutnicht aan mijn zijde! Vieze kuttekoppen dat het zijn en slettebakken
wat?waarom 0.o ik heb gewoon boobs GEEN moobsquote:Op zondag 15 april 2012 23:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik dacht jij een jongen was met een vrouwelijke touch maar dat ben jij niet
Mja, getrouwd, sorryquote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Pics en verder informatie in het DM bakje doen kijk ik er wel even naar.
Zakelijke?quote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn opleiding zat een hele correcte homo. Zo'n zakentype.
Hij wordt betaald om liefde te geven bedoel je?quote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Op mijn opleiding zat een hele correcte homo. Zo'n zakentype.
je hebt nog tijd zat zou je zeggen tochquote:Op zondag 15 april 2012 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik doe geen opleiding meer, het mislukte
Ik ben gemiddeld, dus dat strakke maakt niet zoveel uit.quote:Op zondag 15 april 2012 23:19 schreef debeterebob het volgende:
Lijkt me strak plan
hihi hij zei strak
Snap je um?
pics.quote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat?waarom 0.o ik heb gewoon boobs GEEN moobs
Nouhhhhh, als bottom.quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben gemiddeld, dus dat strakke maakt niet zoveel uit.
Ik deed elektrotechniek, nu werk ik in een cafetaria, en in september ga ik aardwetenschappen doen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef strawberry_hill het volgende:
ok Wat DEEDj e? En wat doe je nu?
Lijkt me een redelijk plan danquote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben gemiddeld, dus dat strakke maakt niet zoveel uit.
Bewijs maarquote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat?waarom 0.o ik heb gewoon boobs GEEN moobs
Hulde aan die man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:23 schreef heloef het volgende:
Een vriend van mij bats dit:Leuke bikini.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulde aan die man.
Wat klinkt goed?quote:Op zondag 15 april 2012 23:23 schreef strawberry_hill het volgende:
Hmm klinkt goed hoe oud/jong ben e?
Een vriend van mij bats dit:Amerikaans zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulde aan die man.
Dat denk ik nog steeds..,.quote:Op zondag 15 april 2012 23:24 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
jij dacht dat ik een Dude was dus nee
Juist na die foto dacht ik dat.quote:Op zondag 15 april 2012 23:24 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Een vriend van mij bats dit:enhoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulde aan die man.i'm just a figment of your imagination
was niet mijn foto maar iemand die grappig doet door nepfoto's te plaatsen om even fijn anderen naar beden te halen dat is een 4 ik ben minimaal een 6quote:
volgens je profiel welquote:Op zondag 15 april 2012 23:24 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Doe eens een foto dan?quote:Op zondag 15 april 2012 23:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
was niet mijn foto maar iemand d grappig doet
Een vriend van mij bats dit:Kan jij ook als je genoeg ervaring hebt, alleen weet je dat nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulde aan die man.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Nee, dat is:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, dat is:Ik zou je compleet afmaken als ik er achter zou komen dat er foto's van mij op een groot forum geplaatst zouden worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Goede vraag, ik vraag het me ook af.quote:Op zondag 15 april 2012 23:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
enhoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?
quote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, dat is:Mag ik facebook van bikinichick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/kree.
Denk er hetzelfde over.quote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou je compleet afmaken als ik er achter zou komen dat er foto's van mij op een groot forum geplaatst zouden worden.
Ach schei uitquote:Op zondag 15 april 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou ook best een leuke foto van mij willen posten, maar er zijn niet echt leuke foto's van mij.
Hij heeft 1 ding in ieder geval wat jij nog niet hebt. Hij voelt zich goed genoeg voor haar, jij plaatst haar op een voetstuk vanwege haar uiterlijk.quote:
Bedankt voor het melden, fijne dag nog.quote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou je compleet afmaken als ik er achter zou komen dat er foto's van mij op een groot forum geplaatst zouden worden.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Er zijn ook maar een handvol foto's van dit jaar, waarvan geen enkele met een enigszins goede cameraquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zijn ook maar een handvol foto's van dit jaar, waarvan geen enkele met een enigszins goede camera
Het één sluit het ander niet uit hoorquote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij heeft 1 ding in ieder geval wat jij nog niet hebt. Hij voelt zich goed genoeg voor haar, jij plaatst haar op een voetstuk vanwege haar uiterlijk.
Er is een reden dat ik het quote zet, zo kan ik het zelf weer verwijderen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ookAlleen heloef kan er mee weg komen...
Dan nog...quote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik het quote zet, zo kan ik het zelf weer verwijderen.
Vergeet niet dat sommige fokkers mapjes met zulk soort foto's bijhouden.quote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies?quote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit hoor
Serieus ? Jeetje.. je zou een leven hebben..stel je voor.quote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vergeet niet dat sommige fokkers mapjes met zulk soort foto's bijhouden.
Als ze langs haar Twitter/Feestboek komen kunnen ze daar ook aan komen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Validatie!quote:Op zondag 15 april 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou ook best een leuke foto van mij willen posten, maar er zijn niet echt leuke foto's van mij.
Of gewoon alles bijhouden wat een andere fokker schrijftquote:Op zondag 15 april 2012 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, waar denk je dat die .rars vandaan komen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:33 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Serieus ? Jeetje.. je zou een leven hebben..stel je voor.
Breng ze even op ideeën ja.quote:Op zondag 15 april 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze langs haar Twitter/Feestboek komen kunnen ze daar ook aan komen.
En dan staat er een naam aan gelinkt.
Dat is ook zoiets ja.quote:Op zondag 15 april 2012 23:34 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Of gewoon alles bijhouden wat een andere fokker schrijft
Blijkbaar ben ik niet helemaal op de hoogte.. maar ik weet niet of ik dat erg moet vinden hehe.quote:Op zondag 15 april 2012 23:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, waar denk je dat die .rars vandaan komen.
Ze houdt van zeehondjesquote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Bwhehe.quote:
quote:
Dan nog zijn ze hier op FOK! heel goed om te achter halen wie het is en der hoeft maar een maffe gek rond te lopen...quote:Op zondag 15 april 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Bwhehe.
Ik verwijder het na 10 minuten en zo lang er geen naam aan gelinkt is het een van de biljoenen foto's op de webs.
Ik zie het drama niet.
Het gaat meer om het idee dat het niet tof is als mensen dat met mijn foto's zouden doen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Bwhehe.
Ik verwijder het na 10 minuten en zo lang er geen naam aan gelinkt is het een van de biljoenen foto's op de webs.
Ik zie het drama niet.
Maffe gekken lopen overal rond, hier, Facebook, Twitter, Tumblr, dus?quote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan nog zijn ze hier op FOK! heel goed om te achter halen wie het is en der hoeft maar een maffe gek rond te lopen...
Dus jij hoeft ze het niet op een presenteerblaadje te geven.quote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Maffe gekken lopen overal rond, hier, Facebook, Twitter, Tumblr, dus?
Jezelf goed genoeg voelen voor een mooie meid betekent niet dat je haar niet moet behandelen als de enigste vrouw die er toe doet.quote:
Dat is wel begrijpelijk hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat meer om het idee dat het niet tof is als mensen dat met mijn foto's zouden doen.
Gewoon omdat je niet weet wie die foto onder zijn neus krijgt en wat ermee gebeurt enzo.
Nu niet, maar als je ooit vader bent ga je dat wel zien.
Dan is het aan de persoon zelf om te bepalen waar zij gegevens plaatst.quote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Maffe gekken lopen overal rond, hier, Facebook, Twitter, Tumblr, dus?
Ik zou met liefde haar naam hier neerzetten, loefjequote:Op zondag 15 april 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Bwhehe.
Ik zie het drama niet.
En die zijn er.quote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan nog zijn ze hier op FOK! heel goed om te achter halen wie het is en der hoeft maar een maffe gek rond te lopen...
Gek.quote:Op zondag 15 april 2012 23:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou met liefde haar naam hier neerzetten, loefje
Maffe gek gespot.quote:Op zondag 15 april 2012 23:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou met liefde haar naam hier neerzetten, loefje
Die trui staat je niet.quote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef twi het volgende:
Ik verveel me, kan ik niet weer eens wat kritiek krijgen?
FF de naam van de chick van de vriend van loefje postenquote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef twi het volgende:
Je bent forever alone, een beetje grappig doen op het internet maar ondertussen rot je eenzaam en alleen weg. Hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef twi het volgende:
Kut, jeweet.quote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent forever alone, een beetje grappig doen op het internet maar ondertussen rot je eenzaam en alleen weg. Hoe voelt dat nou?
En wat ga je daar nou aan doen? Internetheldje. Niks he?quote:
TC'enquote:Op zondag 15 april 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
En wat ga je daar nou aan doen? Internetheldje. Niks he?
Zo krijgen we geen discussie, je helpt ook niet mee. Lul.quote:
Mensen die shirts onder hun truien dragenquote:Op zondag 15 april 2012 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doe je shirt ook meteen uit dan.
Dudequote:Op zondag 15 april 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
En wat ga je daar nou aan doen? Internetheldje. Niks he?
waarom zo gemeen ,kunnen we niet gewoon lief zijn tegen elkaar?quote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
FF de naam van de chick van de vriend van loefje posten
Iddquote:
quote:
IK HIELP ALLEENquote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef twi het volgende:
Je topje dan.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die shirts onder hun truien dragen
Ja. Eerlijk waar.quote:
Nee eigenlijk totaal niet.quote:
Eentje dan.quote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef twi het volgende:
Ik draag geen topjes, maar als je zo graag een topje uit wilt doen, help yourself
Naar school.quote:
Ik zei mannen. Jij bent maagd, jochiequote:
heeeee geslachtsverandering ondergaan?quote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
waarom zo gemeen ,kunnen we niet gewoon lief zijn tegen elkaar?
Kingtopje?quote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef twi het volgende:
Ik draag geen topjes, maar als je zo graag een topje uit wilt doen, help yourself
Alsof dat definitie van mannelijkheid is.quote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zei mannen. Jij bent maagd, jochie
Mag ik mee shoppen?quote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef twi het volgende:
[..]
Sporten, werken, shoppen, koken, eten, huilen, slapen.
Op het strand liggen. Bier drinken. Naar meisjes in bikini en zomerjurkjes kijken.quote:
fixedquote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef twi het volgende:
[..]
Sporten, werken, shoppen, koken, eten, fappen, huilen, slapen.
Het is wel elektronica, maar dat vind je ook wel leuk hè?quote:
Nee, fappen doe ik direct voor het slapen. Ik zal dus wel eerst huilen.quote:
Oh ja, baardgroei ook natuurlijkquote:Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof dat definitie van mannelijkheid is.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Het is wel elektronica, maar dat vind je ook wel leuk hè?
quote:
Ik ga een mediaspeler kopen voor m'n zwager. Alleen is het wel saai shoppen, want ik weet bijna zeker welke ik wil hebben. We kunnen uiteraard daarna nog wat leuks doen!quote:
Waarom zou je dat willenquote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik kan geen vent vinden die exact lijkt op mijn vriendje er zijn geen klonen van hem!!!
Ik ben geen man hoor, nou ja volgens de Nederlandse Staat wel.quote:Op zondag 15 april 2012 23:48 schreef strawberry_hill het volgende:
zodra je een penis hebt en boven de 18 ben je een man
dan zitten er op Fok nog zat jongetjesquote:Op zondag 15 april 2012 23:48 schreef strawberry_hill het volgende:
zodra je een penis hebt en boven de 18 ben je een man
Wiewatwaar?quote:
Wie wat waar?quote:Op zondag 15 april 2012 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zitten er op Fok nog zat jongetjes
Kleding kopen?quote:Op zondag 15 april 2012 23:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga een mediaspeler kopen voor m'n zwager. Alleen is het wel saai shoppen, want ik weet bijna zeker welke ik wil hebben. We kunnen uiteraard daarna nog wat leuks doen!
Nee, dat was geen benzin-imitatiesmiley.
Dat is waar, ik had het alleen over het gevoel namelijk. Je kunt zelfs iemand op een voetstuk plaatsen door alleen je gevoelens. Dat uit zich vanzelf in wanhopig gedrag uiteraard.quote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezelf goed genoeg voelen voor een mooie meid betekent niet dat je haar niet moet behandelen als de enigste vrouw die er toe doet.
Voor mij of voor jou? Ik heb net m'n kast een beetje volgehangen. Maar kan nog wel een paar sneakers gebruiken. En wat korte broeken.quote:
Korte broeken voor een man? Dat mag nietquote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Voor mij of voor jou? Ik heb net m'n kast een beetje volgehangen. Maar kan nog wel een paar sneakers gebruiken. En wat korte broeken.
Voor jou dus.quote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef twi het volgende:
[..]
Voor mij of voor jou? Ik heb net m'n kast een beetje volgehangen. Maar kan nog wel een paar sneakers gebruiken. En wat korte broeken.
Daar heb ik mfn dus ook voor nodig, om me dat wijs te maken.quote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Korte broeken voor een man? Dat mag niet
Korte broeken zijn relaxtedquote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb ik mfn dus ook voor nodig, om me dat wijs te maken.
Kinderen dat mag maar een een jongen vanaf 14jaar een korte broek? Klap verkopen meteen!quote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Daar heb ik mfn dus ook voor nodig, om me dat wijs te maken.
Pics van je haarquote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef strawberry_hill het volgende:
oeh shortjes jahh! ik had er 1 gezien in hot pink past bij mijn haar=roze
Ik zou zelf voor driekwartsbroeken gaan, maar ik ben er op gewezen dat dat écht niet kan.quote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Korte broeken zijn relaxtedOf mis ik iets?
Dat kan ook met iemand anders dan je exquote:
Ook niet ben je gehandicapt of zo?quote:Op zondag 15 april 2012 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor driekwartsbroeken gaan, maar ik ben er op gewezen dat dat écht niet kan.
bij mannen word het niet gewaardeerd lichaamsdelen showenquote:Op zondag 15 april 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Korte broeken zijn relaxtedOf mis ik iets?
Omg nee inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor driekwartsbroeken gaan, maar ik ben er op gewezen dat dat écht niet kan.
Oh ja. En hoe.quote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
jij hebt toch een vriendin dat heb je dus al
Dan snap ik het ook niet meerquote:Op zondag 15 april 2012 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ik ga geen lange broeken dragen in de zomer man. Ik draag alleen spijkerbroeken, dat is gewoon echt te benauwd. Maargoed, gelukkig krijg ik dus kledingadvies.quote:Op zondag 15 april 2012 23:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan snap ik het ook niet meerMaar ik heb chille, mooi korte broeken liggen. Mag ik die nog wel aan?
En wat zijn de andere opties? Witte broeken? Beige?
Je bent nog niet aan het gisten.quote:
Linnen broeken.quote:Op zondag 15 april 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ik ga geen lange broeken dragen in de zomer man. Ik draag alleen spijkerbroeken, dat is gewoon echt te benauwd. Maargoed, gelukkig krijg ik dus kledingadvies.
Ik ga em wel chillen in korte broek. Nog ff nieuwe slippers en klaarquote:Op zondag 15 april 2012 23:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ja ik ga geen lange broeken dragen in de zomer man. Ik draag alleen spijkerbroeken, dat is gewoon echt te benauwd. Maargoed, gelukkig krijg ik dus kledingadvies.
1/5 hier.quote:Op zondag 15 april 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet 3/4broek
Alhoewel 3/4eerder 2/3
Viesquote:Op zondag 15 april 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik weer mn kuiten kan showen in mn shorts
Pardon, hoe dat zo? Wat doe jij met je kleren?quote:
Korte broeken vind ik prima, maar 3/4 is echt niks.quote:Op zondag 15 april 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik weer mn kuiten kan showen in mn shorts
je kan de natuur niet tegenhouden hequote:Op zondag 15 april 2012 23:58 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik sprak met een jongen op school, voelde mezelf nat worden,niks gedaan verder.Is dat niet raar
quote:Op zondag 15 april 2012 23:58 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik sprak met een jongen op school, voelde mezelf nat worden,niks gedaan verder.Is dat niet raar
Zolang het maar net over de kniën is, hoger vind ik echt niets hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 23:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Korte broeken vind ik prima, maar 3/4 is echt niks.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn benen zijn nooit zichtbaar eigenlijk.
Problemen heb ik met dat eerstequote:Op zondag 15 april 2012 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon normaal eten.
En uit die zandbak blijven.
Niet raar als hij lekker was.quote:Op zondag 15 april 2012 23:58 schreef strawberry_hill het volgende:
Toen ik 12 was kreeg ik een boner toen ik met een meisje praatte. Heel normaal.quote:Op zondag 15 april 2012 23:58 schreef strawberry_hill het volgende:
GODVER DE GODVERquote:Op maandag 16 april 2012 00:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hierom gaf ik je geen gelijk eerder vandaag.
Voorspellende gaven. [ afbeelding ]
Mwoaaa, geen idee heb je benen nog nooit gezien.quote:Op zondag 15 april 2012 23:59 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang het maar net over de kniën is, hoger vind ik echt niets hoor.
Kan ook gewoon zomaar gebeuren, ik heb het ook wel eens spontaan.quote:Op maandag 16 april 2012 00:00 schreef strawberry_hill het volgende:
heb iknooit gehad,zo spontaan en hij vind me niks
Zie je morgen wel dan.quote:Op maandag 16 april 2012 00:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mwoaaa, geen idee heb je benen nog nooit gezien.
Net niet... Komt wel dicht in de buurt als ik Nederlandse vrouwen zie gedragen krijg ik de kriebels... Mannen hetzelfdequote:Op maandag 16 april 2012 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat het Midden-Oosten jouw beloofde land is
Zit je me eerst lekker te maken met kledingadvies en gezelligheid, en nu dit...quote:Op maandag 16 april 2012 00:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik werk tot 6 uur, zijn de winkels daarna nog open bij jou? Hier valt het tegen namelijk.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En de basisschool heeft problemen met dat tweede.
Ohquote:Op maandag 16 april 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb ook niet echt mooie benen, het zijn niet alleen mijn principes
Praat haar nou niks aanquote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef strawberry_hill het volgende:
zal toch wel meevallen loksama.Hoe oud ben je?
18, en ik vind dat mijn benen te dik zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 00:03 schreef strawberry_hill het volgende:
zal toch wel meevallen loksama.Hoe oud ben je?
Door hem uit te vragen.quote:
Ze zijn vast niet dikker dan die van mij. Al heb ik geen idee waarom dat relevant zou zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
18, en ik vind dat mijn benen te dik zijn.
verhuizen naar een wat zedelijker land danquote:Op maandag 16 april 2012 00:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Net niet... Komt wel dicht in de buurt als ik Nederlandse vrouwen zie gedragen krijg ik de kriebels... Mannen hetzelfde
quote:Op maandag 16 april 2012 00:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat hoort een man te doen wel eerst vragen aan de vader natuurlijk
Maar mannenbenen zijn bijna nooit mooiquote:Op maandag 16 april 2012 00:04 schreef twi het volgende:
[..]
Ze zijn vast niet dikker dan die van mij. Al heb ik geen idee waarom dat relevant zou zijn.
hebben jonge vrowen meestal over 5 jaar denk je waar had ik het nou overquote:Op maandag 16 april 2012 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
18, en ik vind dat mijn benen te dik zijn.
Heb jij ook ervaring met mannen hosselen dan?quote:Op maandag 16 april 2012 00:05 schreef firefly3 het volgende:
Iemand stelt een serieuze vraag en er komt alleen bullshit terug
Nee zou het wel willenquote:Op maandag 16 april 2012 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verhuizen naar een wat zedelijker land dan
Ik was serieus hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 00:05 schreef firefly3 het volgende:
Iemand stelt een serieuze vraag en er komt alleen bullshit terug
Oei, dan wordt het denk ik lastig.quote:
onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op maandag 16 april 2012 00:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat hoort een man te doen wel eerst vragen aan de vader natuurlijk
Nee, maar soms is "grapjes mode" wel erg vaak aan hier :pquote:Op maandag 16 april 2012 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij ook ervaring met mannen hosselen dan?
Alleen zijn de mijne bijna zo dik als die van mijn moeder terwijl we van boven heel wat maten schelen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hebben jonge vrowen meestal over 5 jaar denk je waar had ik het nou over
Ja als enige denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |