Heb je het over zelfverzekerdheid (dan ja, dat klopt, en ook daarvoor: het helpt om er goed uit te zien) of over gevoeligheid?quote:Op zondag 15 april 2012 22:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om het nader te verklaren: Hoe minder moeite je doet om je gevoelens te verbergen op dat moment, hoe meer ze zich aangetrokken voelt. Het is allemaal expressie van wie je bent, dat bepaald hoe echt je bent en of je niet in de knoop zit met jezelf.
Pink party? klinkt als een gruwelquote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Gisteren in Maastricht..pink party. Was misschien wel wat voor jou geweest.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar een of andere Russische schone importeren
Zelfverzekerdheid, niet bang zijn voor het uiten van je gevoelens. Dat mensen in je ogen kunnen zien wat je bedoeld en dat je geen toneel speelt.quote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je het over zelfverzekerdheid (dan ja, dat klopt, en ook daarvoor: het helpt om er goed uit te zien) of over gevoeligheid?
Ja, wat moet je anders? De rest van je leven fappen en je moeder laten koken voor je? Chicks don´t dig that, I believequote:
Hehe.. ik was er als 1 van de weinige hetero's..althans daar leek het op. Was in La bonbonierre, mooie locatie, aardig druk.quote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Pink party? klinkt als een gruwel![]()
Zoek niet echt een relnichtje of zo
Dat is waar.quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders? De rest van je leven fappen en je moeder laten koken voor je? Chicks don´t dig that, I believe
homo's hebben meestal massa's knappe vriendinnen neen vaak ook heteromeisjes mee naar dat feest. 1+1=2quote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Pink party? klinkt als een gruwel![]()
Zoek niet echt een relnichtje of zo
Ik heb even door de foto's gebladderd en zie zoveel types waar ik na 2 glazen wodka vast over heen had lopen kotsen puur omdat het kanquote:Op zondag 15 april 2012 23:03 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Hehe.. ik was er als 1 van de weinige hetero's..althans daar leek het op. Was in La bonbonierre, mooie locatie, aardig druk.
Das gelul. Iedereen kan veranderen. Misschien niet in een totaal ander persoon, maar sommige eigenschappen kun je wel degelijk veranderen. Je moet alleen wel willen. Comfortzone is saaaiiii. Do, or do not, there is no try.quote:Op zondag 15 april 2012 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is waar.
En als je al 30 jaar zo'n persoonlijkheid hebt is het lastig te veranderen. En daar aan wal verandert men niet zo soepel.
ghehehe ghehehe bwehehe.quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid, niet bang zijn voor het uiten van je gevoelens. Dat mensen in je ogen kunnen zien wat je bedoeld en dat je geen toneel speelt.
Ik zie het nu pasquote:
Ik niet moet geen wijven om me heen die het leuke vinden om een homo als vriend te hebben om lekker te shoppen en dat soort meuk... dat ze lekker oprotten als ze stylist willen bellen ze die Maik de boer maar opquote:Op zondag 15 april 2012 23:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
homo's hebben meestal massa's knappe vriendinnen .1+1=2
Daarom zei ik ook dat hij niet zo makkelijk en soepel zal veranderen. Want het is zo'n niets-ondernemend persoontje.quote:Op zondag 15 april 2012 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das gelul. Iedereen kan veranderen. Misschien niet in een totaal ander persoon, maar sommige eigenschappen kun je wel degelijk veranderen. Je moet alleen wel willen. Comfortzone is saaaiiii. Do, or do not, there is no try.
Hahahaha..ach ja dat heb je overal, toch ? Er werd wel volop gehosseld..was voor velen dus wel een geslaagde avond.quote:Op zondag 15 april 2012 23:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik heb even door de foto's gebladderd en zie zoveel types waar ik na 2 glazen wodka vast over heen had lopen kotsen puur omdat het kan
Vast lekker rond lopen sletten en de volgende ochtend als een haas er vandoorquote:Op zondag 15 april 2012 23:07 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Hahahaha..ach ja dat heb je overal, toch ? Er werd wel volop gehosseld..was voor velen dus wel een geslaagde avond.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dan moet je maar een of andere Russische schone importeren
Hij is zelf homo.quote:Op zondag 15 april 2012 23:07 schreef strawberry_hill het volgende:
als die homo's chickdingen met ze doen hoef jij dt weer niet.Lijkt me handig
Zijn probleem, daar kan niemand hem bij helpen. Maar laat hem dan fijn ergens anders verzuren.quote:Op zondag 15 april 2012 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat hij niet zo makkelijk en soepel zal veranderen. Want het is zo'n niets-ondernemend persoontje.
Hij kan het wel, maar of hij de moeite zou doen?
Je word bedanktquote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij is zelf homo.
Ja ja ik denk ik verklap het maar alvast aan haar.
Inderdaad, en ondertussen heeft DG helemaal niet door dat ik mfn ook al lang en breed mee uit heb gevraagd. Jammer hoor.quote:
Ik dacht dat jij een man was?quote:Op zondag 15 april 2012 23:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat voor vrouw wil je dan? een mannelijke met een pittg kapsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |