Met de aanwezigheid van enkele leden op buitenlandse fora is de verspreiding van zeer interessante maar ook incorrecte informatie geobserveerd, aannemelijk in dienst van een complexe Eurocentrische agenda dat zich richt op het verheffen van de esthetische waarde van het "Europeaanse ras", namelijk de toeëigining van zwart haar als een inherent fenomeen binnen het Europeaanse raciale spectrum.
Voordat ik verder ga wil ik eerst ter vermijding van misverstanden de voorkomst van zwart haar in Kaukasoïde bevolkingen(Europeanen, West Aziaten(Midden Oostenaars), Noord Afrikanen en Zuid-Aziaten) bespreken. In niet-Kaukasoïde bevolkingen blijkt de aanwezigheid van zwart haar buitensporig te zijn ten opzichte van andere haartinten zonder uitzonderingen op deze regel. Binnen de raciale sfeer van Kaukasoïde bevolkingen blijkt echter sprake te zijn van een oneven distributie. Terwijl zwart haar een karakteristieke voorkomst is in West-Aziaten, Noord-Afrikanen en Zuid-Aziaten, is het klaarblijkelijk absent in het grootste deel van Europa, op Zuid-Europa na waar er een minderheid bestaat van zwart-harigen die door de expansie van Zuid-Europeaanse beschaving richting het noorden een gen-stroom hebben geleverd die nu voor een verwaarloosbaar aantal aan zwart-harigen elders in Europa zorgt.
Voordat ik dit voortzet wil ik ter voorkoming van misverstanden opmerken dat er op het terrein van genetica de grenzen tussen bevolkingsgroepen op zowel een regionaal als continentaal totaal geen gewichtigheid hebben. Of het onze nationalistiche agenda's nou schendt of niet, de ervaring is dat gen-mengingen, -toevoegingen en uitwisselingen onafwendbaar zijn. Ondanks de door jullie kunstmatige afbakening van het continent Europa ten opzichte van haar omringende bevolkingsgroepen is een ondoordringbare grens die Europese groepen isoleert van omringende bevolkingsgroepen totaal absent, en bij het qualificeren van genetische opbouw op de basis van continentale locatie kunnen wij alleen spreken van epicenters waar zich bepaalde distinctieve genen zich het meest voordoen, met overlappende regio's tussen die epicenters in. Uitgaande van deze premisse wordt de verklaring van zwart haar in Zuid-Europa beschikbaar gesteld. Want wanneer we een gen-distributiegrafiek bekijken valt te zien dat de voorkomst van zwart haar in Zuid-Europese groepen correleert met niet-Europese, hoofdzakelijk West-Aziatische componenten die zich hebben gevestigd in de genen van Zuid-Europeanen:
![ADMIXTURE_8.png]()
Naar verwachting blijken Europese groepen waarin zwart haar nauwelijks of niet voorkomt over een verwaarloosbare mate aan niet-Europese componenten te bezitten.
Conclusie: zwart haar in Europeanen is toe te wijden aan de niet-Europeaanse componenten van de opbouw van hun genen. De bewering dat zwart haar inherent is aan Europeanen is een totale hoop bullshit die afgewezen moet worden door wie het dan ook leest. Hierbij zou ik tevens ook beroep willen doen op de viering door niet-Europeaanse Kaukasoïde bevolkingen van het fenomeen zwart haar dat onze esthetische waarde doet verheffen tot duizelingwekkende hoogtes. Laat ons onze gewapende vetes eens stilleggen ten behoeve van deze collectieve viering, het pan-Europeaanse supremacisme trotserend. Maar in tegenstelling tot de Europeanen, die uitheemse groepen uitsluiten bij hun vieringen, nodig ik de Europeanen ook uit tot viering. Geniet van het kostbare gen-stroom dat wij, de West-Aziaten, in U hebben geïntroduceerd waardoor enkele gelukkigen onder jullie nu de vruchten van esthetische goddelijkheid plukken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Azamat op 15-04-2012 22:10:24 ]