vind ik ookquote:
ga huilen met een denneappel jijquote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Mochten toch geen club TT's meer doen? Editten die shit!
Wat is daar hypocriet aan dan? Israël is gemaakt door de USA en Engeland na de 2e wereld oorlog om de joden een veilig land te geven. Prima initiatief maar eehm ze vergaten even dat er al een volk woonde. Mja die moeten maar gewoon het veld ruimen want de joden horen daar?quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Smoofie het volgende:
Het is echt zo hypocriet om Israël de "bad guys" te noemen en de Palestijnen de "good guys".
zwolle is kampioen, wees blijquote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef AryaMehr het volgende:
Het zijn overigens wel altijd van die kansloze typen die geilen op dat soort numerieke getallen. 31ste landstitel.
de eerste?quote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ben ik ook, het interesseert me alleen geen reet hoeveelste titel het is.
3e geloof ikquote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ben ik ook, het interesseert me alleen geen reet hoeveelste titel het is.
Palestijnen passen ook veel beter in de woestijn, perfecte camouflagekleur. En met deze treurige grap als afsluiter ga ik tv kijken.quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is daar hypocriet aan dan? Israël is gemaakt door de USA en Engeland na de 2e wereld oorlog om de joden een veilig land te geven. Prima initiatief maar eehm ze vergaten even dat er al een volk woonde. Mja die moeten maar gewoon het veld ruimen want de joden horen daar?
over paar jaar doe ik er 1 voor jou gap, 12e titel in zicht ofzoquote:
En jij past precies in een boom.quote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Palestijnen passen ook veel beter in de woestijn, perfecte camouflagekleur. En met deze treurige grap als afsluiter ga ik tv kijken.
Want het voetbal gaat om het mee doen en niet om de prijzenquote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Al was het de 17e. Alleen kansloze figuren maken zich daarover druk.
Goeien grapquote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
over paar jaar doe ik er 1 voor jou gap, 12e titel in zicht ofzo
Veel plezier bij dat medium op jou niveau.quote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Palestijnen passen ook veel beter in de woestijn, perfecte camouflagekleur. En met deze treurige grap als afsluiter ga ik tv kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |