quote:
Zo zat ie bij haar niet hoorquote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heel natuurlijk resultaat
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
uft heeft dat heul niet nodig, die is al geil zat van zichzelf.
Heul groot valt ook wel meequote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Uft jij hebt toch heul grote tetters al?
och da's wel bij meer maisjes zoquote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat ik op de meet mijn maximizer bh aan ga doen... Dan denkt iedereen "JEEJ TETTERS" en dan willen ze stiekem squeez doen en dan is het HOAX HEUL GEEN TETTERS MAAR BH EINZ.
Trololololo!
Er moet een laag décolleté overheen I presumequote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het anders maar een lelijk onsexy geval
Dat.quote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het anders maar een lelijk onsexy geval
Jij hebt het al ervarenquote:
ja maar dat shirt gaat ook uit! En die steununit ook en dan doen je tetters zo:quote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er moet een laag dÊcolletÊ overheen I presume
Oproltetten.quote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat shirt gaat ook uit! En die steununit ook en dan doen je tetters zo:
poolse zloty?quote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Uft, op die link die ik gaf kosten ze maar 19,90 zÅ .
Geen idee wat zÅ is, maar 19,90 klinkt dan wel weer aantrekkelijk
quote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwhehe ik wil m al niet meerquote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Uft, op die link die ik gaf kosten ze maar 19,90 zł .
Geen idee wat zł is, maar 19,90 klinkt dan wel weer aantrekkelijk
Pic!quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
En je tepels gaan nog meer naar buiten wijzen; door je tetters zo onnatuurlijk samen te voegen. Ik kan het weten; want ik duw de mijne soms wel samen en dan doen ze ook poing en lelijk endeso![]()
Schele tettersquote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
En je tepels gaan nog meer naar buiten wijzen; door je tetters zo onnatuurlijk samen te voegen. Ik kan het weten; want ik duw de mijne soms wel samen en dan doen ze ook poing en lelijk endeso![]()
Eum.. neequote:
Hj doet gewoon mijn rok maar omhoog en de rest aanlaten ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kont daarentegen heb ik genoeg vanquote:Op zondag 15 april 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een spijkerbroek die je reet naar boven duwthttp://www.mango.pl/odziez/contoura_jeans
Kiek dan hoe blij die mensen er mee zijn
Maar het zag er zo mooi uit bij haarquote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Mss het volgende:
Wat een bh, sodeju zeg. Dat is een anti-climax als die uit gaat zeg.
En unf, die heb je toch helemaal niet nodig?
Hey je hebt gelijkquote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eum.. nee
Maar probeer zelf; jij hebt ook kleine mini mountains
Jouw boobs zijn zo ook al mooiquote:Op zondag 15 april 2012 21:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar het zag er zo mooi uit bij haar
Dat ! Ik heb ze geboopt en jij hebt heul niet zo'n bh nodig manquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lucky that my breasts are small and humble
So you don't confuse them with mountains
- Shakira![]()
![]()
!!!!
BH met een pietsie vulling voorkomt bij mij in elk geval het theezakjes-effectquote:Op zondag 15 april 2012 21:41 schreef zoeperzazke het volgende:
Zou zo'n BH mijn tetters ook nog redden?
NEVER LET GO JACK... NEVER... LET GO....quote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef Mss het volgende:
Ik ben Titanic aan het kijken, puur om de 'draw me like one of your french girls'.
*blub*quote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEVER LET GO JACK... NEVER... LET GO....
Ik ga em nie kijkenquote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef Mss het volgende:
Ik ben Titanic aan het kijken, puur om de 'draw me like one of your french girls'.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef Mss het volgende:
Vrouwen kunnen ook gewoon elkaars tieten complimenteren hč, prachtig!
Dat zie ik mannen nog niet doen, piemelsgewijs.
Ok *loslaat*quote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEVER LET GO JACK... NEVER... LET GO....
Heerlijk wief ben je ookquote:Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
"Whaooo.. jij hebt nen goeien pen0r man!!!"
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef Incantrix het volgende:
Van mij hadden ze hem wel eerder mogen verzuipen![]()
Maarja
Ja. Gewoon voor de film begon ofzo..en dan johnny depp er in. Muchos beterosquote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef Incantrix het volgende:
Van mij hadden ze hem wel eerder mogen verzuipen![]()
Maarja
quote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja. Gewoon voor de film begon ofzo..en dan johnny depp er in. Muchos beteros
No shitquote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik begreep gisteren ineens waarvoor al die aandacht voor die heule titanic is
(is dit weekend 100 jaar geleden)
Goed idee! En dan meteen Burton als regisseur, dan kan het nog vet wordenquote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja datquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ok *loslaat*
Ik snap niet waarom ik die knakker ooit zo aantrekkelijk vond
Johnny Deppquote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oeh briljant !!!!quote:Op zondag 15 april 2012 21:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed idee! En dan meteen Burton als regisseur, dan kan het nog vet worden.
Dat wist ik heul niet johquote:
NOEEEZZZ TAKE IT BACK 1!!!!11!!!quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
"Whaooo.. jij hebt nen goeien pen0r man!!!"
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LALALALA Ik zei niks hoorde jullie dat
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LALALALA Ik zei niks hoorde jullie dat![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
niks mis met een beetje gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LALALALA Ik zei niks hoorde jullie dat
I`m not weird. I`m limited edition.
Ik vind dat niet zo geilquote:
joh!quote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik begreep gisteren ineens waarvoor al die aandacht voor die heule titanic is
(is dit weekend 100 jaar geleden)
+1. Nu denk ik echt van 'BABYFACE'.quote:Op zondag 15 april 2012 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja datIk had vroeger ook posters van hem in mijn kamer hangen
Jeetje wat nen sleckten acteur was dat ook in titanic
Maar goed... als tiener zie je dat natuurlijk niet
Okayquote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als jullie je mond maar houden over Jensen Ackles.
Ik ben zo blij dat ik iets ontdekt hebquote:
Ik zal voor de zekerheid maar niet te googelen om te kijken wie dat in godsnaam isquote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Die is ook echt EXTREEM HEETquote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Goed idee! En dan meteen Burton als regisseur, dan kan het nog vet worden.
Dean uit supernatural. Hij is het waard om te googelen hoor. Houd er alleen rekening mee dat je straks moet dweilen!quote:Op zondag 15 april 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zal voor de zekerheid maar niet te googelen om te kijken wie dat in godsnaam is
Doe maar welquote:Op zondag 15 april 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zal voor de zekerheid maar niet te googelen om te kijken wie dat in godsnaam is
quote:Op zondag 15 april 2012 21:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik hou van jou
en JD gay-ish.. Mjah, dat zal dan wel, sinds ik het een mooie man vindik heb een zwak voor mannen die vals alarm doen op de gay-dar
mijn liefje is er ook 1
Jokerrrrrquote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had altijd wel iets voor heath ledger... maarja![]()
Ik was ook echt van de wap toen bekend werd dat ie dood wasquote:
Noowp. Geen dweil aan te pas gekomen alhier, en ook niet van m'n stoel gegledenquote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Dean uit supernatural. Hij is het waard om te googelen hoor. Houd er alleen rekening mee dat je straks moet dweilen!
Ik doe maar even net alsof ik het niet heb gedaanquote:
Datquote:Op zondag 15 april 2012 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Noowp. Geen dweil aan te pas gekomen alhier, en ook niet van m'n stoel gegleden
quote:Op zondag 15 april 2012 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik doe maar even net alsof ik het niet heb gedaan
Niet over je kruk gezakt ook?quote:Op zondag 15 april 2012 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
More for mequote:Op zondag 15 april 2012 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Inddquote:Op zondag 15 april 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was ook echt van de wap toen bekend werd dat ie dood was
Trustenquote:Op zondag 15 april 2012 22:01 schreef Incantrix het volgende:
22.00 uur, dus ik moet naar bed. Scheelt weer, kan ik me ook niet tegen het gesprek over mooie mannen aanbemoeien, want jullie lachen me toch uit
Truste mopjes!
Wat die babe zegt!quote:Op zondag 15 april 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dean is UBERgeyl als je hem ziet bewegen
quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Piemelcupcake!Van gister
ja ik vond ze goed verzonnenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik dacht even: 'WAT KRIJGEN WE NOU?!'
Maar onschuldig
Haha!quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Piemelcupcake!Van gister
hmmmmm ik vond lekkere Leo best lekker eikquote:Op zondag 15 april 2012 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja datIk had vroeger ook posters van hem in mijn kamer hangen
Jeetje wat nen sleckten acteur was dat ook in titanic
Maar goed... als tiener zie je dat natuurlijk niet
Ik vond Brad Pitt in Burn After Reading gister supergrappig!quote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
de cabrio is geen slekten acteur, hij heeft alleen een matig imago vanwege zijn hunk-status. Net als brad pitt had.
net als matt damonquote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vond Brad Pitt in Burn After Reading gister supergrappig!
Maar Leo z'n hunk status hielp em niet nee.. Maar z'n babyface ook niet, toen ie daarna meer 'volwassen' rollen speelde kon ik hem nog niet echt serieus nemen
ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind brad nog steeds knap![]()
En goeien actuer
quote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
En goeien actuer
Brad Pitt in Fight Clubquote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
En goeien actuer
Waarom verbaasd me dat nietquote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahhahahhaha dit deed ik
[ afbeelding ]
Maar wel gladgeschoren en met kort haarquote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef PriemGirl het volgende:
En goeien actuer
Doe eens pic, welke versie bedoel je nou?quote:Op zondag 15 april 2012 22:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wel gladgeschoren en met kort haar
Pre Angelinaquote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe eens pic, welke versie bedoel je nou?
Ik wil gewoon picquote:
quote:
WTFquote:Op zondag 15 april 2012 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kom er net achter dat Sjors Clooney maar 2 jaar ouder is dan Brad Pitt![]()
Mijn wereldbeeld, wat doe je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ben weer in het landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen spierpijn
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja dat ook nog ja, had ik nog niet eens aan gedachtquote:
Goed plan wel, moet morgen weer vroeg op werk zijn, wordt een productieve dag denk ikquote:
Jaa geloof het wel. Merk al wel dat praten nog niet oké gaat en dat m'n lichaam vooral nog wil slapen. Ben er altijd echt nog wel 2 dagen heel moe vanquote:
Sounds good! Vooral het thuiswerken en je rug die niet meer zo vervelend doet!quote:Op maandag 16 april 2012 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
ja prima! Rug lijkt alweer wat kalmer, weekend heeft me maar een pond gekost en ik werk thuis, dus hoef me niet als een malle op te maken
Ow dat wist ik ook niet! Ik dacht altijd dat Sjors wel wat ouder was.. Then again had ik ook niet gedacht dat Brad al 50 wordt binnenkortquote:Op zondag 15 april 2012 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kom er net achter dat Sjors Clooney maar 2 jaar ouder is dan Brad Pitt![]()
Mijn wereldbeeld, wat doe je
Migraine lijkt me zo klote hčquote:Op maandag 16 april 2012 07:43 schreef princess-a het volgende:
Goedemorgen
Ben gister om half 10 al met migraine aanval naar bed gegaan, nu net weer wakker. Wel een stap in de goede richting zo
Weer 6 calls vandaag? Da's altijd wel lekker aan thuiswerken hč, niet op hoeven maken edquote:Op maandag 16 april 2012 07:51 schreef Stormqueen het volgende:
ja prima! Rug lijkt alweer wat kalmer, weekend heeft me maar een pond gekost en ik werk thuis, dus hoef me niet als een malle op te maken
nope, geen ideequote:Op maandag 16 april 2012 08:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Weer 6 calls vandaag? Da's altijd wel lekker aan thuiswerken hè, niet op hoeven maken ed![]()
Wel vervelend dat je heel het weekend last van je rug had! Enig idee waar het vandaan kwam?
Oh.... 5 maar.....quote:Op maandag 16 april 2012 08:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope, geen idee![]()
En vandaag maar 5 calls jonge!
Niet zo vaak meer gelukkig. Een jaar geleden had ik veel stress en daardoor zo ongeveer om de week een driedaagse aanvalquote:Op maandag 16 april 2012 08:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Migraine lijkt me zo klote hč![]()
Heb je er vaak last van?
Fijn dat het in ieder geval niet meer zo vaak komt inderdaad! Om de week 3 dagen lijkt me echt killingquote:Op maandag 16 april 2012 08:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Niet zo vaak meer gelukkig. Een jaar geleden had ik veel stress en daardoor zo ongeveer om de week een driedaagse aanvalnu maar 1 keer in de 3 maanden ofzo..
Ben je geslaagd voor je studie? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 april 2012 09:31 schreef RenRen- het volgende:
Ah, het voelt eindelijk alsof ik geslaagd ben.
Daarom leg ik altijd alles de avond van tevoren klaar, van tas tot klerenquote:Op maandag 16 april 2012 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Tuurlijk, laat wakker worden en prompt vergeet je de helft van wat je mee had willen nemen.
Jeetje, wat een kneusjequote:Op maandag 16 april 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai!
Sok nummer 4 en sok nummer 5 zijn net uit de hond gekomen.
Dierenarts aan de lijn gehad, want ik vraag me af wat er nog meer in zit. Hij zei toch even afwachten, want van buiten kunnen ze dat heel moeilijk zien en als er iets in de maag zit is het ook maar de vraag wat je er aan doet. Als hij meer dan twee keer gaat overgeven kan er iets in de darmen zijn gaan zitten en moet ik gelijk komen.
Hij had nog niet vaak gehoord dat een hond zoveel sokken had opgegeten.
Heb ik dus toch een mongol-hond
Stomme hont.quote:Op maandag 16 april 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai!
Dierenarts aan de lijn gehad, want ik vraag me af wat er nog meer in zit. Hij zei toch even afwachten, want van buiten kunnen ze dat heel moeilijk zien en als er iets in de maag zit is het ook maar de vraag wat je er aan doet. Als hij meer dan twee keer gaat overgeven kan er iets in de darmen zijn gaan zitten en moet ik gelijk komen.
Normaal gaat het best aardig en ik moest ook niet extreem vroeg weg ofzo.quote:Op maandag 16 april 2012 09:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daarom leg ik altijd alles de avond van tevoren klaar, van tas tot kleren![]()
Nadenken in de ochtend, niks voor mij..
Maar iets te laat wakker worden ontregelt de boel altijd zo lekker hequote:Op maandag 16 april 2012 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Normaal gaat het best aardig en ik moest ook niet extreem vroeg weg ofzo.
Jep.quote:Op maandag 16 april 2012 09:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar iets te laat wakker worden ontregelt de boel altijd zo lekker he
Hallon!quote:Op maandag 16 april 2012 09:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hallon ballon
Ik moet zo naar de tandartsgaatje.
Dankje! Ja, geen idee. Vrijdag was ik denk ik te moe om blij te zijn, vandaag komt de realisatie pas dat ik klaar ben met die stomme site en dat het ook goed is. Dat vandaag mijn enige lesdag is, en dat ik volgende week mijn expositie heb waarna ik 4 maanden aan mijn portfolio kan werken.quote:Op maandag 16 april 2012 09:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben je geslaagd voor je studie? Gefeliciteerd!
Waarom voelt het nu pas zo, als ik vragen mag?
quote:Op maandag 16 april 2012 10:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje! Ja, geen idee. Vrijdag was ik denk ik te moe om blij te zijn, vandaag komt de realisatie pas dat ik klaar ben met die stomme site en dat het ook goed is. Dat vandaag mijn enige lesdag is, en dat ik volgende week mijn expositie heb waarna ik 4 maanden aan mijn portfolio kan werken.![]()
Nou, vandaag heb ik dus nog flashles, maar dat is voldoende volgens mij, en dan heb ik zometeen nog ondernemen, en dat is vooral horen of ik het goed heb gedaan...quote:Op maandag 16 april 2012 10:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Maar ben je nou helemaal klaar met je studie of hoe wat waar?
Oh fijn!quote:Op maandag 16 april 2012 10:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou, vandaag heb ik dus nog flashles, maar dat is voldoende volgens mij, en dan heb ik zometeen nog ondernemen, en dat is vooral horen of ik het goed heb gedaan...
Daarna ben ik volgens mij vrij tot maandag, en dan moet ik expo bouwen en dan echt helemaal klaar![]()
Wooooowquote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef Incantrix het volgende:
Hi!
Schaar, VIJF??!?![]()
![]()
debiel beest
En DO WANT:
[ afbeelding ]
En dat ruim voor het middaguur!quote:Op maandag 16 april 2012 10:37 schreef Incantrix het volgende:
En ik ben echt fucking trots op mezelf, ik heb de vaatwasser in- en uitgeruimd, het hele huis gestofzogen, een was opgehangen en een nieuwe was draaiende, het toilet schoongemaakt en gedweildik roel
Good busy!quote:Op maandag 16 april 2012 10:37 schreef Incantrix het volgende:
En ik ben echt fucking trots op mezelf, ik heb de vaatwasser in- en uitgeruimd, het hele huis gestofzogen, een was opgehangen en een nieuwe was draaiende, het toilet schoongemaakt en gedweildik roel
Mijn man maakt me af als ik hiermee aan zou komenquote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef Incantrix het volgende:
Hi!
Schaar, VIJF??!?![]()
![]()
debiel beest
En DO WANT:
[ afbeelding ]
Jezus, wat lelijk.quote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef Incantrix het volgende:
Hi!
Schaar, VIJF??!?![]()
![]()
debiel beest
En DO WANT:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef Incantrix het volgende:
Hi!
Schaar, VIJF??!?![]()
![]()
debiel beest
En DO WANT:
[ afbeelding ]
Mijn nagellak matcht ook altijd met mijn autoquote:Op maandag 16 april 2012 11:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Misschien was hij in zijn vorige leven een kledingkast
![]()
en HOLO-auto!![]()
Dat dan zo je nagellak bij je auto past
Uiteraardquote:Op maandag 16 april 2012 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik acht het hoogstwaarschijnlijk dat ik nu 5 incomplete paren sokken heb, wet van Murphy
Ik moet nog tot eind van de week wachten op mijn pakketje..quote:
Die is gaaf, jaquote:Op maandag 16 april 2012 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik moet nog tot eind van de week wachten op mijn pakketje..![]()
Maar dan heb ik wel Absolutely Alice![]()
![]()
![]()
Met dank aan Debsterr voor het geven van de link
Zit nu op werk en er komt echt helemaal niets uit mn handen, hoofdpijn. Spellen is een drama (heb in de zin hiervoor ieder woord wel moeten verbeteren). Lekker nutteloze dag dus zoquote:Op maandag 16 april 2012 08:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Fijn dat het in ieder geval niet meer zo vaak komt inderdaad! Om de week 3 dagen lijkt me echt killing
Ik moest heel hard lachenquote:
Giev it to mequote:Op maandag 16 april 2012 10:35 schreef Incantrix het volgende:
Hi!
Schaar, VIJF??!?![]()
![]()
debiel beest
En DO WANT:
[ afbeelding ]
Goeie busy!quote:Op maandag 16 april 2012 10:37 schreef Incantrix het volgende:
Absolutely Alice is het wachten meer dan waardquote:Op maandag 16 april 2012 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik moet nog tot eind van de week wachten op mijn pakketje..![]()
Maar dan heb ik wel Absolutely Alice![]()
![]()
![]()
Met dank aan Debsterr voor het geven van de link
Vervelend dat je er dan ook nog zo'n lange nasleep van hebt! Hoop dat je je snel beter voeltquote:Op maandag 16 april 2012 12:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zit nu op werk en er komt echt helemaal niets uit mn handen, hoofdpijn. Spellen is een drama (heb in de zin hiervoor ieder woord wel moeten verbeteren). Lekker nutteloze dag dus zomoraal van dit verhaal: tis indrdaad killing!
Goed bezig!quote:
VIJF SOKKEN?????quote:Op maandag 16 april 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai!
Goeden matigen bezorgtijd.quote:Op maandag 16 april 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
mehehe, mijn H&M bestelling stond ineens op leverdatum 1 juni, die heb ik dus maar ff geannuleerd
Mongolenquote:Op maandag 16 april 2012 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
mehehe, mijn H&M bestelling stond ineens op leverdatum 1 juni, die heb ik dus maar ff geannuleerd
Ja, was een broek maat 44, en aangezien ik zaterdag dat model in een andere kleur in maat 42 heb gekocht en nu passend aan heb, heeft dat tegen die tijd al helemaal geen zin meerquote:
Ehm, nee, niet echtquote:Op maandag 16 april 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, was een broek maat 44, en aangezien ik zaterdag dat model in een andere kleur in maat 42 heb gekocht en nu passend aan heb, heeft dat tegen die tijd al helemaal geen zin meer
Proefkonijn voor wat?quote:Op maandag 16 april 2012 13:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik moet om 2 uur weg want om 3 uur proefkonijn spelen
Ik weet nog steeds niet goed wat ik van die lakjes moet vinden.. Vond ze in eerste instantie geweldig mooi om te zien op de foto's van de flesjes maar de swatches die ik ervan gezien heb vielen eigenlijk allemaal tegen. Kun jij niet een paar geweldige swatches maken?quote:
Hmm, lekkerquote:
Echt erg. Hoe is het met het overgeven?quote:Op maandag 16 april 2012 09:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
o hai!
Oeh, bewaar wat voor mijquote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef RenRen- het volgende:
www.bakerella.com/just-a-cake/
Deze ga ik maken njam njam
Gah, don't count the caloriesquote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef RenRen- het volgende:
Oeh ! Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef RenRen- het volgende:
NOOOOOOOOOOOM!quote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef RenRen- het volgende:
jammer van de sjokolaquote:
Feedersquote:Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef Dwyn het volgende:
Mijn oma had trouwens mini-marsen, celebrations en nog iets bij mijn verjaardagsenvelop gedaan.Ik heb ze bij mijn ouders gelaten.
Ja echt he. Wel 'Wat zie je er goed uit!!!' en dan wel chocolade geven. Helleu, hoe denk je dat er zo ben komen uit te zien?quote:
15 uur wat doen? Corvee?quote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uni, ik moet 15 uur doen anders krijg ik mijn diploma niet
Mwhehehequote:Op maandag 16 april 2012 13:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja echt he. Wel 'Wat zie je er goed uit!!!' en dan wel chocolade geven. Helleu, hoe denk je dat er zo ben komen uit te zien?
Ik zal mijn best gaan doen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet goed wat ik van die lakjes moet vinden.. Vond ze in eerste instantie geweldig mooi om te zien op de foto's van de flesjes maar de swatches die ik ervan gezien heb vielen eigenlijk allemaal tegen. Kun jij niet een paar geweldige swatches maken?![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 13:46 schreef Dwyn het volgende:
Mijn oma had trouwens mini-marsen, celebrations en nog iets bij mijn verjaardagsenvelop gedaan.Ik heb ze bij mijn ouders gelaten.
Die eerste en laatste zijnquote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik heb dus dezon besteld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hopelijk dus een match voor de bruiloft![]()
Ik heb zo hard zitten lachen in m'n eentjequote:
Oooo so pwettyquote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dafuqquote:Op maandag 16 april 2012 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was gisteren dus in een platte bui aan het lachen om efukt. Maar ondertussen moest ik nog veeeeel meer lachen om de advertenties onderin. Zo'n chatschermpje, waar dus elke keer braaf een bericht bij kwam, het was net echt jonge![]()
Dit was de allereerste:
[ afbeelding ]
Verrekte verliezer!![]()
![]()
Er waren heel veel mensen die hier net in de stad zijn komen wonen
[ afbeelding ]
En Efukt zit blijkbaar helemaal vol met FOKkersEn dan ook nog FOKkers die stelen
![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben zelfs gezien dat ik een FOKker ben.Weet alleen niet wat m'n moeder ermee te maken heeft
![]()
[ afbeelding ]
En ze kennen goeden liedjes
[ afbeelding ]
Ik werk-uit!![]()
![]()
omg! Klein kreng!quote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo. 4-jarige kopen iemand?
Ze heeft een egel op mijn auto getekend. Met een steen
en ze begrijpt wel dat dit niet voor herhaling vatbaar is?quote:Op maandag 16 april 2012 14:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
NjaGelukkig was het mijn oude barrel en niet de jeep van mijn wederhelft
yes very much soquote:
Whaoooquote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoop het. Ben bij haar wel eens bang dat een boodschap niet helemaal aan is gekomen. adhdbreintjequote:Op maandag 16 april 2012 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en ze begrijpt wel dat dit niet voor herhaling vatbaar is?
Ja maar ze wou je ook een permanent aandenken aan haar gevenquote:Op maandag 16 april 2012 14:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben bij haar wel eens bang dat een boodschap niet helemaal aan is gekomen. adhdbreintje![]()
tsja, vierjarigenquote:Op maandag 16 april 2012 14:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ben bij haar wel eens bang dat een boodschap niet helemaal aan is gekomen. adhdbreintje![]()
Die eerste en die laatste zijn echtquote:Op maandag 16 april 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietquote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En leef je nog?quote:Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er brandt een rode lamp voor de deur, ik durf niet verder te gaan
Trol-kindquote:Op maandag 16 april 2012 14:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
VOOR MIJ!!!quote:Op maandag 16 april 2012 15:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is een kadootje voor iemand die niet aan lijnen doetTHank god
quote:Op maandag 16 april 2012 14:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nja, elke leeftijd heeft zijn voors en tegens zullen we maar zeggen. Die 12-jarige randpuber zorgt weer op andere manieren voor overlast ghehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |