quote:
Zo zat ie bij haar niet hoorquote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heel natuurlijk resultaat
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
uft heeft dat heul niet nodig, die is al geil zat van zichzelf.
Heul groot valt ook wel meequote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Uft jij hebt toch heul grote tetters al?
och da's wel bij meer maisjes zoquote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat ik op de meet mijn maximizer bh aan ga doen... Dan denkt iedereen "JEEJ TETTERS" en dan willen ze stiekem squeez doen en dan is het HOAX HEUL GEEN TETTERS MAAR BH EINZ.
Trololololo!
Er moet een laag décolleté overheen I presumequote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het anders maar een lelijk onsexy geval
Dat.quote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het anders maar een lelijk onsexy geval
Jij hebt het al ervarenquote:
ja maar dat shirt gaat ook uit! En die steununit ook en dan doen je tetters zo:quote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Er moet een laag dÊcolletÊ overheen I presume
Oproltetten.quote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat shirt gaat ook uit! En die steununit ook en dan doen je tetters zo:
poolse zloty?quote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Uft, op die link die ik gaf kosten ze maar 19,90 zÅ .
Geen idee wat zÅ is, maar 19,90 klinkt dan wel weer aantrekkelijk
quote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwhehe ik wil m al niet meerquote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Uft, op die link die ik gaf kosten ze maar 19,90 zł .
Geen idee wat zł is, maar 19,90 klinkt dan wel weer aantrekkelijk
Pic!quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
En je tepels gaan nog meer naar buiten wijzen; door je tetters zo onnatuurlijk samen te voegen. Ik kan het weten; want ik duw de mijne soms wel samen en dan doen ze ook poing en lelijk endeso![]()
Schele tettersquote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef PriemGirl het volgende:
En je tepels gaan nog meer naar buiten wijzen; door je tetters zo onnatuurlijk samen te voegen. Ik kan het weten; want ik duw de mijne soms wel samen en dan doen ze ook poing en lelijk endeso![]()
Eum.. neequote:
Hj doet gewoon mijn rok maar omhoog en de rest aanlaten ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kont daarentegen heb ik genoeg vanquote:Op zondag 15 april 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een spijkerbroek die je reet naar boven duwthttp://www.mango.pl/odziez/contoura_jeans
Kiek dan hoe blij die mensen er mee zijn
Maar het zag er zo mooi uit bij haarquote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Mss het volgende:
Wat een bh, sodeju zeg. Dat is een anti-climax als die uit gaat zeg.
En unf, die heb je toch helemaal niet nodig?
Hey je hebt gelijkquote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eum.. nee
Maar probeer zelf; jij hebt ook kleine mini mountains
Jouw boobs zijn zo ook al mooiquote:Op zondag 15 april 2012 21:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar het zag er zo mooi uit bij haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |