Ah beter!!! Gelijk weer een voorraadje inslaan,heb er nog twee staan van de vorige keer maar die kun je niet genoeg hebben staan voor dat geld! Gisteren was ik bij een winkel die op=op voordeelshop heet,daar stonden ze ook, 3 stuks voor 10 euro,maar goed dat ik ze niet mee heb genomen,dit is veel goedkoper!quote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
heeeey de airwick bussen zitten er weer tussen
action here I come !
o en de nepperds staan bij de weekaanbieding.
niet kopen hoor, ze doen het echt niet in die airwick apparaten. constant storing.
gooi er een euro extra tegenaan en neem een echte.
Niet? Bij mij doen ze het prima. Gelukkig maar, ze gaan best snel op en dan vind ik de 'echte' best duurquote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef lady-wrb het volgende:
heeeey de airwick bussen zitten er weer tussen
action here I come !
o en de nepperds staan bij de weekaanbieding.
niet kopen hoor, ze doen het echt niet in die airwick apparaten. constant storing.
gooi er een euro extra tegenaan en neem een echte.
Ik had de wiite(iets met linnen?) en de lichtgroene(lelietjes van dalen??) die ruiken alletwee erg lekker,citroen is niet echt mijn geurtje,en ik heb een vreselijke hekel aan de geur van lavendel,daar word ik echt misselijk vanquote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef lady-wrb het volgende:
welke neem jij? ik had vorige keer die witte en die met citroen!
die heb ik aan mijn moeder gegeven. toevallig ga ik daar van de week weer heen, kan ik haar meteen wat nieuwe bussen brengen
Werkt is ook en hoeveel koste ie?quote:Op maandag 16 april 2012 16:44 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaaa, ze hadden die mini ventilatortjes!
De vrouwen hier wachten met smart op je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
wat zijn audio jacks? die dingen uit de top 100 van 59 cent? die heb ik wel zien liggen namelijkquote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef Qwea het volgende:
Echtdie audio jacks, 60 cent, vak leeg, komen niet terug. Ze zijn net nieuw
quote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
De vrouwen hier wachten met smart op je.Dat gaat niet lukken, hij heeft zijn handen al vol met zijn eigen aankopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ja, dat was ik.quote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik wil ook van die bakken die trovey (?) had met de viooltjes.
ik wil een stapel aardbeiplantjes maken.
Ja. Ik had er verdomme maar 2 nodig. Overal zijn ze 9,95. 60 cent.Koopje.quote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat zijn audio jacks? die dingen uit de top 100 van 59 cent? die heb ik wel zien liggen namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |