Hallo iedereen,
Omdat ik binnenkort ga verhuizen doe ik een hoop aantal spullen in de verkoop. Over de prijs valt te onderhandelen. Graag PM'en bij interesse.
Bij mij in Diemen op te halen, ergens afspreken voor overdracht of in overleg op te sturen.
![jhsep3.jpg]()
Sony Tablet S model sgpt111nl/S ¤250
16 GB, Wifi. Android versie 3.2.1 Inclusief dock, leren hoes en oplader. In goede staat, geen diepe krassen of iets dergelijks.
![2e4m2dw.jpg]()
Sony KDL-32EX520 HD TV ¤390
32 inch Edge LED Full HD tv + afstandsbediening. Perfect voor in je kamer! Je krijgt er LED verlichting met een afstandsbedienbare schakelaar bij om een aura achter je tv te vormen: verzachtend voor je ogen in het donker en een fraai gezicht.
Eigenlijk wil ik deze niet kwijt, daarom vraag ik er iets meer voor.
![uyqex.jpg]()
Giant Metro 2 Fiets ¤150
XL frame. Slot krijg je erbij. De staat ervan is niet optimaal, het heeft hier en daar wat roestplekjes en de zadel heeft een scheurtje, maar niks waarvan je kunt zeggen dat de fiets zijn integriteit heeft verloren. Ik fiest er graag nog zelf op.
Het is een mix tussen een stad en toerfiets. Ik heb er een achterlamp bij gekocht dat je kunt instellen dat het automatisch aan en uit gaat; heeft misschien wel nieuwe batterijen nodig.
![2e4ky9x.jpg]()
Proteus PEC-2025 Hometrainer ¤150
Gisteren binnengekregen. Het is een hometrainer voor intensief thuisgebruik. Heeft sensors om je hartsnelheid te meten. Kan ook je lichaamsvet meten. Kan uit elkaar gehaald worden voor makkelijkere vervoer.
De handleiding krijg je er ook bij.
![160y2ki.jpg]()
Sony draagbare cd speler (Sony Xplod) ¤75
In goede staat. Levert een krachtige bass. Met fraaie verlichitng rond de subwoofer speaker dat reageerd op geluid. Je krijgt er een kabel bij die ik had gekocht om externe apperatuur zoals je telefoon op aan te sluiten.
![3005ket.jpg]()
Sony Bloggie HD ¤20
Met statief die ik erbij had gekocht. Zeer degelijke cameratje om jezelf op te nemen voor je blogs en vlogs. Neemt in HD op. De lens kun je 180 graden draaien om jezelf of voor je uit op te nemen. Inclusief usb kabel.
![2m6tlvn.jpg]()
The North Face zomerjas ¤50
Maat XL, blauw met zwart. In goede staat. De jas heeft een normale fit.
![wr01l4.jpg]()
Martinez Spaanse gitaar ¤15
Heeft een klein krasje op de linker onderzijde op de voorkant van de gitaar; is ook op de foto te zien als je heel goed kijkt. Inclucief gitaar standaard en cursusmateriaal om gitaar te leren spelen. Ik heb denk ik ook nog ergens een stemapparaatje liggen, die krijg je er ook bij als ik het tegenkom.
![293edlh.jpg]()
Adidas Sporttas ¤5,-
Zeer degelijke tas voor de sportliefhebbers. In goede staat en geen vieze luchtjes of iets dergelijks.
![2625g.jpg]()
Iomega gdhdu2 Externe HDD ¤10
450gb capaciteit. Nu nog in FAT32 formaat, maar kan hem eventueel eerst voor je formateren naar NFTS. Stond in FAT32 formaat om hem aan te sluiten op mijn tv om programma’s op op te nemen. Werkt ideaal. Inclusief USB kabel. Kun er er gratis bij krijgen als je mijn tv koopt.
![34nk5lh.jpg]()
Phillips shp 2500 hoofdtelefoon ¤5
Het is een hoofdtelefoon met extra lange kabel, speciaal voor gebuik met je tv. Met volumeregelaar. De bass klinkt geweldig. Kun je er gratis bij krijgen als je mijn tv koopt.
![wk2zwg.jpg]()
Sony PSP slim ¤30
Weet ik niet meer aan te krijgen omdat het niet wilt opladen, wellicht dat jij hem kan maken, maar heeft waarschijnlijk alleen een nieuwe batterij nodig. Inclusief 4GB memory stick en twee games: Final Fantasy Crisis Core en God of War Chains of Olympus. Oplader en USB kabel krijg je erbij.
Edit: de PSP gaat gewoon aan, de batterij was gewoon helemaal dood. Ik heb de prijs aangespast.![35kl4d3.jpg]()
The North Face herfstjas ¤25
Donkerblauw, Maat XL met een ietwat losse fit. In goede staat.
[ Bericht 7% gewijzigd door AlexanderC op 16-04-2012 05:02:29 ]