Hoe laat moest je beginnen, 9 uur?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Woeps, niet op tijd gelet. #achhetismaarwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Tofquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Whoa een van mij orchideetjes heeft een bloempje
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:01 schreef MissMSX het volgende:
Watskeburt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Teveel om op te noemen. Maar ik wilde alleen even fysieke uiting geven aan mijn boze gevoelens. Dat heb ik nu gedaan, dus jullie mogen het negeren hoorquote:
Arnhem is al erg, maar zuid is helemaalquote:
Nijmegenquote:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Arnhem is al erg, maar zuid is helemaal
quote:
Mijn tante had een roze orchidee gekocht, kwamen er witte bloemenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:57 schreef rhubarbje het volgende:
Whoa een van mij orchideetjes heeft een bloempje
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:01 schreef MissMSX het volgende:
What's up?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijmegen heb ik slechte herinneringen aan. Verder zal het ongetwijfeld wel een leuke stad zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nijmegenhet grootste dorp van Nederland
Iedereen stemt er Groen Links.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nijmegen heb ik slechte herinneringen aan. Verder zal het ongetwijfeld wel een leuke stad zijn.
Te veel water gegeven. Dan speolt de kleurstof wegquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn tante had een roze orchidee gekocht, kwamen er witte bloemen.
quote:[..]
What's up?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen. Maar ik wilde alleen even fysieke uiting geven aan mijn boze gevoelens. Dat heb ik nu gedaan, dus jullie mogen het negeren hoor
Net als bij die 'blauwe' orchideeėn, staan stijf van de kleurstofquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Te veel water gegeven. Dan speolt de kleurstof weg
[..]
[..]
Ja, zoiets zei ik ookalquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Te veel water gegeven. Dan speolt de kleurstof weg
Ja, daarom vroeg ik het nogmaalsquote:[..]
[..]
deel je trauma met onsquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nijmegen heb ik slechte herinneringen aan. Verder zal het ongetwijfeld wel een leuke stad zijn.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, zoiets zei ik ookal.
[..]
Ja, daarom vroeg ik het nogmaals.
1 uur, nog net gehaald zelfs.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe laat moest je beginnen, 9 uur?
Maar dan willen we het nog wel wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |