Ja, dat is natuurlijk echt waar een introvert iemand met liefdesverdriet op zit te wachtenquote:Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef teknomist het volgende:
Voer jezelf dronken en hang de slet uit in een plaatselijke uitgaansgelegenheid. Dan ben je het ook zo vergeten.
Ja duh.quote:Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk echt waar een introvert iemand met liefdesverdriet op zit te wachten
Jij denkt aan je medemensquote:Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef teknomist het volgende:
Voer jezelf dronken en hang de slet uit in een plaatselijke uitgaansgelegenheid. Dan ben je het ook zo vergeten.
Hoezo? Ze is zelf naar hem toe gegaan? Seks is ook een manier om te ervaren of er een klik is of niet.quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef JamFlava het volgende:
Hij heeft je in mijn ogen ook wel een beetje gebruikt.
True, maar hij had wel meer rekening met mij en nu helemaal met mijn gevoelens kunnen houden (hij is ook een aantal jaar ouder en heeft al meerdere relaties achter de rug) helemaal omdat het voor mij ook nieuw was.quote:Op zondag 15 april 2012 20:26 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hoezo? Ze is zelf naar hem toe gegaan? Seks is ook een manier om te ervaren of er een klik is of niet.
Dat is misschien wel een beetje zo, maar je bent er uiteindelijk zelf mee in zee gegaan.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef CentraleVerwarming het volgende:
True, maar hij had wel meer rekening met mij en nu helemaal met mijn gevoelens kunnen houden (hij is ook een aantal jaar ouder en heeft al meerdere relaties achter de rug) helemaal omdat het voor mij ook nieuw was.
Hoe zag je dat dan voor je , dat rekening houden met? Hij heeft je toch netjes gezegd dat het niets wordt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef CentraleVerwarming het volgende:
Dank mensen
[..]
True, maar hij had wel meer rekening met mij en nu helemaal met mijn gevoelens kunnen houden (hij is ook een aantal jaar ouder en heeft al meerdere relaties achter de rug) helemaal omdat het voor mij ook nieuw was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Ik neem aan dat je dat ook hardop gezegd hebt? Of ging je er van uit dat hij exact dezelfde normen en waarden als jij had? Wees voortaan duidelijk over je grenzen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef CentraleVerwarming het volgende:
Dank mensen
[..]
Tja, je bent niet de enige die ontmaagd wordt door iemand om vervolgens vrijwel meteen gedumpt te worden.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef CentraleVerwarming het volgende:
Dank mensen
[..]
Gedumpt? Als twee mensen met elkaar naar bed gaan, buiten een relatie, waarom is ze dan gedumpt? Snap ik even niet.quote:Op maandag 16 april 2012 10:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja, je bent niet de enige die ontmaagd wordt door iemand om vervolgens vrijwel meteen gedumpt te worden.
principe is hetzelfde.quote:Op maandag 16 april 2012 15:07 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Gedumpt? Als twee mensen met elkaar naar bed gaan, buiten een relatie, waarom is ze dan gedumpt? Snap ik even niet.
In het ene geval: twee mensen gaan met elkaar naar bed, zonder dat er iets over-en-weer beloofd is. In het andere geval: er is een relatie, waarin men beloofd heeft er voor elkaar te zijn, en een van de partners verbreekt de relatie.quote:
Ik vind dit sowieso al mooi.... wees hier maar trots op hoor, dit maakt je geen kneus in mijn ogen!quote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef CentraleVerwarming het volgende:
Even wat achtergrondinformatie:
TS (23) is een introverte kneus die nog nooit een relatie heeft gehad en die nog nooit verder is gegaan dan zoenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |