abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110363696
Even wat achtergrondinformatie:
TS (23) is een introverte kneus die nog nooit een relatie heeft gehad en die nog nooit verder is gegaan dan zoenen.

Een tijdje terug heb ik online iemand leren kennen met wie ik sindsdien contact heb gehad. We hebben erg veel persoonlijke dingen besproken en ik heb hem ook dingen toevertrouwd die mijn beste vrienden niet eens weten, daarnaast heeft hij mij ook gesteund toen mijn oma laatst kwam te overlijden.
Op een gegeven moment hebben we IRL afgesproken om te kijken of het zo ook zou klikken en dat deed het O+ . Ik ben een weekend later in een impulsieve bui 's avonds naar hem toegegaan en ben daar ook blijven slapen. Een weekje later ben ik een paar avonden bij hem blijven slapen en hebben we ook seks gehad.
De week erop had ik weinig tijd en heb ik hem ook weinig gesproken tot hij een paar dagen terug wou afspreken omdat hij mij wat te vertellen had: hij had het idee dat ik meer voor hem voelde dan hij voor mij, bij hem ontbrak blijkbaar een klik en vond dat we er maar niet mee moesten doorgaan omdat hij mij niet aan het lijntje wou houden.
Meneer had gelijk want ik ben voor het eerst in mijn leven verliefd geworden met als gevolg dat ik me de afgelopen dagen behoorlijk waardeloos voel en totaal geen eetlust meer heb (een heel weekend niet eten is me nog nooit eerder gelukt) ;( .

Nu wil ik boos worden op die klootzak omdat ik het idee heb dat hij me gewoon heeft gebruikt maar spijt heb ik er absoluut niet van en ik vind hem momenteel ook nog te leuk. Alhoewel we maar een relatief korte tijd hebben gedate ben ik behoorlijk gesteld geraakt op de affectie, het voelde allemaal erg fijn en vertrouwd.
En dat is nu ook het gene wat ik zo jammer vind om te missen, zoals TT al zegt voel ik me nu zo leeg en ik kan me niet voorstellen hoe ik dit voorheen gewoon heb kunnen missen.

Is dit een normaal verschijnsel na gedumpt te zijn/een blauwtje te hebben gelopen of ben ik gewoon raar? Ik weet verder eigenlijk ook niet goed hoe ik hier mee moet omgaan, wat ik kan doen om weer uit mijn dip te komen en dergelijke. Iemand tips?

-O-
pi_110364011
Volhouden! Je komt er vanzelf overheen. Echt waar. ;-)
Wat is er mis met Klaasvaak?
Hij klaagt niet.
  zondag 15 april 2012 @ 20:13:10 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110364059
Het is volkomen normaal om je nu leeg te voelen. Er valt weinig meer te rationaliseren, dus zoek afleiding en de tijd doet de rest.
pi_110364083
Liefdesverdriet...
pi_110364185
Voer jezelf dronken en hang de slet uit in een plaatselijke uitgaansgelegenheid. Dan ben je het ook zo vergeten.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 15 april 2012 @ 20:16:40 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_110364281
quote:
2s.gif Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef teknomist het volgende:
Voer jezelf dronken en hang de slet uit in een plaatselijke uitgaansgelegenheid. Dan ben je het ook zo vergeten.
Ja, dat is natuurlijk echt waar een introvert iemand met liefdesverdriet op zit te wachten :')
pi_110364324
Arme jij, maar komt wel goed O+
pi_110364394
Gaat wel over hoor TS.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_110364575
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:16 schreef TNA het volgende:

[..]

Ja, dat is natuurlijk echt waar een introvert iemand met liefdesverdriet op zit te wachten :')
Ja duh.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 15 april 2012 @ 20:23:54 #10
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_110364763
Hij heeft je in mijn ogen ook wel een beetje gebruikt.
Dat kut gevoel gaat over een tijdje wel weg.
Wanneer je een ander tegenkomt ben je hem snel vergeten.
pi_110364907
quote:
2s.gif Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef teknomist het volgende:
Jij denkt aan je medemens w/
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110364964
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef JamFlava het volgende:
Hij heeft je in mijn ogen ook wel een beetje gebruikt.
Hoezo? Ze is zelf naar hem toe gegaan? Seks is ook een manier om te ervaren of er een klik is of niet.
pi_110365448
Dank mensen O+

quote:
2s.gif Op zondag 15 april 2012 20:26 schreef teknomist het volgende:

[..]

Hoezo? Ze is zelf naar hem toe gegaan? Seks is ook een manier om te ervaren of er een klik is of niet.
True, maar hij had wel meer rekening met mij en nu helemaal met mijn gevoelens kunnen houden (hij is ook een aantal jaar ouder en heeft al meerdere relaties achter de rug) helemaal omdat het voor mij ook nieuw was. :o
pi_110365585
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef CentraleVerwarming het volgende:
True, maar hij had wel meer rekening met mij en nu helemaal met mijn gevoelens kunnen houden (hij is ook een aantal jaar ouder en heeft al meerdere relaties achter de rug) helemaal omdat het voor mij ook nieuw was. :o
Dat is misschien wel een beetje zo, maar je bent er uiteindelijk zelf mee in zee gegaan.

Komt allemaal wel goed kneusje :P
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110365786
Is gewoon liefdesverdriet. Bekijk het zo, ben je weer een ervaring rijker. :)
Komt wel goed. :Y
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zondag 15 april 2012 @ 22:33:59 #16
329334 Mr-White
Reservoir Dog
pi_110374203
Misschien grof: maar daar word je hard van :)
Die middelste
  Moderator zondag 15 april 2012 @ 22:37:16 #17
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_110374452
quote:
Dank mensen O+

[..]

Hoe zag je dat dan voor je , dat rekening houden met? Hij heeft je toch netjes gezegd dat het niets wordt.
What can change the nature of a man?
pi_110374538
:* TS, je bent een ervaring rijker. Probeer het zo te zien. Er hoeft niet altijd een relatie uit te komen, maar het is wel jammer natuurlijk.
pi_110374686
Ah joh, je bent in ieder geval ontmaagd en daarvoor moet er nu eenmaal iemand de eerste zijn toch.
  zondag 15 april 2012 @ 22:49:35 #20
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_110375369
Kut voor je TS. Maar zo gaat dat helaas wel vaker. De eerste keer komt altijd wel het hardste aan (denk ik). Maar het komt wel weer goed en je zal heus wel weer iemand vinden, probeer dat in gedachten te houden :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WFPB!
pi_110386319
Gewoon 3 broodjes eten en je ben weer gevuld, geen dank ts ik help graag. :D
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  maandag 16 april 2012 @ 10:40:18 #22
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_110387332
quote:
Dank mensen O+

[..]

Ik neem aan dat je dat ook hardop gezegd hebt? Of ging je er van uit dat hij exact dezelfde normen en waarden als jij had? Wees voortaan duidelijk over je grenzen.

Overigens: yep, een blauwtje is even doorbijten, doet pijn :-/ succes, ik gun het je niet.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 16 april 2012 @ 10:47:52 #23
262 Re
Kiss & Swallow
pi_110387557
op voorhand bleek hij de ideale kandidaat te zijn voor je ontmaagding, daar is toch niets mis mee, wees blij dat je niet in een lange uitzichtloze relatie had beland
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_110387724
Kan me voorstellen dat je je erg rot voelt TS. I feel your pain. Sterkte!
  maandag 16 april 2012 @ 10:56:26 #25
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110387809
quote:
Dank mensen O+

[..]

Tja, je bent niet de enige die ontmaagd wordt door iemand om vervolgens vrijwel meteen gedumpt te worden.

Je komt echt wel over hem heen, het voelt denk ik allemaal extra heftig terwijl dat niet in verhouding staat eigenlijk met de tijd/situatie... Het voelt gewoon allemaal even extra zwaar maar het gaat goedkomen.

Er zijn hier ook andere topics.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')