Even wat achtergrondinformatie:
TS (23) is een introverte kneus die nog nooit een relatie heeft gehad en die nog nooit verder is gegaan dan zoenen.
Een tijdje terug heb ik online iemand leren kennen met wie ik sindsdien contact heb gehad. We hebben erg veel persoonlijke dingen besproken en ik heb hem ook dingen toevertrouwd die mijn beste vrienden niet eens weten, daarnaast heeft hij mij ook gesteund toen mijn oma laatst kwam te overlijden.
Op een gegeven moment hebben we IRL afgesproken om te kijken of het zo ook zou klikken en dat deed het

. Ik ben een weekend later in een impulsieve bui 's avonds naar hem toegegaan en ben daar ook blijven slapen. Een weekje later ben ik een paar avonden bij hem blijven slapen en hebben we ook seks gehad.
De week erop had ik weinig tijd en heb ik hem ook weinig gesproken tot hij een paar dagen terug wou afspreken omdat hij mij wat te vertellen had: hij had het idee dat ik meer voor hem voelde dan hij voor mij, bij hem ontbrak blijkbaar een klik en vond dat we er maar niet mee moesten doorgaan omdat hij mij niet aan het lijntje wou houden.
Meneer had gelijk want ik ben voor het eerst in mijn leven verliefd geworden met als gevolg dat ik me de afgelopen dagen behoorlijk waardeloos voel en totaal geen eetlust meer heb (een heel weekend niet eten is me nog nooit eerder gelukt)

.
Nu wil ik boos worden op die klootzak omdat ik het idee heb dat hij me gewoon heeft gebruikt maar spijt heb ik er absoluut niet van en ik vind hem momenteel ook nog te leuk. Alhoewel we maar een relatief korte tijd hebben gedate ben ik behoorlijk gesteld geraakt op de affectie, het voelde allemaal erg fijn en vertrouwd.
En dat is nu ook het gene wat ik zo jammer vind om te missen, zoals TT al zegt voel ik me nu zo leeg en ik kan me niet voorstellen hoe ik dit voorheen gewoon heb kunnen missen.
Is dit een normaal verschijnsel na gedumpt te zijn/een blauwtje te hebben gelopen of ben ik gewoon raar? Ik weet verder eigenlijk ook niet goed hoe ik hier mee moet omgaan, wat ik kan doen om weer uit mijn dip te komen en dergelijke. Iemand tips?