Dat vind ik dan meestal gewoon denigrerend i.p.v een compliment, doet mijn tere zieltje pijn enzulksquote:Op zondag 15 april 2012 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest me laatst legitimeren in de supermarkt.!
Oké, de caissiere was retarded.
Hummmquote:
Vond ik ook wel. Mijn beste vriendinnetje ging toen ik de film keek ook verhuizen naar een andere stad ver weg, dus ik herkende me er helemaal in.quote:
Bobbehhhhquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mis ik wat?
[..]
Ja dat is wel handig idd. Maargoed, er word vast wel altijd naar je ID gevraagd bij clubs en voor drank/sigaretten?
quote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WAT?! Komop je bent mijn leeftijd je moet dat kennen.
Oud.. En seniel.. Daarom zijn we r-sistahsquote:
Nee helaas. Ze heeft het niet getroffen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik dan meestal gewoon denigrerend i.p.v een compliment, doet mijn tere zieltje pijn enzulks
Was ze wel mooi dan?
Dan had ik haar geslagen met het product waarvoor je je ID moest laten zienquote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee helaas. Ze heeft het niet getroffen.
Ik kan dit helaas bevestigen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oud.. En seniel.. Daarom zijn we r-sistahs
Ja. Ligt eraan, soms wel, soms weer niet. Met de juiste make-up op en hoge hakken lijk ik vaak wel ouder (20/21) en zonder make-up helaas 15 ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel handig idd. Maargoed, er word vast wel altijd naar je ID gevraagd bij clubs en voor drank/sigaretten?
Een pak Alwaysquote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had ik haar geslagen met het product waarvoor je je ID moest laten zien
Ouwe relkloon van mequote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar fijn dat ik wel jeugdig overkom in mijn posts.
Leer me je geheimquote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel verdommequote:
Ja je hebt het altijd over school en je verzorgdpaarden dus ik dacht dat je 18/19/20 was ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
20/21 lijkt me sterk afgaande op jouw beschrijving van jezelfquote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja. Ligt eraan, soms wel, soms weer niet. Met de juiste make-up op en hoge hakken lijk ik vaak wel ouder (20/21) en zonder make-up helaas 15 ofzo.
Ik hou trouwens vaak kneuzen voor de gek door te zeggen dat ik 22 ben ofzo (tijdens uitgaan). Slecht zeker?
quote:
Dagelijks een bakje yoghurt en een koningsblauwe olifant.quote:
Dat had ik rond die tijd ook een keer meegemaakt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vond ik ook wel. Mijn beste vriendinnetje ging toen ik de film keek ook verhuizen naar een andere stad ver weg, dus ik herkende me er helemaal in.
Ja, wat dat betreft loop ik een beetje achterquote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja je hebt het altijd over school en je verzorgdpaarden dus ik dacht dat je 18/19/20 was ofzo
Ok ik ga het proberen, laat het je nog weten d.m.v een caffia op een stokje met een briefje er bijquote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dagelijks een bakje yoghurt en een koningsblauwe olifant.
Wel vergezeld van de kreet:"Have a happy period."
Chipotle awayquote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ik ga het proberen, laat het je nog weten d.m.v een caffia op een stokje met een briefje er bij
Jawel, ik heb trucjes (make-up en tieten groter laten lijken) om ouder te lijkenquote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
20/21 lijkt me sterk afgaande op jouw beschrijving van jezelf
quote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft loop ik een beetje achter
En janksmoelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |