Ah, op die manier. Eens ja.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja, ik weet alleen dat een asser die niet getrained is kklelijk is.
goede billen zijn altijd spier, een bil die je krijgt omdat je meer gaat eten niet.
Ja hij had alle moeders die op hem geildenquote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een aso-hoofd. Die tweede van rechts heeft best een goed hoofd, maar hij was te mannelijk voor jonge meisjes.
Wie doet dat hier danquote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja, ik weet alleen dat een asser die niet getrained is kklelijk is.
goede billen zijn altijd spier, een bil die je krijgt omdat je meer gaat eten niet.
Neequote:Op zondag 15 april 2012 20:40 schreef Sinosappel het volgende:
Kijken jullie ook the Ultimate Dance Battle?
Het enige wat jij hebt gezegd is dat je meer moet eten, en de voorbeelden die je gaf waren allemaal kkongezond, en volgens mij ga jij niet naar de sportschool, en zelfs dan duurt een goede asser kweken lang, heel erg lang.quote:
Voor wat hoort wat.quote:Op zondag 15 april 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Mozy hoe zit het eigenlijk met jouw kont?
moet ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het enige wat jij hebt gezegd is dat je meer moet eten, en de voorbeelden die je gaf waren allemaal kkongezond, en volgens mij ga jij niet naar de sportschool, en zelfs dan duurt een goede asser kweken lang, heel erg lang.
Wat dacht jij danquote:Op zondag 15 april 2012 20:44 schreef Juminelle het volgende:
Parkeren in Amsterdam30 euro moeten betalen om een middagje te kunnen shoppen
Oh, ja dan heb je in 2 weken een asser, maar zei je dat niet?quote:Op zondag 15 april 2012 20:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
moet ik ook
ik sport juist veel met speciaal schema![]()
ik word geholpen
Je moet of weten waar je moet parkeren of niet met de auto komen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:44 schreef Juminelle het volgende:
Parkeren in Amsterdam30 euro moeten betalen om een middagje te kunnen shoppen
Dat ik binnen 2 weken een asser krijg?quote:Op zondag 15 april 2012 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh, ja dan heb je in 2 weken een asser, maar zei je dat niet?![]()
![]()
Merk ik nooit wat van want normaal ga ik met de treinquote:
Een speciaal schema en dat je geholpen word betekend geen fuck.quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat ik binnen 2 weken een asser krijg?
Je verzint veel
Heb je patat voor me?quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net een man achter me aan het mopperen tegen een vrouw omdat zij niet inziet dat belasting gewoon legale diefstal is en dat hij zijn mening best mag uiten. Zij: ja, maar je toon, je klinkt zo boos.
Hij: het stoort me ook heel erg.
Ok, tot zover mijn reisverslag, iemand vragen?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net een man achter me aan het mopperen tegen een vrouw omdat zij niet inziet dat belasting gewoon legale diefstal is en dat hij zijn mening best mag uiten. Zij: ja, maar je toon, je klinkt zo boos.
Hij: het stoort me ook heel erg.
Ok, tot zover mijn reisverslag, iemand vragen?
Een edit zo ninja als ik ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |