Daarna met een botsautootje er overheen en dan schreeuwen van "HAVE A HAPPY PERIOD, BITCH"quote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kill the motherfuckers with fireeeeeeeeuuwwwwwrrrrr
Ik bedoel maarquote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Calicocaffia'senbonnies is voldoende
"Welke Bo..." Nvmquote:Op zondag 15 april 2012 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alsof er meerdere bonnies zijn![]()
As if...
Ik had het met alle liefde gedaan,quote:Op zondag 15 april 2012 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarna met een botsautootje er overheen en dan schreeuwen van "HAVE A HAPPY PERIOD, BITCH"
Ik knarsetand zo erg in mijn slaap, dat ik wondjes in mijn mond heb ...quote:
Wat gebeurde er precies dan?quote:Op zondag 15 april 2012 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het met alle liefde gedaan,
wat een kutwijf was dat!
Wrom doe je dat dan ookquote:Op zondag 15 april 2012 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik knarsetand zo erg in mijn slaap, dat ik wondjes in mijn mond heb ...
Niet tof..
Ik had projectgroep met haar en het eerste wat ze zegt is: ik loop bij de psycholoog en ik heb een burnout. Dat kind was 20 ofzo. Sowieso was zij vaak ziek en toen was ik er niet wegens omstandigheden en toen ging ze mij mailen dat er gekeken moest worden naar mijn inzetquote:Op zondag 15 april 2012 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat gebeurde er precies dan?
[..]
Wrom doe je dat dan ook
Heb je er niks voor btw?Lijkt me wel godse irritant ja
Oh, ik verwachtte een laatste zin als: en toen hebben we ze allemaal doodgemaakt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gari en ik hebben net een avondwandelingetje gemaakt en er waren babyeendjes in de vijverallemaal mini-kwakjes
![]()
![]()
Zijn jullie broer en zus?quote:Op zondag 15 april 2012 21:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gari en ik hebben net een avondwandelingetje gemaakt en er waren babyeendjes in de vijverallemaal mini-kwakjes
![]()
![]()
ZIEK!quote:Op zondag 15 april 2012 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik verwachtte een laatste zin als: en toen hebben we ze allemaal doodgemaakt.![]()
Oh wacht, dat heb je geloof ik idd wel eens verteld, kan dat?quote:Op zondag 15 april 2012 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had projectgroep met haar en het eerste wat ze zegt is: ik loop bij de psycholoog en ik heb een burnout. Dat kind was 20 ofzo. Sowieso was zij vaak ziek en toen was ik er niet wegens omstandigheden en toen ging ze mij mailen dat er gekeken moest worden naar mijn inzet!!!
Tief toch op.
Ja, ik heb een bit, maar die zit zo strak dat mijn tanden naar achteren worden geduwd.
Lijkt me niet de bedoeling
Hoe was de titanic?
Beetje jammer wel ja.quote:Op zondag 15 april 2012 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik verwachtte een laatste zin als: en toen hebben we ze allemaal doodgemaakt.![]()
Heen en terug en heen en terug met die botsauto!quote:Op zondag 15 april 2012 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh wacht, dat heb je geloof ik idd wel eens verteld, kan dat?
Sneue kut iddDaar moet je ECHT overheen met een botsauto ja
Dat lijkt me ook niet goed neeGeen optie om om een andere te vragen?
Ik dacht dat je die ging zien, maar blijkbaar niet?quote:
Geen gek idee lijkt me, gezien je kapotte knarsetandmondquote:Op zondag 15 april 2012 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heen en terug en heen en terug met die botsauto!
JA, ik moet dan eigenlijk naar een andere tandarts,
wellicht ga ik dat gewoon een keer doen
Nee?quote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die ging zien, maar blijkbaar niet?
Oh my.quote:
Lekker janken bij Celine Dionquote:Op zondag 15 april 2012 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee?
Mama wil m wel zien trouwensIk weet zeker dat, ALS ze die kans krijgt, ze mij meesleurt
quote:Op zondag 15 april 2012 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo da's klein iddDan ben ik 2 koppen groter
Ik ben er ook niet blij meequote:
Mama's neus afvegen met een snotterdoekquote:
Assepoesterquote:
Ja,quote:Op zondag 15 april 2012 21:18 schreef Fascination het volgende:
4EBE, heb jij weleens bij een film gehuild?
Spongebob, the moviequote:Op zondag 15 april 2012 21:18 schreef Fascination het volgende:
4EBE, heb jij weleens bij een film gehuild?
quote:
als;dgbodasbngldnmg;lsnarldgndfkbalds HNNNNNNNGGGGGG x_xquote:
Haha, gaaaay.quote:Op zondag 15 april 2012 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja,
bij The Lion King.
Jij dan?
Ik kan me even niets voorstellen bij de film Het Zakmes.quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, gaaaay.
Jawel, bij Het Zakmes en Brokeback Mountain (![]()
).
IS ZIELIG HOOR ALS ZE DEAUDGAANquote:
Ik ben pas 6, Tom ik heb je mes.quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me even niets voorstellen bij de film Het Zakmes.
Even googlen
WAT?! Komop je bent mijn leeftijd je moet dat kennen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan me even niets voorstellen bij de film Het Zakmes.
Even googlen
Dit vind ik dan wel een waar compliment voor 4ebequote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WAT?! Komop je bent mijn leeftijd je moet dat kennen.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel een waar compliment voor 4ebe
Inderdaad, ik denk dat 4EBE nu een traantje moet wegpinken.quote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel een waar compliment voor 4ebe
Ik benijd je nu gewoon, kreeg ik maar eens zo'n complimentquote:
Klopt maar ben 't wel gewend. En ik draag vaak hakken.quote:Op zondag 15 april 2012 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja, iedereen torent boven je uit
Dat dusquote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat 4EBE nu een traantje moet wegpinken.
Jij en die fixatie op dat seksleven van ons.quote:
Ik moest me laatst legitimeren in de supermarkt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik benijd je nu gewoon, kreeg ik maar eens zo'n compliment
Hele tissuedozenquote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat 4EBE nu een traantje moet wegpinken.
Mis ik wat?quote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik benijd je nu gewoon, kreeg ik maar eens zo'n compliment
Ja dat is wel handig idd. Maargoed, er word vast wel altijd naar je ID gevraagd bij clubs en voor drank/sigaretten?quote:Op zondag 15 april 2012 21:23 schreef Cher- het volgende:
[..]
Klopt maar ben 't wel gewend. En ik draag vaak hakken.
Dat vind ik dan meestal gewoon denigrerend i.p.v een compliment, doet mijn tere zieltje pijn enzulksquote:Op zondag 15 april 2012 21:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest me laatst legitimeren in de supermarkt.!
Oké, de caissiere was retarded.
Hummmquote:
Vond ik ook wel. Mijn beste vriendinnetje ging toen ik de film keek ook verhuizen naar een andere stad ver weg, dus ik herkende me er helemaal in.quote:
Bobbehhhhquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mis ik wat?
[..]
Ja dat is wel handig idd. Maargoed, er word vast wel altijd naar je ID gevraagd bij clubs en voor drank/sigaretten?
quote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WAT?! Komop je bent mijn leeftijd je moet dat kennen.
Oud.. En seniel.. Daarom zijn we r-sistahsquote:
Nee helaas. Ze heeft het niet getroffen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik dan meestal gewoon denigrerend i.p.v een compliment, doet mijn tere zieltje pijn enzulks
Was ze wel mooi dan?
Dan had ik haar geslagen met het product waarvoor je je ID moest laten zienquote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee helaas. Ze heeft het niet getroffen.
Ik kan dit helaas bevestigen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oud.. En seniel.. Daarom zijn we r-sistahs
Ja. Ligt eraan, soms wel, soms weer niet. Met de juiste make-up op en hoge hakken lijk ik vaak wel ouder (20/21) en zonder make-up helaas 15 ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel handig idd. Maargoed, er word vast wel altijd naar je ID gevraagd bij clubs en voor drank/sigaretten?
Een pak Alwaysquote:Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan had ik haar geslagen met het product waarvoor je je ID moest laten zien
Ouwe relkloon van mequote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar fijn dat ik wel jeugdig overkom in mijn posts.
Leer me je geheimquote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel verdommequote:
Ja je hebt het altijd over school en je verzorgdpaarden dus ik dacht dat je 18/19/20 was ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
20/21 lijkt me sterk afgaande op jouw beschrijving van jezelfquote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja. Ligt eraan, soms wel, soms weer niet. Met de juiste make-up op en hoge hakken lijk ik vaak wel ouder (20/21) en zonder make-up helaas 15 ofzo.
Ik hou trouwens vaak kneuzen voor de gek door te zeggen dat ik 22 ben ofzo (tijdens uitgaan). Slecht zeker?
quote:
Dagelijks een bakje yoghurt en een koningsblauwe olifant.quote:
Dat had ik rond die tijd ook een keer meegemaakt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vond ik ook wel. Mijn beste vriendinnetje ging toen ik de film keek ook verhuizen naar een andere stad ver weg, dus ik herkende me er helemaal in.
Ja, wat dat betreft loop ik een beetje achterquote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja je hebt het altijd over school en je verzorgdpaarden dus ik dacht dat je 18/19/20 was ofzo
Ok ik ga het proberen, laat het je nog weten d.m.v een caffia op een stokje met een briefje er bijquote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dagelijks een bakje yoghurt en een koningsblauwe olifant.
Wel vergezeld van de kreet:"Have a happy period."
Chipotle awayquote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ik ga het proberen, laat het je nog weten d.m.v een caffia op een stokje met een briefje er bij
Jawel, ik heb trucjes (make-up en tieten groter laten lijken) om ouder te lijkenquote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
20/21 lijkt me sterk afgaande op jouw beschrijving van jezelf
quote:Op zondag 15 april 2012 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft loop ik een beetje achter
En janksmoelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |