Omg je had veel voor hem over.quote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja is zo ik heb hele wedstrijden bekeken om hem te bekijken vroeger, ik weet waar ik over praat
doet verrekt pijn somsquote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar da's geen lekker gevoel
no wayquote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahahah, weten jullie op wie ik geilde toen ik 13 was
[ afbeelding ]
Bij mij ook.quote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
jawel, maar ze worde niet hard ofzoalleen als ik het koud heb
Whuuuut? Hoe dan. Goede billenquote:Op zondag 15 april 2012 20:28 schreef Mozy het volgende:
Een vetasserAls je die hebt mag je meteen voor de trein.
wtffffff dit is LELIJKquote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Worden die van jou hard als je geil wordt?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Scott? Die vond iedereen leuk namelijk.quote:Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik geilde op hun. Oh lordy
[ afbeelding ]
ja, ik weet alleen dat een asser die niet getrained is kklelijk is.quote:
Wie de fuck zijn ditquote:Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik geilde op hun. Oh lordy
[ afbeelding ]
quote:
qftquote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
ja, ik weet alleen dat een asser die niet getrained is kklelijk is.
goede billen zijn altijd spier, een bil die je krijgt omdat je meer gaat eten niet.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo'n leuk sulletje
quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Scott? Die vond iedereen leuk namelijk.
Nog nooit van 5ive gehoord sorryquote:
nee die hype van de backstreetboys heb ik nooit echt meegekregenquote:
Hij heeft een beetje een aso-hoofd. Die tweede van rechts heeft best een goed hoofd, maar hij was te mannelijk voor jonge meisjes.quote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja!!! En als ik het nu zo bekijk is hij echt de lelijkste
schandalig ende affreusquote:
UR THE ONE FOR ME, UR MY XTC, UR THE ONE I NEEEEEEEED.quote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nog nooit van 5ive gehoord sorry
[..]
nee die hype van de backstreetboys heb ik nooit echt meegekregen
spice girls wel![]()
Ah, op die manier. Eens ja.quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
goede billen zijn altijd spier, een bil die je krijgt omdat je meer gaat eten niet.
Ja hij had alle moeders die op hem geildenquote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft een beetje een aso-hoofd. Die tweede van rechts heeft best een goed hoofd, maar hij was te mannelijk voor jonge meisjes.
Wie doet dat hier danquote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 15 april 2012 20:40 schreef Sinosappel het volgende:
Kijken jullie ook the Ultimate Dance Battle?
Het enige wat jij hebt gezegd is dat je meer moet eten, en de voorbeelden die je gaf waren allemaal kkongezond, en volgens mij ga jij niet naar de sportschool, en zelfs dan duurt een goede asser kweken lang, heel erg lang.quote:
Voor wat hoort wat.quote:Op zondag 15 april 2012 20:42 schreef Sinosappel het volgende:
Mozy hoe zit het eigenlijk met jouw kont?
moet ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het enige wat jij hebt gezegd is dat je meer moet eten, en de voorbeelden die je gaf waren allemaal kkongezond, en volgens mij ga jij niet naar de sportschool, en zelfs dan duurt een goede asser kweken lang, heel erg lang.
Wat dacht jij danquote:Op zondag 15 april 2012 20:44 schreef Juminelle het volgende:
Parkeren in Amsterdam30 euro moeten betalen om een middagje te kunnen shoppen
Oh, ja dan heb je in 2 weken een asser, maar zei je dat niet?quote:Op zondag 15 april 2012 20:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
moet ik ook
ik sport juist veel met speciaal schema![]()
ik word geholpen
Je moet of weten waar je moet parkeren of niet met de auto komen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:44 schreef Juminelle het volgende:
Parkeren in Amsterdam30 euro moeten betalen om een middagje te kunnen shoppen
Dat ik binnen 2 weken een asser krijg?quote:Op zondag 15 april 2012 20:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oh, ja dan heb je in 2 weken een asser, maar zei je dat niet?![]()
![]()
Merk ik nooit wat van want normaal ga ik met de treinquote:
Een speciaal schema en dat je geholpen word betekend geen fuck.quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat ik binnen 2 weken een asser krijg?
Je verzint veel
Heb je patat voor me?quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net een man achter me aan het mopperen tegen een vrouw omdat zij niet inziet dat belasting gewoon legale diefstal is en dat hij zijn mening best mag uiten. Zij: ja, maar je toon, je klinkt zo boos.
Hij: het stoort me ook heel erg.
Ok, tot zover mijn reisverslag, iemand vragen?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net een man achter me aan het mopperen tegen een vrouw omdat zij niet inziet dat belasting gewoon legale diefstal is en dat hij zijn mening best mag uiten. Zij: ja, maar je toon, je klinkt zo boos.
Een edit zo ninja als ik ben.quote:
Al gelezen. #twitterquote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee.quote:
Koffie?quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet zeker dat ik een goede ass/beter (dikker) figuur krijg als ik doorga met eten via dit schema en sporten (squatten) en andere fitness shit zoals ik doe. Sport juist veel, sowieso al. Nu ben ik nog te dun zonder mooie kont vind ik maar komt verandering.quote:Op zondag 15 april 2012 20:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een speciaal schema en dat je geholpen word betekend geen fuck.
Dat laatste wil ik ook wel.. Gaat veel te snelquote:Op zondag 15 april 2012 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Graagen nog een dagje weekend aub
Misschien krijg je er nog een cupmaatje bij ookquote:Op zondag 15 april 2012 20:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik een goede ass/beter (dikker) figuur krijg als ik doorga met eten via dit schema en sporten (squatten) en andere fitness shit zoals ik doe. Sport juist veel, sowieso al. Nu ben ik nog te dun zonder mooie kont vind ik maar komt verandering.
Je kan dmv squatten echt een mooie ass trainen, evenals je benen mooier/steviger. En daar werk ik nu aan.quote:Op zondag 15 april 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Misschien krijg je er nog een cupmaatje bij ook [ afbeelding ]
Dank je.quote:Op zondag 15 april 2012 20:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik ook wel.. Gaat veel te snel
*koffie inschenkt*
Huh?quote:Op zondag 15 april 2012 20:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je.
![]()
Ik heb geen zin in ongestelde collega.Dadelijk wordt ze weer boos.
Ze is heel druk en gestresst en kan niks hebben de laatste tijd.quote:Op zondag 15 april 2012 20:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huh?
Sla haar met haar tampon om de oren
En geen dank hoor
Vandaar de PI bij mijn voorgaande post.quote:
Ze zit tegen een burnout aan?quote:Op zondag 15 april 2012 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze is heel druk en gestresst en kan niks hebben de laatste tijd.
Hoe lang ben je ookalweer?quote:Op zondag 15 april 2012 20:52 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je kan dmv squatten echt een mooie ass trainen, evenals je benen mooier/steviger. En daar werk ik nu aan.
Tieten van mij zijn goed
Enige wat ik jammer vind is dat ik smal/klein enz ben van mezelf maar niks aan te doen.
Sowieso klasgenoten met een 'burnout.. 'quote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zit tegen een burnout aan?O_o
Beter blijft zij dan gewoon thuis, zodat ze de sfeer niet verhindert
Gewoon laten voelen wat echt vuur met ze doetquote:Op zondag 15 april 2012 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso klasgenoten met een 'burnout.. '
Caffiawindoppergodmaffepinguinrots is gewoon niet sterk genoeg als wachtwoord :$quote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik krijg een mailtje van het windows live team of ik mijn password wil veranderen.
Nee ?![]()
Is er een poging gedaan om mijn e-mail te hacken?x infinity
Kill the motherfuckers with fireeeeeeeeuuwwwwwrrrrrquote:Op zondag 15 april 2012 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon laten voelen wat echt vuur met ze doet
Calicocaffia'senbonnies is voldoendequote:Op zondag 15 april 2012 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Caffiawindoppergodmaffepinguinrots is gewoon niet sterk genoeg als wachtwoord :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |