Nja maar het is al wel kut dat je daar trucjes voor nodig hebtquote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jawel, ik heb trucjes (make-up en tieten groter laten lijken) om ouder te lijkentrue story
L0tquote:
AMENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:
1 Goedenavond voor jouquote:
Dat is waar maar ik denk dat ik over een paar jaar wel weer ouder lijk en dat het niet meer nodig is.quote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja maar het is al wel kut dat je daar trucjes voor nodig hebt
Mannen laten zich wat dat betreft graag een hoop wijsmaken. "oh 21 en ze ziet er zo jong uit? Fine by me, ik stel geen vragen meer."quote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
20/21 lijkt me sterk afgaande op jouw beschrijving van jezelf
Mij? :$quote:
Ja true. Mond dicht en neuken maarquote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mannen laten zich wat dat betreft graag een hoop wijsmaken. "oh 21 en ze ziet er zo jong uit? Fine by me, ik stel geen vragen meer."
Hoe oud ben je dan? Zeg dat ik niet meer de oudste hier ben!!quote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar fijn dat ik wel jeugdig overkom in mijn posts.
Ben al aan het teruglezen maar zo te zien niks bijzonders.quote:
Kwam omdat jij er niet wasquote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben al aan het teruglezen maar zo te zien niks bijzonders.
Ik ben niet boven de 40 jaar, dus helaaschquote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Zeg dat ik niet meer de oudste hier ben!!
Had wel belangrijkere dingen te doen.quote:
Flink gaan roken en drugs gebruiken, works like a muthafucka.quote:Op zondag 15 april 2012 21:34 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik denk dat ik over een paar jaar wel weer ouder lijk en dat het niet meer nodig is.
Oh ja? Wattan? :$quote:
Dat weet jij ook wel, Dqodje.quote:
Daymit. *uncross vingers.quote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet boven de 40 jaar, dus helaasch
6 kusjes godverpoepquote:
Mooi, geen rellen gemist dus.quote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben al aan het teruglezen maar zo te zien niks bijzonders.
8 hoor.quote:
Ik ben de tel kwijt.. Dan had ik er 7, jij had er iig eentje meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |