Love it!quote:
Deze is echt wel gruwelijkquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Dunwich het volgende:
nu maar hopen dat batman z'n rug gebroken gaat krijgen
Waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:08 schreef Dunwich het volgende:
nu maar hopen dat batman z'n rug gebroken gaat krijgen
Dat is alleen de conclusie van een hele lange aanloop die ik eigenlijk veel interessanter vind dan het feit dat hij uiteindelijk zijn rug breekt. Mooie conclusie, maar het gaat heel veel dieper dan dat. Als je de comic niet gelezen hebt is dat een op zich staande situatie. Als je het hele verhaal gelezen hebt is alles wat daar voor gebeurd minimaal net zo interessant. De manier waarop Batman langzamer zeker steeds meer aftakelt en zwakker wordt door wat Bane allemaal doet. Uiteindelijk is hij zo zwak dat hij de rug van Batman breekt, maar alles wat daarvoor gebeurd vind ik van veel groter belang.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat dat volgens de comic HET moment tussen Bane en Batman was.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:23 schreef Netsplitter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zag ik nou niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |