Muziek vond ik in deze trailer wel drek eigenlijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:43 schreef Blaxje het volgende:
Trailer 4 is echt veel te ziek. Mooie, typische Zimmer soundtrack ook weer zo te horen
Misschien niet zo "mooi" of dramatisch als in de eerste trailers, maar de muziek in de TV-spots vond ik niks voorstellen, dus dit is een welkome afwisseling.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Muziek vond ik in deze trailer wel drek eigenlijk...
Het leuke van Nolan is dat hij veel laat zien, maar vrij weinig spoilt. Trailers van The Avengers en The Amazing Spider-Man deden het veel slechter op dat gebied. We weten vrijwel niets van de rollen van bepaalde karakters, we weten enkel dat Bane Batman wellicht iets aan zal doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
Iedere keer vind ik het vooraf al jammer dat er al zoveel beeldmateriaal te zien is en dat je misschien de helft van de actiebeelden al gezien hebt. En toch druk ik
Je HOEFT niet te eten hoor, voedsel kan ook met een sonde naar binnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Feanatieke het volgende:
Een vraag van een gebruiker op FilmTotaal: 'Hoe moet Bane eigenlijk eten?'
Zo hè, dat is nog eens een vraag. Dat ding zit verweven in zijn kaaklijn als ik het goed begrepen heb, dus die kan ie niet zomaar afdoen. In het realisme van Nolan kun je toch geen vijand hebben die onmogelijk kan eten?
Dit soort vragen stellen terwijl het hele verhaal zich afspeelt in een totaal fictieve wereld.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Feanatieke het volgende:
Zo hè, dat is nog eens een vraag. Dat ding zit verweven in zijn kaaklijn als ik het goed begrepen heb, dus die kan ie niet zomaar afdoen. In het realisme van Nolan kun je toch geen vijand hebben die onmogelijk kan eten?
Hoe meer realisme, hoe beter.quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:24 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dit soort vragen stellen terwijl het hele verhaal zich afspeelt in een totaal fictieve wereld.
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zegt de man die het einde van Lost goed vond!
Dit ben jij?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik kon t niet laten om dit te posten voor jullie
Mijn speed drawing van Bane!
Thanksquote:
In de comics kan-ie het ding gewoon afdoen. Is dat hier niet zo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Feanatieke het volgende:
Volgens de officiële plotbeschrijving niet:quote:Op zondag 24 juni 2012 17:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
In de comics kan-ie het ding gewoon afdoen. Is dat hier niet zo?
quote:THE DARK KNIGHT RISES
Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Actie / Misdaad
165 minuten
geregisseerd door Christopher Nolan
met Christian Bale, Tom Hardy en Anne Hathaway
Gotham City krijgt te maken met een nieuwe bedreiging: Bane (Tom Hardy), een meedogenloze schurk die in het verleden ernstig gewond is geraakt en verdovend gas nodig heeft om te overleven. Zonder zijn masker, dat in zijn kaaklijn verwerkt zit, is de pijn immers niet te harden. Bruce Wayne alias Batman (Christian Bale), die acht jaar na het debacle met The Joker en deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Harvey Dent er niet al te best aan toe is, zal in Bane zijn grootste fysieke uitdaging tot nu toe tegenkomen.
Vanaf 20 juli in de bioscoop
Dat heb ik ook een beetje inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:56 schreef Jivis het volgende:
Waarom is die marathon eigenlijk 's nachts? Kunnen ze niet gewoon 's middags beginnen? Volgensmij lig je halverwege de Dark Knight Rises ronkend in je bioscoopstoel. Lekker zonde.
Van MovieMeter. Doorgaans zijn de plotbeschrijvingen volgens mij betrouwbaar en er is veel sociale controle op.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:51 schreef Breuls het volgende:
Ah. Waar heb je die vandaan? Bij de persinfo heeft de Nederlandse Warner Bros nog geen beschrijving achtergelaten.
Er zijn verschillende redenen voor. Eén daarvan is het willen hebben van de première. Er zijn vaste uitzendtijden voor de première voor de gehele wereld. Door het tijdsverschil betekent het dat de première in Nederland uitgezonden mag worden vanaf vrijdag 20 juli 06:00 uur. Eerder niet. Later wel. Maar als je het later doet, heb je geen absolute première meer. Dus hebben diverse bioscoopketens besloten om The Dark Knight Rises voor 06:00 uur te plannen. Dan zit je echter met mensen die die tijd niet apprecieren en liever een latere voorstelling gaan. Geen probleem, maar een beetje motivatie om toch naar de première te gaan kan geen kwaad. En ziezo: we hebben een marathon.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:56 schreef Jivis het volgende:
Waarom is die marathon eigenlijk 's nachts? Kunnen ze niet gewoon 's middags beginnen?
Natuurlijk wel. Verander je mindset. De dag van te voren neem je ook vrij (als je werkt tijdens die periode). Je blijft dan heerlijk lang in bed liggen. Je start rustig op, begint laat op de middag met ontbijten en verschuift het avondeten ook naar later op de avond. Je neemt het er van tijdens de maaltijd en gaat vervolgens nog lekker inslaan voor in de bios. Reeks Dextro Energy in je broekzak. Tijdens de pauzes even buiten frisse lucht happen en ochtendgymnastiek.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje inderdaad.
Ik zou het best gaaf vinden om heen te gaan, maar s'nachts weet ik nu al dat ik het niet ga halen
quote:(...) het billboard te vinden op Sunset and La Brea in Hollywood, en waren het geen graphics, maar was er daadwerkelijk een gat gemaakt in het billboard.
Ergens op een forum kun je zien dat ze nog een hoop is gesleuteld aan de VFX in de tijd tussen deze trailer en de nieuwe tv-spots. Ik geloof ook dat deze scène nog onder handen is genomenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:57 schreef Mijtthas het volgende:
Hi fans,
Ik kijk natuurlijk ook gigantisch uit naar de film (ga naar de marathon in Groningen), maar wil toch even 'mijn hart luchten'. De trailer waarin je ziet dat het football field 'implodeert' vind ik er echt heel, heel nep uitzien. Hoe denken jullie hierover?
Ik werk bij de bios en zie de trailer dagelijks op groot scherm, misschien ligt het daaraan. Maar ook op YouTube vond ik hem er vrij raar uitzien (1.24 min)
Anyways, ik heb echt gigantisch veel zin in deze film. Kan echt niet wachten, en hoop dat het The Dark Knight overtreft!
Nice, beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 12:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ergens op een forum kun je zien dat ze nog een hoop is gesleuteld aan de VFX in de tijd tussen deze trailer en de nieuwe tv-spots. Ik geloof ook dat deze scène nog onder handen is genomen
Ik vond het er briljant uitzien, maar ik lees er heel veel verschillende verhalen over.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:57 schreef Mijtthas het volgende:
Hi fans,
Ik kijk natuurlijk ook gigantisch uit naar de film (ga naar de marathon in Groningen), maar wil toch even 'mijn hart luchten'. De trailer waarin je ziet dat het football field 'implodeert' vind ik er echt heel, heel nep uitzien. Hoe denken jullie hierover?
Ik werk bij de bios en zie de trailer dagelijks op groot scherm, misschien ligt het daaraan. Maar ook op YouTube vond ik hem er vrij raar uitzien (1.24 min)
Anyways, ik heb echt gigantisch veel zin in deze film. Kan echt niet wachten, en hoop dat het The Dark Knight overtreft!
In elke bioscoopketen begint Batman Begins voorlopig om 00:00 en The Dark Knight Rises om 06:00 uur. Alleen The Dark Knight wordt niet in elke bioscoopketen op hetzelfde moment vertoond, al ontloopt het elkaar niet veel (2:45 vs. 2:50 uur).quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:26 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hoe zit het exact met die marathon? Begint het om 00:00 met Batman Begins?
Dan sla ik het wel over, krijg na 1 uur al last van mijn reet in de bios.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 16:51 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
In elke bioscoopketen begint Batman Begins voorlopig om 00:00 en The Dark Knight Rises om 06:00 uur. Alleen The Dark Knight wordt niet in elke bioscoopketen op hetzelfde moment vertoond, al ontloopt het elkaar niet veel (2:45 vs. 2:50 uur).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 17:51 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan sla ik het wel over, krijg na 1 uur al last van mijn reet in de bios.
Thnx en veel plezier alvast.![]()
Donderdagavond om 12 uur, zodat je op z'n vroegst vrijdagochtend om 6 uur de film kunt zien. De film zal niet op de 19e al worden vertoond. Sterker nog, zelfs als het in de VS nog niet de 20e is krijg je 'm niet te zien. Dat is waarom TDKR om 6AM begint, dan is het middernacht in Gotham.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:47 schreef CoJackso het volgende:
Weet iemand of die Batman Marathon op donderdag 19 juli 00:00 of vrijdag 20 juli 00:00 is?
Op mijn ticket staat in ieder geval Vr. 20.07.2012 - 00:00, terwijl op de site van Pathe donderdag 19 juli 00:00 staat.
De film is aan het begin van de vrijdag, op vrijdag 20 juli 00:00 dus. Dit is echter de nacht na de avond van 19 juli. Daarom noemen sommige dit gewoon 19 juli. Maar het is dus in de nacht van donderdag op vrijdag.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:47 schreef CoJackso het volgende:
Weet iemand of die Batman Marathon op donderdag 19 juli 00:00 of vrijdag 20 juli 00:00 is?
Op mijn ticket staat in ieder geval Vr. 20.07.2012 - 00:00, terwijl op de site van Pathe donderdag 19 juli 00:00 staat.
quote:
De Marathon is niet in IMAX. Dit komt omdat Pathé Nederland geen toestemming heeft gekregen de Marathon in IMAX uit te zenden. Daardoor is ook The Dark Knight Rises (tijdens de Marathon) dus niet in IMAX. Na de Marathon is TKDR wel in IMAX te bewonderen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:25 schreef Breuls het volgende:
De vermelding wekt echter niet de indruk dat het om IMAX gaat.
Batman Begins was één van de eerste films die in Pathé Arena in IMAX werd gedraaid. Nog met uitleg van het personeel, voordat de film begon (gaatjes in het scherm, zilverkleurig, niet te veel naar achteren zitten, enz.)quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:31 schreef Breuls het volgende:
De Pathé site geeft aan waar de film draait, en daar staat geen IMAX. Bij Rotterdam Schouwburgplein staat zelfs expliciet Grote Zaal.
Ik denk dus dat-ie niet in IMAX is, maar zeker weten doe ik het niet. Batman Begins is in ieder geval geen IMAX film, tenzij ze die omgezet hebben zodat-ie in die zaal werkt.
Of gewoon eerst de Marathon en dan bij deel drie in slaap vallen om vervolgens om kwart voor tien alsnog deel drie in IMAX te zien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:23 schreef Breuls het volgende:
Nouja, ik ga 'm gewoon om kwart voor tien 's ochtends in IMAX zien.
Batman op een paard....quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:21 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Ja en Pathé had het zelf ook wel gewild, maar ja, het werd verboden. Nog een fan-made poster:
[ afbeelding ]
Ik aan een Ferrari...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Batman op een paard....
Het eerste waar ik dan aan denk is "The Dark Knight Returns" van Frank Miller.
Ook wel grappig dat in The Dark Knight Returns hij ook terug komt na jaren afwezigheidquote:
Dat is dit artikel: http://herocomplex.latime(...)batman-to-new-place/quote:
Returns is een van de inspiraties voor Rises.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ook wel grappig dat in The Dark Knight Returns hij ook terug komt na jaren afwezigheid
Officieel ja, via het communicatiekanaal van TDKR: http://www.facebook.com/#!/thedarkknightrises.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:03 schreef Breuls het volgende:
Is deze officieel? Mooie poster. Het logo doet denken aan het bat signal. Tegelijk is het interessant om te zien dat de stad in brand lijkt te staan. Ik heb sterk het vermoeden dat Gotham zwaar getroffen wordt door Bane.
Vind ik juist niet. Een regenfilter over een plaatje gooien is een beetje makkelijk, die officiële oogt een stuk creatiever.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:50 schreef Blaxje het volgende:
Ja nja, oke. Ik begrijp wat je bedoelt. Blijf de officiële posters aparte keuzes vinden. Vind die regenposters veel toffer.
quote:We starten met een viral die zich richt op agent John Blake, het nieuwe personage van Joseph Gordon-Levitt. Onderstaande "prestatie-evaluatie" verscheen op DEWGothamCity en de geruchten blijven de ronde gaan dat John Blake uitgroeit tot Robin of Nightwing.
Oké, werd op FT geplaatst als 'nieuws'. Naja, dan nog maar nieuw promotiemateriaal:quote:
Daar gaan mobiele users niet blij mee zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:14 schreef Feanatieke het volgende:
[..]
Oké, werd op FT geplaatst als 'nieuws'. Naja, dan nog maar nieuw promotiemateriaal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is het mogelijk om bij deel #4 op dit forum al het materiaal te verzamelen in de openingspost?
Inderdaad! Die hele Robin had nooit uitgevonden moeten worden. Nietszeggend personage. Batman heeft zijn oorsprong, zijn verhaal, zijn symboliek. Robin... bah!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Komakie het volgende:
Gisteren was gewoon Batman & Robin op de televisie. Die moeten ze echt verbieden ooit nog uitgezonden te worden
Oeps, even niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Daar gaan mobiele users niet blij mee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |