quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zegt de man die het einde van Lost goed vond!
Dit ben jij?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:23 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik kon t niet laten om dit te posten voor jullie
Mijn speed drawing van Bane!
Thanksquote:
In de comics kan-ie het ding gewoon afdoen. Is dat hier niet zo?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:57 schreef Feanatieke het volgende:
Een vraag van een gebruiker op FilmTotaal: 'Hoe moet Bane eigenlijk eten?'
Zo hè, dat is nog eens een vraag. Dat ding zit verweven in zijn kaaklijn als ik het goed begrepen heb, dus die kan ie niet zomaar afdoen. In het realisme van Nolan kun je toch geen vijand hebben die onmogelijk kan eten?
Volgens de officiële plotbeschrijving niet:quote:Op zondag 24 juni 2012 17:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
In de comics kan-ie het ding gewoon afdoen. Is dat hier niet zo?
quote:THE DARK KNIGHT RISES
Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Actie / Misdaad
165 minuten
geregisseerd door Christopher Nolan
met Christian Bale, Tom Hardy en Anne Hathaway
Gotham City krijgt te maken met een nieuwe bedreiging: Bane (Tom Hardy), een meedogenloze schurk die in het verleden ernstig gewond is geraakt en verdovend gas nodig heeft om te overleven. Zonder zijn masker, dat in zijn kaaklijn verwerkt zit, is de pijn immers niet te harden. Bruce Wayne alias Batman (Christian Bale), die acht jaar na het debacle met The Joker en deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van Harvey Dent er niet al te best aan toe is, zal in Bane zijn grootste fysieke uitdaging tot nu toe tegenkomen.
Vanaf 20 juli in de bioscoop
Dat heb ik ook een beetje inderdaad.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:56 schreef Jivis het volgende:
Waarom is die marathon eigenlijk 's nachts? Kunnen ze niet gewoon 's middags beginnen? Volgensmij lig je halverwege de Dark Knight Rises ronkend in je bioscoopstoel. Lekker zonde.
Van MovieMeter. Doorgaans zijn de plotbeschrijvingen volgens mij betrouwbaar en er is veel sociale controle op.quote:Op zondag 24 juni 2012 19:51 schreef Breuls het volgende:
Ah. Waar heb je die vandaan? Bij de persinfo heeft de Nederlandse Warner Bros nog geen beschrijving achtergelaten.
Er zijn verschillende redenen voor. Eén daarvan is het willen hebben van de première. Er zijn vaste uitzendtijden voor de première voor de gehele wereld. Door het tijdsverschil betekent het dat de première in Nederland uitgezonden mag worden vanaf vrijdag 20 juli 06:00 uur. Eerder niet. Later wel. Maar als je het later doet, heb je geen absolute première meer. Dus hebben diverse bioscoopketens besloten om The Dark Knight Rises voor 06:00 uur te plannen. Dan zit je echter met mensen die die tijd niet apprecieren en liever een latere voorstelling gaan. Geen probleem, maar een beetje motivatie om toch naar de première te gaan kan geen kwaad. En ziezo: we hebben een marathon.quote:Op zondag 24 juni 2012 20:56 schreef Jivis het volgende:
Waarom is die marathon eigenlijk 's nachts? Kunnen ze niet gewoon 's middags beginnen?
Natuurlijk wel. Verander je mindset. De dag van te voren neem je ook vrij (als je werkt tijdens die periode). Je blijft dan heerlijk lang in bed liggen. Je start rustig op, begint laat op de middag met ontbijten en verschuift het avondeten ook naar later op de avond. Je neemt het er van tijdens de maaltijd en gaat vervolgens nog lekker inslaan voor in de bios. Reeks Dextro Energy in je broekzak. Tijdens de pauzes even buiten frisse lucht happen en ochtendgymnastiek.quote:Op zondag 24 juni 2012 21:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje inderdaad.
Ik zou het best gaaf vinden om heen te gaan, maar s'nachts weet ik nu al dat ik het niet ga halen
quote:(...) het billboard te vinden op Sunset and La Brea in Hollywood, en waren het geen graphics, maar was er daadwerkelijk een gat gemaakt in het billboard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |