Ik heb de afgelopen dagen amper op hem gereageerd, wat is je punt.quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je zit ook echt te wachten tot het moment dat kree hapt
Was dat die meid die al een vriend had ofzo?quote:Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Doet me denken aan een keer dat ik een dronken chick had en haar vriendinnen mn ballen eraf wouden halen. Toen ben ik ook maar patat gaan halen
hap hap hapquote:Op zondag 15 april 2012 19:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen amper op hem gereageerd, wat is je punt.
En happen doet hij op alles dus daar hoeft niemand op te wachten natuurlijk.
Niet opgevallenquote:Op zondag 15 april 2012 19:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja, en laatst toen ik patat aan het eten was met een vriend was er iemand met eten aan het gooien. Komt het tegen mij aan dus ik gooi een patatje recht in die chick dr gezicht flipte ze op mn vriend die haar duwt en ze valt omquote:Op zondag 15 april 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat die meid die al een vriend had ofzo?
Ik heb gister ook een meisje neergehoekt met mijn elleboog in de patatzaak.
oh oh oh, iedereen wil maar wat graag dat we lekker weer gaan hakke takken met elkaar.quote:Op zondag 15 april 2012 19:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet kunnen toch?quote:Op zondag 15 april 2012 19:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, en laatst toen ik patat aan het eten was met een vriend was er iemand met eten aan het gooien. Komt het tegen mij aan dus ik gooi een patatje recht in die chick dr gezicht flipte ze op mn vriend die haar duwt en ze valt om
Welke patatzaak?quote:Op zondag 15 april 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat die meid die al een vriend had ofzo?
Ik heb gister ook een meisje neergehoekt met mijn elleboog in de patatzaak.
Dat was trouwens omdat die bemayo'd wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar ben je nou weer mee bezig dan?quote:Op zondag 15 april 2012 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
oh oh oh, iedereen wil maar wat graag dat we lekker weer gaan hakke takken met elkaar.
Maar doe ik niet meer
Of althans ik doe me best.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat was trouwens omdat die bemayo'd wasBemayo'd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 19:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar ben je nou weer mee bezig dan?
Een discussie en je hele fok-leventje draait er om ofzo.
Antwoord geven aan jou.....quote:Op zondag 15 april 2012 19:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar ben je nou weer mee bezig dan?
Een discussie en je halve fok-leventje draait er om ofzo.
Get in line, brotherquote:
Ik stelde je niet eens een vraag.quote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Antwoord geven aan jou.....
Trouwens wil je mee naar soldaat van oranje?
Bravo.quote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef kree het volgende:
[..]
Antwoord geven aan jou.....
Trouwens wil je mee naar soldaat van oranje?
Easy.quote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wel eerst omhoog krijgen zonder aan te raken he
Maar hij stelt er wel eentje nu aan jouw?quote:Op zondag 15 april 2012 19:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik stelde je niet eens een vraag.
Nou ik gaf aan wat ik dacht aan jou.quote:Op zondag 15 april 2012 19:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Denken dat je die wel hebtquote:Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik geen VIP ben bij MFN's entrance
quote:Op zondag 15 april 2012 19:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Maar hij stelt er wel eentje nu aan jou?
quote:Op zondag 15 april 2012 19:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar ben je nou weer mee bezig dan? <--- LET OP VRAAGTEKEN GEEFT AAN DAT HET EEN VRAGENDE ZIN IS
Een discussie en je halve fok-leventje draait er om ofzo.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is een soldaat van oranje?quote:Op zondag 15 april 2012 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik gaf aan wat ik dacht aan jou.
En je bent vergeten vraag 2 te beantwoorden
De musical.quote:Op zondag 15 april 2012 19:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is een soldaat van oranje?
MFN, kom er maar inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een of andere musical ofzo waar kaneelstokje ook aan meewerkt en waar kaartjes 85 euro kosten.quote:Op zondag 15 april 2012 19:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat is een soldaat van oranje?
Ik zou dr ook meenemen naar de filmquote:Op zondag 15 april 2012 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
De musical.
Op vliegveld valkenburg.
Weet je dat nou echt niet? (serieus) anders moet je toch eens die film kijken ook
Die (retorische) vraag refereerde aan de reactie van hem op mij die ik toen ook quote. Zijn antwoord daarop was dus dat hij mij toen beantwoordde, maar die reactie van hem die ik quote werd niet voorafgegaan van een post met een vraagteken van mij naar hem toe.quote:
Musical.quote:Op zondag 15 april 2012 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
De musical.
Op vliegveld valkenburg.
Weet je dat nou echt niet? (serieus) anders moet je toch eens die film kijken ook
hoho had nog niet gezegd dat ik het ook zou betalen voor beidequote:Op zondag 15 april 2012 19:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed kree, heeft gevraagd en het is geen goedkope date die hij aanbiedt dus we verwachten nu toch wel een antwoord van mfn.
mis je wel een nederlandse klassieker, kijk hem toch maar eensquote:Op zondag 15 april 2012 19:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Musical.
Sowieso niet dus.
En die film hoef ik ook niet te zien.
quote:Op zondag 15 april 2012 19:12 schreef Drommeldaris het volgende:
"Alleen goedkope dames laten zich omkopen met dure dates"true trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |