(weet iemand een online site met voorbeelden van hangers, van een juwelier ofzo)
quote:probeer anders www.large.nl -> online catalogus -> accesoiries (linkje 'meer') -> jewelry (selecteer 'kettingen, thongs & pendants' en druk op Go
Op zaterdag 27 juli 2002 23:37 schreef infamous het volgende:
(weet iemand een online site met voorbeelden van hangers, van een juwelier ofzo)
quote:yuh ik ben lid van de large ;p
Op zondag 28 juli 2002 00:32 schreef ZixS het volgende:[..]
probeer anders www.large.nl -> online catalogus -> accesoiries (linkje 'meer') -> jewelry (selecteer 'kettingen, thongs & pendants' en druk op Go
Die vind ik zelf heel erg mooi... Ik heb nog geen van drieen, maar de eerste ga ik van de week halen(nee, ik ben niet gelovig in de standaard religies, behalve in Wicca).
Waar je eens zou kunnen kijken: www.large.nl
quote:1) het is een pentagram
Op zondag 28 juli 2002 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Een ketting met een penthagram (dat ding van satan weet je wel)
Wat een pentagram wel is:
Een vijfpuntige ster(inderdaad die in m'n vorige post staat) die vooral in de Wicca erg veel gebruikt wordt. De ster vertegenwoordigt de vier elementen(Aarde, wind, vuur en water) en de geest.
En in een poging even de vooroordelen weer weg te nemen: NEE, WICCA HEEFT NIETS MET SATANISTEN TE MAKEN!
Satanisten zorgen altijd dat er 1 punt beneden hangt.
Small detail
quote:Mee eens maar dan is het nog steeds geen satanisch symbool...
Op zondag 28 juli 2002 11:24 schreef DarkElf het volgende:
Wicca's gebruiken met 1 punt naar boven.Satanisten zorgen altijd dat er 1 punt beneden hangt.
Small detail
Met 1 punt naar boven is het de geest boven de elementen. En met 1 punt naar beneden is het de elementen boven de geest. Satanistisch is het niet en zal het ook niet worden.
quote:Kindjes die graag denken dat ze satanisch doen dragen de punt vooral naar boven omdat dat bekend is. Wat de verdere betekenis is weten ze niet
Op zondag 28 juli 2002 11:32 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:[..]
Mee eens maar dan is het nog steeds geen satanisch symbool...
Met 1 punt naar boven is het de geest boven de elementen. En met 1 punt naar beneden is het de elementen boven de geest. Satanistisch is het niet en zal het ook niet worden.
quote:Ik vind het wel jammer... als je zoiets draagt zorg dan dat je ook de betekenis weet...
Op zondag 28 juli 2002 11:33 schreef DarkElf het volgende:[..]
Kindjes die graag denken dat ze satanisch doen dragen de punt vooral naar boven omdat dat bekend is. Wat de verdere betekenis is weten ze niet
quote:die lijkt me best cool ;p
Op zondag 28 juli 2002 15:54 schreef Elegy het volgende:
Klein zilveren kettinkje met het oog van Ra
naja kan nu de deur ongeveer niet uit dus ik orienteer me ff verder ;p
En als ik er een extra gaatje in heb geramt dan ook een spike-band...
Ik heb zelf in Nieuw Zeeland gewoond en op een dag kwam ik op het Waterloo Plein een levensechte 'kiwi' tegen die ze maakte en verkocht... na een beetje chitchat over the homeland heb ik er eentje gekocht - toch een beetje een link naar m'n roots (corny huh)
quote:Wat is een Alessi poppetje
Op maandag 29 juli 2002 08:40 schreef Keroppi het volgende:
Het Alessi-poppetje in zilver. Eenvoudig, stijlvol en mooi
2de van links
Deze brengt geluk in de liefde en zorgt voor een goede relatie Tot nu toe werkt ie dan
quote:Ik heb dus deze om mijn nek hangen. Alleen is die van mij iets anders, maar you'll get the point
Op maandag 29 juli 2002 22:03 schreef Slarioux het volgende:
Zouden mensen plaatjes kunnen posten? Ik wil binnenkort ook een kettinkje kopen, (heb nu een zilveren kruisje, puur omdat ie mooi én simpel is). Maar iets waar meer achter zit dan alleen het mooie zilver zou wel leuk zijn
quote:Ej die heb ik ook
Op maandag 29 juli 2002 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Muzieknootjes, gekregen van mijn zoon voor moederdag.
Omdat ik toen in een theaterkoor zong, gek op muziek ben en mijn nickname ook met muziek te maken heeft.2de van links
quote:Met punt naar boven is indd wicca.
Op zondag 28 juli 2002 11:21 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:[..]
1) het is een pentagram
2) een pentagram het teken van satan? LOL nee dusWat een pentagram wel is:
Een vijfpuntige ster(inderdaad die in m'n vorige post staat) die vooral in de Wicca erg veel gebruikt wordt. De ster vertegenwoordigt de vier elementen(Aarde, wind, vuur en water) en de geest.En in een poging even de vooroordelen weer weg te nemen: NEE, WICCA HEEFT NIETS MET SATANISTEN TE MAKEN!
quote:Ik weet ook wel dat een punt naar beneden niet echt wicca is (hoewel het wel gebruikt wordt). Maar satanisch is het zeker niet.
Op maandag 29 juli 2002 23:24 schreef Kuukske het volgende:[..]
Met punt naar boven is indd wicca.
Punt naar beneden is geen wicca.
En ik weet wat ik draag
quote:als ik een meid zie met z'n kettinkje ren ik zo hard mogelijk weg. dat alto wicca gedoe vond ik echt té dom voor woorden, grow up please, je ben't niet harry potter mand je kunt niet toveren, beetje teveel naar 'the craft' gekeken ofzo..
Op zondag 28 juli 2002 10:10 schreef Dryw.Filtiarn het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]Die vind ik zelf heel erg mooi... Ik heb nog geen van drieen, maar de eerste ga ik van de week halen(nee, ik ben niet gelovig in de standaard religies, behalve in Wicca).
Waar je eens zou kunnen kijken: www.large.nl
, 1 kleinere zilveren aan een zilveren ketting.
En nog 'n Alchemy-kruis met steentjes
(deze)
, maar die draag ik niet zo vaak.
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 30-07-2002 18:22]
quote:Dan was het ws nikkel of zo...
Op dinsdag 30 juli 2002 11:44 schreef Nyles het volgende:
Deze haddik...., maar ben d'r allergisch voor geworden in me nek....*KRAB KRAB*
[afbeelding]
quote:Tsja... dat is dan misschien jouw gedachte. Als je er in zit weet je beter. Maar deze discussie ga ik niet verder voeren. Op het "The truth is in here" forum, kun je er alles over vinden.
Op dinsdag 30 juli 2002 12:39 schreef Splackavellie het volgende:[..]
als ik een meid zie met z'n kettinkje ren ik zo hard mogelijk weg. dat alto wicca gedoe vond ik echt té dom voor woorden, grow up please, je ben't niet harry potter mand je kunt niet toveren, beetje teveel naar 'the craft' gekeken ofzo..
quote:Die laatste vind ik erg mooi.
Op dinsdag 30 juli 2002 18:11 schreef SEMTEX het volgende:
En nog 'n Alchemy-kruis met steentjes
[afbeelding]
(deze), maar die draag ik niet zo vaak.
Ik heb verschillende kettinkjes die ik wel eens draag.
Een zilveren met een groot kruis met turqoise stenen.
Een gouden met een handje. Die is eigenlijk best lelijk, maar ik heb hem gekregene van mijn eerste vriendje die hem bij elkaar ahd gespaard van zijn krantenwijkje. Het heeft dus een emotionele betekenis voor mij en ik draag hem op momenten dat ik steun nodig heb (examens, sollicitaties).
Een zilveren met een medallion.
Een zilveren met zilveren balletjes (van Gellarboy en Snitch gekregen )
Een gouden met een gouden ying/yang (hebben mijn ouders voor me laten maken).
quote:idd, kzit er ook aan te denken om hem te laten verzilveren ofzo....lijkt me wel koel...wat zou dat eigelijk kosten? enig idee? iemand?
Op dinsdag 30 juli 2002 18:12 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Dan was het ws nikkel of zo...
mijn girl heeft echter hele stoere "hanger"...ze heeft gouden koningsschakel met daaraan mijn naam in gouden vierkante dobbelsteentjes. Heb nog nooit iemand zo blij gezien toen ze hem uitpakte
Alleen te koop bij: Smit Ouwerkerk in Amsterdam
[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 31-07-2002 11:28]
quote:Is zo'n koningschakel hetzelfde als een schakelketting?
Op woensdag 31 juli 2002 11:17 schreef Doopy-X- het volgende:mijn girl heeft echter hele stoere "hanger"...ze heeft gouden koningsschakel met daaraan mijn naam in gouden vierkante dobbelsteentjes.
quote:volgensmij heeft het te maken met de groote van de schakels en de vorm.
Op vrijdag 02 augustus 2002 01:36 schreef The-What het volgende:[..]
Is zo'n koningschakel hetzelfde als een schakelketting?
Is een serieuze vraag btw
quote:dit is een koningsschakel:
Op vrijdag 02 augustus 2002 01:36 schreef The-What het volgende:[..]
Is zo'n koningschakel hetzelfde als een schakelketting?
Is een serieuze vraag btw
en deze ring (zelfde logo staat erin)
quote:Ja
Op zaterdag 03 augustus 2002 02:36 schreef popolon het volgende:
Zijn er echt mannen die nog een ketting dragen ?
quote:Zijn er echt mannen die nog geen ketting dragen?
quote:Hoezo wat is er mis aan een man die een ketting draagt ???
quote:Ja die zijn er dus... Op dit moment heb ik er 2 om m'n nek hangen en daar komt er snel nog 1 bij(of misschien 2).
quote:Wicca's kunnen em ook met 2 punten naar boven dragen, heeft te maken met je 'rang' binnen je coven..... wanneer een 'ruig' figuurtje dus met zon penta loopt hoeft dat dus niet te betekenen dat ie 'satanist' is......maar dan s t nog fout want dan zou je sataan moeten zijn..heb k iig geleerd
Op zondag 28 juli 2002 11:24 schreef DarkElf het volgende:
Wicca's gebruiken met 1 punt naar boven.Satanisten zorgen altijd dat er 1 punt beneden hangt.
Small detail
quote:Vast niet op school.
Op dinsdag 06 augustus 2002 18:17 schreef moondragon het volgende:[..]
Wicca's kunnen em ook met 2 punten naar boven dragen, heeft te maken met je 'rang' binnen je coven..... wanneer een 'ruig' figuurtje dus met zon penta loopt hoeft dat dus niet te betekenen dat ie 'satanist' is......maar dan s t nog fout want dan zou je sataan moeten zijn..heb k iig geleerd
en ik draag aan een leren veter een satanistisch/omgekeerd kruis
en dit kruis draag ik niet zo zeer voor z'n betekennis maar meer om mensen te shockeren
quote:Zeker allemaal goud?
Op dinsdag 06 augustus 2002 22:40 schreef Sweet-missy het volgende:
Je kan beter vragen wat heb ik niet om.
Haha nee ik heb aan een zilveren ketting een dolfijntje hangen, een naamplaatje met naam erin,en een hanger met twee dolfijntjes boven elkaar met een bal ertussen. en een ketting met mij friend van dolfijnen..
En ik heb nog een ketting met wietblad maar die heb ik nu niet om omdat ik niet weet waar die is.
quote:lekker aardig ben je hoor. nee op school praten we niet over de betekenis van een oud symbool. maar wel op occulte sites en andere prikborden en boeken over wicca:(
Op dinsdag 06 augustus 2002 20:32 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Vast niet op school.
quote:ey daar ben ik naar op zoek
Op dinsdag 06 augustus 2002 21:48 schreef Duister_Vampiertje het volgende:
Ik draag aan een zilveren kettingkje een zilveren draaken ik draag aan een leren veter een satanistisch/omgekeerd kruis
en dit kruis draag ik niet zo zeer voor z'n betekennis maar meer om mensen te shockeren
waar heb je die gehaald/ heb je foto ervan ?
bvd
quote:die met draak dus
Op donderdag 08 augustus 2002 14:10 schreef infamous het volgende:[..]
ey daar ben ik naar op zoek
waar heb je die gehaald/ heb je foto ervan ?
bvd
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 23:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Zeker allemaal goud?
en de andere is een kortere met daaran een hangertje met de naam van mijn vriendin erin
Jompels,
Slaapmeisje
Ik heb deze hanger voor zijn Betekenis .
[Dit bericht is gewijzigd door DazyMe op 29-08-2002 22:59]
(Wel de italiaanse trouwens, de afbeelding op de 1¤ is mooi )
quote:Hahahaha PECmietje
Op donderdag 10 juli 2003 17:18 schreef Vinyard het volgende:
Dit is mijn hanger:
[afbeelding].
quote:Wat is er mis met mannen die een ketting dragen? Volgens mij niks maar je ziet wel eens van die enge kereltjes die 'm dan heel opzichtig boven de kleding dragen
Op zaterdag 3 augustus 2002 02:36 schreef popolon het volgende:
quote:Keurig, kereltje.
Op donderdag 10 juli 2003 18:34 schreef Roscoo het volgende:[..]
Wat is er mis met mannen die een ketting dragen? Volgens mij niks maar je ziet wel eens van die enge kereltjes die 'm dan heel opzichtig boven de kleding dragen
Voorbeeld: Coltrui met een ketting om de col of een overhemd met stropdas en daar dan de ketting overheen. Da's dus geen gezicht. Ik heb een vrij opvallende ketting maar hang 'm nooit in 't zicht, ik draag m op t lijf en niet op de kleding. Deze ketting is voor en van mezelf daar hoef ik niet mee te koop te lopen.
quote:Een vlindertje, goud.
Op zaterdag 27 juli 2002 23:37 schreef infamous het volgende:
Wat heb jij aan je ketting hangen ?
-lekkere oude topic trouwens zie ik nu
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 19:06 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
Een vlindertje, goud.
Van m'n ex gekregen toen we een jaar samen waren. Ik heb em een tijd niet gedragen maar sinds een paar weken toch maar weer om.
Een vlindertje omdat ik ook al een tattoeage van een vlinder heb-lekkere oude topic trouwens zie ik nu
![]()
quote:Bijna een jaar later, en ik heb ' m nog steeds om. Ik draag dit hangertje al 5 jaar
Op maandag 29 juli 2002 08:40 schreef Keroppi het volgende:
Het Alessi-poppetje in zilver. Eenvoudig, stijlvol en mooi
quote:Ik heb twee jaar geleden een armbandje van Alessi voor mijn moeder meegenomen uit Spanje met twee van die poppetjes, die is ook heel leuk, die heeft ze ook nog steeds om.
Op vrijdag 11 juli 2003 18:53 schreef Keroppi het volgende:Bijna een jaar later, en ik heb ' m nog steeds om. Ik draag dit hangertje al 5 jaar
Maar als ik naar het strand ga heb ik meestal een zilveren kettinkje aan met daar een saffiertje aan.
quote:Ik zou juist die witgouden ketting met parel en diamant dragen naar het strand. De kleinste details vallen op zo'n strand namelijk enorm op. Ik zou me niet op mn gemak voelen met een zilveren ketting.
Op vrijdag 11 juli 2003 20:44 schreef ramses het volgende:
Mijn nieuwste aanwinst is een heel klein pareltje met daarboven een diamantje aan een witgouden ketting.Maar als ik naar het strand ga heb ik meestal een zilveren kettinkje aan met daar een saffiertje aan.
quote:Okay ehm moet ik daar serieus op reageren?? Ik raak liever een zilveren ketting met saffier kwijt dan een gouden met diamant
Op vrijdag 11 juli 2003 20:48 schreef Jetset het volgende:[..]
Ik zou juist die witgouden ketting met parel en diamant dragen naar het strand. De kleinste details vallen op zo'n strand namelijk enorm op. Ik zou me niet op mn gemak voelen met een zilveren ketting.
quote:Als het je niet uitmaakt dan kan je beter helemaal geen ketting dragen. Er wordt veel gestolen op het strand. Ik vind het wel belangrijk. Het strand is toch een plaats van zien en gezien worden. Een ketting met een parel geeft op een strand juist een mooi natuurlijk effect (parel-zee je weet wel). Als ik ga zwemmen op het strand zorg ik wel dat ik mijn juwelen veilig zijn. Ik ga er niet mee in zee. Dat is ook logisch.
Op vrijdag 11 juli 2003 20:51 schreef ramses het volgende:Okay ehm moet ik daar serieus op reageren?? Ik raak liever een zilveren ketting met saffier kwijt dan een gouden met diamant
Ik flaneer niet alleen aan het strand, maar ik zwem ook enzo. Op het strand maakt het me niet zoveel uit hoe ik eruit zie.
quote:Jij bent echt erg.
Op vrijdag 11 juli 2003 20:56 schreef Jetset het volgende:[..]
Als het je niet uitmaakt dan kan je beter helemaal geen ketting dragen. Er wordt veel gestolen op het strand. Ik vind het wel belangrijk. Het strand is toch een plaats van zien en gezien worden. Een ketting met een parel geeft op een strand juist een mooi natuurlijk effect (parel-zee je weet wel). Als ik ga zwemmen op het strand zorg ik wel dat ik mijn juwelen veilig zijn. Ik ga er niet mee in zee. Dat is ook logisch.
Volgens mij wil niemand jou als vriendin.
quote:Ik zwem wel met mijn sieraden, kunnen ze wel tegen hoor
Op vrijdag 11 juli 2003 20:56 schreef Jetset het volgende:[..]
Als het je niet uitmaakt dan kan je beter helemaal geen ketting dragen. Er wordt veel gestolen op het strand. Ik vind het wel belangrijk. Het strand is toch een plaats van zien en gezien worden. Een ketting met een parel geeft op een strand juist een mooi natuurlijk effect (parel-zee je weet wel). Als ik ga zwemmen op het strand zorg ik wel dat ik mijn juwelen veilig zijn. Ik ga er niet mee in zee. Dat is ook logisch.
Maar ik laat ze niet thuis, want je weet maar nooit wie je tegenkomt
quote:Jahoor, mijn vriend bv
Op zaterdag 3 augustus 2002 14:34 schreef Buggle het volgende:[..]
Zijn er echt mannen die nog geen ketting dragen?
Ik zelf draag 1 gouden dunne ketting, met daaraan bedeltjes van mijn kinderen en diverse hartjes die staan voor mijn kinderen, moeder en vriend.
Niet ontzettend mooi, wel heel erg dierbaar
Daarnaast de gewone kettingen, die ik af en toe draag.
sieraden voor mannen: welke zijn hot en welke not?
hier staat ie ergens
[Dit bericht is gewijzigd door Tr0ublegum op 12-07-2003 15:23]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |