Klopt, dat gaat hij ook doen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:26 schreef Niesl het volgende:
[..]
Zou 'm toch zijn als ie er volgend jaar gewoon 20+ in knalt.
Huh, hij is blank. Ik kende hem totaal niet en ging uit van een negert.quote:
Heb er eigenlijk wel meer vertrouwen in dan bijv Roda uit, beetje vechtvoetbal ligt ons denk ik wel meer dan afgelopen jaren, als je ook zaterdag ziet hoe fel El Ahmadi en Clasie waren, constant elkaar helpen. Zelfs Cabral leek z'n best te doen die Scheimann aan te pakken, al liep dat vaak niet te best af, met dat poortje als hoogtepuntquote:
Niks vreemds aan. Kost je niets, blijkbaar ziet men er enige potentie in, bevalt het niet kan je na 2 jaar afscheid van hem nemen. Zal voornamelijk minuten gaan maken in Jong Feyenoord.quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef TC03 het volgende:
Blijft trouwens raar dat wij een bankzitter van Excelsior contracteren.
Ze zeggen van wel. Zijn door ook cijfers van?quote:Op zondag 15 april 2012 16:41 schreef Merkie het volgende:
Scoort toch aan de lopende band in Jong Feyenoord/Excelsior?
Want? Alsof we Guidetti helemaal over kunnen nemen?quote:Op zondag 15 april 2012 16:20 schreef Guidetti het volgende:
Castaignos alleen als we hem helemaal over kunnen nemen!
Want? Hij is 20.quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef TC03 het volgende:
Ik denk weet zeker dat van Geel dat al lang gedaan heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 16:48 schreef WethouderHekking het volgende:
Zou van Geel niet even bij City kunnen informeren of ze wellicht nog een andere huurling voor ons in petto hebben. City zou Feyenoord kunnen zien als goede springplank voor het grotere werk.
Of we moeten Achabar gaan klaar stomen als ook Dirkie niet zou komen .
Misschien welquote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat van Geel dat al lang gedaan heeft.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:59 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Misschien wel
Daar moet toch nog wel wat zijn los te weken zou je zeggen, we wachten het maar af.
Zat gister niet eens bij de selectie van Excelsior..quote:Op zondag 15 april 2012 16:37 schreef TC03 het volgende:
Dus?quote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zat gister niet eens bij de selectie van Excelsior..
Zou kunnen maar ik denk niet dat hij al antwoord heeft gehad, misschien vliegt de trainer er nog uit dus die beslissingen zijn nog niet genomenquote:Op zondag 15 april 2012 16:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk weet zeker dat van Geel dat al lang gedaan heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |