SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef blup het volgende:
Ik ben niet echt homofoob, maar ik hou er gewoon niet van.
Wat een achterlijke beredenering, dat je homo's niet tolereert omdat je miezerige brein het verschil met hetero's niet goed kan verwerken.quote:Op zondag 15 april 2012 15:08 schreef Gulmez het volgende:
homos zijn wel skirre mensen heb zo eentje op me werk, zegt ie steeds ah ben je naar de kapper geweest en gaat ie vertellen dat hij in utrecht uitging en een jongen had versierd.![]()
klacht zeer onterecht, homo zijn is geaccepteerd, maar het is in mijn ogen een stoornis, en dat is het niet alleen in mijn ogen, want een man is gemaakt voor een vrouw, zo simpel is het....
quote:Op zondag 15 april 2012 15:06 schreef dustbrain het volgende:
Homo's bevatten extra vrouwelijk hormoon. Het doel van hetero's is om zoveel mogelijk mannelijk hormoon uit te stralen, en om de één of andere reden leven de meeste hetero's met het idee dat ze in contrast staan met homo's door niet met ze om te gaan.
of te wel: puberlogica.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef blup het volgende:
Typisch.quote:Geboortedatum 29-06-1995
Dat je niet houdt van hun bezigheden wil toch niet zeggen dat je een individuele homo daarom al direct minder mag dan een individuele hetero?quote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef blup het volgende:
Idem hier, wat mij echt irriteert is de stelling dat als je niet dol bent op homo's je er vast 1 bentquote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef blup het volgende:
Eens.quote:Op zondag 15 april 2012 15:06 schreef dustbrain het volgende:
om de één of andere reden leven de meeste hetero's met het idee dat ze in contrast staan met homo's door niet met ze om te gaan.
of te wel: puberlogica.
Scherp.quote:Op zondag 15 april 2012 15:11 schreef Pharkus het volgende:
Zijn er echt mensen die van waterfietsen houden?
Daar dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 15 april 2012 15:11 schreef Pharkus het volgende:
Er is ook een groot verschil tussen een homo en een flikker/relnicht.quote:Op zondag 15 april 2012 15:11 schreef Coca_Cola het volgende:
Eens, in mijn vriendengroep is iemand homo en die wordt gewoon geaccepteerd.
Maar hij kan dus gewoon normaal doen zonder overdreven homogedrag, dus hebben wij geen problemen er mee.
Ja, ik vind het ook heul leuk.quote:Op zondag 15 april 2012 15:11 schreef Pharkus het volgende:
Hommosquote:Op zondag 15 april 2012 15:11 schreef Pharkus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |