Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik denk dat hij transfervrij was op het moment dat EA zijn database maakte, precies tussen zijn overgang van het gedegradeerde Deportivo naar Getafe.quote:Op zondag 15 april 2012 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zit die Lopo eigenlijk niet in het spel? En ik begin nog niet eens over de silvers (en dan vooral de CBs)
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik uberhaupt niet mee heb gedaan aan dat toernooi? Ik heb geen een wedstrijd gespeeld en uberhaupt nooit inleg betaald.quote:Op zondag 15 april 2012 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik moest tegen de winnaar van DannyDeko-Laucas.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik uberhaupt niet mee heb gedaan aan dat toernooi? Ik heb geen een wedstrijd gespeeld en uberhaupt nooit inleg betaald.
Dat wilde ik net al zeggen. Rijst heeft jou er gewoon bijgezetquote:Op zondag 15 april 2012 15:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik uberhaupt niet mee heb gedaan aan dat toernooi? Ik heb geen een wedstrijd gespeeld en uberhaupt nooit inleg betaald.
Wij hebben er vorig toernooi ook mensen uit moeten kicken en het duurde ook een anderhalve maand voordat we klaar waren.quote:Op zondag 15 april 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fuszy toernooien > Rijst toernooien
Geeft niet, die excel doet het hemquote:Op zondag 15 april 2012 15:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wij hebben er vorig toernooi ook mensen uit moeten kicken en het duurde ook een anderhalve maand voordat we klaar waren.
Ze moeten blijven scoren, anders wordt het zo'n oefenwedstrijd.quote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was net een tijd niet om aan te zien, gelukkig is daar dan die 2-0.
Je was een half uur weg maar na de 2-0 ben je er ineens weerquote:Op zondag 15 april 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
Flikker op met die doelpuntenmakers, tussenstanden etc. Het gebeurt alleen maar bij wedstrijden van ajax. Vertel over een uur de eind uitslag en doelpuntenmakers en meer niet.
Blij dat ik dat gemist hebquote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je was een half uur weg maar na de 2-0 ben je er ineens weer
En bij PSV-AZ deden we het ook dus.
Ga gewoon voetbal kijken ipv alles hier lopen te vermelden. Of vind je een forum leuker dan je favo clubje? Beetje raar.quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je was een half uur weg maar na de 2-0 ben je er ineens weer
En bij PSV-AZ deden we het ook dus.
Ik vind 't sneu voor je Toefjes. Ik hoop echt dat AZ 2e wordt. Een relatief kleine begroting en dan gewoon voor alle prijzen volledig inzetten. Respect!quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
STEEFIE BOERRIGTER HEEFT WEER GESCOORD. DIE JONGEN MET DE PEEEEEEESSSSSSSS
Dank je , het feit dat de curator in juni het stadion verlaat is de grootste prijs. We hadden volgens alle regels der logica failliet moeten zijn na het Scheringa-debaclequote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind 't sneu voor je Toefjes. Ik hoop echt dat AZ 2e wordt. Een relatief kleine begroting en dan gewoon voor alle prijzen volledig inzetten. Respect!
Andersomquote:
Ze gaan verliezen! OH NEE!quote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Een tegengoal krijgen van de Graafschap
Ik kan 2 dingen tegelijk, voetbal kijken en hier posten. En ik zei niet eens iets bij de doelpuntenquote:Op zondag 15 april 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga gewoon voetbal kijken ipv alles hier lopen te vermelden. Of vind je een forum leuker dan je favo clubje? Beetje raar.
Ik heb het ook niet specifiek tegen jou!quote:Op zondag 15 april 2012 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan 2 dingen tegelijk, voetbal kijken en hier posten. En ik zei niet eens iets bij de doelpunten
ooww dan is het goed.. XDDDquote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet specifiek tegen jou!
Laat hem ook 3-7 zeggen....quote:Op zondag 15 april 2012 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ooww dan is het goed.. XDDD
Mijn broer zei voor de grap dat het 3-1 zou worden en het gebeurde ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Meteen Vermaelen en Kompany erbij doen. Oh pak dan ook maar meteen Witsel, Fellaini en Hazard.quote:Op zondag 15 april 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
Kunnen we geen NL paspoort voor Vertongehn regelen. Wat een wereldverdediger! Echt zonde dat die voor Belgie speelt.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
Live Eredivisieverslagen #237 Ajax wint weer
quote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Meteen Vermaelen en Kompany erbij doen. Oh pak dan ook maar meteen Witsel, Fellaini en Hazard.
Hypocriet want?quote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
Vandermar is gewoon altijd hypocriet en tegenstrijdig. Leer ermee leven heren! Wat pascal08 zegt over AZ ben ik het helemaal mee eens trouwens.
Thanks.quote:
Nee, sowieso tussenstanden en live verslagen over het algemeenquote:Op zondag 15 april 2012 15:24 schreef Vijf_voor het volgende:
JE HEBT ALLEEN EEN HEKEL AAN UITSLAGEN VAN AJAX
quote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Boerrigter: 1-0
Eriksen: 2-0
Boerrigter: 3-0
de Leeuw: 3-1
Of een andere subtopper als Feyenoord of Psv zekerquote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Lindgren. het volgende:
Michael de Leeuw is trouwens een prima speler. Zo'n jongen zou echt niet misstaan bij Utrecht of Roda ofzo.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of een andere subtopper als Feyenoord of Psv zeker
Leg eens uit dan. Misschien kan ik het beamen.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 15:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of een andere subtopper als Feyenoord of Psv zeker
Volledig mee eens. Het klinkt ongeloofwaardig als Ajacied, maar ik gun Feyenoord inderdaad die tweede plek meer dan een PSV of Twente.quote:Op zondag 15 april 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord tweede wordt. Een spelersgroep waarvan verwacht werd dat ze misschien mee zouden doen voor playoffs. Die het hebben laten zien in de grote wedstrijden en ondanks tegenslagen (6-0 Groningen en vorig seizoen) toch blijven knokken en nu zelf de tweede plek in eigen hand hebben.
Boerrigter hattrick deze wedstrijd misschienquote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Boerrigter: 1-0
Eriksen: 2-0
Boerrigter: 3-0
de Leeuw: 3-1
Ik las Beamen. Als in biemen. Daar moest ik lichtelijk om garpen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Leg eens uit dan. Misschien kan ik het beamen.
Je weet wat een hattrick is?quote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Boerrigter hattrick deze wedstrijd misschien
Tegen de Graafschap. Kan ik ook wel.quote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik ook altijdquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik las Beamen. Als in biemen. Daar moest ik lichtelijk om garpen.
Alles beter dan PSV met de financiele injectie van de gemeente. Dat is echt een gevalletje oneerlijke concurrentie. Iedereen moet inkrimpen, en waar PSV dat ook zou moeten krijgen ze van de belastingbetaler een zetje in de rug.quote:Op zondag 15 april 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord tweede wordt. Een spelersgroep waarvan verwacht werd dat ze misschien mee zouden doen voor playoffs. Die het hebben laten zien in de grote wedstrijden en ondanks tegenslagen (6-0 Groningen en vorig seizoen) toch blijven knokken en nu zelf de tweede plek in eigen hand hebben.
AZ 2, de rest maakt me geen hol uit. Feyenoord is CL onwaardig als ze volgend jaar geen Guidetti meer hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 15:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Het klinkt ongeloofwaardig als Ajacied, maar ik gun Feyenoord inderdaad die tweede plek meer dan een PSV of Twente.
Nee.quote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ajax is ook CL onwaardig.quote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
AZ 2, de rest maakt me geen hol uit. Feyenoord is CL onwaardig als ze volgend jaar geen Guidetti meer hebben.
GJE, ga toch iets nuttigs doen.. zoals ik hoorde van anderen was jij ook zo; geef me dan een reden waarom je jezelf zou uitlachen?!quote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik mag hem toch wel even uitlachen, wat is dit
3 doelpunten in 1 wedstrijd maken.quote:
Nee.quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3 doelpunten in 1 wedstrijd maken.
Kusjes
neequote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kusjes
Hattrick is een crickettermquote:Op zondag 15 april 2012 15:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kusjes
Je kan wel zien dat je niet echt veel verstand van voetbal hebt.quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kusjes
Je hebt 5x hetzelfde gemaakt.quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef Walxie het volgende:
[..]
GJE, ga toch iets nuttigs doen.. zoals ik hoorde van anderen was jij ook zo; geef me dan een reden waarom je jezelf zou uitlachen?!
In 1 helft, 3 goals op rijquote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kusjes
quote:
Je gaat vaak zelf off topic en als het dan een keer niet in je straatje past vind je het in een keer erg. Dat noem ik hypocriet. Hou er gewoon mee op man, doe gewoon normaal.quote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, sowieso tussenstanden en live verslagen over het algemeen
Als iedereen op volle sterkte zou spelen, dan zou ajax er niet eens aan te pas komen. Misschien tegen de 4de in de pot. Lyon schat ik toch zeker wel een klasse hoger in dan Ajaxquote:
Hoeveel BPL-squads heb je gehad?quote:Op zondag 15 april 2012 15:29 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kom met bewijzen, ipv dat je over de waarheid heen praat
Ja ik volg die wedstrijd nietquote:
Dus, ik mag vinden dat ik die liveverslagen hier niet hoef, sowieso omdat het altijd dezelfden zijn. Je kan het ermee eens zijn of niet, i don't care.quote:Op zondag 15 april 2012 15:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je gaat vaak zelf off topic en als het dan een keer niet in je straatje past vind je het in een keer erg. Dat noem ik hypocriet. Hou er gewoon mee op man, doe gewoon normaal.
Kom met bewijzen, ga mij niks vragen want je gelooft me toch niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel BPL-squads heb je gehad?
5 squads it is.quote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kom met bewijzen, ga mij niks vragen want je gelooft me toch niet.
Fittie. Twee kleuters vechten om het zandschepje.quote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kom met bewijzen, ga mij niks vragen want je gelooft me toch niet.
Kan jij niet hèquote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef Rijst het volgende:
Hattrick is met je tolly de helikopter doen.
Enige bewijzen, links, quotes?quote:
Ik heb hem gekregen van m'n pa.quote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Fittie. Twee kleuters vechten om het zandschepje.
Ik word er ook gek van. Het is hier een FUT topic, geen liveuitslagen topic.quote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus, ik mag vinden dat ik die liveverslagen hier niet hoef, sowieso omdat het altijd dezelfden zijn. Je kan het ermee eens zijn of niet, i don't care.
Geen zin om 428 topics door te spitten.quote:
Ja ook jij hebt (helaas) recht op je mening ja. Ik geef alleen uitleg waarom ik je een hypocriete droplul vind waar je vorige pagina om vroeg. Als jij met argumenten komt van : 'i dont care' dan is het alweer duidelijk. Ik ga ff aftrekken nuquote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus, ik mag vinden dat ik die liveverslagen hier niet hoef, sowieso omdat het altijd dezelfden zijn. Je kan het ermee eens zijn of niet, i don't care.
Proof or didn't happen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen zin om 428 topics door te spitten.
Je weet zelf ook dat je om de haverklap je team verkoopt
quote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef Fuszy het volgende:
Even OT:
waar kan ik een lijst vinden met alle non shiny spelers?
Even OT:
Even OT:
Gelieve ontopic damesquote:Op zondag 15 april 2012 15:32 schreef Fuszy het volgende:
Even OT:
Nee, jij weet ook wel dat je overdrijft, GJE.quote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen zin om 428 topics door te spitten.
Je weet zelf ook dat je om de haverklap je team verkoopt
Ik zal eens even kijken. Dank jequote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar maken jullie nu eigenlijk een probleem van?.
En @Fuszy: staat dat niet ergens bij Ultimate DB?
Liveverslagen die altijd, toevallig, op hetzelfde tijdstip als dat ajax moet spelen plaatsvinden.quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kan er niet tegen dat sommige mensen zo haten, terwijl ze zelf 1/2 jaar geleden ook zo waren..quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 15:37 schreef Walxie het volgende:
[..]
Maar ik ga er niet meer op in, tijdverspilling.
quote:Ik kan er niet tegen dat sommige mensen zo haten, terwijl ze zelf 1/2 jaar geleden ook zo waren..
Beter investeer je je tijd met het bouwen van nieuwe teamsquote:Op zondag 15 april 2012 15:37 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen dat sommige mensen zo haten, terwijl ze zelf 1/2 jaar geleden ook zo waren..
Maar ik ga er niet meer op in, tijdverspilling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beter investeer je je tijd met het bouwen van nieuwe teamsZo ken ik er ook nog wel een paar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vraag ik me al de heletijd af..quote:Op zondag 15 april 2012 15:48 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom wordt hij zo aangevallen dat ie nieuwe teams bouwt? Ik had een periode waarin ik ook 2 nieuwe teams in de week had ofzo
Pascal, wanneer ga je nou eens Ajax kijken en je smoel houden?quote:Op zondag 15 april 2012 15:46 schreef pascal08 het volgende:
Walxie, wanneer ga je een nieuw team bouwen?
Inderdaad, ik ben nou eenmaal wel een 1e klasser.quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef n0ir het volgende:
Stelletje pestkoppen zijn jullie, durven jullie wel tegen een brugpieper
Niet zo een grote muil tegen Pascalquote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al de heletijd af..
[..]
Pascal, wanneer ga je nou eens Ajax kijken en je smoel houden?
[..]
Inderdaad, ik ben nou eenmaal wel een 1e klasser.![]()
Is dit nou sarcastisch bedoeld of wat?quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga denk ik een nieuw team bouwen, iemand tips?
Hoeveel subsidie.... uuuuh..... budget?quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga denk ik een nieuw team bouwen, iemand tips?
Slechte tipquote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Walxie het volgende:
[..]
Is dit nou sarcastisch bedoeld of wat?
Kan je nou niet is je hoofd ergens buiten houden?quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet zo een grote muil tegen Pascal
Hi Ha Hoquote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeveel subsidie.... uuuuh..... budget?
quote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kan je nou niet is je hoofd ergens buiten houden?
Trolololol. Zoals ik al eerder aangaf, als jij mij subsidie wil geven heb ik daar geen problemen mee.quote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeveel subsidie.... uuuuh..... budget?
Beetje leven in de brouwerij tochquote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga wel fifa doen, want van dit topic word ik me toch een partij moe. Hopelijk gaat het straks weer wat beter
Hij is een oud wijf, net als mij. Ik mag mij ook graag overal mee bemoeien.quote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Walxie het volgende:
[..]
Kan je nou niet is je hoofd ergens buiten houden?
GJE IK KIES JOU!quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet zo een grote muil tegen Pascal
quote:
Jammer dat je niet op mij reageert maar op je stille aanbidder.quote:
Houd je hoofd er eens buitenquote:Op zondag 15 april 2012 15:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op mij reageert maar op je stille aanbidder.Nu maar Utrecht kijken, hier krijg ik echt een trauma van..
Als ik straks weg ben is alles weer normaal.quote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga wel fifa doen, want van dit topic word ik me toch een partij moe. Hopelijk gaat het straks weer wat beter
Van Utrecht kijken krijg je geen trauma wil je zeggen?quote:Op zondag 15 april 2012 15:57 schreef Walxie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op mij reageert maar op je stille aanbidder.Nu maar Utrecht kijken, hier krijg ik echt een trauma van..
Moet je geen topic openen met als titel troll... dan krijg je dit soort onzin.quote:Op zondag 15 april 2012 15:53 schreef Fuszy het volgende:
Deze onzin krijg je ook als je een andere titel kiest, dus in feite maakt het niets uit.quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moet je geen topic openen met als titel troll... dan krijg je dit soort onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus? Pepsi is goed te drinken.quote:Op zondag 15 april 2012 16:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Drogba zit trouwens in een Pepsi reclame
quote:Op zondag 15 april 2012 16:02 schreef pascal08 het volgende:
Opzich is het wel knap aangezien de voorhoede van Ajax halve seizoen geblesseerd was aan de andere kant heeft Ajax wel de grootste begroting dus is het wel 'normaal' / volgens verwachtingspatroon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is om 19:00 pasquote:Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef Thorb het volgende:
Geen Chelski - Tottenham voor mij, ik ga naar een verjaardag. Niet te vijandig worden he
Als je een klein hoofd hebt mag je hem vast bij GJE er wel in steken hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 16:07 schreef Walxie het volgende:
[..]
Dus dan mag ik mijn hoofd er gewoon in steken.
No hommo.quote:Op zondag 15 april 2012 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je een klein hoofd hebt mag je hem vast bij GJE er wel in steken hoor.
Ik heb laatst nog van je gewonnen.... sindsdien alweer 40 potjes gespeeld?! Addicted!quote:Op zondag 15 april 2012 16:09 schreef Rijst het volgende:
gvd dit al deze gezeik is mijn 40 winstreak verbroken !!
Vriendschappelijke potjes tellen nietquote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog van je gewonnen.... sindsdien alweer 40 potjes gespeeld?! Addicted!
quote:Op zondag 15 april 2012 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik het over Coca Cola had gehad was je er net zo hard tegenin gegaanquote:
Okquote:Op zondag 15 april 2012 16:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik het over Coca Cola had gehad was je er net zo hard tegenin gegaan
Maandelijkse periode?quote:
Elke maand heeft perioden. Een maand is ook weer een periode en ik zit nu in een maandelijkse periode.quote:
Powwwwquote:Op zondag 15 april 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elke maand heeft perioden. Een maand is ook weer een periode en ik zit nu in een maandelijkse periode.
Bijdehandjes gegeten bij het ontbijt?quote:Op zondag 15 april 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elke maand heeft perioden. Een maand is ook weer een periode en ik zit nu in een maandelijkse periode.
Ajaaax ajax!quote:Op zondag 15 april 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bazenreactie, moet ik toegeven...quote:Op zondag 15 april 2012 16:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of Frank ' de tulband ' demouge zoals Jan-Joost hem noemt.quote:Op zondag 15 april 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, genoeg getroll gelezen. Weer overgaan op FUT?
Dan moet ik helaas ook afscheid nemen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
En vanaf nu mogen alleen leuke mensen posten. Ik zal mij daarom distantiëren van dit topic. Zoveel zelfkennis heb ik dan ook weer.
Idem. Gaat toch steeds fout bij de jongere gardequote:Op zondag 15 april 2012 16:31 schreef Lindgren. het volgende:
En vanaf nu mogen alleen leuke mensen posten. Ik zal mij daarom distantiëren van dit topic. Zoveel zelfkennis heb ik dan ook weer.
Ja, die koters altijd. Elkaar opfokken omdat een van de twee veel teams maakt. How sad.quote:
ik keur dit gedrag af kleine mannen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, die koters altijd. Elkaar opfokken omdat een van de twee veel teams maakt. How sad.
Hell yeahquote:
Nou, niet meer reageren als mensen aanmerkingen hebben op de manier waarop je FUT beleeft. Zolang je er plezier aan beleeft is het goed.quote:Op zondag 15 april 2012 16:36 schreef Walxie het volgende:
Ik houd gewoon er niet van als mensen dit topic verzieken, en daar heb ik door te reageren ook aan mee gewerkt zeg ik eerlijk..
The Godfather has spoken!quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet meer reageren als mensen aanmerkingen hebben op de manier waarop je FUT beleeft. Zolang je er plezier aan beleeft is het goed.
Inderdaad, is misschien wel beter voor ook de mede-FOK!ers. Alleen ik vond het gewoon jammer dat er zulke mensen zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, niet meer reageren als mensen aanmerkingen hebben op de manier waarop je FUT beleeft. Zolang je er plezier aan beleeft is het goed.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:39 schreef Walxie het volgende:
[..]
Inderdaad, is misschien wel beter ook voor de mede-FOK!ers. Alleen ik vond het gewoon jammer dat er zulke mensen zijn.
Volgens mij heb ik laatst gelezen dat ze fifa 10 offline hebben gehaald.quote:Op zondag 15 april 2012 16:48 schreef n0ir het volgende:
Zouden de easervers wel online zijn voor fifa10?
quote:In Nederland wordt vaak de voorwaarde toegevoegd dat de drie doelpunten in één helft gescoord worden zonder dat er een doelpunt van een andere speler van hetzelfde team tussendoor is gemaakt. Er wordt dan gesproken van een 'officiële', 'echte', 'zuivere' of 'onvervalste' hattrick. Vermelding verdient in dit verband ook de "Duitse hattrick", waarvan wordt gesproken indien het 3e doelpunt wordt gescoord in de verlenging van een (beker-)wedstrijd. Ook is er nog de 'Perfect Hat-trick' waarbij er met rechts, links en met het hoofd wordt gescoord.
Lavezzi - Ibra - Krasicquote:Op zondag 15 april 2012 16:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb wel zin in een nieuw team. +- 300k budget, het liefst ook een paar 5* skillers. Ibra lijkt mij ook wel eens leuk om te hebben. Iemand?
Maak die skill-hybrid die ik postte alleen dan met Ibra en eventuele IF's zoals Neymar (?) of Joveticquote:Op zondag 15 april 2012 16:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb wel zin in een nieuw team. +- 300k budget, het liefst ook een paar 5* skillers. Ibra lijkt mij ook wel eens leuk om te hebben. Iemand?
Nee. Totaal geen balans en gewoon een fucking slecht team voor zijn budget.quote:Op zondag 15 april 2012 17:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maak die skill-hybrid die ik postte alleen dan met Ibra en eventuele IF's zoals Neymar (?) of Jovetic
lekker veel balans op het middenveld ook.quote:Op zondag 15 april 2012 17:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maak die skill-hybrid die ik postte alleen dan met Ibra en eventuele IF's zoals Neymar (?) of Jovetic
Wut? Hoe bedoel je balans?quote:Op zondag 15 april 2012 17:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Totaal geen balans en gewoon een fucking slecht team voor zijn budget.
http://futhead.com/12/squad/484379quote:Op zondag 15 april 2012 16:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Balans in een team..als in een mix tussen aanvallende en verdedigende spelers..zeg maar de essentie van voetbal.quote:
Speelt mij goed hoorquote:Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
een driemans middenveld met alleen CAM's. Handig.
Ik kom 100 coins te kort.quote:Op zondag 15 april 2012 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[quote]Op zondag 15 april 2012 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/484379
Ja eventueel wat IF's veranderen voor niet IF's. Het gaat om de spelers/ het algemene idee.quote:
Het was al 5.quote:Op zondag 15 april 2012 17:06 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf. De toernooibonus qua coins is omhoog bij dat nieuwe toernooi.. Ik weet bijna zeker dat dat 4k was, nu staat er 5.
Wel mee eens, maar hij heeft zich pas dit seizoen echt gemanifesteerd. Niet zo gek dat hij deze stats heeft natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Armenteros maar underrated in Fifa. Maar 3* skills en ook maar 70 pace. Hij zou minimaal 80 moeten hebben imo en minimaal 4* skills.
je zegt iets wat ergens op slaat. Ik ben het er mee eens.quote:Op zondag 15 april 2012 17:20 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Armenteros maar underrated in Fifa. Maar 3* skills en ook maar 70 pace. Hij zou minimaal 80 moeten hebben imo en minimaal 4* skills.
Ik verkonding de hele dag al 'geen' onzinquote:Op zondag 15 april 2012 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je zegt iets wat ergens op slaat. Ik ben het er mee eens.
dat is subjectief.quote:Op zondag 15 april 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verkonding de hele dag al 'geen' onzin
Niet waar.quote:Op zondag 15 april 2012 17:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik verkonding de hele dag al 'geen' onzin
Elm heeft 7 chemistry, wat wil je danquote:Op zondag 15 april 2012 17:32 schreef vandermar het volgende:
Wat kan ik hier aan veranderen?
http://www.futhead.com/12/squad/293992
Elm vind ik niet zo heel erg fijn spelen
En terecht. Karma is een slet.quote:Op zondag 15 april 2012 17:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat de fuck?
Oduro wordt eruitgepaced door een 75 pace mannetje
Heeft gewoon 9 chem hoorquote:Op zondag 15 april 2012 17:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Elm heeft 7 chemistry, wat wil je dan?
Je zusj.. Laat maarquote:
sulejmani, anita, eriksen, vd wiel en dan jorgacevic op doel voor de chemquote:Op zondag 15 april 2012 17:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft gewoon 9 chem hoor
Budget is maximaal 10K voor een 2x CM 1x RW en 1x RB. Ik weet het niet meer
Ain't gonna happenquote:Op zondag 15 april 2012 17:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
sulejmani, anita, eriksen, vd wiel en dan jorgacevic op doel voor de chem
gr
Alleen maar omdat ze bij Ajax spelen?quote:
Ja!quote:Op zondag 15 april 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ze bij Ajax spelen?
Okeequote:
waarom vraag je dat nog?quote:Op zondag 15 april 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zei toch dat hij niet zo slim isquote:
Jij bent zeker nieuw hier.quote:Op zondag 15 april 2012 17:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien vond 'ie ze niet lekker spelenquote:
ja ze spelen niet lekker omdat het Ajacieden zijnquote:Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien vond 'ie ze niet lekker spelen
Dankje man. Ga deze maken!quote:Op zondag 15 april 2012 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja eventueel wat IF's veranderen voor niet IF's. Het gaat om de spelers/ het algemene idee.
Je hebt Ibra, je hebt 4x 5* skill moves spelers voorin. Je hebt een goede achterhoede en een vrij leuke hybrid. Je hebt ook nog heel veel mogelijkheden voor wissels/veranderingen.
Ik ben wel benieuwd naar SIF Wannabehollanderquote:Op zondag 15 april 2012 18:18 schreef Doublepain het volgende:
SiF homobelg en SIF wannabehollander gekocht. Kijken hoe goe ze zijn
Ik ook inderdaad, vond zijn IF net wat te traag, ben benieuwd of dat merkbaar verbeterd isquote:Op zondag 15 april 2012 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar SIF Wannabehollander
Heeft Mertens een SIF?quote:Op zondag 15 april 2012 18:18 schreef Doublepain het volgende:
SiF homobelg en SIF wannabehollander gekocht. Kijken hoe goe ze zijn
Ik kan helaas t/m dinsdag geen wedstrijden spelen, heb tentamens, daarna genoeg tijdquote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Iemand uit poule A zin om voor het toernooi te spelen?
Ik wil wel, de wedstrijden moeten toch gespeeld worden.quote:Op zondag 15 april 2012 18:38 schreef Fuszy het volgende:
Iemand uit poule A zin om voor het toernooi te spelen?
Dan gaan wij twee potjes spelen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik wil wel, de wedstrijden moeten toch gespeeld worden.
Ja volgens mij viel de bal 5 of 6 keer heel gelukkig voor je voeten en scoorde je zo. Mijn schoten keer op keer naast en die omhaalquote:Op zondag 15 april 2012 19:32 schreef Reemi het volgende:
Goed gespeeld, je was wel erg ongelukkig soms.
Die omhaal was geweldig haha.quote:Op zondag 15 april 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja volgens mij viel de bal 5 of 6 keer heel gelukkig voor je voeten en scoorde je zo. Mijn schoten keer op keer naast en die omhaal, dat was ook jammer.
Uiteindelijk wel 2x verdiend gewonnen hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 19:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die omhaal was geweldig haha.Ja, alles van jou ging naast en bij mij kwam alles met geluk voor de voeten van een speler.
Cambiasso, tevens beste CDM in het spelquote:Op zondag 15 april 2012 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie vinden jullie de beste CDM in de Serie A?
De rossiquote:Op zondag 15 april 2012 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ibrahimovic.quote:Op zondag 15 april 2012 19:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |