Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik denk dat hij transfervrij was op het moment dat EA zijn database maakte, precies tussen zijn overgang van het gedegradeerde Deportivo naar Getafe.quote:Op zondag 15 april 2012 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zit die Lopo eigenlijk niet in het spel? En ik begin nog niet eens over de silvers (en dan vooral de CBs)
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik uberhaupt niet mee heb gedaan aan dat toernooi? Ik heb geen een wedstrijd gespeeld en uberhaupt nooit inleg betaald.quote:Op zondag 15 april 2012 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik moest tegen de winnaar van DannyDeko-Laucas.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik uberhaupt niet mee heb gedaan aan dat toernooi? Ik heb geen een wedstrijd gespeeld en uberhaupt nooit inleg betaald.
Dat wilde ik net al zeggen. Rijst heeft jou er gewoon bijgezetquote:Op zondag 15 april 2012 15:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik uberhaupt niet mee heb gedaan aan dat toernooi? Ik heb geen een wedstrijd gespeeld en uberhaupt nooit inleg betaald.
Wij hebben er vorig toernooi ook mensen uit moeten kicken en het duurde ook een anderhalve maand voordat we klaar waren.quote:Op zondag 15 april 2012 15:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Fuszy toernooien > Rijst toernooien
Geeft niet, die excel doet het hemquote:Op zondag 15 april 2012 15:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wij hebben er vorig toernooi ook mensen uit moeten kicken en het duurde ook een anderhalve maand voordat we klaar waren.
Ze moeten blijven scoren, anders wordt het zo'n oefenwedstrijd.quote:Op zondag 15 april 2012 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was net een tijd niet om aan te zien, gelukkig is daar dan die 2-0.
Je was een half uur weg maar na de 2-0 ben je er ineens weerquote:Op zondag 15 april 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
Flikker op met die doelpuntenmakers, tussenstanden etc. Het gebeurt alleen maar bij wedstrijden van ajax. Vertel over een uur de eind uitslag en doelpuntenmakers en meer niet.
Blij dat ik dat gemist hebquote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je was een half uur weg maar na de 2-0 ben je er ineens weer
En bij PSV-AZ deden we het ook dus.
Ga gewoon voetbal kijken ipv alles hier lopen te vermelden. Of vind je een forum leuker dan je favo clubje? Beetje raar.quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je was een half uur weg maar na de 2-0 ben je er ineens weer
En bij PSV-AZ deden we het ook dus.
Ik vind 't sneu voor je Toefjes. Ik hoop echt dat AZ 2e wordt. Een relatief kleine begroting en dan gewoon voor alle prijzen volledig inzetten. Respect!quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef Rijst het volgende:
STEEFIE BOERRIGTER HEEFT WEER GESCOORD. DIE JONGEN MET DE PEEEEEEESSSSSSSS
Dank je , het feit dat de curator in juni het stadion verlaat is de grootste prijs. We hadden volgens alle regels der logica failliet moeten zijn na het Scheringa-debaclequote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind 't sneu voor je Toefjes. Ik hoop echt dat AZ 2e wordt. Een relatief kleine begroting en dan gewoon voor alle prijzen volledig inzetten. Respect!
Andersomquote:
Ze gaan verliezen! OH NEE!quote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef Dudeweiser het volgende:
Een tegengoal krijgen van de Graafschap
Ik kan 2 dingen tegelijk, voetbal kijken en hier posten. En ik zei niet eens iets bij de doelpuntenquote:Op zondag 15 april 2012 15:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga gewoon voetbal kijken ipv alles hier lopen te vermelden. Of vind je een forum leuker dan je favo clubje? Beetje raar.
Ik heb het ook niet specifiek tegen jou!quote:Op zondag 15 april 2012 15:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan 2 dingen tegelijk, voetbal kijken en hier posten. En ik zei niet eens iets bij de doelpunten
ooww dan is het goed.. XDDDquote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet specifiek tegen jou!
Laat hem ook 3-7 zeggen....quote:Op zondag 15 april 2012 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ooww dan is het goed.. XDDD
Mijn broer zei voor de grap dat het 3-1 zou worden en het gebeurde ook nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Meteen Vermaelen en Kompany erbij doen. Oh pak dan ook maar meteen Witsel, Fellaini en Hazard.quote:Op zondag 15 april 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
Kunnen we geen NL paspoort voor Vertongehn regelen. Wat een wereldverdediger! Echt zonde dat die voor Belgie speelt.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef vandermar het volgende:
Live Eredivisieverslagen #237 Ajax wint weer
quote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Meteen Vermaelen en Kompany erbij doen. Oh pak dan ook maar meteen Witsel, Fellaini en Hazard.
Hypocriet want?quote:Op zondag 15 april 2012 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
Vandermar is gewoon altijd hypocriet en tegenstrijdig. Leer ermee leven heren! Wat pascal08 zegt over AZ ben ik het helemaal mee eens trouwens.
Thanks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |