kan het beter bij NEC proberen iddquote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die jongen heeft het gewoon niet in zich. Of is dat een understatement?
Volgend jaar bij FC Zwolle, wat zou je daarvan vinden?quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die jongen heeft het gewoon niet in zich. Of is dat een understatement?
PEC Zwolle volgend jaar dusquote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgend jaar bij FC Zwolle, wat zou je daarvan vinden?
PEC Zwolle*quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geen probleem.quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zitten er wel een paar tussen jaquote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat terwijl Sparta toch best joods is?
jupquote:Op zondag 15 april 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat ads met geluidkut sopcast adsense.
Ah de negatieveling is er ook weer.quote:
Je kan er ook voor betalen, dan krijg je die ads niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
Ik haat ads met geluidkut sopcast adsense.
ik zie toch wat ik zie?quote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah de negatieveling is er ook weer.Waarom nou zeiken op spelers man. Ajax staat voor, ze staan boven aan, wat wil je nou nog meer man.
Gewoon realistisch. Ken je dat woord?quote:Op zondag 15 april 2012 15:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah de negatieveling is er ook weer.Waarom nou zeiken op spelers man. Ajax staat voor, ze staan boven aan, wat wil je nou nog meer man.
Voorlopig staat helaas Excelsior er slechter voor maar ze moeten nog tegen elkaarquote:Op zondag 15 april 2012 15:15 schreef AryaMehr het volgende:
Lekker voor de doelsaldo weer. Graafschap hunkert al naar de Jupiler League weer zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |