Hand in hand lopen met een andere meisje, knuffelen, etc.quote:
Eerst maar een foto van Moneyquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hand in hand lopen met een andere meisje, knuffelen, etc.
[..]
Eerst maar een foto van Money
Gewoon vragen, wat heb je te verliezen???quote:Op zondag 15 april 2012 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ik durf niet eens haar naam meer neer te zetten want dat zoekt ze op, of TWI geeft het door
Geilquote:
Mooiquote:Op zondag 15 april 2012 13:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuk, alleen waren we wel te laat en moesten we eerder weg
Maar het was wel heel tof.
Opeten een optie?quote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef b4kl4p het volgende:
Een goede morgen!
Hoe los ik deze op, gisteren was ik brak en kapot. Toch wezen stappen en nu ben ik meer dood dan levend.
Ik heb geen geld maar wel 1 banaan en brood.
koffiequote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef b4kl4p het volgende:
Een goede morgen!
Hoe los ik deze op, gisteren was ik brak en kapot. Toch wezen stappen en nu ben ik meer dood dan levend.
Eet in ieder geval die banaan.quote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef b4kl4p het volgende:
Een goede morgen!
Nou, je koopt wat zoutzuur en gooit die banaan en dat brood erin?quote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef b4kl4p het volgende:
Een goede morgen!
Waar was je heen? Roadburn toch?quote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi![]()
Mijn festival is/was ook tof. Echt een paar super toffe bands gezien.
Ik zie het probleem niet. Je hebt eten, je hebt drinken, je hebt een dag om bij te komen. Wat valt er op te lossen?quote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef b4kl4p het volgende:
Een goede morgen!
Is dat niet meer iets voor een date?quote:Op zondag 15 april 2012 13:13 schreef kree het volgende:
Ik wil nog naar die soldaat van oranje musical
Iemand zin in?
Moet ik wel een date hebben natuurlijkquote:Op zondag 15 april 2012 13:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet meer iets voor een date?
Ik ben niet zo van musicals. Ik hou het wel bij de film
Die filmquote:
Ja, echt een enorm gaaf festival.quote:
Als ze mee wil prima, ik wacht de PM wel afquote:Op zondag 15 april 2012 13:17 schreef twi het volgende:
mfn heeft 'm vast nog niet gezien.
Nee, ik zal dit niet naar je DM'en, dan kun je doen alsof het jouw idee is
Dat kan ook leuk zijn met je moeder. Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 15 april 2012 13:16 schreef kree het volgende:
[..]
Moet ik wel een date hebben natuurlijk
Vorige meisje was al geweest, jammer....
Volgens mij heel katwijk trouwens onderhand, sta nog steeds elke donderdagavond na het oefenen met bandje daar in de file.
Maar vraag m'n moeder wel dan
Owh is wel gezellig hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook leuk zijn met je moeder. Ik moet er niet aan denken
Zucht zo werkt het niet kree, het wordt nu eenmaal verwacht dat de man de eerste stap maakt. Dat zal mfn ook verwachten, vooral na het verhaal dat ze heeft opgehangen waarin een man initiatief moet tonen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Als ze mee wil prima, ik wacht de PM wel af
Ah buuf, nou had smsje gestuurd 2 dagen terug hoe het zat met internet.quote:Op zondag 15 april 2012 13:18 schreef Watertornado het volgende:
Hé maar kree hoe is het nu met je buurvrouw? Ik zag gister het een en ander maar ik was te ver weg om er een coherent verhaal van te maken.
Ik ga haar nu DM-enquote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zucht zo werkt het niet kree, het wordt nu eenmaal verwacht dat de man de eerste stap maakt. Dat zal mfn ook verwachten, vooral na het verhaal dat ze heeft opgehangen waarin een man initiatief moet tonen.
Ze speelt gewoon hard to get!quote:Op zondag 15 april 2012 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ah buuf, nou had smsje gestuurd 2 dagen terug hoe het zat met internet.
Maar helemaal niks terug gehad.
Wil niks zeggen, maar wel dat ze niet heel erg om me zit te springen denk.
Maar we gaan nog wel weer een keer een bakkie doen
Ga regelen die date dan. Is vast wel een meisje hier dat met jou wiltquote:Op zondag 15 april 2012 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
Owh is wel gezellig hoor.
Zou ook liever met een date gaan, maar wil het toch zien voordat het afgelopen is...
Had jij niet al eens de fout gemaakt de dateprogressie in het topic te posten? Of begreep ik dat verkeerd?quote:
Da's een flinke meterkast dan.quote:Op zondag 15 april 2012 13:22 schreef b4kl4p het volgende:
Hahaha net sms dat een vriend van me een uur lang in de meterkast heeft lopen slaapwandelenhet was weer zo'n avond
Ach wie weet, het is een gezellige meid, maar ik ga er niet heel hard achter aan lopen in ieder geval.quote:Op zondag 15 april 2012 13:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze speelt gewoon hard to get!
Succes in ieder geval.
Nee niet echt, maar ook niet echt op gelet. Meeste dat ik gezien heb is blackmetal.quote:Op zondag 15 april 2012 13:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nog aanraders voor me met redelijk cleane vocals?
haquote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Had jij niet al eens de fout gemaakt de dateprogressie in het topic te posten? Of begreep ik dat verkeerd?
Een grote tripquote:Op zondag 15 april 2012 13:22 schreef b4kl4p het volgende:
Ja koffie en peuken zijn nu aan de orde, maar dit helpt niet. Ik ben nog steeds kneitertje dronken geloof ik. Morgen werken
Hoe was jullie weekend?
Klinkt goed ouwe! festivals zijn gaaf, had je een beetje mooi weer?quote:Op zondag 15 april 2012 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een grote triphaha. Festival met gave muziek.
Nee niet echt maar het is toch binnen. Dus dat maakt niet uit.quote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Klinkt goed ouwe! festivals zijn gaaf, had je een beetje mooi weer?
Vraag jezelf eens af wat je te verliezen hebt kree?quote:
Niks maar zelfs al zou ik het vragen weet het antwoord toch al.quote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vraag jezelf eens af wat je te verliezen hebt kree?
Ik dacht meer aan:quote:Op zondag 15 april 2012 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Niks maar zelfs al zou ik het vragen weet het antwoord toch al.
"Flikker op kneus, je snapt het echt niet he"
quote:
Er zijn meer meisje dan moneyquote:
zuuucht ik geef het opquote:Op zondag 15 april 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, laat MFN nou eens met rust. Serieus vent
Je kan ook met je kleine "zusje" gaan naar die musical.quote:
Joh twi hou nou eens op met die teringslechte grappen man, denk je dat je leuk bent ofzo? Internetheld.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook met je kleine "zusje" gaan naar die musical.
Ach ik kan er wel om lachen hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Joh twi hou nou eens op met die teringslechte grappen man, denk je dat je leuk bent ofzo? Internetheld.
Je kan ook alleen gaan en dan daar iemand versierenquote:Op zondag 15 april 2012 13:38 schreef kree het volgende:
[..]zou leuk zijn, misschien vraag ik haar wel
quote:Op zondag 15 april 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
* Drommeldaris vraagt zich af wie een kaartje voor MFN regelt.quote:Op zondag 15 april 2012 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook alleen gaan en dan daar iemand versieren
Ik heb al gekeken, fuckin' 85 euro voor een kaart man.quote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
* Drommeldaris vraagt zich af wie een kaartje voor MFN regelt.
Het is het waard als ik iedereen mag geloven die het gezien heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken, fuckin' 85 euro voor een kaart man.
De essentie van het verhaal is dit: (Precies wat ik gisteravond op TC al zei Joysa)quote:Op zondag 15 april 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ken dat wel.quote:Op zondag 15 april 2012 02:54 schreef kree het volgende:
En dat er een tweetal meiden is die me haten. (beetje m'n eigen schuld misschien, maar wilde vrede sluiten maar dat willen hun niet)
Nevermind, ik zoek wel een goedkopere manier van vermaakquote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken, fuckin' 85 euro voor een kaart man.
Nooit voor een ander denken kree, er kan maar een iemand antwoord geven.quote:Op zondag 15 april 2012 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
Niks maar zelfs al zou ik het vragen weet het antwoord toch al.
"Flikker op kneus, je snapt het echt niet he"
Ik ga op een eerste date geen 85 euro voor iemands kaart lappen hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef kree het volgende:
Het is het waard als ik iedereen mag geloven die het gezien heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kree mfn een leuke meid vindt dan mag hij dan toch zelf weten.quote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga op een eerste date geen 85 euro voor iemands kaart lappen hoor.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef benzin het volgende:
[..]
De essentie van het verhaal is dit: (Precies wat ik gisteravond op TC al zei Joysa)
[..]
Ik ken dat wel.
Op de middelbare school waren er eens wat dingen voorgevallen met een meisje. Maar hoe harder ik het probeerde goed te maken en hoe harder ik probeerde te vragen wat er nou aan de hand was hoe erger het werd. Ze ging me steeds meer beledigen, steeds meer afstand houden, steeds korter reageren. Ik wilde het graag goed maken en op zijn minst de ruzie even uitpraten.
Op zo'n moment krijg je zelf de schuld en ellende over je heen omdat je probeert dingen te sussen.
Het lijkt logisch om dan harder te proberen het goed te maken, maar wat de meeste mensen op zo'n moment doen is even afstand nemen en elkaar negeren. Het proberen goed te maken leidt alleen tot meer frustratie, meer boosheid en meer onbegrip van beide kanten.
Het zou wel fijn zijn als meisjes met een handleiding kwamen die "je begrijpt het niet" zouden vertalen naar "je hebt eerder niet geluisterd/laat me even een tijdje met rust"
Ik ben toen heel stom geweest en heb daar heel veel last van gehad. Als er een wijze les is die ik je kan leren kree, is dat je op dit moment echt even moet negeren en een tijd de zaak laten rusten.
Hangt ervan af hoe leuk ze is en of je er verder wat in ziet.quote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
In de pauze lukt dat wel.quote:Op zondag 15 april 2012 13:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook alleen gaan en dan daar iemand versieren
Helemaal waar.quote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Als kree mfn een leuke meid vindt dan mag hij dan toch zelf weten.
ja dit is waar, maar ik begin er niet steeds over, maar reageer wel, gewoon omdat het kanquote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef benzin het volgende:
[..]
De essentie van het verhaal is dit: (Precies wat ik gisteravond op TC al zei Joysa)
[..]
Ik ken dat wel.
Op de middelbare school waren er eens wat dingen voorgevallen met een meisje. Maar hoe harder ik het probeerde goed te maken en hoe harder ik probeerde te vragen wat er nou aan de hand was hoe erger het werd. Ze ging me steeds meer beledigen, steeds meer afstand houden, steeds korter reageren. Ik wilde het graag goed maken en op zijn minst de ruzie even uitpraten.
Op zo'n moment krijg je zelf de schuld en ellende over je heen omdat je probeert dingen te sussen.
Het lijkt logisch om dan harder te proberen het goed te maken, maar wat de meeste mensen op zo'n moment doen is even afstand nemen en elkaar negeren. Het proberen goed te maken leidt alleen tot meer frustratie, meer boosheid en meer onbegrip van beide kanten.
Het zou wel fijn zijn als meisjes met een handleiding kwamen die "je begrijpt het niet" zouden vertalen naar "je hebt eerder niet geluisterd/laat me even een tijdje met rust"
Ik ben toen heel stom geweest en heb daar heel veel last van gehad. Als er een wijze les is die ik je kan leren kree, is dat je op dit moment echt even moet negeren en een tijd de zaak laten rusten.
Bier kopenquote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan wel leukere dingen doen met 85 euro
Wel aardig.quote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw projectje inmiddels?
Dat is gelul natuurlijk, want je blijft maar smeken dat je 't goed wilt maken terwijl ze al twee dagen nauwelijks tot helemaal niet op je heeft gereageerd.quote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit is waar, maar ik begin er niet steeds over, maar reageer wel, gewoon omdat het kan
quote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die meisjes niet begrijpenManhandlen? Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je nog enige vrede met ze wil op termijn dan kan je dat beter niet doenquote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja dit is waar, maar ik begin er niet steeds over, maar reageer wel, gewoon omdat het kan![]()
hoho gister ja.quote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is gelul natuurlijk, want je blijft maar smeken dat je 't goed wilt maken terwijl ze al twee dagen nauwelijks tot helemaal niet op je heeft gereageerd.
ach /care, als ze er zelf niet de humor van inzietquote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Manhandlen? Wat is dat?
[..]
Als je nog enige vrede met ze wil op termijn dan kan je dat beter niet doen
Ik zou nog niet eens dat betalen voor een wedstrijd. Alleen als die belangrijk is natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, voor een leuke avond met iemand ben je toch al snel 100 a 150 euro kwijt. Maar als daar dan nog 170 euro bij komt zonder dat je weet of er een klik is...quote:Op zondag 15 april 2012 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou nog niet eens dat betalen voor een wedstrijd. Alleen als die belangrijk is natuurlijk.
13 bier is maar 10 euro hoor? met zn 2en 39 bier 15 euro ppquote:Op zondag 15 april 2012 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, voor een leuke avond met iemand ben je toch al snel 100 a 150 euro kwijt. Maar als daar dan nog 170 euro bij komt zonder dat je weet of er een klik is...
Waar?quote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
13 bier is maar 10 euro hoor? met zn 2en 39 bier 15 euro pp
Zou het ook niet doen voor een eerste date.quote:Op zondag 15 april 2012 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, voor een leuke avond met iemand ben je toch al snel 100 a 150 euro kwijt. Maar als daar dan nog 170 euro bij komt zonder dat je weet of er een klik is...
quote:
Waar? En wat voor bier?quote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
He? Gaat het over facebook?
Heb je overigens even unbanned.
Eten, drinken (wijn, baileys/ander sterk drank), reiskosten.quote:Op zondag 15 april 2012 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |