SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
niceI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Goeien garpThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Goede nacht wel dWcIk lig nu brakkies in de auto naar je hometown.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Stop de persen.quote:Op zondag 15 april 2012 12:57 schreef Juminelle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wou net zeggen, het defilé (hoe de fuck kom ik op dit woord echt) kan paraat gaan staan langs de wegquote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shoppuh, en ga je hier vanavond uit oid?quote:Op zondag 15 april 2012 12:57 schreef Juminelle het volgende:
![]()
Oh my
Neh, ik moet morgen weer werken. Alleen even shoppen inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Shoppuh, en ga je hier vanavond uit oid?
Ik werk vanavond tot 2/3 en werk morgen weer om 8:30. De harde leventje.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wist niet dat comedians zulke onregelmatige werktijden hadden.quote:Op zondag 15 april 2012 13:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik werk vanavond tot 2/3 en werk morgen weer om 8:30. De harde leventje.![]()
Je weet nuksssss.quote:Op zondag 15 april 2012 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wist niet dat comedians zulke onregelmatige werktijden hadden.
Tevens is gisteren bewezen dat mooie vrouwen wel degelijk poepen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Weet iemand hier toevallig een piratebay alternatief die werkt? zit achter ziggo :S* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Overstappen op UPC.quote:Op zondag 15 april 2012 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
Weet iemand hier toevallig een piratebay alternatief die werkt? zit achter ziggo :SFeyenoord Rotterdam![]()
Ok gedaan man.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
http://www.ikwilthepiratebay.nl/quote:Op zondag 15 april 2012 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
Weet iemand hier toevallig een piratebay alternatief die werkt? zit achter ziggo :SJawel, je keek.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 14:40 schreef Vaseline_ het volgende:
Wzzup nigga lekker op dreef
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Kankerquote:Een opmerking die ik ook had kunnen maken.
U mirin?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jouw ass is mesoquote:Op zondag 15 april 2012 22:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ehm gewoon meso hoor, check je feiten
[ Bericht 2% gewijzigd door Ethanolic op 15-04-2012 22:51:40 (:9) ]Deathlift or Die.![]()
Homemade.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik wil ook tunnels, echter kan ik dan 6 weken niet trainen dus doe ik 't niet LoL:D[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
haha xD!!quote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Jajong het volgende:
Ik wil ook tunnels, echter kan ik dan 6 weken niet trainen dus doe ik 't niet LoL:D
Nee, maar met contactsport mag je toch geen sieraden en shit in? en dus ook geen tunnels van 6mm of wat dan ook?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dat klopt. Maar als je gaatjes laat schieten moet je die er eerst 6 weken in laten zitten, vandaar.quote:Op maandag 16 april 2012 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha xD!!
Nee, maar met contactsport mag je toch geen sieraden en shit in? en dus ook geen tunnels van 6mm of wat dan ook?
In other news: mijn fucking schildklaarwaardes zijn weer gestegen, binnenkort weer naar t ziekenhuis dus. FUN TIMEZZ BRAH.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Oke, nee dat snap ik... kan dan sws niet. Maar stel dat het wel kon, dan kan je toch uberhaupt niet trainen met zulke gaten in je oren?quote:Op maandag 16 april 2012 15:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als je gaatjes laat schieten moet je die er eerst 6 weken in laten zitten, vandaar.
In other news: mijn fucking schildklaarwaardes zijn weer gestegen, binnenkort weer naar t ziekenhuis dus. FUN TIMEZZ BRAH.
Watsmetschildklierwaardes?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
I has this: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypothyreo%C3%AFdie[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Klinkt kut. Suf dat als je die verschijnselen leest dat je meer dan de helft bij jezelf ook terug zietquote:Op maandag 16 april 2012 15:57 schreef Jajong het volgende:
I has this: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypothyreo%C3%AFdie
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Haha ja daarom wordt t vaak gemist, omdat heel veel dingen ook voorkomen als je gewoon slecht voor jezelf zorgt bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 april 2012 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt kut. Suf dat als je die verschijnselen leest dat je meer dan de helft bij jezelf ook terug ziet[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja, ik zou ook beter voor mijzelf moeten zorgen... maar daarom ws ook je opmerking.quote:Op maandag 16 april 2012 16:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha ja daarom wordt t vaak gemist, omdat heel veel dingen ook voorkomen als je gewoon slecht voor jezelf zorgt bijvoorbeeld.
Denk meestal als iemand begint over schildklier dat het dan dikkertjes zijn..* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Het is wel moeilijker afvallen inderdaad.. Als ik niet 5 a 6 dagen in de week zou sporten zou ik denk ik wel 120kg zijn jaquote:Op maandag 16 april 2012 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook beter voor mijzelf moeten zorgen... maar daarom ws ook je opmerking.
Denk meestal als iemand begint over schildklier dat het dan dikkertjes zijn..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Maar je krijgt dus operatie waardoor je ook een paar weken rust moet houden?quote:Op maandag 16 april 2012 16:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha ja daarom wordt t vaak gemist, omdat heel veel dingen ook voorkomen als je gewoon slecht voor jezelf zorgt bijvoorbeeld.![]()
Aardig wat symptonenquote:Op maandag 16 april 2012 15:57 schreef Jajong het volgende:
I has this: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypothyreo%C3%AFdieLijkt me wel echt heel klote.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 16:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is wel moeilijker afvallen inderdaad.. Als ik niet 5 a 6 dagen in de week zou sporten zou ik denk ik wel 120kg zijn jabeste ja. Ook nog 6x trainen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee dit is een ziekte die je voor de rest van je leven hebt, komt geen operatie aan te pas, alleen hormoonpilletjes.quote:Op maandag 16 april 2012 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar je krijgt dus operatie waardoor je ook een paar weken rust moet houden?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Fucked.quote:Op maandag 16 april 2012 16:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee dit is een ziekte die je voor de rest van je leven hebt, komt geen operatie aan te pas, alleen hormoonpilletjes.![]()
Nietquote:Op maandag 16 april 2012 13:06 schreef Vaseline_ het volgende:
2,5 mm tunnel nuTli, Jumi. Wanneer gaan jullie eens?
Ik durf niet. Wel tof
Heelt het snel?
Op zich. Als je 3/4 weken lang vindt?quote:Op maandag 16 april 2012 16:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
NietIk durf niet. Wel tof
Heelt het snel?
![]()
Ah, valt mee inderdaad. Toch ga ik het (voorlopig) niet doenquote:Op maandag 16 april 2012 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op zich. Als je 3/4 weken lang vindt?
Krijg je van hormoonpillen ook meer baardgroei?quote:Op maandag 16 april 2012 16:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee dit is een ziekte die je voor de rest van je leven hebt, komt geen operatie aan te pas, alleen hormoonpilletjes.
Ziet er toch niet uit als je ouder bent, van die fakking gaten in je oorlellen. Als je zelf al heel wat ouder bent ga je van die fakking mongolen zien met van die verlepte oorlellen![]()
![]()
Haha er zit geen testosteron in dus denk 't niet brah. Kan ik ook wel gebruikenquote:Op maandag 16 april 2012 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Krijg je van hormoonpillen ook meer baardgroei?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Klopt daarom ga ik ook maar tot 6 mm zodat ze gewoon weer normaal terug kunnen krimpen.quote:Op maandag 16 april 2012 16:39 schreef Sala-adin het volgende:
Ziet er toch niet uit als je ouder bent, van die fakking gaten in je oorlellen. Als je zelf al heel wat ouder bent ga je van die fakking mongolen zien met van die verlepte oorlellen![]()
Als je ze eruit haalt en je niet tot 30mm o.i.d. gaat groeit het gewoon weer terug tot een 'normaal' gaatje.quote:Op maandag 16 april 2012 16:39 schreef Sala-adin het volgende:
Ziet er toch niet uit als je ouder bent, van die fakking gaten in je oorlellen. Als je zelf al heel wat ouder bent ga je van die fakking mongolen zien met van die verlepte oorlellenThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat gebeurt dus niet hequote:Op maandag 16 april 2012 16:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt daarom ga ik ook maar tot 6 mm zodat ze gewoon weer normaal terug kunnen krimpen.. Zodra je ze hebt opgerekt, blijven ze ook zo. Dat groeit niet meer terug.
Onzinquote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus niet he. Zodra je ze hebt opgerekt, blijven ze ook zo. Dat groeit niet meer terug.
Een vriend van me had meer dan 20mm gestretched en hij heeft nu al weer normale gaatjes. Dat is wel bij iedere persoon anders tho.
Tuurlijk wel, mits je niet te snel wilt gaan en die hele zenuwen kapotmaakt omdat het niet goed heelt in de tussentijdquote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus niet he. Zodra je ze hebt opgerekt, blijven ze ook zo. Dat groeit niet meer terug.
![]()
![]()
Geloof ik niks van. Ik ken genoeg mensen die 'maar' 10mm hadden en die hebben nog steeds gaten. Het is niet heel zichtbaar ofzo maar het groeit niet 'dicht'.quote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
OnzinEen vriend van me had meer dan 20mm gestretched en hij heeft nu al weer normale gaatjes. Dat is wel bij iedere persoon anders tho.
Dan zijn die mensen, zoals Vas ook al zei, veel te snel gegaan.quote:Op maandag 16 april 2012 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geloof ik niks van. Ik ken genoeg mensen die 'maar' 10mm hadden en die hebben nog steeds gaten. Het is niet heel zichtbaar ofzo maar het groeit niet 'dicht'.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Van die mensen met van die klamme uiringen als oorlel
Zelfs gaatjes groeien niet helemaal dicht.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Echt he.quote:Op maandag 16 april 2012 16:39 schreef Sala-adin het volgende:
Ziet er toch niet uit als je ouder bent, van die fakking gaten in je oorlellen. Als je zelf al heel wat ouder bent ga je van die fakking mongolen zien met van die verlepte oorlellen
If not now, then when.![]()
Ik vind het ook echt kankerlelijkquote:Op maandag 16 april 2012 16:39 schreef Sala-adin het volgende:
Ziet er toch niet uit als je ouder bent, van die fakking gaten in je oorlellen. Als je zelf al heel wat ouder bent ga je van die fakking mongolen zien met van die verlepte oorlellen
Deathlift or Die.![]()
Hinderlijk inderdaad. Geen last van gehad trouwens hier.quote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
Nice trouwens, de hele dag geen netwerk. Kanker t-mobile.![]()
Ben trouwens vandaag door zo'n Jehova mannetje tegengehouden, met de mededeling dat Jezus heeft gezegd dat het nog niet te laat is voor mij, dat ik nog gered kan worden![]()
5 min later een ander mannetje, dat hij een zeer hechte band heeft met Jezus nadat hij in coma is geweest. Dat ik me vandaag nog écht moet bekeren, want het is vandaag de tijd voor mij.![]()
![]()
![]()
![]()
Tja voor sommige mensen is het de waardheid.quote:Op maandag 16 april 2012 17:57 schreef junamii het volgende:
Ben trouwens vandaag door zo'n Jehova mannetje tegengehouden, met de mededeling dat Jezus heeft gezegd dat het nog niet te laat is voor mij, dat ik nog gered kan worden![]()
5 min later een ander mannetje, dat hij een zeer hechte band heeft met Jezus nadat hij in coma is geweest. Dat ik me vandaag nog écht moet bekeren, want het is vandaag de tijd voor mij.![]()
Deathlift or Die.![]()
Ik heb ooit uit beleefdheid een folder aangenomen toen ze hier voor de deur stonden. Vervolgens kwam die gast elke 2 weken aanbellen met de vraag of ik 'm al gelezen hadquote:Op maandag 16 april 2012 17:57 schreef junamii het volgende:
![]()
Irritante gasten
Jawel, je keek.![]()
Bij een Surinaamse zaak hier in Den Haag. Die verkopen alleen producten die echt uit Suriname komen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
[..]
Waar heb je die krab vandaan?Ga m'n moeder vragen of ze dat kan meesmokkelen terug naar Nederland, dat is zooo lekker hè
. Kerriekrab!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.![]()
M'n moeder wilt het niet hier kopen omdat ze zegt/vindt dat het niet vers genoeg is, en dat je de kwaliteit/hygiëne niet kunt garanderen. In Suriname lieten we het altijd iemand met een pick-up truck halen, die krab kwam diezelfde ochtend nog de zee uitquote:Op maandag 16 april 2012 18:08 schreef jna het volgende:
[..]
Bij een Surinaamse zaak hier in Den Haag. Die verkopen alleen producten die echt uit Suriname komen.. Kwam die ook met kwie-kwie en krobia, die laatste is drooggebakken te nice
.
![]()
Fuck jullie, nu wil ik ook krabu. In SU is tegenwoordig niet meer dezelfde als vroeger (kleine vs. grote) zegt m'n pa, overal gezocht. Meh.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb nog nooit krab gegetenWel krabsalade
Feyenoord Rotterdam![]()
Terug naar curacao dan met je moederquote:Op maandag 16 april 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
M'n moeder wilt het niet hier kopen omdat ze zegt/vindt dat het niet vers genoeg is, en dat je de kwaliteit/hygiëne niet kunt garanderen. In Suriname lieten we het altijd iemand met een pick-up truck halen, die krab kwam diezelfde ochtend nog de zee uit. Kwam die ook met kwie-kwie en krobia, die laatste is drooggebakken te nice
.
Ik ga toch van het weekend naar Mokum, dus kan geregeld wordenquote:Op maandag 16 april 2012 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GIk ben een fopsuri ja, come at me
Feyenoord Rotterdam![]()
das toch krabquote:Op maandag 16 april 2012 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Het is wel lekker, maar erg praktisch is het niet qua eten.quote:Op maandag 16 april 2012 18:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Jawel, je keek.![]()
Mooi, mijn boy woont precies op die grens van Duivendrecht/Diemen. Gaan we dubbeldaten met jouw kookkunsten jaquote:Op maandag 16 april 2012 18:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ga toch van het weekend naar Mokum, dus kan geregeld worden![]()
![]()
Ja jij kan het weten, jij hebt "vroeger" nog echt meegemaaktquote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef krioro het volgende:
Fuck jullie, nu wil ik ook krabu. In SU is tegenwoordig niet meer dezelfde als vroeger (kleine vs. grote) zegt m'n pa, overal gezocht. Meh.Jawel, je keek.![]()
Hoor haar danquote:![]()
.
quote:Op maandag 16 april 2012 18:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ja jij kan het weten, jij hebt "vroeger" nog echt meegemaakt![]()
![]()
Maar helaas heeft Krio wel gelijk, vissen zijn ook steeds moeilijker te vinden in Su. En als ze er zijn, zijn ze veel kleiner omdat ze geen kans krijgen groot te worden
Jawel, je keek.![]()
I wish.quote:Op maandag 16 april 2012 18:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ja jij kan het weten, jij hebt "vroeger" nog echt meegemaaktfull stops and exclamation marks![]()
Echt he, mijn boyquote:Op maandag 16 april 2012 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoor haar dan![]()
.
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Klonk wel leuk, en foutquote:Klopt ja, ik ben ook zeer ontevreden over het gereedschap van de Surinaamse mannen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:57 schreef jna het volgende:
Maar helaas heeft Krio wel gelijk, vissen zijn ook steeds moeilijker te vinden in Su. En als ze er zijn, zijn ze veel kleiner omdat ze geen kans krijgen groot te worden![]()
![]()
![]()
Ik app je wel een dag van tevoren ofzoquote:Op maandag 16 april 2012 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mooi, mijn boy woont precies op die grens van Duivendrecht/Diemen. Gaan we dubbeldaten met jouw kookkunsten ja
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
echt een gif voor fernandes
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Moet lachenquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
WTFquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
......................................................................quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Die bazenclip niet waarderenquote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef o.us het volgende:
[..]
......................................................................Ik ga telkens stuk.
Ik waardeer het wel maar ik werd er echt helemaal stil van. Gewoon, wowquote:Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die bazenclip niet waarderenIk ga telkens stuk.
. Dat niveau..
Feyenoord Rotterdam![]()
Alsof jij niet zo'n ass hebtquote:
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
vas is veel slanker, mangquote:I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
denk je zelfquote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Was dat seri jouw ass die je postte in KLB SC?
VIVA LA ASSANGE¡![]()
linkquote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Was dat seri jouw ass die je postte in KLB SC?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
He?quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Was dat seri jouw ass die je postte in KLB SC?![]()
Oh diequote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef o.us het volgende:
Ik kijk liever niet terug, mijn gaydar ging aan toen ik het zag.Nee dat is dWc z'n sanka.
![]()
Ik heb het nagechecked, het schijnt de mijne te zijn. Iemand hier geeft mijn pics door!
Feyenoord Rotterdam![]()
No, jij hebt gewoon een huuuuuge mocro sanka!quote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef o.us het volgende:
Ik heb het nagechecked, het schijnt de mijne te zijn. Iemand hier geeft mijn pics door!
![]()
Ik zie het alleen fucking goed als ik een slim-fit chino aan doequote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
No, jij hebt gewoon een huuuuuge mocro sanka!
Feyenoord Rotterdam![]()
endo.quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zie het alleen fucking goed als ik een slim-fit chino aan doeDeathlift or Die.![]()
Slim-fit broeken passenquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Al mijn slim-fit broeken gaan kapot door mijn asser en quads.
Deathlift or Die.![]()
Hij voetbalt.quote:Op maandag 16 april 2012 20:27 schreef o.us het volgende:
Deze guy kan gewoon skinny jeans dragen.[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Ditquote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Fucking lelijk dat, dunne benen en breed bovenlichaamGare verhoudingen.
In de gym heb je ook vaak van die gasten die roepen dat benen niet belangrijk zijn, zolang je biceps, traps en abs hebt want chicks diggen dat.quote:!!!!!
Feyenoord Rotterdam![]()
Happen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je benen niet doen omdat je voetbalt. Ziet er toch niet uit
.
Die gast die me stalkt stond zojuist bij mijn moeder voor de deurFucking psycho.
Jij!? Bullshitquote:Op maandag 16 april 2012 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
En andersom?Ik heb echt dikke weels maar ben ecto als de pest
quote:Ik heb een foto gezienquote:Op maandag 16 april 2012 20:37 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb echt dikke weels maar ben ecto als de pest
WAT?! Die ene die in de bak had gezeten enzo?quote:Op maandag 16 april 2012 20:37 schreef Juminelle het volgende:
Die gast die me stalkt stond zojuist bij mijn moeder voor de deurFucking psycho.
![]()
ONBESKOFT.quote:Op maandag 16 april 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie heeft jou de autorisatie gegeven om mij te quoten?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja. Kankerraar ook, want dat is het huis van de vriend van m'n moeder dus ik weet nieteens hoe hij daar bij komt. Ik woon daar ook heel nietquote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WAT?! Die ene die in de bak had gezeten enzo?![]()
Hij smste me vanmiddag dit: "kom op mn is genoegf straf me niet langer heehe"
Kanker idioot
Nee klopt, maar de rest welquote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat?Ja die ik hier heb gepost maar daar stond mn ass en weels niet op.
quote:Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
en ik heb luizen en vannacht sex gehad dat wou ik even delen.quote:Op maandag 16 april 2012 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
en ik heb luizen en vannacht sex gehadquote:
Tevens elke keer melden hier dat je sex hebt (gehad).
![]()
Jezus, Vasquote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
.
Weet ikquote:.
![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef Allure_ het volgende:
Wisten jullie dat Vas seks heeft gehad afgelopen nacht?!
![]()
Jongequote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik was Cher- aan het nadoen, fucking imbeciel
Zij heeft srs luizen, true story.
Ik weet niet of je nu trollt![]()
![]()
Heb je een geflipte mocro nodig?quote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Kankerraar ook, want dat is het huis van de vriend van m'n moeder dus ik weet nieteens hoe hij daar bij komt. Ik woon daar ook heel niet![]()
Hij smste me vanmiddag dit: "kom op mn is genoegf straf me niet langer heehe"
Kanker idioot
[..]
Nee klopt, maar de rest welFeyenoord Rotterdam![]()
Hands up als je denkt dat Vas het serieus zou melden als ze seks had gehadquote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JongeIk was Cher- aan het nadoen, fucking imbeciel
Zij heeft srs luizen, true story.
.
*steekt hand op.
![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk niet dat Sala het kan waarderen elke keer op te komen draven voor iemand anders
Feyenoord Rotterdam![]()
Mijn stiefvader is een Dominicaan van 1.90 dus dat komt wel goedquote:
Ik snap ineens je OP-picquote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn stiefvader is een Dominicaan van 1.90 dus dat komt wel goed.
*steekt hand op voor nieuwe![]()
![]()
Toch raar zoiets, ben je niet bang dat ie nu naar jouw huis komt. Ik zou aangifte doen manquote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn stiefvader is een Dominicaan van 1.90 dus dat komt wel goed![]()
![]()
Meh, beetje. Al zou ik niet weten wat hij zou moeten doen. Bij mijn moeder stond hij ook gewoon als een idioot in de voortuin zonder iets te zeggen/doenquote:Op maandag 16 april 2012 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toch raar zoiets, ben je niet bang dat ie nu naar jouw huis komt. Ik zou aangifte doen manDie gast heeft issues.
Je stuurde die gewoon een keer via TC hoorquote:Tevens verwacht ik nu wel een link naar jouw tumblr.
Dit riekt naar een seriemoordenaar in opleiding.quote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, beetje. Al zou ik niet weten wat hij zou moeten doen. Bij mijn moeder stond hij ook gewoon als een idioot in de voortuin zonder iets te zeggen/doenDie gast heeft issues.
![]()
![]()
JB stuurde je die hoorquote:Op maandag 16 april 2012 21:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je stuurde die gewoon een keer via TC hoorTevens verwacht ik nu wel een link naar jouw tumblr.
Deathlift or Die.![]()
Een nieuwe enkel, een nieuwe enkel. Mijn koninkrijk voor een nieuwe enkel.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wssuup?quote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Een nieuwe enkel, een nieuwe enkel. Mijn koninkrijk voor een nieuwe enkel.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Check die fyah aftermovie, je hoofd zit erinquote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Een nieuwe enkel, een nieuwe enkel. Mijn koninkrijk voor een nieuwe enkel.![]()
![]()
Auw aan mijn zwakke basketbalenkel. Kusje er op tegen de auw aub.quote:Bij voorbaat al een kutfilmpje.quote:Op maandag 16 april 2012 21:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Check die fyah aftermovie, je hoofd zit erinThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat bedoelde ik niet.quote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
KloptIn elkaar geflanst door kleuters.
Dominicanenquote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Mijn stiefvader is een Dominicaan van 1.90 dus dat komt wel goed
Feyenoord Rotterdam![]()
True datquote:Kom maar halen in ruil voor een paar van die homemade chickenwingsquote:Op maandag 16 april 2012 21:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Auw aan mijn zwakke basketbalenkel. Kusje er op tegen de auw aub.
Moet je voor je Duits oefenen van school ja?quote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mir geht es gutWas hast du alles gemacht heute tag fraulein?
Ik ga er niet aan beginnen, spreken gaat me makkelijker af dan schrijven.
Ik las dat je weer verder was gegaan met stretchen, zelfde verhaal als bij Jum, durf het nog steeds niet aan
All good things are wild and free.![]()
beetje combo JB en jumiquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Zie je heul nietquote:Alhoewel we wel precies hetzelfde kapsel hebben tho.
Nee ik doe geen flikker aan Duits het is kei makkelijkquote:Op maandag 16 april 2012 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je voor je Duits oefenen van school ja?Ik ga er niet aan beginnen, spreken gaat me makkelijker af dan schrijven.
Ik las dat je weer verder was gegaan met stretchen, zelfde verhaal als bij Jum, durf het nog steeds niet aan
En ja idd, 2,5 mm nu![]()
![]()
ik zie genoegquote:Op maandag 16 april 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zie je heul nietAlhoewel we wel precies hetzelfde kapsel hebben tho.
Kom niet met drugs op je shirt als je het nooit gedaan hebt danquote:Op maandag 16 april 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man.
Ik wil overigens dit shirt.
[ afbeelding ]dat soort mensen.
![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 22:54 schreef sararaats het volgende:
Ze zeggen toch dat liefde door de maag gaat? Van mij krijg je gegarandeerd diarree
Ik ben absoluut geen babeDit vind ik altijd zo sneuquote:Waarom wordt die vrouw tegen voor zichzelf in bescherming gebracht
?
www.pickyourshoes.comquote:Op maandag 16 april 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man.
[ afbeelding ]
misschien hebben ze hem daar![]()
Ze heeft het toch zelf veroorzaakt, rode bever.quote:Op maandag 16 april 2012 22:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik altijd zo sneuWaarom wordt die vrouw niet voor zichzelf in bescherming gebracht
?
Ja, maar ze is geestelijk niet helemaal oké toch?quote:Op maandag 16 april 2012 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft het toch zelf veroorzaakt, rode bever.
En thanks voor deze visuele flashback
haten op sararaats
Niet? Dat wist ik niet, dat heb ik nooit ergens gelezen hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 22:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, maar ze is geestelijk niet helemaal oké toch?
En thanks voor deze visuele flashback![]()
stoere tante.quote:Op maandag 16 april 2012 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom niet met drugs op je shirt als je het nooit gedaan hebt dandat soort mensen.
Eentje laat bijna d'r crackpijp uit d'r handen vallen van verbazingquote:Op maandag 16 april 2012 22:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom niet met drugs op je shirt als je het nooit gedaan hebt dandat soort mensen.
.
Staat er niet tussenquote:Op maandag 16 april 2012 22:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
www.pickyourshoes.com
misschien hebben ze hem daar. Thanks anyways
.
![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 22:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eentje laat bijna d'r crackpijp uit d'r handen vallen van verbazing.
Mental image. Natte bouvier.quote:Op maandag 16 april 2012 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft het toch zelf veroorzaakt, rode bever.
http://shop.crooksncastles.com/The_Coca_Caviar_Tee_p/i1220702.htmquote:Op maandag 16 april 2012 22:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man.
[ afbeelding ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 22:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://shop.crooksncastles.com/The_Coca_Caviar_Tee_p/i1220702.htm![]()
![]()
![]()
![]()
Deze is leuk.quote:Op maandag 16 april 2012 22:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
http://shop.crooksncastles.com/The_Coca_Caviar_Tee_p/i1220702.htm
http://shop.crooksncastle(...)xury_p/cl1210106.htmAll good things are wild and free.![]()
Die is tofquote:Op maandag 16 april 2012 22:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Deze is leuk.
http://shop.crooksncastle(...)xury_p/cl1210106.htm!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 16 april 2012 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Awesome picture. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:
ZieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Awesome picture. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DuShaury's laatste postHun YouTube-channelquote:Luister dan..
we zijn allemaal weer vrij..
ik zat als eerste vast.
young voice ging niet huilen ging vechten ...
dennis heeft zich zelf aangegeven omdat.
hij vond het niet lauw 2 homies vast en dan
hij vrij... haha en dit waren geen gewone agetnejs
maarja ben weer vrij
PEACE,Nieuwsberichtenquote:***************************
BlackBandanaCrew!
B.B.C (BlackBandanaCrew meschien kennen jullie ons van Beverwaard)
heeft veel haters dat weten we allemaal.. maar wie kent ons
nou echt? de meeste van die haters hebben alleen maar roddels gehoord.
dus check is keertje hoe wij zijn.
als we bijv dronken of stoned of
verdwaald zijn of in de meest vreemde situaties.. dont hate m*therf*ck*rz
We leven ons leven gwn met lol!
Also i have some movies uploaded
check them you know!
http://www.youtube.com/user/ItszBrandO
Aangifte tegen de Black Bandana Crew
RET geschokt door filmpjes met doodsbedreiging:
http://www.rijnmond.nl/Ho(...)et%20doodsbedreiging
RET doet aangifte van doodsbedreiging:
http://www.nu.nl/algemeen(...)doodsbedreiging.html
http://www.telegraaf.nl/b(...)ing_RET__.html?p=3,2
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oodsbedreiging.dhtml
Ook de PvdA bemoeit zich er inmiddels mee:
PvdA-fractievoorzitter Peter van Heemst reageert heftig: "Dit is een schokkende vorm van intimidatie van onze RET-ers, mensen die in Rotterdam dagelijks in de weer zijn om reizigers snel en veilig te vervoeren."
De Black Bandana Crew mag nu gezellig knijpers gaan maken mett Bubba:
AD.nl - Politie houdt bedreigers RET-personeel aan
Rijnmond.nl - Drie jongeren aangehouden voor dreigfilmpjes RET-ers
NRC.nl - Politie houdt bedreigers trampersoneel aan
Filmpjes
De Black Bandana Crew bedreigt ons en de RET!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Tsjek die gangstahs!
Lamon Strikes Back!
Een andere FOK!kert schiet ons te hulp! ()
Wereldnieuws in het journaal
Zal Young Voice nog komen? Komt er nog een filmpje? Je leest het hier!
Linkjes
Hun YouTube-kanaal
De 'officiële' Black Bandana Crewsite!
DuShaury's Hyves (gesloten)
De Hyves van zijn mattie
Hyves van lil-Jenny (bitch #1)
Hyves van MiSSy-D (bitch #2)
Foto's van de Black Bandana Crew
Vorige deeltjes
Deel 1 - Kansenjongeren op Hyves
Deel 2 - Kansjongeren op Hyves Deel 2 vanuit het jongeren hun zicht!
Deel 3 - Kansjongeren op Hyves Deel 3: Nu mét straattaal.
Deel 4 - Kansjongeren op hyves 4: Black Bandana Crew
Deel 5 - Kansjongeren op hyves 5: Black Bandana Apen
Deel 6 - Kansjongeren op hyves 6: Met de nieuwe JVT lid
Deel 7 - Kansjongeren op hyves 7: De Bokito Gangbang Club!
Deel 8 - Kansjongeren op Hyves #8: Black Banana Crew, echte niggaz.
Deel 9 - Kansjongeren op Hyves #9 - Kkhard jonguh!
Deel 10 - Kansjongeren op Hyves #10 - nospang
Deel 11 - Kansjongeren op Hyves #11 - Echte straatrovers
Deel 12 - Kansjongeren op Hyves #12 - Wachtende op Shaurys arrestatie!
Deel 13 - Kansjongeren op Hyves #13 - Omdat toxikon nalatig is!
Deel 14 - Kansjongeren op Hyves #14 - Shaury, meet Bubba.
Advertisement
Deze OP vind je hier.![]()
en nu vasjeI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
doe ik nooit vlak voor het slapen hihiquote:Op maandag 16 april 2012 23:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rukken en slapen, gr grPanzermaus is ook gek groeten van Mars.
Rebound test is hoger na een wanksessie. True story. Dus fappen voor je squat means PR.quote:Op maandag 16 april 2012 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
Doe ik sowieso niet, test levels hoog houden.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Sinds ik fap voor m'n squat maak ik de gains van m'n leven.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
Rebound test is hoger na een wanksessie. True story. Dus fappen voor je squat means PR.Deathlift or Die.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
![]()
idd sterkte Tlitje
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dank jullie wel, het is wel erg snel gegaan. Daarstraks afscheid genomen met de verbeelding dat het nog een uren of misschien een dagje zou duren. Maar ze is een half uur terug overleden.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:37 schreef tliciouz het volgende:
Sterkte Tli.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:37 schreef tliciouz het volgende:
Sterkte TliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hè, je nam afscheid wetende dat het vandaag zou gebeuren? Heftig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Nog 2 vrije lamlendige dagen en dan weer keihard knallen. Vind het wel spannend lijkt net of echte leven gaat beginnen![]()
![]()
Sterkte, TitiOok al is 't je werk, blijft kut.
Door mijn overbuurman heb ik sinds vandaag een bubbelbadFucking chill.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lichtjes
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:07 schreef Juminelle het volgende:
lekkahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lichtjes
Fucking niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lichtjes![]()
.
![]()
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lichtjes![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:09 schreef Sala-adin het volgende:
Je had de camera wat hoger moeten houden. Plus je buurman wilt nu samen in bad![]()
Mijn overbuurman werkt bij een bouwbedrijf dat badkamers verkoopt dus ik heb een cheapass showroommodel kunnen fixen
Ik ga denk ik gewoon half bionic worden.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Fuck. You.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lichtjes![]()
![]()
![]()
Dat van Vas vragenquote:. Je vraagt je hond toch ook niet of hij de hypotheekrenteaftrek kan uitleggen.
![]()
Vas met een hont vergelijkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat van Vas vragen. Je vraagt je hond toch ook niet of hij de hypotheekrenteaftrek kan uitleggen.
Deathlift or Die.![]()
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wij vrouwen mogen elkaar haten op dit soort momenten. Gewoon, omdat het kanThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat van Vas vragen. Je vraagt je hond toch ook niet of hij de hypotheekrenteaftrek kan uitleggen.
Feyenoord Rotterdam![]()
"Wij vrouwen"quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wij vrouwen mogen elkaar haten op dit soort momenten. Gewoon, omdat het kan. Je hebt net een paar weken de psychologische grens van 18 jaar overschreden
.
Dit was de 12e aflevering in de 100-delige reeks "dWc heeft weer wat aan te merken op een comment van Vas".![]()
![]()
Whehe, je hebt mijn dag weer goed gemaakt.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En wel gelijk willen zijn aan mannenquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, wij vrouwen mogen elkaar haten op dit soort momenten. Gewoon, omdat het kan
Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whehe, je hebt mijn dag weer goed gemaakt..
![]()
Jajong, kom er maar in
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Geloof niet dat jij op kickboksen zit, heb je foto gezien en je bent een te dun persoon om het daadwerkelijk te kunnen. Moet je heel erg veel conditie en mooie spieren voor hebben wil je goed zijn.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
De letterdiarree van die chick serieus nemen.quote:
Wat voor persoon zou hij/zij in het echte leven zijn, ben ik altijd benieuwd naar bij zulke uitgesproken users.
![]()
Een Emimichtype.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat voor persoon zou hij/zij in het echte leven zijn, ben ik altijd benieuwd naar bij zulke uitgesproken users.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat het zo'n loser is die altijd kritiek heeft op anderen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso wel, ze zegt dat ze 1.56 is, dun, cup a en 48 kilo weegt.
En ze is er trots op. Dat je het even weet.
Trots.![]()
En dat is "half Braziliaans"quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het zo'n loser is die altijd kritiek heeft op anderen.Sowieso wel, ze zegt dat ze 1.56 is, dun, cup a en 48 kilo weegt.
En ze is er trots op. Dat je het even weet.
Trots.
Feyenoord Rotterdam![]()
Paranoïde schizofreen type denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wees blij dat je de goede genen hebt meegekregen, anders was je net zoals haar.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Neehoor m'n mama is ook geen ectoquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Wees blij dat je de goede genen hebt meegekregen, anders was je net zoals haar.![]()
![]()
In b 4 schunnige opmerking van Jajong over hoe hij vereerd is dat hij in je mag komen.quote:
Trouwens.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Echt, er zit helemaal geen greintje begrip in dat mens.quote:
Of ik ben weer veel te lief
Feyenoord Rotterdam![]()
Nee, volgens haar ligt het aan iedereen en is zij een übermensch, en ze gaat later een baan krijgen waar ze zeker weet dat ze nooit kutdagen krijgt, dat je het even weetquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Echt, er zit helemaal geen greintje begrip in dat mens.
Of ik ben weer veel te lief.
![]()
Onzeker achterlijk kutwijf is het, anders loopt ze mensen niet zo af te kraken om zichzelf beter te voelenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, volgens haar ligt het aan iedereen en is zij een übermensch, en ze gaat later een baan krijgen waar ze zeker weet dat ze nooit kutdagen krijgt, dat je het even weet.
![]()
![]()
Ze is wel zelfverzekerd, dat wel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, volgens haar ligt het aan iedereen en is zij een übermensch, en ze gaat later een baan krijgen waar ze zeker weet dat ze nooit kutdagen krijgt, dat je het even weet.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik zeg toch dat ze paranoïde schizofreen is, verdomme.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Borderline mattie, borderline.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ze paranoïde schizofreen is, verdomme.![]()
Je pak knaaks in handen hebben en jezelf er van overtuigen dat je een $LBMG cap gaat kopen en dan er achter komen dat ze nergens meer te krijgen zijn. De zware leventje.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Slecht gaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Je pak knaaks in handen hebben en jezelf er van overtuigen dat je een $LBMG cap gaat kopen en dan er achter komen dat ze nergens meer te krijgen zijn. De zware leventje.
Jawel, je keek.![]()
Oh my, mag ik even bij je komen relaxen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met lichtjes![]()
Wat een kankerlelijke sneakers post men in het LIF Sneakers topic.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Post jou sneakers maar eens, wel naakt graag.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat een kankerlelijke sneakers post men in het LIF Sneakers topic.All good things are wild and free.![]()
Ok.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Post jou sneakers maar eens, wel naakt graag.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok.![]()
gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ok.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam![]()
[..]
Ok.![]()
HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond deze ook wel grappig.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HeheVond deze ook wel grappig.
Ordinair wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dan ben je een smeerlap.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tuurlijk. Jij altijdquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh my, mag ik even bij je komen relaxen?
He Jumi. Drie keer raden waar ik nu niet ben.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
IT!? Kutlevenquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:37 schreef Chocolatebear het volgende:
He Jumi. Drie keer raden waar ik nu niet ben.![]()
Stiekem ben ik wel blij. Nu hoef ik jouw verhalen niet aan te horen en mezelf kut te voelen
Kennelijk een beperkte lijst voor medewerkers bij IT en ik was te laat. En dan te bedenken dat ik toen ik mijn rooster kreeg ik kon kiezen tussen werken tijdens IT en tijdens Crossfader. Ik heb de verkeerde keuze gemaakt.
Kutwijf.Ik zit mezelf nu gewoon aan te praten dat het ook maar beter is want anders blijf ik daar weer hangen na sluit en ik moet morgen gewoon weer 7 uur op.
Jullie gingen toch niet?I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ik was van plan te gaan.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Poep.
Lelijkquote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Kennelijk een beperkte lijst voor medewerkers bij IT en ik was te laat. En dan te bedenken dat ik toen ik mijn rooster kreeg ik kon kiezen tussen werken tijdens IT en tijdens Crossfader. Ik heb de verkeerde keuze gemaakt.
Kutwijf.Ik zit mezelf nu gewoon aan te praten dat het ook maar beter is want anders blijf ik daar weer hangen na sluit en ik moet morgen gewoon weer 7 uur op.
Is niet beter. Je kon nu gewoon keihard losgaan op IT. Kutleven
Wrijf het er nog even lekker in.quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lelijk
Is niet beter. Je kon nu gewoon keihard losgaan op IT. Kutleven![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Lelijk
Is niet beter. Je kon nu gewoon keihard losgaan op IT. Kutleven
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon het niet latenquote:quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry dushi.
Overigens heb ik zojuist tickets voor It's Showtime in Brussel besteld
Whehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens mensen die 7500 euro betalen voor een VIP tafeltjeFucking idioot.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe
kyk dan alemaal feel te dunen mannentjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe deej ieven lift?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kyk dan alemaal feel te dunen mannentjes.Deathlift or Die.![]()
ik sou gwn met se in de ring stappen als ik jou was.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kyk dan alemaal feel te dunen mannentjes.
Vorige keer toen ik er was sloeg Badr Hari Semmy Schilt in 1 minuut k.o.
ai not tinking so.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
[..]
Whehe
Peter AertsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.![]()
[..]
Whehe
Tyrone SpangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tyrone Spang
Waarom denk je dat ik ga?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik hoorde trouwens gister dat Badr Hari z'n bokscarriere weer stopt en terug gaat naar de K1. Weet iemand of dat klopt?Jawel, je keek.![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Tyrone Spang
Om nom nomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee joh, dat was een onzin bericht die op 1 april geplaatst werd. Hij is juist pas net overgegaan op boksen, dus lijkt me ook heel onlogisch.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:22 schreef jna het volgende:
Ik hoorde trouwens gister dat Badr Hari z'n bokscarriere weer stopt en terug gaat naar de K1. Weet iemand of dat klopt?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Eat a dick nigga, bitch!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: