Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 15 april 2012 12:34 schreef Dudeweiser het volgende:
moet eigenlijk 'na vanmiddag' zijnnou ja, pech.
Jij trekt altijd die nachten door tog jwz #truestoryquote:Op zondag 15 april 2012 12:34 schreef Walxie het volgende:
Lapo
[..]
Had eerst wordt, 't is al laat hé.
Ja sws jwz swaquote:Op zondag 15 april 2012 12:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij trekt altijd die nachten door tog jwz #truestory
Check die streetlanguage uit dan!quote:
Er zijn 2 toty topics voor spelers die nog geen IF hebben gehad.quote:Op zondag 15 april 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Duitse avontuur weer gehad, die gasten kunnen echt goed sfeer maken. Het bier vloeide rijkelijk buiten het stadion wat op onze tribune (we stonden tussen de "harde kern" op de Nordcurve) tot aardig wat knokpartijtjes en opstootjes leidde. Maar ongedeerd gebleven, en een hele leuke ervaring erbij. Santana is nog veel beter als in Fifa trouwens, wat een baas![]()
Nog FUT dingetjes gemist?
Ik had gehoord dat die mongool van een Roelofsen het vanmiddag wilde laten lopen om spelers te sparen ofzo?quote:
Is dat een nieuwe categorie ?quote:Op zondag 15 april 2012 12:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn 2 toty topics voor spelers die nog geen IF hebben gehad.
Nieuw FOK! Ps3 toernooiquote:Op zondag 15 april 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Duitse avontuur weer gehad, die gasten kunnen echt goed sfeer maken. Het bier vloeide rijkelijk buiten het stadion wat op onze tribune (we stonden tussen de "harde kern" op de Nordcurve) tot aardig wat knokpartijtjes en opstootjes leidde. Maar ongedeerd gebleven, en een hele leuke ervaring erbij. Santana is nog veel beter als in Fifa trouwens, wat een baas![]()
Nog FUT dingetjes gemist?
Eerste keer dat ik fut speel tijdens toty, maar zal wel nieuw zijn ja. Maar er moeten wel min 6 Engelse league en min 2 spanje, duitsland enzquote:
2k weer. Pot is 24kquote:
Roelofsen snapt er sowieso weinig van maar mij kan het ook vrij weinig boeien of ze nou winnen of verliezen.. wel een leuk sfeertje altijd op de Vijverberg.quote:Op zondag 15 april 2012 12:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat die mongool van een Roelofsen het vanmiddag wilde laten lopen om spelers te sparen ofzo?
Tering wat een wedstrijd 5-5. in de de ET met 8-5 gewonnen. Wel seary goalquote:Op zondag 15 april 2012 12:36 schreef Rijst het volgende:
Ik speel nu tegen mijn angstgegner....
NESTA
Poule 1:quote:
Kreeg net een DM inderdaad, geregeld!quote:Op zondag 15 april 2012 13:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Poule 1:
-GJE
-Reemi
-MaartenFM
-Diedjuh
-Fuszy
-DutchSL
Poule 2:
-Walm
-Gerrit
-Lindgren
-Marcie
-Zuiden
Je mag nog bij poule 2 aansluiten wat mij betreft, dan zijn het beiden poules van 6.
Maar Fuszy regelt alles.
Je kan ook tegen Toefjes. Die heeft de open plek ingenomen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:02 schreef marcie216 het volgende:
Walm,gerrit,lindgren of zuiden, kom potje?
Stond je voor schalke of dortmund gisteren?quote:Op zondag 15 april 2012 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kreeg net een DM inderdaad, geregeld!
Op de Nordcurve, daar stond de harde kern. Echt gekkenhuis, wat een sfeer kunnen die Duitsers makenquote:Op zondag 15 april 2012 13:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stond je voor schalke of dortmund gisteren?
Sowieso denk ik dat het Engelse uitgaansleven het Duits wel overtreftquote:Op zondag 15 april 2012 13:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de Nordcurve, daar stond de harde kern. Echt gekkenhuis, wat een sfeer kunnen die Duitsers makenAl hebben ze in Gelsenkirchen alleen maar Schalke. Wat een troosteloze stad was het. Niet eens een gezellige kroeg te vinden
Volgend jaar gaan we naar Liverpool, daar bruist het tenminste, leuke kroegjes met livemuziek enzo
Nee volgens mij niet,quote:Op zondag 15 april 2012 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed! Heb wel een schorsing voor Luiz openstaan, maar maakt niet uit voor friendlies toch?
Schijnt echt vet te zijn daar, veel kroegen met live muziek enzo. Echt een muziekstad Liverpool, dus dat gaat ook een super reis wordenquote:Op zondag 15 april 2012 13:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sowieso denk ik dat het Engelse uitgaansleven het Duits wel overtreft
Ja, jullie hebben gisteren geswijnd en wij winnen alles.quote:
Jullie?quote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben gisteren geswijnd en wij winnen alles.
Ok, PSV dan.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben gisteren geswijnd en wij winnen alles.
Wat schattig.quote:Op zondag 15 april 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
Anita beter vinden dan EL Ahmadiik dacht er gister tijdens Feyenoord aan terug maar dan snap je er ook bar weinig van als je dat vindt.
Kaartjequote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef Walxie het volgende:
Is er eigenlijk een Nederlandse trainer in 4321?
RIP Walmquote:Op zondag 15 april 2012 13:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat doen Toefjes en Lindgren in mijn Poule
Van mij heb je geen last. 4-0 verloren. Marcie, die celebration van Cisse deed jij niet neem ik aan?quote:Op zondag 15 april 2012 13:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat doen Toefjes en Lindgren in mijn Poule
Dat oortje? Ik ram altijd op dat ding, meestal doe ik gewoon l1 en r1 om te skippen. Maar ik ram ewoon aan dat dingquote:Op zondag 15 april 2012 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last. 4-0 verloren. Marcie, die celebration van Cisse deed jij niet neem ik aan?
oke, nou ja, goed gespeeld in elk geval. Volgende wedstrijd doe ik wel sweaty goals maken als ik de kans krijg. Uit beleefdheid een kans missen heb ik nu 1 keer gedaan, maar ga ik geen gewoonte van maken.quote:Op zondag 15 april 2012 13:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat oortje? Ik ram altijd op dat ding, meestal doe ik gewoon l1 en r1 om te skippen. Maar ik ram ewoon aan dat ding
Speelde 'ie sweaty?quote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
oke, nou ja, goed gespeeld in elk geval. Volgende wedstrijd doe ik wel sweaty goals maken als ik de kans krijg. Uit beleefdheid een kans missen heb ik nu 1 keer gedaan, maar ga ik geen gewoonte van maken.
Ik heb ook geen sweatys gescoord hoorquote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
oke, nou ja, goed gespeeld in elk geval. Volgende wedstrijd doe ik wel sweaty goals maken als ik de kans krijg. Uit beleefdheid een kans missen heb ik nu 1 keer gedaan, maar ga ik geen gewoonte van maken.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last. 4-0 verloren. Marcie, die celebration van Cisse deed jij niet neem ik aan?
quote:Op zondag 15 april 2012 13:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nope, absoluut niet, maar brak de eerste helft door met Valencia, en afleggen had een zekere goal geweest. Ik deed gewoon schieten, vandaarquote:
Ah oke, want in de reglementen staat nu ook dat sweaty spelen een no go isquote:Op zondag 15 april 2012 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nope, absoluut niet, maar brak de eerste helft door met Valencia, en afleggen had een zekere goal geweest. Ik deed gewoon schieten, vandaar
Oh dat wist ik niet eens, wat os sweaty spelen dan, en waarom mag dat niet?quote:Op zondag 15 april 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah oke, want in de reglementen staat nu ook dat sweaty spelen een no go is
Constant sweaty spelen... Je mag toch wel een bal afleggen om te scoren?quote:Op zondag 15 april 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah oke, want in de reglementen staat nu ook dat sweaty spelen een no go is
Ik doe het zelf nooit, maarja..quote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Constant sweaty spelen... Je mag toch wel een bal afleggen om te scoren?
lol jij zegt altijd dat je zoveel mogelijk sweatquote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik doe het zelf nooit, maarja..
JIj werd daar vorige keer toch van beschuldigd juist?quote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan mag een zelf ingestudeerde corner ook niet.quote:Op zondag 15 april 2012 13:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Online is het sweat to the max, tegen vrienden nooitquote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lol jij zegt altijd dat je zoveel mogelijk sweat
Dan ben ik dus de rijkequote:Op zondag 15 april 2012 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat schattig.
Het is een beetje als een rijke en een arme familie met de Kerst. Het kind van de rijke familie krijgt een prachtig cadeau en is daar erg blij mee. Het kind van de arme familie krijgt een zelfgemaakt kutspeeltje met wat hout en knopen en is daar net zo gelukkig mee, puur omdat hij niet beter weet.
![]()
Nee dat was omdat ik 2 keer in een wedstrijd LB Y deedquote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
JIj werd daar vorige keer toch van beschuldigd juist?
quote:Op zondag 15 april 2012 13:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat schattig.
Het is een beetje als een rijke en een arme familie met de Kerst. Het kind van de rijke familie krijgt een prachtig cadeau en is daar erg blij mee. Het kind van de arme familie krijgt een zelfgemaakt kutspeeltje met wat hout en knopen en is daar net zo gelukkig mee, puur omdat hij niet beter weet.
![]()
Zolang dat arme kind dat maar kan gelovenquote:
Dat is toch niet sweaty?quote:Op zondag 15 april 2012 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan mag een zelf ingestudeerde corner ook niet.
hihihiquote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee dat was omdat ik 2 keer in een wedstrijd LB Y deed
Lekker hypocrietquote:Op zondag 15 april 2012 13:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Online is het sweat to the max, tegen vrienden nooit
Die Lindgren corner is hella sweaty hoorquote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is toch niet sweaty?
Sweaty is imo de hele wedstrijd LB Y ballen op snelle spelers geven, en dan afleggen. Ultra-verdedigend is ook niet even leuk.
Als je enoh eerst hebt dan snap ik dat je nogal snel blij bent met Anita die gewoon 10 klassen minder is dan Ahmadiquote:Op zondag 15 april 2012 13:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zolang dat arme kind dat maar kan geloven
Waarom? Online word ik er constant uitgesweatquote:
Echt hequote:
Dus dan doe je het ook, daar wordt het beter van. Verbeter de wereld en begin bij jezelf gjequote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom? Online word ik er constant uitgesweat
quote:Op zondag 15 april 2012 13:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je enoh eerst hebt dan snap ik dat je nogal snel blij bent met Anita die gewoon 10 klassen minder is
Meeuwis > Anita anyday of the week.quote:
Potdomme Gertjan, zat er iets verkeerds in de griesmeelpudding? Zo ken ik je helemaal nietquote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef Toefjes het volgende:
Als je het voor elkaar krijgt om een speler op goal af te laten lopen, en het ook nog voor elkaar krijgt dat die speler op een medespeler af kan leggen moet je iets aan je verdedigen doen, en niet huilen dat het zo oneerlijk is. Ik accepteer ook gewoon sweaty goals, maar als dat de regelementen zijn, laat dan maar zitten.
Dus ik verbeter de wereld om zelf niet sweaty te spelen?quote:Op zondag 15 april 2012 13:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus dan doe je het ook, daar wordt het beter van. Verbeter de wereld en begin bij jezelf gje
Qua lengte wel ja.quote:Op zondag 15 april 2012 13:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meeuwis > Anita anyday of the week.
ik lach me echt kapot om jouw reactiesquote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Potdomme Gertjan, zat er iets verkeerds in de griesmeelpudding? Zo ken ik je helemaal niet
Qua allesquote:
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dus ik verbeter de wereld om zelf niet sweaty te spelen?
quote:Op zondag 15 april 2012 13:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ZO HEE GOED HOOR RIJST JIJ BENT ECHT GOED GEWOON
SSSSSSSSSSTquote:Op zondag 15 april 2012 13:51 schreef laucas het volgende:
Jullie hebben aan de broek gekregen met clubs zag ik
Neen. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachtenquote:Op zondag 15 april 2012 13:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
JaKrijg je niet van die boze mannetjes overal die zich dan weer gaan afreageren enzo
Maar je vindt jezelf dus niet hypocriet?
Haha ja, winstreeks van 15 ofzo verbrokenquote:Op zondag 15 april 2012 13:51 schreef laucas het volgende:
Jullie hebben aan de broek gekregen met clubs zag ik
doe maar in de OP ditquote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef GuRBuH het volgende:
Zoals ik al vaker heb uitgelegd hier het verschil tussen sweaty en slim terugleggen:
Sweaty
De term 'sweaty' wordt gebruikt voor goals die gecreëerd worden door continu te proberen een pacy speler weg te sturen met LB + Y met als enige doel om die speler vervolgens te laten afgeven op een even snelle medespeler terwijl er geen CB's van de tegenstander zijn.
Non-sweaty
Een goal waarbij de speler met een goede actie of passing een speler aan een van de zijkanten vrijspeelt zodat die een goede voorzet kan geven op een slim meegegeven medespeler is niet sweaty. De speler speelt namelijk niet de hele wedstrijd met de pure intentie om zulke goals te maken.
quote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha ja, winstreeks van 15 ofzo verbrokenBij rust 5-0, 5x steekpass + finesse en wij verneukten alles
Ohnee ik bedoel dat waren onze broertjes
quote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha ja, winstreeks van 15 ofzo verbrokenBij rust 5-0, 5x steekpass + finesse en wij verneukten alles
Niet mee eens.quote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef GuRBuH het volgende:
Zoals ik al vaker heb uitgelegd hier het verschil tussen sweaty en slim terugleggen:
Sweaty
De term 'sweaty' wordt gebruikt voor goals die gecreëerd worden door continu te proberen een pacy speler weg te sturen met LB + Y met als enige doel om die speler vervolgens te laten afgeven op een even snelle medespeler terwijl er geen CB's van de tegenstander zijn.
Non-sweaty
Een goal waarbij de speler met een goede actie of passing een speler aan een van de zijkanten vrijspeelt zodat die een goede voorzet kan geven op een slim meegegeven medespeler is niet sweaty. De speler speelt namelijk niet de hele wedstrijd met de pure intentie om zulke goals te maken.
En neefjesquote:Op zondag 15 april 2012 13:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kost het nou zoveel moeite om eens niet te trollen?quote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Voorzetten richting 2e paal zijn sweaty, corners zijn sweaty, vrije trappen zijn sweaty.
vergeet de korte passes, lange passes en schoten niet!quote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Voorzetten richting 2e paal zijn sweaty, corners zijn sweaty, vrije trappen zijn sweaty.
Zo gaat het met toernooien he? Slechte openingswedstrijd en langzaam in het toernooi groeienquote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jammer toefjes van de 4-0, maar het is pas de eerste wedstrijd. GJE ging gisteren ook 2x hard onderuit, maar heeft nog alle kansen.
Curled shots, schoten van afstand en skill moves ook. En omhaals en lage passes.quote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Ik troll niet, ik ben eerlijk. Ik vind niet sweaty alles wat ik niet genoemd heb en niet in dat van gurbu staat.quote:Op zondag 15 april 2012 13:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kost het nou zoveel moeite om eens niet te trollen?
Ja, en van die gasten met een keeper en 10 man in het veld. GADVERDAMMEquote:Op zondag 15 april 2012 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Curled shots, schoten van afstand en skill moves ook. En omhaals en lage passes.
quote:
Sowieso mensen die met 3, 4 of 5 verdedigers spelen..zo kansloosquote:Op zondag 15 april 2012 13:59 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, en van die gasten met een keeper en 10 man in het veld. GADVERDAMME![]()
Ik erger me vooral aan van die mensen die met zo'n gast spelen met van die handschoenen aan. Als die de bal pakt met zn handen is het gewoon nooit een penalty, what the fuck?quote:Op zondag 15 april 2012 14:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die met 3, 4 of 5 verdedigers spelen..zo kansloos
Scoren vanuit een vrije trap is verre van sweaty imhoquote:Op zondag 15 april 2012 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik ben eerlijk. Ik vind niet sweaty alles wat ik niet genoemd heb en niet in dat van gurbu staat.
laatst kwam ik zo'n gozertje tegen die dat had allemaal poppetjes met benen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik erger me vooral aan van die mensen die met zo'n gast spelen met van die handschoenen aan. Als die de bal pakt met zn handen is het gewoon nooit een penalty, what the fuck?
Ze zijn gewoon kei hard aan het trollenquote:Op zondag 15 april 2012 14:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Scoren vanuit een vrije trap is verre van sweaty imho
quote:Op zondag 15 april 2012 13:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet mee eens.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon kei hard aan het trollen. Hap eens niet.
Ik vroeg nog of 'ie trollde of nietquote:Op zondag 15 april 2012 14:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon kei hard aan het trollen. Hap eens niet.
40K atm.quote:Op zondag 15 april 2012 14:11 schreef GuRBuH het volgende:
De laagste BIN van SIF Dempsey is nu 50k op PS3. Bids gaan eruit voor tussen de 40k en 60k. Iemand een laagste-prijs-prediction?
quote:Op zondag 15 april 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe, so true:
[ afbeelding ]
Het is vandermar, dat hoef je niet eens te vragen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vroeg nog of 'ie trollde of niet
GJE is gewoon domquote:Op zondag 15 april 2012 14:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het is vandermar, dat hoef je niet eens te vragen.
Lukakuquote:
Door zijn geringe oog opening kan er niet goed licht doorheen dus maakt hij wel eens een foutje...quote:
Kan ik wel mee leven voor een non-rarequote:Op zondag 15 april 2012 14:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lukakude gouden Ibra met meer pace en minder skill.
Oja, Goodwilliequote:
Wilde ik ook net zeggen. :quote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Door zijn geringe oog opening kan er niet goed licht doorheen dus maakt hij wel eens een foutje...
REPORTquote:Op zondag 15 april 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Door zijn geringe oog opening kan er niet goed licht doorheen dus maakt hij wel eens een foutje...
Suck on it, bitch!quote:
Toen zei ze: Zuig mijn piem0lquote:Op zondag 15 april 2012 14:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thats whats ur mum said before i sucked on her sweaty ****
Ik weet niet of zijn moeder kleiner dan 1.69 is hoor..quote:Op zondag 15 april 2012 14:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thats whats ur mum said before i sucked on her sweaty ****
Wij hebben thuis wel een keukentrapquote:Op zondag 15 april 2012 14:18 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of zijn moeder kleiner dan 1.69 is hoor..
Hahahah eind van de middag heb je weer 13 teams erbij xd xDquote:Op zondag 15 april 2012 14:18 schreef Walxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of zijn moeder kleiner dan 1.69 is hoor..
hahaha je mag al mijn IF'S wel hebben. Eredivisie en MLS. XDquote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit lekker FIFA 11 te doenIemand nog leuke spelers die die aan mij wil geven ?
Ik heb Hazard, GOurcuff, Fanni en Sakho nog dacht ik.quote:Op zondag 15 april 2012 14:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit lekker FIFA 11 te doenIemand nog leuke spelers die die aan mij wil geven ?
Oghogh Rijst kan niet tegen een grapje..quote:Op zondag 15 april 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hahahah eind van de middag heb je weer 13 teams erbij xd xD
Wel voor erbij hèquote:Op zondag 15 april 2012 14:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hahahah eind van de middag heb je weer 13 teams erbij xd xD
dit zijn geen grapjes meer, dit is gewoon racistisch. En racisme is nooit leuk.quote:Op zondag 15 april 2012 14:20 schreef Walxie het volgende:
[..]
Oghogh Rijst kan niet tegen een grapje..
Kijk, dat is nou service!quote:Op zondag 15 april 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij hebben thuis wel een keukentrap
Hij discrimineert mij en mijn moeder's weddenschap ook.quote:Op zondag 15 april 2012 14:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit zijn geen grapjes meer, dit is gewoon racistisch. En racisme is nooit leuk.
Discrimineren?quote:Op zondag 15 april 2012 14:21 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hij discrimineert mij en mijn moeder's weddenschap ook.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:21 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hij discrimineert mij en mijn moeder's weddenschap ook.
Hij snapt de betekenis niet helemaal denk ikquote:
Jawel hoor, gister nog geleerd.quote:Op zondag 15 april 2012 14:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij snapt de betekenis niet helemaal denk ik
Ik nog minderquote:Op zondag 15 april 2012 14:22 schreef Thorb het volgende:
Ik kijk bij generations, zie ik dat ik vorig jaar maar 10 spelers had die hoger waren dan 80
Waarom niet Gerrard?quote:Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
HOI!!
Essien, IF Ramires of Lampard naast Boateng?
IF Lampardquote:Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
HOI!!
Omdat Torres in de spits. Ik rouleer nogal met mijn spitson.quote:
Geen Gerrard?quote:Op zondag 15 april 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
HOI!!
wijsheidquote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klein gokje dat het een Chelski speler moet zijn.
Mn computer is stuk. Je linkerspits blijft maar laden.quote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team vorige fifa, ik begon pas in Juni ofzo met FUTsnapte er ook niet zo veel van
mijne ook en bij mij ook nog de rechter midquote:Op zondag 15 april 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mn computer is stuk. Je linkerspits blijft maar laden.
Oude FUT topics doorlezen is leuk, ook van Fifa 11, komen de domste vragen van inmiddels superervaren spelers voorbijquote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team vorige fifa, ik begon pas in Juni ofzo met FUTsnapte er ook niet zo veel van
Ja klopt is wat vaagquote:Op zondag 15 april 2012 14:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mn computer is stuk. Je linkerspits blijft maar laden.
KEHAIRquote:
10 winstpartijen op rij.quote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
Ik ga report doen als die wedstrijdverslagen hier komen. Tering irritant. Van geen enkele club gebeurt het behalve van die pauper club.
quote:
dus.quote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
Ik ga report doen als die wedstrijdverslagen hier komen. Tering irritant. Van geen enkele club gebeurt het behalve van die pauper club.
Waar gaat dit eindigen?quote:Op zondag 15 april 2012 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
10 winstpartijen op rij. [ afbeelding ]
if arfaquote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ieYc68o2bdlHq
Dit is dus mijn teampje.Weet iemand verbeterpunten, heb nog 80k.
IF BOERRIGTER!!!!!![]()
![]()
![]()
UP Silvaquote:Op zondag 15 april 2012 14:33 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ieYc68o2bdlHq
Dit is dus mijn teampje.Weet iemand verbeterpunten, heb nog 80k.
Had 'm al gekocht, maar kreeg eigenlijk meteen spijt.quote:
29 mei ja?quote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In een grote ravage op 29 mei, koninginnenacht
aprilquote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In een grote ravage op 29 mei, koninginnenacht
NIF Ben Arfa.quote:Op zondag 15 april 2012 14:38 schreef Walxie het volgende:
Hmm, geen budget voor Ben Arfa, wie dan op RM? (geen glimmend)
ben arfaquote:Op zondag 15 april 2012 14:38 schreef Walxie het volgende:
Hmm, geen budget voor Ben Arfa, wie dan op RM? (geen glimmend)
of if boatengquote:Op zondag 15 april 2012 14:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mogelijk met Torres. Tof!
Heb je daar geen geld voor?quote:
Niet echtquote:
hij is niet eens 5kquote:Op zondag 15 april 2012 14:40 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nee, ik kan geen 5k betalen voor een budget team.
Ik maak een budget BPL..quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je daar geen geld voor?
>>>>MAAK DAN NIET ZO ACHTERLIJK VEEL KUT TEAMS WAAR JE ALLEEN KUT SPELERS KAN KOPEN<<<<
Nee, ik maak hem gewoon. Wat hebben jullie er tegen, er zijn heus wel anderen zoals ik die het niet durven zeggen..quote:
Toen had je veel minder spelers met 90+ pace maar je had ook maar weinig spelers die echt traag waren. Ik speelde alleen aan het begin en aan het einde online (aan het einde met mijn bronze teams en met mijn BraSilvers)quote:
Die neus verraadt gelijk voor welke club hij is.quote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of heeft Dost hier echt een enge bakkes.
...... triest ventje ben jij.quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die neus verraadt gelijk voor welke club hij is.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIL?quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
nee die zijn er nietquote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef Walxie het volgende:
[..]
Nee, ik maak hem gewoon. Wat hebben jullie er tegen, er zijn heus wel anderen zoals ik die het niet durven zeggen..
Volgens mij zijn het meestal die paar mongolen die het verzieken?quote:Op zondag 15 april 2012 14:46 schreef pascal08 het volgende:
Ik hoop echt dat het 1 grote chaos wordt in Amsterdam, in positieve zin dan. Die burgemeester van der Laan heeft al 1 groot feest weten te verzieken en dit wordt z'n bedankje daarvoor.
1 grote chaos in positieve zin, hoe zie je dit voor je?quote:Op zondag 15 april 2012 14:46 schreef pascal08 het volgende:
Ik hoop echt dat het 1 grote chaos wordt in Amsterdam, in positieve zin dan. Die burgemeester van der Laan heeft al 1 groot feest weten te verzieken en dit wordt z'n bedankje daarvoor.
Nee man, niet in Amsterdam daar zijn ze allemaal lief voor elkaar.quote:Op zondag 15 april 2012 14:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het meestal die paar mongolen die het verzieken?
Gewoon een zelf georganiseerde huldiging op het Museumplein met alle artiesten die vorig jaar ook op het 538 Koninginnedag feest waren.quote:Op zondag 15 april 2012 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
1 grote chaos in positieve zin, hoe zie je dit voor je?
19e BPL ondertussen?quote:
Allemaal kutteams die hij niet lekker vindt spelen en toch allemaal gaat verkopen binnen 2 dagen.quote:
Ik mag hem toch wel even uitlachen, wat is ditquote:
2 dagen? 2 uur bedoel jequote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Allemaal kutteams die hij niet lekker vindt spelen en toch allemaal gaat verkopen binnen 2 dagen.
kapot veel ahaha tantoe lauwquote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast jij maakte ook kapot veel teams toen je hier net was
Ja, maar niet 5x dezelfdequote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast jij maakte ook kapot veel teams toen je hier net was
En dan weer de torens van waaruit word opgenomen kapot maken en beklimmen etc? Echt gaaf!!quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon een zelf georganiseerde huldiging op het Museumplein met alle artiesten die vorig jaar ook op het 538 Koninginnedag feest waren.
EDIT: waarom is FOK! zo sloom?
wordt.quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En dan weer de torens van waaruit word opgenomen kapot maken en beklimmen etc? Echt gaaf!!
Jij regelt het wel goed zo te zienquote:Op zondag 15 april 2012 14:53 schreef Fuszy het volgende:
Lindgren, kan je even die +5 heading voor 2k kopen. Dan heeft iedereen zijn toernooideelname betaald.
1900 bid 2k bin/ FC Wolluk
Geregeld!quote:Op zondag 15 april 2012 14:53 schreef Fuszy het volgende:
Lindgren, kan je even die +5 heading voor 2k kopen. Dan heeft iedereen zijn toernooideelname betaald.
1900 bid 2k bin/ FC Wolluk
Die baas heeft ook een hele excel met formules gemaaktquote:
Dikke profit op die kaartjesquote:
Ach, die 2kquote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef pascal08 het volgende:
...en toen was Fuszy nergens meer te bekennen.
HAR HAR HAR
Wat voor toernooi?quote:Op zondag 15 april 2012 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn team is klaar voor het toernooi.
Zlatan - Torres
Lavezzi - Boateng - UP Silva - Ben Arfa
Taiwo - Lucio - Luiz - Richards
Alves
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik las net dat die jongen niet eens 1.70 is.quote:Op zondag 15 april 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
Dan moet ik voor 22k onderduiken lol. Dan komt de FOK! knokploeg onder leiding van GJE achter me aan
Ik ben in m'n eentje al een knokploegquote:Op zondag 15 april 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
Dan moet ik voor 22k onderduiken lol. Dan komt de FOK! knokploeg onder leiding van GJE achter me aan
Ik ben zelf ook maar 1.73quote:Op zondag 15 april 2012 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik las net dat die jongen niet eens 1.70 is.
Trololol. Gaan we ons toernooi niet gewoon uitspelen?quote:Op zondag 15 april 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
Kan ik vandaag eindelijk het geld teruggeven?: ( Jullie reageren nooit.
Ik dacht nieuw toernooi op FUTquote:
Daarom wil ik ook wel een toernooi organiseren met 25k inleg.quote:Op zondag 15 april 2012 14:55 schreef Fuszy het volgende:
Wel 70 kilo puur spierquote:Op zondag 15 april 2012 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik las net dat die jongen niet eens 1.70 is.
Dat ligt niet aan mij.quote:Op zondag 15 april 2012 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Trololol. Gaan we ons toernooi niet gewoon uitspelen?
quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kakkerlakken moeten niet denken, zijn arbeiders die moeten doen!
Liever werken voor je geld dan als subsidie klantje te moeten worden gezien...quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kakkerlakken moeten niet denken, zijn arbeiders die moeten doen!
Nee, ik ben een vechtmachinequote:
Ik heb liever gratis geld dan ik 40 uur per week ervoor moet werken, en ik weet zeker dat jij dat ook liever doet.quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Liever werken voor je geld dan als subsidie klantje te moeten worden gezien...
Nee, niet echt. Ik werk liever dan als uitkeringtrekker door het leven te gaan. Hoe kan je trouwens internetten vanuit zo'n tentje?quote:Op zondag 15 april 2012 14:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb liever gratis geld dan ik 40 uur per week ervoor moet werken, en ik weet zeker dat jij dat ook liever doet.
Huh? Hoe kom je bij een tentje?quote:Op zondag 15 april 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik werk liever dan als uitkeringtrekker door het leven te gaan. Hoe kan je trouwens internetten vanuit zo'n tentje?
Waarom zit die Lopo eigenlijk niet in het spel? En ik begin nog niet eens over de silvers (en dan vooral de CBs)quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef DutchSL het volgende:
Mijn belangrijkste team in Fifa 11:
En die IF Lopo CB had toen 77 pace, nu zit die niet eens in het spel. Alleen Mata hebben ze beter gemaakt, maarja die is dan ook BPL geworden
Ik moest tegen de winnaar van DannyDeko-Laucas.quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef Thorb het volgende:
Ik wil best nog wel doorspelen hoor, de Champions league wordt ook niet in een week gespeeld
Ik moet tegen BDIL volgens mij.
Uitkeringstrekkers -> Occupy -> tentje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |