Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 15 april 2012 12:34 schreef Dudeweiser het volgende:
moet eigenlijk 'na vanmiddag' zijnnou ja, pech.
Jij trekt altijd die nachten door tog jwz #truestoryquote:Op zondag 15 april 2012 12:34 schreef Walxie het volgende:
Lapo
[..]
Had eerst wordt, 't is al laat hé.
Ja sws jwz swaquote:Op zondag 15 april 2012 12:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij trekt altijd die nachten door tog jwz #truestory
Check die streetlanguage uit dan!quote:
Er zijn 2 toty topics voor spelers die nog geen IF hebben gehad.quote:Op zondag 15 april 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Duitse avontuur weer gehad, die gasten kunnen echt goed sfeer maken. Het bier vloeide rijkelijk buiten het stadion wat op onze tribune (we stonden tussen de "harde kern" op de Nordcurve) tot aardig wat knokpartijtjes en opstootjes leidde. Maar ongedeerd gebleven, en een hele leuke ervaring erbij. Santana is nog veel beter als in Fifa trouwens, wat een baas![]()
Nog FUT dingetjes gemist?
Ik had gehoord dat die mongool van een Roelofsen het vanmiddag wilde laten lopen om spelers te sparen ofzo?quote:
Is dat een nieuwe categorie ?quote:Op zondag 15 april 2012 12:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er zijn 2 toty topics voor spelers die nog geen IF hebben gehad.
Nieuw FOK! Ps3 toernooiquote:Op zondag 15 april 2012 12:51 schreef Toefjes het volgende:
Zo, Duitse avontuur weer gehad, die gasten kunnen echt goed sfeer maken. Het bier vloeide rijkelijk buiten het stadion wat op onze tribune (we stonden tussen de "harde kern" op de Nordcurve) tot aardig wat knokpartijtjes en opstootjes leidde. Maar ongedeerd gebleven, en een hele leuke ervaring erbij. Santana is nog veel beter als in Fifa trouwens, wat een baas![]()
Nog FUT dingetjes gemist?
Eerste keer dat ik fut speel tijdens toty, maar zal wel nieuw zijn ja. Maar er moeten wel min 6 Engelse league en min 2 spanje, duitsland enzquote:
2k weer. Pot is 24kquote:
Roelofsen snapt er sowieso weinig van maar mij kan het ook vrij weinig boeien of ze nou winnen of verliezen.. wel een leuk sfeertje altijd op de Vijverberg.quote:Op zondag 15 april 2012 12:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat die mongool van een Roelofsen het vanmiddag wilde laten lopen om spelers te sparen ofzo?
Tering wat een wedstrijd 5-5. in de de ET met 8-5 gewonnen. Wel seary goalquote:Op zondag 15 april 2012 12:36 schreef Rijst het volgende:
Ik speel nu tegen mijn angstgegner....
NESTA
Poule 1:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |