Dan noemen ze het inflatie. Hoe dan ook, de prijs gaat toch wel weer omhoog.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel want dan is de prijsverhoging van volgend jaar gewon het gat wat valt omdat de BTW daalt
Ik heb er nog 6 omquote:Op vrijdag 27 april 2012 07:48 schreef Partingglass het volgende:
voordat ik de parkeerplaats af ben is het bandje eraf. Eerste wat ik doe als ik naar buitenloop.
Overgenomen van een vriend, op Lowlands die van dat jaar en van het jaar ervoor, na Lowlands die van het jaar ervoor er af. Nu dus alleen nog 2011 om (helaas, want 2010 was wel erg mooi).quote:
Jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:55 schreef rioolheffing het volgende:
Vond het natte douchegevoel zo kut, meestal nog een weekje om.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:36 schreef mouzzer het volgende:
Geen Killers:
The Killers
Tot slot probeert presentatrice Roosmarijn Reijmer nog wat nieuwe namen aan de directeur te ontlokken. Zoals The Killers, de band die uit onze recente poll naar voren kwam als grootste wens van onze sitebezoekers. Maar Van Eerdenburg duwt de hoop op de komst van de Amerikanen een stuk terug de poldergrond in. “Ik denk het eerlijk gezegd niet, nee.”
http://www.lowlove.nl/nie(...)ijnlijk-weer-omlaag/
respect.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draai ze trouwens meestal om zodat ze zwart zijn. Bij de laatste van 2011 werkt dat echte rnietdus die zit klem onder een andere strakke. 2006 is inmiddels een beetje uitgelubberd (de roodwitte) en valt er bijna af.
Op het festival of op feestjes of zo zelf draai ik ze om, maar op het werk heb ik ze dus meestal zwart.
die bandjes met zo'n klein ijzertjequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:35 schreef Partingglass het volgende:
[..]
respect.
Ik word altijd helemaal gek van die bandjes.
Toen ik net ging was het helemaal een ramp met zo'n
metalen ding schuurde je hele pols naar de klote. Werd je net een emo met van die krassen daar. Daarna van die mega onhandige hugeass blokken eraan. absoluut onpraktisch in dagelijkse bezigheden.
En nu werkt het denk ik wel beter. Maar zou voor mij niet werken super snel heel vies en ranzig worden op het werk enzo.
De bandjes wel bewaard maar in december met verhuizen heb ik ze weg gedaan.
Ik draag mn bandje op Lowlands eigenlijk ook altijd zoquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draai ze trouwens meestal om zodat ze zwart zijn. Bij de laatste van 2011 werkt dat echte rnietdus die zit klem onder een andere strakke. 2006 is inmiddels een beetje uitgelubberd (de roodwitte) en valt er bijna af.
Op het festival of op feestjes of zo zelf draai ik ze om, maar op het werk heb ik ze dus meestal zwart.
Samequote:Op vrijdag 27 april 2012 07:48 schreef Partingglass het volgende:
voordat ik de parkeerplaats af ben is het bandje eraf. Eerste wat ik doe als ik naar buitenloop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |