SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Hier??quote:Op zondag 15 april 2012 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Poepen op brood verplicht, subtitel.
Dat is vies ja.quote:Op zondag 15 april 2012 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Poepen op brood verplicht, subtitel.
Jou en Jan hosselenquote:Op zondag 15 april 2012 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hey het is nog vroeg, kan gebeuren!
Ga je nog iets leusks doen vandaag?
Dat kan ik nog halen.quote:Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Adam wij 3en over 30minuten bij de Arena.
Dat haalt geen van ons 3en sryquote:Op zondag 15 april 2012 11:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Adam wij 3en over 30minuten bij de Arena.
spa heeft zo'n naar smaakje op het eindquote:Op zondag 15 april 2012 11:33 schreef Trollscience het volgende:
Eens even een groot glas Spa naar binnen gieten..
Dat heb ik juist bij kraanwaterquote:Op zondag 15 april 2012 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
spa heeft zo'n naar smaakje op het eindgeef mij een glas water uit de kraan gewoon.
gek kindjequote:Op zondag 15 april 2012 11:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat heb ik juist bij kraanwaterEn dat smaakje bij Spa is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |