Bij Chrome mis ik de optie om in de adresbalk te klikken op dat pijltje zodat ale bezochte sites te zien zijn. Erg kut is dat.quote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef THeeF het volgende:
Chrome installeren, na 5 minuten wil je nooit meer terug!
Druk op Ctrl + H, History.quote:Op zondag 15 april 2012 10:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij Chrome mis ik de optie om in de adresbalk te klikken op dat pijltje zodat ale bezochte sites te zien zijn. Erg kut is dat.
Bij Chrome mis ik de optie om de internet cache op een andere plaats te zetten.quote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef THeeF het volgende:
Lijkt op een pokemonballquote:
Bij Chrome mis de optie om een andere browser te installeren.quote:Op zondag 15 april 2012 10:15 schreef THeeF het volgende:
Ik mis Chrome sowieso niet.quote:Op zondag 15 april 2012 12:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij Chrome mis de optie om een andere browser te installeren.
Je hebt maar één hand?quote:Op zondag 15 april 2012 10:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben iemand die met z'n muis wil browsen. Dus zo min mogelijk mn toetsen aanraken.
Nog nooit gehoord van favorieten?, bookmarks?, bladwijzers?quote:Op zondag 15 april 2012 10:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bij Chrome mis ik de optie om in de adresbalk te klikken op dat pijltje zodat ale bezochte sites te zien zijn. Erg kut is dat.
Daarom moet je ook gewoon een nieuwe tabblad openen en meest bezocht en recent gesloten gebruiken.quote:Op zondag 15 april 2012 10:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je denkt dat alleen Google nieuwsgierig is moet je echt stoppen met internet. Ik durf te wedden dat je ondertussen wel gewoon meedoet met alle social media gedoe. Je hebt zeker weten ook een smartphone die je ook mag wegflikkeren. Niks is meer privé.quote:Op zondag 15 april 2012 14:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook da Firefox soms raar doet. Toch vind ik het wel een goede browser en blijf er ook trouw aan.
Google chrome gebruik ik nooit, puur en alleen om het van Google is en die zijn mij daar iets te nieuwsgierig in privézaken.
true verhaalquote:Op zondag 15 april 2012 14:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Als je denkt dat alleen Google nieuwsgierig is moet je echt stoppen met internet. Ik durf te wedden dat je ondertussen wel gewoon meedoet met alle social media gedoe. Je hebt zeker weten ook een smartphone die je ook mag wegflikkeren. Niks is meer privé.
Koop een Mac als je zoveel mogelijk wilt navigeren op de vaagste manieren...quote:Op zondag 15 april 2012 10:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ben iemand die met z'n muis wil browsen. Dus zo min mogelijk mn toetsen aanraken.
quote:Op zondag 15 april 2012 10:12 schreef gogosweden het volgende:
haha ts gebruikt firefox lollereinzzzz !!11
Grappig joh, kleuter.quote:Op zondag 15 april 2012 10:13 schreef gogosweden het volgende:
hahaha ts bezoekt de frontpage einzzweiiipolizeii !!11
Chrome heeft er ook veel hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 18:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nope, ik blijf bij Firefox.
Vanwege de add-ons.
Ik heb liever gratis apps.quote:Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Inderdaad. Chrome heeft zelfs een heuse eigen Chrome Store :d
Dan had je de weddenschap verloren, ik doe namelijk niet mee aan dat social media gedoe; geen twitter, geen Face Book, geen Hyves en weet ik allemaal nog meer.quote:Op zondag 15 april 2012 14:55 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Als je denkt dat alleen Google nieuwsgierig is moet je echt stoppen met internet. Ik durf te wedden dat je ondertussen wel gewoon meedoet met alle social media gedoe. Je hebt zeker weten ook een smartphone die je ook mag wegflikkeren. Niks is meer privé.
²quote:Op maandag 16 april 2012 12:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan had je de weddenschap verloren, ik doe namelijk niet mee aan dat social media gedoe; geen twitter, geen Face Book, geen Hyves en weet ik allemaal nog meer.
Een smartphone gebruik ik alleen voor zakelijke aangelegenheden, mensen die dat namelijk niet doen zitten heel de dag aan hun toestelletje klampt en hebben geen seconde meer rust. En Google is nieuwsgierig.
Ouwe lulquote:Op maandag 16 april 2012 12:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan had je de weddenschap verloren, ik doe namelijk niet mee aan dat social media gedoe; geen twitter, geen Face Book, geen Hyves en weet ik allemaal nog meer.
Een smartphone gebruik ik alleen voor zakelijke aangelegenheden, mensen die dat namelijk niet doen zitten heel de dag aan hun toestelletje klampt en hebben geen seconde meer rust. En Google is nieuwsgierig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |