Helaas geen ANO op fok, dan maar ONZquote:
Euh watte?quote:
Ik redt?quote:Op zondag 15 april 2012 09:32 schreef gogosweden het volgende:
denken dat mensen hier op kunnen leven
ik redt het "redelijk" makkelijk met 20 euro per week, en daar doe ik dan geen gekke dingen voor, dus 2.50 is gewoon bezopen
De mens loopt op water.quote:
energietechnisch maakt het niet heel veel uit voor een dagje. allleen zijn het nogal loze kcal.quote:Op zondag 15 april 2012 19:47 schreef Anno2012 het volgende:
Je moet ront de 2500 kcal als man zitten wil het een beetje normaal zijn. En dan niet 2500kcal van bamihapjes.
Een student die 'ik vindt' schrijft...quote:Op maandag 16 april 2012 15:14 schreef epic_gram het volgende:
Hallo ik ben student en ik vindt dit echt een goed idee!
Jij schrijft het nu ookquote:Op maandag 16 april 2012 15:48 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Een student die 'ik vindt' schrijft...
En met dat laatste wil je zeker zeggen dat achter je laptop zitten de gehele tijd je ook een volle maag oplevert?quote:Op maandag 16 april 2012 15:14 schreef epic_gram het volgende:
Hallo ik ben student en ik vindt dit echt een goed idee!
Verdere tip van de student: Loop eens een ziekenhuis binnen, in de wachtkamer kan je gratis koffie halenEn er is stroom waar je je laptop op kunt laden.
Wat is daar godverdomme goedkoper aanquote:Op zondag 18 november 2012 14:31 schreef GekkePoes het volgende:
het kan veel goedkoper. maar dan heb je fatsoenlijk eten
2 kilo bloem
15 gram zout
5 eieren
350 gram boter
3 gram gedroogde gist,
€5,75
Daarmee kan je 2 hele broden bakken, en voor 7 dagen diverse soorten pasta van maken.
En je kan de markt afstruinen voor groenten, en fruit aan het einde van de dag. Dan heb je voor 7 euro een half kratje groenten. 6 parpika's, 5 uien, 10 tomaten 3 sinaasappels, een kilo tomaten 1 komkommer, en een bolletje knoflook(losse knoflookteentjes) die een beetje uit elkaar gevallen is kreeg ik er bij voor 20 cent. een kilo kippenpoten voor 6 euro
dan heb je voor ongeveer € 20 eten voor de hele week. gezond en lekker ook nog.
ik?quote:Op zondag 18 november 2012 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een gezellige user ben jij toch
En houd je dus geen 0,78 cent over.quote:Op zondag 18 november 2012 16:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
die kost geen 100 euro per maand. een 2 uur gasoventje aan kost ¤1 euro
Hoe haal je 20 euro dan, eet je geen vlees groente en fruit ofzo? Ik ben altijd blij als ik minder dan 50 in een week kwijt ben.quote:Op maandag 19 november 2012 13:08 schreef Mandéra het volgende:
Gadverdamme
20 euro per week is wel het gemiddelde bij mij.
Sowieso, mensen die zo min mogelijk uit willen geven aan eten
Ik kook altijd voor 2 dagen, dat bespaart een hoop geld.quote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Hoe haal je 20 euro dan, eet je geen vlees groente en fruit ofzo? Ik ben altijd blij als ik minder dan 50 in een week kwijt ben.
Ik voor 10 met macaronisau/bamisaus/nasisaus/chiliconcarnasaus. En dan haal ik me bulkspul bij de aldi en de rest bij de c1000.quote:Op maandag 19 november 2012 13:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik kook altijd voor 2 dagen, dat bespaart een hoop geld.
Ik eet elke dag vlees en fruit, en zeker 3 dagen in de week ook groente.quote:Op maandag 19 november 2012 13:15 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Hoe haal je 20 euro dan, eet je geen vlees groente en fruit ofzo? Ik ben altijd blij als ik minder dan 50 in een week kwijt ben.
Herro this is shittywokquote:Op maandag 19 november 2012 14:33 schreef EJ403 het volgende:
in china betaalde ik 60 cent om ei+tomaat voor mij te laten klaar maken (rijst werd er onbeperkt bijgeleverd).
als 2,50 meer is dan 20, mag ik dan even geld bij jou wisselen?quote:Op zondag 18 november 2012 14:31 schreef GekkePoes het volgende:
het kan veel goedkoper. maar dan heb je fatsoenlijk eten
2 kilo bloem
15 gram zout
5 eieren
350 gram boter
3 gram gedroogde gist,
¤5,75
Daarmee kan je 2 hele broden bakken, en voor 7 dagen diverse soorten pasta van maken.
En je kan de markt afstruinen voor groenten, en fruit aan het einde van de dag. Dan heb je voor 7 euro een half kratje groenten. 6 parpika's, 5 uien, 10 tomaten 3 sinaasappels, een kilo tomaten 1 komkommer, en een bolletje knoflook(losse knoflookteentjes) die een beetje uit elkaar gevallen is kreeg ik er bij voor 20 cent. een kilo kippenpoten voor 6 euro
dan heb je voor ongeveer ¤ 20 eten voor de hele week. gezond en lekker ook nog.
Ja natuurlijk. Als je me ¤ 23,75 geeft krijg j ¤ 6,50 terugquote:Op maandag 19 november 2012 15:35 schreef blow... het volgende:
[..]
als 2,50 meer is dan 20, mag ik dan even geld bij jou wisselen?
Andersom?quote:Op maandag 19 november 2012 19:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Als je me ¤ 23,75 geeft krijg j ¤ 6,50 terug
ja dan is het de volgende dag al niet meer zo lekkerquote:Op maandag 19 november 2012 19:09 schreef blow... het volgende:
Mijn tip: ga 1 keer per maand ergens onbeperkt eten en drinken, en neem lege flessen en een flinke doos mee zodat je alles mee kunt nemen.
Daarom onbeperkt. Kun je verschillende meukseltjes meenemen.quote:Op maandag 19 november 2012 19:15 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
ja dan is het de volgende dag al niet meer zo lekker
Heb je dat al eens gedaan?quote:Op maandag 19 november 2012 19:16 schreef blow... het volgende:
[..]
Daarom onbeperkt. Kun je verschillende meukseltjes meenemen.
Beetje conserteringsmiddelen erin, klaar.
Nee, dan ben je pas echt triestquote:Op maandag 19 november 2012 19:26 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Heb je dat al eens gedaan?Volgens mij staan weinig zaken dat toe (en staan ze ook in hun recht).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |