Nee, gegangbanged door zijn matties.quote:
Weet je zeker dat je wilt wachten met douchen tot morgen? Je weet toch dat SOA's alleen de eerste 12 uur met warm water weg zijn te spoelen?quote:Op zondag 15 april 2012 02:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard alles gewassen met een washandje, en toen eczeem creme, en normale handcreme gemengd, en er opgesmeerd, en dat is voor nu wel genoeg, morgen gelijk douchen
Neem dan een taxi, pauperquote:Op zondag 15 april 2012 01:48 schreef Gulmez het volgende:
Klacht1 metro rijd maar tot een bepaalde tijd
heb je wel door dat je waarschijnlijk een of ander meisje uit het oostblok hebt liggen naaien die waarschijnlijk hier is gekomen via vrouwenhandel?quote:Op zondag 15 april 2012 01:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat het niet lukte in het begin, ik moest eerst in die peepshow ff opwarmen, en die hoer moest heel lang sabbelen voordat hij uberhaupt omhoog ging kwam wss dat ik stoned en dronken was, en omdat ik niet echt geil word van zo'n hoer
ze vroeg ''were your come from?''
Ik zeg: Zwolle
Zij: Holland?
Ik: yes............
Vrouwenhandel of niet, een kut is een kut en mijn lul merkt het niet!quote:Op maandag 16 april 2012 18:49 schreef pernety het volgende:
[..]
heb je wel door dat je waarschijnlijk een of ander meisje uit het oostblok hebt liggen naaien die waarschijnlijk hier is gekomen via vrouwenhandel?
Ja want degene die hier vrijwillig komen hebben allemaal een graad in topografiequote:Op maandag 16 april 2012 18:49 schreef pernety het volgende:
[..]
heb je wel door dat je waarschijnlijk een of ander meisje uit het oostblok hebt liggen naaien die waarschijnlijk hier is gekomen via vrouwenhandel?
Meen je dat?quote:Op maandag 16 april 2012 18:49 schreef pernety het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef dikkedaniel het volgende:
Gulmez, heb je de betreffende hoer staand gepenetreerd?
Klinkt als schaamluis.quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef Gulmez het volgende:
Als alles 100% met condoom is gebeurd, wat kan je dan krijgen voor soa's ?
Ik heb wel nog steeds een beetje een pijn gevoel, soort prikjes.. alleen ik denk dat dit komt omdat ik nu heel erg ga letten wat ik voel, omdat ik een hypochonder ben, alleen die pijnsteekjes, raak ik wel licht van in paniek.,.
Ze praatte iig geen nederlands, lijkt me sterk dat ze hier vrijwillig is komen werken omdat de mannen nou zo knap zijnquote:Op maandag 16 april 2012 19:24 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ja want degene die hier vrijwillig komen hebben allemaal een graad in topografie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |