quote:Op zondag 15 april 2012 02:05 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja alleen toen ze hem omhoog probeerde te krijgen weet ik niet of ze dat toen al met condoom deed, hopelijk had ze geen koortslip ofzo, en hopelijk ben ik nog steeds een gezonde jongen..![]()
![]()
En wat wil je met dit verhaal vertellen maat? :pquote:Op zondag 15 april 2012 03:33 schreef JamFlava het volgende:
Ik ken ook iemand die ontmaagd is door een hoer.
Hij ging naar Duitsland, waar een negerin voor 25 euro sex met hem wou hebben.
Hij probeerde er nog wat af te pinkelen, maar helaas.
Toen deed hij het toch, en al snel was hij gekomen.
De beste man dacht: dan ga ik gewoon door, daar heb ik voor betaald.
De mejuffrouw riep: aaah Vicky kom! Vicky kom!..
Daarop zei de jongen (in het Twents): Ik bin allang komm joh!
Deed zijn broek weer omhoog en ging naar huis.
En je hebt niet overwogen een straal zaad in haar aars te schieten?quote:Op zondag 15 april 2012 02:19 schreef einzeinz het volgende:
Ben ook nog door de Aarschotstraat gewandeld in Brussel, en daar stond echt een lekkere dame van een jaar of 21.
We dachten dat als hij nou is een meisje op de wallen nam, dat hij automatisch meer zelfvertrouwen kreeg, bij het versieren van een normaal meisje.quote:Op zondag 15 april 2012 03:33 schreef JamFlava het volgende:
Ik ken ook iemand die ontmaagd is door een hoer.
Hij ging naar Duitsland, waar een negerin voor 25 euro sex met hem wou hebben.
Hij probeerde er nog wat af te pinkelen, maar helaas.
Toen deed hij het toch, en al snel was hij gekomen.
De beste man dacht: dan ga ik gewoon door, daar heb ik voor betaald.
De mejuffrouw riep: aaah Vicky kom! Vicky kom!..
Daarop zei de jongen (in het Twents): Ik bin allang komm joh!
Deed zijn broek weer omhoog en ging naar huis.
2 uitkeringen onder 1 woning word straks verboden, en mij vader zit ze hele leven al met een uitkering, en moet nu VERPLICHT in een kringloop winkel werken, een of ander project..quote:Op zondag 15 april 2012 10:35 schreef Garisson72 het volgende:
Nou jullie hebben de helft alvast voor elkaar. Nu het 'nooit meer werken'-deel nog.
boeiend welke jongen gaat nou niet x naar de hoertjesquote:Op zondag 15 april 2012 10:52 schreef eRKa het volgende:
Maar TS kan nu nooit meer van de noemer "hoerenloper" af komen. Maak vast een account op hookers.nl.
Stel je voor dat je échte vriendin hier óóit achter komt.......
Ik vond het altijd triest, hoerenlopers, nu heb ik het zelf ook gedaan..quote:Op zondag 15 april 2012 10:52 schreef eRKa het volgende:
Maar TS kan nu nooit meer van de noemer "hoerenloper" af komen. Maak vast een account op hookers.nl.
Stel je voor dat je échte vriendin hier óóit achter komt.......
best veel, de wallen was het allerdrukst samen met het rembrandplein vannavcht van heel het amsterdamse centrumquote:Op zondag 15 april 2012 10:54 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
boeiend welke jongen gaat nou niet x naar de hoertjes
wie is jullie?quote:Op zondag 15 april 2012 11:21 schreef strawberry_hill het volgende:
ewww wat walgelijk, het is een mens geen product.Jullie zijn allemaal hetzelfde
BRING THE FUPPERFLAPPENFUGER!!quote:Op zondag 15 april 2012 11:32 schreef Blaadjes het volgende:
Je had ook naar vandersexxxxxx moeten gaan.
Dan kom ik je daar dan wel tegenquote:Op zondag 15 april 2012 10:36 schreef Gulmez het volgende:
[..]
2 uitkeringen onder 1 woning word straks verboden, en mij vader zit ze hele leven al met een uitkering, en moet nu VERPLICHT in een kringloop winkel werken, een of ander project..
Elke dag van 10 tot 14:00
Ik lach me rot, ik zie hem nog niet echt bekertjes poeten.![]()
Dus ja dat laatste kan ik Nederland niet echt meer.. nooit meer werken
In zwolle heb ik geen Ov chipkaart nodig, omdat je hier overal wel met de auto kan komen, en het centrum op loopafstand is.quote:Op zondag 15 april 2012 12:05 schreef Godshand het volgende:
PauperTS, geeneens een OVchipkaart voor de metro hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |