abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110335346
Hai,

Sinds jaar en dag kom ik op www.niburu.nl, en ik zag dat het forum verdwenen was. Nu ontdekte ik ook www.niburu.co, waar het forum wel opstaat.
De sites zijn precies hetzelfde maar er staan verschillende maar ook sommige dezelfde nieuwsberichten op.
E-mails reageert niburu niet op.
Wat is er aan de hand?
pi_110336265
Wil de echte Niburu nu opstaan?

Als je even bij het kopje ""nieuws"" kijkt en dan ( Wil de echte Niburu nu opstaan? 23-03-2012) aanklikt daar staat het een beetje duidelijk in...

http://www.pateo.nl/platform.htm

[ Bericht 16% gewijzigd door foxtrotcharlybravo op 15-04-2012 00:45:18 ]
Echte mannen eten geen honing , die kauwen op bijen.....
pi_110336874
Niburu is een overheids site ,om te kijken welke mensen in een FEMA kamp moeten worden opgenomen :Z
allesbeterweter
pi_110338061
hm.... ik heb vroeger toch wel veel aan niburu.nl gehad
daarna kwam er ooit een virus op die site, en het veranderde nogal snel ineens de site.

ik had eigenlijk me antwoorden na een tijdje ook wel gevonden en was wel klaar met die site.
nu kom ik er nog soms. maar nu ik dit weet ga ik ik toch 2 keer denken voor ik wat lees over hoe en wat.
  zondag 15 april 2012 @ 15:48:57 #5
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_110353051
Is het nou eigenlijk Niburu of Nibiru?
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_110354948
Fusie van twee grote alternatieve media-sites? was ook al een topic over, waar wat meer achtergrondinformatie in staat :)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 15 april 2012 @ 20:56:16 #7
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110367018
Niburu vond ik geweldig (soms een beetje te veel nonsens gehalte maar goed) maar net als de TS zegt, waar is het? :{
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_110372089
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 00:16 schreef wytdyk het volgende:
Hai,
Wat is er aan de hand?
wiens hand? :+
quote:
Sinds jaar en dag kom ik op www.niburu.nl, en ik zag dat het forum verdwenen was. Nu ontdekte ik ook www.niburu.co, waar het forum wel opstaat.
De sites zijn precies hetzelfde maar er staan verschillende maar ook sommige dezelfde nieuwsberichten op.
E-mails reageert niburu niet op.
niburu.nl is en was altijd al van anton teuben, hij is de oprichter van niburu.nl
daar stond ook het forum op waar anton nooit kwam, het boeide en boeit hem niet.
zoals ik het begrijp is er een interne ruzie geweest en hebben een paar mensen van niburu.nl zich afgescheiden..vervolgens met hulp van een wijsneusje de site inclusief het forum gekopieerd, gejat of weet ik veel.. er een eigen versie van gemaakt en geplaatst op een andere server..niburu.co was geboren.

de original niburu.nl heeft op dit moment geen forum meer, deze staat nu op.co.. het forum boeit anton toch niet..denk ik, omdat hij naar mijn weten nog nooit z’n kop heeft laten zien toen het allemaal nog koek en ei was.
ik heb verder mijn bedenkingen over de .co versie, ..ik lurk er evengoed wel zolang het nog interessant is..de meeste users van vroeger gaan of zijn weg sinds er nieuwe beheerder(s)zijn.
als je verder wilt weten of volgen , raad ik je aan om dat forum te bezoeken..staan zat onderwerpen in waar dat hele gedoe (soap) om gaat…dan kun je je eigen conclusies trekken
  zondag 15 april 2012 @ 22:17:04 #9
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_110372941
Niburu.nl is weer in de lucht zo te zien...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_110408410
Ik vind www.niburu.co interessanter als ik eerlijk ben, en het forum staat daar ook op :)
  zondag 22 april 2012 @ 01:58:07 #11
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_110621094
vind earthmatters wat overzichtelijker. zelfde shit
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  zondag 22 april 2012 @ 17:27:58 #12
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_110638396
quote:
5s.gif Op zondag 15 april 2012 15:48 schreef Yogaflame het volgende:
Is het nou eigenlijk Niburu of Nibiru?
Goede vraag, zover ik weet zijn in principe beiden schrijfwijzen goed, het betreft immers een vertaling uit het akkadisch (beetje hetzelfde als met vertalen uit Cyrillisch, Arabisch of Hebreeuws, het klinkt ongeveer als ... ;) ) Semi-officieel moet het nibiru zijn (wordt ook veruit het meest gebruikt), maar zowel Marcel Messing als Anton Teuben hebben het altijd over Niburu. (hens de gelijknamige website ;) )

... maar zelfs op Niburu.nl wordt er geregeld over Nibiru gesproken :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_110640915
Op www.niburu.co is momenteel een interessant meerdelig artikel over de aarde die een fotonen-gordel ingaat.
Het is niet zeker of de aarde er als eerste ingaat of de zon.
Zou de zon er als eerste ingaan, dan zou er 3 tot 5 dagen duisternis zijn totdat de aarde er ook in bewogen is. Dit is het gevaarlijkste scenario vanwege het gevaar van kerncentrales.
Zou de aarde er als eerste ingaan, dan zou alles licht zijn. Het binnengaan in de fotonengordel betekent dat niet alleen heiligen verlicht zijn maar iedereen verlicht wordt.
De aarde zit dan zo'n 1000 jaar in de fotonengordel waar alles verlicht is en er geen oorlogen meer zijn. Maar na de 1000 jaar keert de huidige situatie terug.
  zondag 22 april 2012 @ 23:14:56 #14
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_110656701
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 18:35 schreef wytdyk het volgende:
Op www.niburu.co is momenteel een interessant meerdelig artikel over de aarde die een fotonen-gordel ingaat.
Het is niet zeker of de aarde er als eerste ingaat of de zon.
Zou de zon er als eerste ingaan, dan zou er 3 tot 5 dagen duisternis zijn totdat de aarde er ook in bewogen is. Dit is het gevaarlijkste scenario vanwege het gevaar van kerncentrales.
Zou de aarde er als eerste ingaan, dan zou alles licht zijn. Het binnengaan in de fotonengordel betekent dat niet alleen heiligen verlicht zijn maar iedereen verlicht wordt.
De aarde zit dan zo'n 1000 jaar in de fotonengordel waar alles verlicht is en er geen oorlogen meer zijn. Maar na de 1000 jaar keert de huidige situatie terug.
Hoezo interessant?
Wat moet er om gewed worden dat dit niet gaat gebeuren?

Er worden zoveel termen en tijden door elkaar gehaald dat er niet aan te beginnen is om dit te ontkrachten.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')