quote:
wiens hand?
quote:
Sinds jaar en dag kom ik op
www.niburu.nl, en ik zag dat het forum verdwenen was. Nu ontdekte ik ook
www.niburu.co, waar het forum wel opstaat.
De sites zijn precies hetzelfde maar er staan verschillende maar ook sommige dezelfde nieuwsberichten op.
E-mails reageert niburu niet op.
niburu.nl is en was altijd al van anton teuben, hij is de oprichter van niburu.nl
daar stond ook het forum op waar anton nooit kwam, het boeide en boeit hem niet.
zoals ik het begrijp is er een interne ruzie geweest en hebben een paar mensen van niburu.nl zich afgescheiden..vervolgens met hulp van een wijsneusje de site inclusief het forum gekopieerd, gejat of weet ik veel.. er een eigen versie van gemaakt en geplaatst op een andere server..niburu.co was geboren.
de original niburu.nl heeft op dit moment geen forum meer, deze staat nu op.co.. het forum boeit anton toch niet..denk ik, omdat hij naar mijn weten nog nooit z’n kop heeft laten zien toen het allemaal nog koek en ei was.
ik heb verder mijn bedenkingen over de .co versie, ..ik lurk er evengoed wel zolang het nog interessant is..de meeste users van vroeger gaan of zijn weg sinds er nieuwe beheerder(s)zijn.
als je verder wilt weten of volgen , raad ik je aan om dat forum te bezoeken..staan zat onderwerpen in waar dat hele gedoe (soap) om gaat…dan kun je je eigen conclusies trekken